kwi
12
sob.
Warsztaty BODY PAINTINGU @ Teatr AVATAR, Akademia Rycerska, Legnickie Centrum Kultury
kwi 12@10:00
Warsztaty BODY PAINTINGU @ Teatr AVATAR, Akademia Rycerska, Legnickie Centrum Kultury | Legnica | Województwo dolnośląskie | Polska

Yeey-hah Artyści! Najbliższa sobota szykuje nam bajeczną okazję do sprawdzenia swych sił w body paintingu.

Warsztat z instruktażem avatarowych charakteryzatorek w temacie postaci fantasy – leśnych nimf, driad, rusałek – na salach pełnej wdzięku Akademii Rycerskiej, z sesją zdjęciową na zakończenie.
Zgłoszenia z własnym modelem/modelką (w razie potrzeby służymy pomocą w znalezieniu „płótna”), koszt to 250zł.
Ciekawych zapraszamy do naszego albumu z dotychczasowymi pracami:
http://tnij.org/body_painting

Istnieją dwie możliwości zapłaty:
a) gotówką w biurze Teatru AVATAR (ul. Chojnowska 2, I p. pok. 125) w godzinach od 9:00 do 14:00
b) przelewem na konto bankowe.

Dane do przelewu:
Fundacja TEATR AVATAR ul. Chojnowska 2, 59-220 Legnica Nr konta: 17 2490 0005 0000 4530 9876 8668 (ALIOR BANK)
W tytule proszę wpisać: Imię i nazwisko uczestnika oraz jakie warsztaty zostały wybrane np:
„Jan Kowalski, body painting + taniec współczesny”

Już się zdecydowaliście na udział w naszym warsztacie BODY PAINTINGU? Bomba!

Zasługujecie na garść ważnych informacji:

* Inspiracją do naszych malunków będzie świat fantasy – postacie z mitologi starosłowiańskiej. Pragniemy stworzyć wizerunki mistycznych istot połączonych z lasem, naturą: nimf, latawic, driad, rusałek. Wykazanie się w tym temacie ma szanse na zaowocowanie współpracą. Dzieła kradnące serce będą wykorzystane w niedalekiej, zacnej produkcji muzyczno-filmowej, którą planujemy wspólnie ze znanym zespołem… Tylko jeszcze nie puszczamy pary z ust

* Projekt.
Istotne jest przygotowanie projektu pracy, by nie zawiesić się w trakcie malowania. Nie musi być on szczegółowy, ważne, byście wiedzieli dokąd zmierzacie. Reszta wypłynie sama spod pędzla.

* Dodatki.
Udostępnimy Wam elementy garderoby. Jeśli już w Was wzrósł jakiś pomysł nie wahajcie się pisać/dzwonić, przekonamy się czy dysponujemy materiałami do zrealizowania Waszej wizji.

* Prowiant.
Szykuje nam się kilka godzin w zamkniętym pomieszczeniu. O ile nie odpowiada Wam opcja zamawiania pizzy, zadbajcie o pakunek z jedzeniem

* Ubrania robocze.
Możemy Wam zagwarantować, że upaćkacie się podczas pracy. Choć większość farb do ciała zmywa się z ubrań to jednak jest pewien typ tłustej farby, która bardzo lubi trwałe zdobienie ulubionych fatałaszków. By nie było Wam szkoda nowej bluzki czy spodni, lepiej wskoczyć w 'stratne’ ciuchy.

* Materiały pomocnicze.
Nie wstydźcie się korzystać z podglądania gotowych prac oraz obrazów w internecie, możecie z nich zaczerpnąć wiele pomysłów. Dobrze jest mieć przygotowanych parę różnych koncepcji na zrealizowanie swej idei, które będziecie mogli wyciągnąć z rękawa w trudniejszych sytuacjach, gdy:
– zacznie brakować czasu
– farby nie będą służyć jak zostało to zaplanowane
– skóra będzie inaczej reagowała niż się wydawało

* Pamiętajcie o głowie!
Najczęściej skupiamy się na malunku ciała zostawiając na koniec twarz i włosy, które stanowią najbardziej wizualny i znaczący element całej postaci. Przemyślcie, jak je ucharakteryzujecie i wiedzcie, że pod koniec będziecie już zmęczeni po długim czasie pracy, skorzy do zapomnienia, że ta część dopełni całości.

