XIII Warszawskie Spotkania Iluzjonistyczne

    0
    30
    Kiedy:
    17 styczeń 2016@10:00
    2016-01-17T10:00:00+01:00
    2016-01-17T10:30:00+01:00
    Gdzie:
    Klub Voodoo
    Aleja Prymasa Tysiąclecia 48
    01-749 Warszawa
    Polska
    Koszty:
    150
    Kontakt:
    Sławomir Kowalski
    +48 880-268-979

    KOCHANI WIDZOWIE! TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW! INFORMACJE O OTWARTYCH DLA PUBLICZNOŚCI POKAZACH ILUZJI ORGANIZOWANYCH TEGO DNIA ODNAJDZIECIE TUTAJ:
    http://kuglarstwo.pl/event/magicy-pod-pokladem-3/

    XIII WSI Mike VincentI znowu WSI z seminarzystą światowego formatu. Przyjeżdża MIKE VINCENT. Klasycznie elegancki styl prezentacji. Idealnie dopracowane techniki. Ciekawe pomysły. Do tego praktyka w nauczaniu iluzji. Mike prowadzi seminaria, organizuje w Anglii kursy iluzji, tak więc uczenie innych to dla niego nie pierwszyzna.
    Kolejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat za uczestnictwo.

    Plan przebiegu WSI-13 :

    PRZEDBIEGI NA ORLENIE
    Od wczesnych godzin porannych zbieramy się na Orlenie, mieszczącym się obok Voodoo. Tak aby osoby dojeżdżające spoza miasta nie musiały się snuć pojedynczo po MacDonaldach i innych kawach. Pogadamy sobie, może potrikujemy… poczekamy wspólnie na godzinę dziesiątą.

    10:00
    START WSI-13
    Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się w Voodoo Club, Uwaga, przypominam że aktualnie klub ma oficjalnie adres: Aleja Prymasa Tysiąclecia 48A, ale mieści się w tym samym miejscu w którym mieścił się kiedy miał adres na ulicy Bema 65. Po prostu zmienili tabliczkę na budynku.

    Luźne magików rozmowy.
    Rejestracja osób chętnych do wzięcia udziału w SomebodyMagic, Szczegóły dotyczące przeglądu w dalszej części opisu.

    GIEŁDA (10:00-18:00)
    Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na ławę i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.

    11:00
    SOMEBODY MAGIC

    Programy nie dłuższe niż 5 minut. Wyłącznie programy demonstrowane na scenie.

    Tym razem wysokość nagród uzależniona będzie od liczby uczestników spotkania. Pierwsze miejsce: liczba osób na wsi razy 10 PLN, drugie miejsce to razy 5 PLN a trzecie to razy 2,5 PLN.

    Somebody to coś w rodzaju przeglądu na imprezie gdzie pojawia się sporo bardzo młodych magików. Pozostaje zatem reguła o punktach karnych za wulgaryzmy seksizmy i obleśności. Niech będzie trochę więcej pozytywnych wzorców dla młodych.

    12:30
    Wyniki SomebodyMagic.

    13:00
    SEMINARIUM
    Mike Vincent
    Pierwsza część seminarium naszego zagranicznego gościa.

    14:00
    SEMINARIUM
    Mike Vincent
    Druga część seminarium naszego zagranicznego gościa.

    15:00
    OBIAD
    Posiłek otrzymają wszyscy którzy dokonaja opłaty za wydarzenie przed 10 stycznia 2016.

    15:30
    BŁYSKAWICZNE AUKCJE
    To element programu w którym można sprzedać coś o czym i tak wiecie, że już nigdy tego nie użyjecie. Rekwizyty z dna szuflady. Komuś mogą się jednak przydać. Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach.
    Uprzedzam że tym razem błyskawiczne aukcję będę prowadził w sposób rzeczywiście błyskawiczny. To będzie szybka licytacja. Bo nam się ten punkt programu z edycji na edycję coraz bardziej i coraz mocniej rozciąga w czasie. Pora to trochę ukrócić.Tak więc podkręcimy tempo.

    17:00
    MAGICZNY KONKURS
    Odrobinka rywalizacji ale juz bardziej pół żartem pół serio. Szczegóły na temat tego punktu programu już wkrótce.

    18:00
    KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI

    19:00
    MAGICY POD POKŁADEM
    Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!

    Koszt imprezy:
    150.00 PLN za osobę – z zebranej kwoty opłacone zostaną koszty sprowadzenia seminarzysty, posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.

    Opłat prosimy dokonywać poprzez wpłaty na konto: 88116022020000000271546161
    lub osobiście u organizatora gotówką.

     

    Więcej informacji na stronie wydarzenia: https://www.facebook.com/events/1078999245446046/

    Leave a Reply

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj