Mamy nadzieję, że nie macie jeszcze żadnych planów na 5-6 lipca tego roku? Nie? To świetnie! Ponieważ właśnie w tych dniach odbędzie się IV FIREPROOF Festiwal Ognia w Kutnie na który wszystkich Was serdecznie zapraszamy! Będziemy systematycznie informować Was na naszej stronie na fb (https://www.facebook.com/TeatrOgniaFireproof) o postępach w przygotowaniach, o gościach muzycznych, konkursach, imprezach towarzyszących, nagrodach itp. Jednego możecie być pewni – będzie gorąco jak zawsze!!!
Serdecznie zapraszamy solistów i grupy fireshow do wzięcia udziału w IV FIREPROOF Festiwalu Ognia w Kutnie (5-6 lipca 2013)! Osoby zainteresowane udziałem w konkursie mogą od dziś do 16 czerwca zgłaszać się za pośrednictwem poczty e-mail.
Prosimy o przysłanie na adres [email protected] wiadomości zawierającej następujące informacje:
– Nazwa grupy
– Miasto
– Telefon
– E-mail
– Ilość osób w grupie
– Wiek członków grupy (liczba osób niepełnoletnich)
– Osoba kontaktowa.
W załącznikach prosimy o przesłanie filmów promo lub innych prezentujących umiejętności solistów/grup.
Na ten sam adres mogą zgłaszać się także chętni do wzięcia udziału w konkursie MONOshow – prosimy o podanie imienia i nazwiska, wieku, miasta pochodzenia oraz numeru kontaktowego.
W temacie maila prosimy wpisać „konkurs solistów”, „konkurs grup”, bądź „MONOshow”.
O zakwalifikowaniu się do konkursu poinformujemy solistów i grupy drogą mailową do dnia
20 czerwca 2013 roku.
Dowiedz się więcej na forum
Szykujcie się na 5-7 lipca, bo wtedy odbędzie się kolejna edycja monocyklowego zlotu MonoMania 2013. Impreza odbędzie się w Zalesiu Górnym pod Warszawą. Tym razem oprórcz wymiany sztuczek, nauki i wspólnej zabawy odbędą się także zawody. Przewidywane konkurencje:
Konwencja jest otwartą imprezą dla amatorów i profesjonalistów, młodych i dorosłych, idealnym miejscem spotkań dla żonglerów, monocyklistów, miłośników jojo i zawodników. Oraz dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się nowych umiejętności wśród wspaniałych ludzi! Podczas imprezy zaplanowano 53 godzin warsztatów.
ŁYYC – Łowicz YoYo Contest vol. 2
—–INFO—-
GDZIE: Kino Fenix ul. Podrzeczna 20
KIEDY: 08.03.2014
GOŚĆ SPECJALNY: Mateusz Ganc, Grzegorz Wójcik, Marcel Ołubek
WSTĘP NA CAŁĄ IMPREZE: DARMOWE!
—–SPONSORZY—–
-YoYoFactory.pl
-Nolimit yoyo
-YoYoFactory Europe
—–HARMONOGRAM—-
REJESTRACJA: 11:00 – 12:00
KONSULTACJA SĘDZIÓW: 12:00 – 12:30
FREESTYLE: 12:30
ELI HOOP CONTEST: 14:00
WYSTĘP GOŚCI SPECIALNYCH: 15:15
—–ZASADY—–
DYWIZJA: 2 minutowy freestyle
Podczas 2 minutowych freestylów będzie oceniana technika za pomocą klikerów(70%) oraz performance za pomocą arkusza sędziowskiego(30%).
—–ZAPISY—-
W celu uczestnictwa w zawodach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:
http://yoyofactory.pl/formularz/zawody/form.php
W formularzu należy przesłać plik w formacie *.mp3 odpowiednio przystosowany do występu. Każdy utwór trwający dłużej niż przepisowe dwie minuty zostaje przycięty.
Spektakl Ei Lands
12 kwietnia o godz. 20 w Otwartej Przestrzeni Cyrkowej Carnival odbędzie się Ei Lands – premierowy spektakl międzynarodowej grupy LMN.