Przygotowani? To do zobaczenia w sobotę od 12:00 do…. ho ho, kto wie ile nam zejdzie? Może 20:00? 🙂

Do zobaczenia przy pędzlach!

sie
15
sob.
Ogólnopolski Festiwal Baniek Mydlanych w Warszawie @ Warszawa
sie 15@14:00 – 18:00

W ramach trasy Ogólnopolskiego Festiwalu Baniek Mydlanych nasza ekipa zawita w waszym mieście. Dnia 15.08.2015 nad Warszawą uniosą się tysiące małych i dużych baniek mydlanych.
W każdym z nas drzemie dziecko? Chcielibyście przez moment poczuć się swobodnie? Wolni!? To bardzo łatwe! 🙂
Proste zasady:
15 sierpnia 2015r. o godz. 14:00 wystarczy przybyć w magiczne miejsce, przynieść swój sprzęt do baniek mydlanych i rozpocząć zabawę.
Nie może Cię tam zabraknąć!

Ogólnopolski Festiwal Baniek Mydlanych Warszawa OFBM
Ogólnopolski Festiwal Baniek Mydlanych Warszawa OFBM

06.06. – 22.08 2015r. nad całą Polską uniosą się miliony kolorowych baniek mydlanych! Lubisz bańki mydlane? Zgłoś się do nas, a odwiedzimy Twoje miasto!

sie
16
niedz.
X Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów @ Voodoo Club
sie 16@10:00 – 18:00

10 WSI

INFORMACJA DLA WIDZÓW PONIŻEJ

Magicy!

Z okazji jubileuszu będziemy troszkę wracać do korzeni. Oraz wprowadzamy dużo zniżek na opłatę za uczestnictwo:

Podstawowa cena uczestnictwa: 100 PLN ale:
– jeśli byłeś wcześniej na chociaż jednym WSI masz zniżkę 20 PLN.
– jeśli przeprowadziłeś chociaż jedno seminarium masz zniżkę 20 PLN
– jeśli wystąpiłeś na scenie na pokazach otwartych dla publicznośi – 20 PLN
– jeśli pokazywałeś triki widzom po zakonczeniu pokazow scenicznych- 20 PLN
Zniżki sumują się!
Uwaga! jeśli byłęś na wszystkich dotychczasowych 9 edycjach to przyjeżdzasz za darmo!

Jeśli dokonasz opłaty do dnia 31 lipca 2015 to bierzesz udział w losowaniu kilku upominków: .

Opłat prosimy dokonywać dokonując wpłaty na konto: 88116022020000000271546161

W tytule przelewu proszę o wpisanie: WSI.
O ile osoba za którą dokonywana jest wplata nie jest właścicielem konta to dodatkowo w tytule przelewu proszę podać jej imię i nazwisko.
Opłaty podlegają zwrotowi w przypadku nastąpienia nieprzewidywalnych wydarzeń losowych uniemożliwiających uczestnictwo w wydarzeniu. Jednak nie przewidujemy wykonywania zwrotów na życzenie.

Wegetarian proszę dodatkowo o dodanie w tytule przelewu informacji o zamówieniu posiłku bez mięsa. Wystarczy dopisek WEGE.

Płatności na konto przyjmowane będą do 12 sierpnia 2015.

Przewidujemy możliwość dokonywania opłaty an miejscu.Jednak osoby które będą płaciły na miejscu będą musiały organizować sobie obiad we własnym zakresie.

Dziękuję za wsparcie dla inicjatywy imprez WSI wyrażane jak najwcześniejszym dokonywaniem opłat. Naprawdę wcześniejsze wpłaty mocno ułatwiają zorganizowanie tego przedsięwzięcia.

Koejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat.