Opis:
Wyspa jako symbol posiada wiele znaczeń. Może być odzwierciedleniem jednostki, jej psychologicznego Ja, symbolem kondycji psychicznej człowieka lub symbolem systemu (prawie) zamkniętego, takiego jak Ziemia lub jajko.
Co tym razem przyniesie eksperyment?
Eksperyment przeprowadzany w języku angielskim lecz zrozumiały dla osób otwartych na kreatywne impulsy.
Produkcja LMN Liminale Räume
Eksperyment performatywny o jajkach, wyspach i zaimkach osobowych,
a także granicznych przestrzeniach,
przeprowadzany przez Nadję Grasselli.
z udziałem: Leonarda Cortana, Andreasa Hannes i Zuzanny Jarmakowskiej .
Wyniki eksperymentu (work in progress) przeprowadzonego w Polsce zostaną zaprezentowane:
12.04.2014/ 20.00h
Carnival , Otwarta Przestrzeń Cyrkowa / ul. Siewna 15
Łódź Fabryka Vera, 4 piętro / Łódź
Wstęp: 10 zł
www.carnival.com.pl
MonoManiacy!
Czas na kolejną edycję jednej z najlepszych imprez monocyklowych w Polsce! Przed nami MONOMANIA 2014 !!!
Już po raz kolejny (który?! chyba piąty!) spotykamy się się na boisku w pięknym miasteczku zwanym Zalesie Górne, całkiem niedaleko Warszawy, a jeszcze bliżej Piaseczna;)
Impreza będzie trwała od piątku 4 lipca do niedzieli 6 lipca.
Zapraszamy WSZYSTKICH bez względu na wiek, doświadczenie na monocyklu (i jakiekolwiek inne) oraz poziom skakania/ trików/ wsiadania/ jazdy do przodu.
Jeśli się uczysz – nauczysz się szybciej.
Jeśli umiesz – nauczysz innych i powalczysz w zawodach.
Poziom przeszkód w trialu będzie baaaardzo zróżnicowany – od ultraprostych do megawypasionych. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Gorąco zachęcamy każdego aby spróbował swoich sił w zawodach;)
DLA ZWYCIĘZCÓW- NAGRODY MONOCYKLOWE:)
Wstępny program:
piątek 4 lipca
16.00 – początek Monomanii, przyjazd ludzi, monocykli i zwierząt.
16.01 – skakanie, trial, street, flat, rozgrzewka, slack, boule, jedzenie, napitki, rozmowy, milczenie, badminton i psoty. generalnie czill.
22.00 – cisza nocna, spanie, regeneracja sił.
sobota 5 lipca
07.03 – pobudka, marszobieg i rozciąganie…
11.00 – 13.30 – TRIAL !!! – zawody w trialu na boisku przed szkołą. jeśli będzie baaardzo gorąco to całość przesuniemy trochę na późniejszą godzinę.
17.00 – 19.00 – STREET Jam – dla chętny mały dżemik streetowy w Ośrodku Wisła na stawach. Tą część imprezy przenosimy już na stawy. Będą dwie rureczki, palety, manny pad i może boxik.
Dla niechętnych – można robić dżem z owoców, które sobie przywieziecie.
19.01 – czill, boule, slack, badminton, kebab (porcja druga) i takie różne.
niedziela 6 lipca
11.00 – 12.00 CROSS – Ośrodek Wisła nad jeziorkiem – szybki przejazd XC po okolicznych lasach, wygrywa najszybciej przebierający nogami!
12.30 – HIGH JUMP / LONG JUMP / BALANS – Ośrodek Wisła nad jeziorkiem – skok w dal, do góry i stanie w miejscu;) a przy okazji można będzie popływać w jeziorku, poczillować nad jeziorkiem i grzebać w mule pod jeziorkiem.
pod konkurencjach i wyłonieniu zwycięzcy czillujemy nad wodę i powoli się pakujemy.
w Ośrodku Wisła będzie sporo ludzi więc się szykujcie na sporą widownię. Weźcie pisaki do rozdawania autografów!!!
18.00 – THE END:(
Sprawy organizacyjne:
Proszę wpisywać się na listę tutaj:
https://docs.google.com/
TYLKO OSOBY ZAPISANE PRZEZ TEN FORMULARZ SĄ ZALICZONE W POCZET MONOMANIAKÓW:) samo dołączenie do wydarzenia na fb się nie liczy.
Zakwaterowanie:
niestety spanie w szkole w tym roku odpada. szkoła się rozbudowuje i nie będzie można tam wejść. dlatego śpimy w namiotach nad stawami – niech każdy weźmie śpiwór, karimatę i jeśli ma – namiot.
Jeśli nie – Pawlak rozmawia z harcerzami, może uda się od nich kilka dużych namiotów ogarnąć. Będziemy Was informowali. Jeśli nie to namioty będą konieczne!
Koszt imprezy: ustalimy wkrótce (ok. 20-30zł)
W cenie: zawody, super atmosfera i jeszcze fajniejsi ludzie, DJ i potańcówka, boule i slack.
Pamiętajcie o kaskach na zawody!
Bez zabezpieczenia nie robimy!!!
Podsumowanie:
1. impreza 4-6 lipca.
2. trial, street, high jump, long jump, balans, czill
3. musisz wziąć: śpiwór, karimatę, namiot, monocykl, kask, dobry humor.
4. dla zwycięzców – nagrody!
W razie pytań dzwońcie:
Paweł Pajda – 667 972 229
Pawlak – 609 299 567
Zawody Muni XC oraz DH , wycieczka nocą, festiwal filmów muni. Więcej info: www.munirace.com
Ogólnopolski festiwal sztuk cyrkowych
Do 4 razy Sztuka
WSTĘP:
Do czterech razy sztuka 🙂 Sam nie mogę uwierzyć że to już 4ta edycja naszego mini-festiwalu artystycznego. Organizatorami wydarzenia są standardowo Grupa Artystyczna SIGNUM oraz Nidzicki Ośrodek Kultury. Zasady gry w porównaniu do lat ubiegłych niewiele się zmieniają. Ośrodek kultury udostępnia nam nieograniczony czasowo dostęp do sal zamkowych – jest to dla nas miejsce na wspólny trening i integracje. W ramach rewanżu spoczywa na nas odpowiedzialność przygotowania i wystawienia małej gali artystycznej oraz małego fireshow. Czas pokazał że to niewygórowane i uczciwe wymagania.
Tworzymy luźny mini-festiwal, na który wstęp tej pory był możliwy jedynie na zaproszenie organizatorów. Ze względu na lokalizację i przestrzeń festiwalu ilość miejsc na naszej imprezie jest ograniczona.
Jeżeli macie propozycję kogo możemy jeszcze zaprosić do wspólnej zabawy to piszcie na priv.
Umożliwiamy uczestnikom przyjazd juz w czwartek. Jednak oficjalne otwarcie festiwalu przypada na piątek.
KONKRETY:
termin: 27-29.03.2015
miejsce na festiwal: XIV w. zamek krzyżacki w Nidzicy (sala rycerska + mała sala)
miejsce na gale: sala starego kina
miejsce na fireshow: dziedziniec zamkowy
wpisowe: symboliczne na poczet koniecznych wydatków (szczegóły wkrótce)
założenia: ćwiczyć, podnosić poziom, miło spędzić czas
HARMONOGRAM IMPREZY:
CZWARTEK (dla chętnych)
16:00 – logowanie na zamku
17:00 – rozpoczęcie Otwartych Spotkaniach Kuglarskich
19:30 – zakończenie Otwartych Spotkaniach Kuglarskich
20:00 – projekcja filmów o tematyce kuglarsko/cyrkowo/
23:00 – trening do upadłego
PIĄTEK
14:00 – otwarcie recepcji festiwalu (jak ktoś przyjedzie wcześniej to telefon)
21:00 – oficjalne otwarcie festiwalu – kółeczko integracyjne
22:00 – trening do upadłego
SOBOTA
9:00 – budzimy się i ćwiczymy
10:00 – wspólna rozgrzewka
11:00 – wyjazd busem na gale (artyści)
12:00 – gala artystyczna w starym “Kinie Wenus”
13:30 – zakończenie gali i powrót busem na zamek (artyści)
14:00 – czas na obiad
15:00 – czas na… trening!