Wśród uczestników którzy zapłacą w przedpłacie rozlosowanych zostanie kilka magicznych upominków. Tym razem kolejne losowania będą obejmowąły 10 pierwszych osób, 20 osób, 30 osób, 40 i tak dalej. W każdym losowaniu dwa upominki. Tak wiec im wcześniej opłacisz udział w tym większej liczbie i tym atrakcyjniejszych upominków weźmiesz udział.
Ostatnie losowanie obejmie wszystkich którzy zapłacili w przedpłacie i wygraną będzie zwrot opłaty za WSI.

Seminaria tym razem poświęcone będą głównie występom dla dzieci. Ale napewno pojawią się dygresje i z innych dziedzin oraz wiele ciekawych informacji, efektów, technik będzie można poznać podczas rozmów kuluarowych.

Plan przebiegu WSI-10 :

PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Od wczesnych godzin porannych zbieramy się na Orlenie, mieszczącym się obok Tawerny. Tak aby osoby dojeżdżające spoza miasta nie musiały się snuć pojedynczo po MacDonaldach i innych kawach. Pogadamy sobie, może potrikujemy… poczekamy wspólnie na godzinę dziesiątą.

10:00
START WSI-10
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się w Voodoo Club na ulicy Bema 65 w Warszawie..

Luźne magików rozmowy.
Rejestracja osób chętnych do wzięcia udziału w SomebodyMagic, Szczegóły dotyczące przeglądu w dalszej części opisu.

GIEŁDA (10:00-18:00)
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na ławę i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.
Tym razem na giełdzie wystawi się również sklep z Niemiec: www.card-shark,de . Producent i dystrybutor kart marki FENIX. To takie karty któryxch zaczyna używać coraz więcej iluzjonistów na świecie. W tym oczywiście również w Polsce.

10:30
SOMEBODY MAGIC

Pozostajemy przy sprawdzonej na poprzedniej edycji liście nagród. Będą pieniężne. Bedzie 800 pln za pierwsze miejsce, 400 za drugie i 200 za trzecie przyznawane przez jurorów. A do tego 100 pln przyznawane w formie wyróżnienia przez organizatora. czyli w sumie do zgarnięcia 1500 pln.

Programy nie dłuższe niż 5 minut. Wyłącznie programy demonstrowane na scenie.

Jurorów jak zwykle wyłonimy spośród obecnych na sali iluzjonistów. Tym razem bez dbania o różnice pokoleniowe. Weźmiemy średnie pokolenie.

Przy wyłanianiu zwycięzców sumujemy lokaty jakie poszczególne osoby zajęły u poszczególnych jurorów. Tym razem dojdą jeszcze punkty karne wg taryfikatora:
– 3 za każdy seksistowski żarcik lub podtekst
– 5 za każde przekleństwo użyte na scenie
– 10 za każdą obleśność

Some body to coś w rodzaju przeglądu na imprezie gdzie pojawia się sporo bardzo młodych magików. Najwyższa pora przyhamować pewne tematy. Zwłaszcza że i okazja pasująca bo będą seminaria o występach dla dzieci. Nie musicie robić programów dla dzieci, ale musżą być to rzeczy któe dzieci mogłyby oglądać.

12:00
Wyniki przeglądu plus losowanie nagród dla uczestników WSI którzy opłacili udział w przedpłacie.

13:00
Kontrola dziecięcej widowni
SEMINARIUM
Marta Jasińska
Jak zapanować nad stadem dzieci? Jakie sytuacje mogą sie przytrafić i jak sobie w nich radzić. Studium przypadków z życia wziętych. O wszystkim opowie specjalizująca się w występach dla Dzieci Marta.

14:00
Gagi, żarty, dowcipy…
SEMINARIUM
Konrad Modzelewski
Jakie żarty włączać w pokazy dla dzieci i jak to robić żeby było śmiesznie. I to nie tylko dla dzieci. Bo w pokazach familijnych chodzi przeciez o zabawę.

15:00
OBIAD

15:30
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
Czy To Sen element programu w którym można sprzedać coś o czym i tak wiecie, że już nigdy tego nie użyjecie. Rekwizyty z dna szuflady. Komuś mogą się jednak przydać. Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach. Jeśli każdy przywiezie jeden lub dwa rekwizyty to punkt programu może się zrobić bardzo ciekawy. jak dotychczas zawsze podczas aukcji trafiały się przesympatyczne okazje do zakupu ciekawego rekwizytu, ale i sprzedający nieraz już byli zaskakiwani ceną do jakiej potrafiono wylicytować któryś z oferowanych przez nich rekwizytów.