19:00 – walka rycerska przed fireshow
19:10 – pokaz fireshow na dziedzińcu zamkowym
19:30 – chwila oddechu po fireshow
20:30 – wspólne grillowanie
22:30 – FOTOGRAFIA FESTIWALOWA
22:45 – część konkursowa
23:30 – RENEGADE
24:00 – trening do upadłego
NIEDZIELA
9:00 – budzimy się i ćwiczymy
14:00 – pakowanie, pożegnanie i wyjazd uczestników
15:00 – sprzątanie (organizatorzy)
MIEJSCE:
Do naszej dyspozycji jest „mała sala” naszego zamku, którą zgodnie z tradycją zaadoptujemy na potrzeby sypialni, kuchni oraz sali kinowej. Do tej pory nie było problemów z miejscem. Najważniejsza jest jednak „sala rycerska” naszego zamku która stanie się naszą salą treningową. Sala jest podzielona na dwie „cześci”: parkiet o wymiarach 9×21 metrów oraz mała scena o wymiarach 7×5 metrów. Wysokość sali dochodzi do 8 metrów (sklepienie krzyżowo-żebrowe). Jeżeli zabraknie nam miejsca to postaram się o dodatkową salę (duża powierzchnia ale niski sufit).
Ze względów logistycznych i w ramach eksperymentu postanowiliśmy przenieść gale artystyczną z zamku na scenę starego kina. Zapewnimy przejazd artystów. To miejsce jest o tyle fajne że jest tam 400 miejsc siedzących (a część pewnie pamięta jak rok temu było ciasno na zamku…). Kilka osób pytało o wymiary sceny: 8m szeroka, 6m głęboka, wysokość sklepienia około 6 metrów
Fireshow odbędzie się na dziedzińcu zamkowym – tak więc blisko i wygodnie.
DOJAZD:
Nidzica nie ma jakiś super połączeń ze światem, jeżeli chodzi o PKP to najłatwiej kierować się na Olsztyn lub Działdowo (z tych miejsc to już łatwo ogarnąć sobie pociąg/autobus do nas). Od dworca (PKP/PKS) w Nidzicy na zamek idzie się cały czas prosto ulicą. Z zaparkowaniem samochodu nie powinien być problem.
OGRANICZENIA:
Tak jak napisałem będziemy się bawić jednak ze względu na charakter, miejsce oraz współorganizatora w postaci ośrodka kultury jestem zmuszony napisać (zresztą nie powinno to nikogo zdziwić) – ogarniamy ROZSĄDNIE temat ALKOHOLU czy PAPIEROSÓW. Nie pisałem nic o innych środkach ale liczę że to akurat jest zrozumiałe… Dyrektor jest uczulony bo raz mieliśmy na imprezie w Nidzicy pajaca (legenda środowiska kuglarskiego), który występ „żonglerski” dla dzieci odprawił z papierosem w gębie… Nie znaczy to że nie można sobie wypić piwka czy dwóch do towarzystwa albo na lepszy sen. Wszystko w granicy rozsądku i żeby nie było tego widać na zewnątrz. MAM NADZIEJE ŻE NIE BĘDZIE Z TYM PROBLEMU.
FINANSE:
Poprzednie edycje festiwalu zostały ciepło odebrane przez Dyrektora naszego ośrodka kultury oraz sponsorów. Możemy liczyć na pewną pulę złotówek na organizacje festiwalu – jednak nie na tyle ile potrzebujemy. Z tego względu wpadliśmy na pomysł symbolicznej opłaty od uczestników – rok temu nie było to problemem i w tym roku będzie tak samo. Więcej informacji wkrótce.