16:00
Zrób z tego trik dla dzieci!
SEMINARIUM
Józef Seget „Ziutini”
Jak dodawać do trików magicznych własną prezentację. Jak dostosować efekt to siebie. Jak go przerobić żeby nabrał dodatkowej atrakcyjności. Plus kilka wolnych dygresji na temat bycia iluzjonistą.

17:30
Sztafeta z PROFESSOR NIGHTMARE
Kolejna zwariowana forma luźnego konkursu. Wchodzimy na scenę i demonstrujemy klasyk z trzema kawałkami sznurka. Oryginalnośc mile widziana. Przewidziane upominki za udział i nagrody dla najciekawszych prezentacji. Czyli najoryginalniejszych.

18:00
KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI

19:00
MAGICY POD POKŁADEM
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!

KOSZT IMPREZY

0.00 – 100.00 PLN – uzależniony od liczby przysługujących zniżek. Z zebranej kwoty opłacone zostaną posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.

Sławomir Kowalski
[email protected]
+48 880-268-979

Ważne adresy internetowe (a raczej facebook’owe) związane z WSI:

Strona Wydarzenia X Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów:
https://www.facebook.com/events/956260527728271/

Strona Facebook’owa miejsca w którym odbędzie się Spotkanie:
@[NjQyMTgzOTU5MjA4MTA3Omh0dHBzXGEvL3d3dy5mYWNlYm9vay5jb20vVkQuYWx0ZXJuYXRpdmU6Og==:https://www.facebook.com/VD.alternative]

Wydarzenie „MAGICY POD POKŁADEM”, czyli pokazy kończące WSI9:
https://www.facebook.com/events/1053382914705076/

UWAGA!
KILKA SŁÓW DO MŁODSZYCH KOLEGÓW I KOLEŻANEK
(tych poniżej 18 lat)

Tym razem ustaliliśmy z naszymi gospodarzami inne zasady Waszej obecności na imprezie.

Możecie uczestniczyc w imprezie o ile będziecie w towarzystwie osoby dorosłej, lub bedziecie mieli pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na Wasz pobyt w klubie VooDoo w dniu 16 sierpnia 2015.

 

Widzowie!

Już po raz dziesiąty! Kilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider.

Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.

Wstęp: 10 PLN

Dzieci i młodzież pomiędzy 15 a 18 rokiem życia: wejście wyłącznie w towarzystwie opiekuna lub z pisemną zgodą rodzica.

Dzieci i młodzież poniżej 15 roku życia nie będą wpuszczane do lokalu.

sty
17
niedz.
XIII Warszawskie Spotkania Iluzjonistyczne @ Klub Voodoo
sty 17@10:00

KOCHANI WIDZOWIE! TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW! INFORMACJE O OTWARTYCH DLA PUBLICZNOŚCI POKAZACH ILUZJI ORGANIZOWANYCH TEGO DNIA ODNAJDZIECIE TUTAJ:
http://kuglarstwo.pl/event/magicy-pod-pokladem-3/

XIII WSI Mike VincentI znowu WSI z seminarzystą światowego formatu. Przyjeżdża MIKE VINCENT. Klasycznie elegancki styl prezentacji. Idealnie dopracowane techniki. Ciekawe pomysły. Do tego praktyka w nauczaniu iluzji. Mike prowadzi seminaria, organizuje w Anglii kursy iluzji, tak więc uczenie innych to dla niego nie pierwszyzna.
Kolejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat za uczestnictwo.

Plan przebiegu WSI-13 :

PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Od wczesnych godzin porannych zbieramy się na Orlenie, mieszczącym się obok Voodoo. Tak aby osoby dojeżdżające spoza miasta nie musiały się snuć pojedynczo po MacDonaldach i innych kawach. Pogadamy sobie, może potrikujemy… poczekamy wspólnie na godzinę dziesiątą.