INNE INFORMACJE:
Wszelkie zmiany w tym tekście będą wyszczególnione na górze. Niedługo pojawi się regulamin imprezy. Jeżeli ktoś przyjedzie wcześniej albo będzie musiał odjechać później dajcie znać – nie zostawimy nikogo na lodzie.
DLA TYCH CO NIE WIEDZĄ:
nasz zamek wygląda tak: http://zamki.res.pl/
sala rycerska wygląda tak: https://www.google.pl/
sala kinowa wygląda tak: https://www.google.pl/
mapka 1 (piechotą z dworca): http://s23.postimg.org/
mapka 2 (samochodem z drogi nr 7): http://s29.postimg.org/
poprzednie edycje wyglądały tak: www.nok.nidzica1.beep.pl/
Grupa Artystyczna Signum: www.signum-art.pl
KONTAKT Z ORGANIZATORAMI:
Jarosław Komoszyński
[email protected]
510 634 463
Z naszej strony jesteśmy w stanie zapewnić że będzie nie gorzej niż ostatnio, a wszyscy wiemy że na bank będzie wesoło i sympatycznie 🙂 Czekamy na kontakt i odzew z Waszej strony.
Gala ogólnopolskiego festiwalu sztuk cyrkowych czyli IV Artystycznego Oblężenia Nidzickiego Zamku
Kto wystąpi?
Lista ciągle rośnie. Dopisują się Kuglarze / Artyści z całej Polski. Na razie swoje pokazy zapowiedzieli:
-
Sebastian Paroowa Frodyma
-
Łukasz Wójcik
-
Amadeusz Kołak
-
Marcin Hałas
-
Kamil Malecki
-
Sebastian Skorupka
Zawody YoYo.
Zapraszamy Was wszystkich na zawody, które pokażą kto jest najlepszy w regionie !
Dla osób zamieszkałych trochę dalej, przewidzieliśmy kategorie OPEN, dlatego wszyscy mogą startować.
Zawody są punktowane w ramach Ligi YoYoFactory.pl
Już 18-ego kwietnia odbędzie się czwarta edycja Pucharu Ziemi Łódzkiej w YoYo. Zawody rozpoczynają się o godzinie 11.30 na głównej Rotundzie w Manufakturze.
Zasady:
Występy zawodników trwają 2 minuty. W tym czasie oceniani są pod względem liczby wykonanych ewolucji, poziomu technicznego oraz wszechstronności występu (synchronizacji z muzyką, wykorzystaniem sceny, kontaktu z publiką).
W trakcie występu dozwolone są zmiany yoyo oraz stylu zabawy – od klasycznego 1A do 5A (stylu z użyciem przeciw wagi). Zwycięzcą zawodów może zostać jedynie osoba zameldowana na terenie województwa łodzkiego. W przypadku znacznej liczby chętnych zawodników spoza regionu możliwe jest utworzenie dodatkowej kategorii OPEN.
Harmonogram:
11:30-12:00 Rejestracja
12.00 – 12:30 Konkursy: Eli Hoop Contest, Sleeper Contest
12:30 – 14:00 Występy
14:00 – 14:30 Przerwa
14:30 – 15:00 Pokazy Mistrzów, rozdanie nagród
16:00 – Meeting yoyo w Experymentarium
Do wszystkich wielbicieli slackline i nie tylko!
Wpadajcie na majówkę do Bydgoszczy!
W centrum miasta, tak jak rok temu 2 maja, odbędą Mistrzostwa Świata w Przechodzeniu przez Rzekę.
Śmiałkowie z całego świata ścigać się będą na wysokości około 10 metrów i długości taśmy 30 metrów.
„Przechodzący przez rzekę”, wisząca rzeźba, symbol Bydgoszczy idzie przez Brdę 11. rok. Zwycięzca pierwszej edycji Mistrzostw zrobił to w 21.67 sekundy.
W ten, nie za długi niestety majowy weekend, również rozgrzejemy się trickline’em na Wyspie Młyńskiej 1. maja (piątek).
Swoje przybycie zapowiedzieli najlepsi z Jaanem Roose na czele.
W zawodach głównych, czyli przechodzeniu przez rzekę (2 maja, sobota) tytułu bronić będzie Danny Mensik z Czech.
Na zwycięzcę czeka czek na 1000 Euro. Nagrody pieniężne otrzymają też: zdobywca 2. miejsca – 300 Euro i 3. miejsca – 200 Euro.
Dla Was kibice również rozwiesimy taśmy. Może nie 10 metrów nad wodą a pół metra nad materacem ale powodzenia wam życzę za pierwszym razem w przejściu bez spadnięcia 😉
Już wkrótce więcej info: dla zawodników m.in. o rejestracji, dla kibiców o atrakcjach.
Na razie tyle.
Odbiór!
VII OGÓLNOPOLSKI DZIECIĘCO-MŁODZIEŻOWY FESTIWAL SZTUKI CYRKOWEJ „ MAGIA CYRKU” 2015
Dobrzeń Wielki 13-14 .06. 2015r.
Regulamin programu konkursowego.
Organizatorzy:
Gminny Ośrodek Kultury w Dobrzeniu Wielkim
Urząd Gminy Dobrzeń Wielki
Towarzystwo Przyjaciół i Rozwoju Kultury
Cel Festiwalu:
Prezentacja dorobku artystycznego zespołów dziecięcych i młodzieżowych w dziedzinie sztuki cyrkowej. Promowanie sztuki cyrkowej. Rozwijanie wrażliwości estetycznej, pasji, sprawności ogólnej, pozytywnych zachowań społecznych, kreatywnego działania. A także nawiązywania i umacniania kontaktów poprzez kulturę i sztukę.
Termin:
Festiwal odbędzie się w dniach 23-24 .05. 2015 r. w Dobrzeniu Wielkim
Wymagania konkursowe:
a)Uczestnicy:
Dzieci i Młodzież do 21 roku życia.
Osoby niepełnoletnie są zobowiązane do przedstawienia zgody prawnych opiekunów na udział w festiwalu.
Uczestnik jest zobowiązany do wykonania występu w taki sposób, by nikt nie doznał szkody. Organizator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ewentualne szkody czy też uszczerbek na zdrowiu jakie mogą powstać w związku z udziałem uczestnika w festiwalu, zarówno wobec Uczestnika jak i osób trzecich. Odpowiedzialność ta obciąża w całości Uczestnika. Uczestnik jest zobowiązany samodzielnie zadbać o właściwe ubezpieczenie.
b ). Prezentacje z zakresu:
1.żonglerki [ piłki, obręcze, maczugi-clubsy, kiwido, flowerstik, diablo, kije i inne rekwizyty].
2.ekwilibrystyki [ rowerki, monocykle, kula,wałki (rolla-bolla), drabiny, lina pozioma – własne rekwizyty.
3. akrobatyki parterowej , taniec akrobatyczny, hula-hop.
4. klaunady.
5. iluzji.
c) wykonane : solo, duet, wieloosobowe zespoły
d) czas prezentacji:
czas trwania każdej prezentacji do 5min.
e) Każdy uczestnik oraz solista, duet, zespół może zaprezentować swój program we wszystkich dziedzinach .
W ramach jednej dziedziny każdy uczestnik oraz solista, duet, zespół może wykonać jedną prezentację.
f) Muzyka : format. MP3 – opisany , nośnik pamięci – pendrive, karta pamięci .
g) Własne wymagania należy zgłosić odpowiednio wcześniej.
Warunki techniczne do występu:
hala sportowa z wyodrębnioną areną cyrkową / okrąg/ o średnicy 11m, podłoże – parkiet
Ocenie jurorów podlega:
a/ technika – mistrzostwo opanowania rekwizytu
b/ choreografia- mistrzostwo aktorskie wystawienia numeru, oryginalność, dobór kostiumów, dobór muzyki.
c/ ogólny wyraz artystyczny.
Nagrody:
Puchary , dyplomy, nagrody rzeczowe.