10:00
START WSI-13
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się w Voodoo Club, Uwaga, przypominam że aktualnie klub ma oficjalnie adres: Aleja Prymasa Tysiąclecia 48A, ale mieści się w tym samym miejscu w którym mieścił się kiedy miał adres na ulicy Bema 65. Po prostu zmienili tabliczkę na budynku.

Luźne magików rozmowy.
Rejestracja osób chętnych do wzięcia udziału w SomebodyMagic, Szczegóły dotyczące przeglądu w dalszej części opisu.

GIEŁDA (10:00-18:00)
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na ławę i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.

11:00
SOMEBODY MAGIC

Programy nie dłuższe niż 5 minut. Wyłącznie programy demonstrowane na scenie.

Tym razem wysokość nagród uzależniona będzie od liczby uczestników spotkania. Pierwsze miejsce: liczba osób na wsi razy 10 PLN, drugie miejsce to razy 5 PLN a trzecie to razy 2,5 PLN.

Somebody to coś w rodzaju przeglądu na imprezie gdzie pojawia się sporo bardzo młodych magików. Pozostaje zatem reguła o punktach karnych za wulgaryzmy seksizmy i obleśności. Niech będzie trochę więcej pozytywnych wzorców dla młodych.

12:30
Wyniki SomebodyMagic.

13:00
SEMINARIUM
Mike Vincent
Pierwsza część seminarium naszego zagranicznego gościa.

14:00
SEMINARIUM
Mike Vincent
Druga część seminarium naszego zagranicznego gościa.

15:00
OBIAD
Posiłek otrzymają wszyscy którzy dokonaja opłaty za wydarzenie przed 10 stycznia 2016.

15:30
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
To element programu w którym można sprzedać coś o czym i tak wiecie, że już nigdy tego nie użyjecie. Rekwizyty z dna szuflady. Komuś mogą się jednak przydać. Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach.
Uprzedzam że tym razem błyskawiczne aukcję będę prowadził w sposób rzeczywiście błyskawiczny. To będzie szybka licytacja. Bo nam się ten punkt programu z edycji na edycję coraz bardziej i coraz mocniej rozciąga w czasie. Pora to trochę ukrócić.Tak więc podkręcimy tempo.

17:00
MAGICZNY KONKURS
Odrobinka rywalizacji ale juz bardziej pół żartem pół serio. Szczegóły na temat tego punktu programu już wkrótce.

18:00
KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI

19:00
MAGICY POD POKŁADEM
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!

Koszt imprezy:
150.00 PLN za osobę – z zebranej kwoty opłacone zostaną koszty sprowadzenia seminarzysty, posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.

Opłat prosimy dokonywać poprzez wpłaty na konto: 88116022020000000271546161
lub osobiście u organizatora gotówką.

 

Więcej informacji na stronie wydarzenia: https://www.facebook.com/events/1078999245446046/

lip
17
niedz.
Mydlany park @ Dendrologiczny Park Miejski
lip 17@16:00
Mydlany park @ Dendrologiczny Park Miejski |  |  |