Wyróżnienia:
GRAND PRIX dla zwycięzcy Festiwalu
I, II, III miejsce,
Nagroda Publiczności
Wyróżnienia
Możliwe jest nieprzyznanie przez Jury promowanego miejsca .
Zgłoszenia należy kierować do : 1.05.2015r. na adres:
ul. Namysłowska 20 46-081 Dobrzeń Wielki, lub
[email protected]
Kontakt:
Gminny Ośrodek Kultury w Dobrzeniu Wielkim Tel / fax +48 774695461,
Chmielowicz Grażyna tel. kom. +48 696011234 ;
Karty zgłoszenia do pobrania ze strony internetowej festiwalu.
Warunki pobytowe i koszty:
Dojazd na koszt własny. Zakwaterowanie w warunkach turystycznych – noclegi bezpłatne w salach GOK-u, /do dyspozycji materace sportowe – ograniczona ilość / . Uczestnik zobowiązany jest do zabrania śpiwora, karimaty.
Wpisowe 12 zł/ od osoby.
Każdy uczestnik może skorzystać z wyżywienia – catering zbiorowy
koszt:
– obiad 15 zł
– śniadanie 5 zł
– kolacja 5 zł
lub, możliwość wyżywienia w restauracji „ Kuchnia Śląska”, lub catering w/g własnego zamówienia.
Zakwaterowanie w hotelu 70 zł osoba / cena do negocjacji /
Wpłaty należy dokonać do dnia 10. 05.2015r. na konto Gminny Ośrodek Kultury 46-081 Dobrzeń Wielki ul. Namysłowska 20 nr konta 71889500062000000013970001
Uczestnik festiwalu udziela Organizatorowi nieodpłatnego prawa do wielokrotnego wykorzystywania, w tym rozpowszechniania zdjęć, fonogramów i wideogramów z wizerunkiem i wypowiedziami Uczestników, bez konieczności każdorazowego zatwierdzania takiego wykorzystania. Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalanie, obróbkę, powielanie materiałów z wizerunkiem Uczestnika i głosem, za pośrednictwem dowolnego medium oraz rozpowszechnianie ich w celu promocji (w tym promocji Organizatora), informowania i realizacji festiwalu zgodnym z obowiązującym prawem, wliczając w to w szczególności zamieszczanie zdjęć na stronach internetowych oraz publikacje w gazetach, czasopismach okresowych, czasopismach okazjonalnych, folderach i publikacjach elektronicznych. Równocześnie Uczestnik zrzeka się wszelkich praw związanych z zatwierdzeniem każdorazowego wykorzystania wskazanych materiałów z wizerunkiem także w przypadku wykorzystywania ich w celu łączenia z innymi obrazami za pośrednictwem technik cyfrowych, pod warunkiem, że te wszystkie działania służyć mają jedynie propagowaniu festiwalu lub promocji Organizatora.
07.08. Wednesday
All day: Riding, socializing
12.00 – 18.00 / Registration
19.00 / Campfire party
07.09. Thursday
All day: Riding, socializing
12.00 – 18.00 / Registration
15.00 / OUT-THE-GAME competition
19.00 / Grill party
07.10. Friday
09.00 – 11.00 / Registration
14.00 / High Jump
16.30 / Flatland qualification
19.30 / Dinner
20.30 / Opening ceremony
07.11. Saturday
09.00 – 10.00 / Breakfast
10.15 – 11.45 / Trials qualification heat 1.
12.00 – 13.30 / Trials qualification heat 2.
15.00 – 16.00 / Trials finals
16.15 – 17.15 / Dinner
17.30 / Leaving to the city
18.30 / Flatland finals @ the main square
20.30 / Flatland, Trials, High Jump podiums
07.12. Sunday
09. 00 – 11.00 / Breakfast
11.30 – 13.00 / Street qualification
14.00 – 15.00 / Street finals
15.30 / Podiums
18.00 / Closing party
19.00 / Goldsprint competition
22.00 / Campfire
07.13. Monday
Chill out, city ride, visiting local spa.
07.14. Tuesday
Ready, steady, GO! See You @ DUC!