„Mydlany Park – kilkaset baniek mydlanych w jednej chwili”, to happening w ramach którego kilkadziesiąt osób w kilkanaście sekund wypełni przestrzeń parku, bańkami mydlanymi. W ramach wydarzenia zostaną stworzone piękne bańki wg tajemnej receptury o średnicy od 20 do 160 cm oraz mydlane tunele o długości kilku metrów. Za pomocą profesjonalnego sprzętu: linek, sznurków i siatek żarowski park dendrologiczny zamieni się w magiczną krainę, przepełnioną mnóstwem ulotnych tworów mydlanych. Zabawa dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i seniorów ma na celu integrację międzypokoleniową oraz promocję aktywnego wypoczynku.Apel‬: Wzywamy wszystkie grupy bańkarsko-mydlane z Dolnego Śląska do uczestnictwa w „Mydlanym Parku”, który odbędzie się w ramach 8 edycji „Different Point of View” w dendrologicznym parku miejskim w Żarowie. Jeżeli posiadasz sprzęt bańkowy, recepturę na płyn i zwariowanych animatorów, dołącz ze swoim stoiskiem do happeningu, którego celem jest promocja bańkarzy; ich produktów oraz budowa rodzinnej, frywolnej atmosfery. Organizatorzy przedsięwzięcia spróbują sprowadzić jak największą ilość osób związanych z puszczaniem i tworzeniem wielkich baniek mydlanych, a wszystko po to, aby ożywić lokalną przestrzeń!Program‬: Razem Nami przygotuj stanowiska bańkarskie, uczestnicz w warsztatach budowy sprzętu, służącego do robienia wielkich baniek mydlanych, weź udział w konkursie na największą bańkę, odwiedź wyspy mydlane stworzone przez straż pożarną, porozmawiaj z profesjonalnymi animatorami, dla których jesteś inspiracją, posłuchaj muzyki płynącej w rytm dryfu mydlanych tuneli, tworzonych przez uczestników wydarzenia. O rozwoju oferty programowej, będziemy informować na bieżąco na www.fundacjatb.pl oraz na facebooku. Uczestnicy‬: Wystarczy przyjść do parku miejskiego w Żarowie i dobrze się bawić w gronie przyjaciół i wszystkich mieszkańców miasta i gminy. Nie wymagamy rejestracji oraz zapisów, udostępniamy profesjonalny sprzęt do robienia baniek mydlanych, przeprowadzamy instruktaż, a dla wybranych pasjonatów przewidujemy upominki, zniżki do zaprzyjaźnionych sklepów animatorskich oraz wspaniałe wspomnienia… Dla najmłodszych przygotujemy „kącik małych banieczek”.

maj
27
sob.
VI edycja festiwalu artystów ulicznych i precyzji w Radomiu @ Plac Konstytucji
maj 27 – maj 28 całodniowy

VI edycja festiwalu artystów ulicznych i precyzji w Radomiu to impreza, podczas której możecie spotkać najwybitniejszych artystów ulicznych z kraju i zza granicy.
Co roku zamieniamy deptak Żeromskiego w prawdziwy wulkan energii i w tym roku ponownie szykujemy dla Was coś specjalnego.
27/28 maj od godziny 17.00 do godziny 21.00 artyści opanują plac konstytucji 3 maja oraz deptak Żeromskiego.
Byłeś już na festiwalu?
Nie pozwól znajomym przegapić tej atrakcji i zaproś przyjaciół do wydarzenia.
Oficjalnie ruszamy z wydarzeniem na Facebook i odliczamy dni do Naszego Festiwalu w Radomiu!;)

cze
12
pon.
Festiwal Młodzieży Bez Granic / Różanystok @ Różanystok
cze 12 – cze 14 całodniowy

Bezgranic festiwal młodzieży RóżanystokTo już ósma edycja festiwalu organizowanego przez Salezjański Ośrodek Wychowawczy im. św. Jana Bosko w Różanymstoku.

Festiwal Młodzieży Bez Granic odbędzie się w Salezjańskim Ośrodku Wychowawczym im. Św. Jana Bosko w Różanymstoku po raz kolejny! Będzie to już 7 edycja. Jego główną ideą pozostaje edukacja i spotkania młodzieży podczas warsztatów artystycznych. Niezmienne pozostają też koncerty gwiazd muzyki z całego świata oraz wzajemny szacunek młodych do innych tradycji i religii.
Za nami sześć niezwykłych lat, podczas których gościliśmy młodzież i artystów z kilkudziesięciu krajów. Festiwal Młodzieży Bez Granic w Różanymstoku stał się niezwykle ważną imprezą we wschodniej części Polski, wpisującą się także świetnie w historyczną wielokulturowość Podlasia.

Uczestnicy festiwalu mają do wyboru szeroką ofertę warsztatów: z akrobatyki, flamenco, śpiewu białego, gry na instrumentach ludowych, teatru, pantomimy, sztuki cyrkowej, jazdy konnej, capoeiry, koszykówki, football freestyle, hip-hop i wiele innych.

Festiwal Młodzieży Bez Granic zostanie poprzedzony objazdowym spektaklem Karawany Bez Granic pt. „Someone Somewhere”. Karawana przejedzie przez wybrane miejscowości Podlasia oraz Warmii i Mazur, promując kulturę i sztukę w małych miejscowościach.