II edycji Żonglerskiej Lubelskiej Konwencji: 16 – 19 maja 2013. Odbędzie się ona jak co roku na hali sportowej KUL: http://www.kul.pl/
W programie:
– Gala z udziałem międzynarodowych artystów (tego samego wieczoru: afterparty w klubie Archiwum)
– przestronna hala treningowa 24h na dobę,
– warsztaty dla początkujących, średnio- i w pełni zaawansowanych,
– Variete/Open Stage – możliwość występu dla każdego,
– firespace otwarte każdego wieczoru,
– cyrkowy pokaz filmowy (w tym: materiały z EJC 2012)
– turniej combat,
– igrzyska,
– prezentacje, wykłady, panele dyskusyjne,
– nocleg na polu namiotowym bezpośrednio przy hali.
Co więcej…
Żonglerska Lubelska Konwencja 2013 będzie DARMOWA.
Oznacza to, że nie będzie żadnej obowiązkowej opłaty za udział w konwencji ani wymaganej opłaty za którąkolwiek z jej części (gala, warsztaty, turnieje etc.)
Dlaczego?
Głównym celem istnienia konwencji jest rozwój ogólnopolskiego środowiska kuglarskiego. Fundacja Sztkmistrze, organizator konwencji, pragnie więc umożliwić jak największej ilości osób udział w wydarzeniu.
Ponadto w tegorocznej Żelce upatrujemy możliwość podziękowaniu wszystkim tym, którzy przyczynili się do ogromnego, polskiego sukcesu jakim była Europejska Konwencja Żonglerska 2012, czyli przede wszystkim wolontariuszom oraz uczestnikom, bez który pomocy oraz wkładu (również pieniężnego) organizacja konwencji nie byłaby możliwa.
Jak to możliwe?
Jak wiadomo, organizacja konwencji kosztuje. Ale… mamy parę pomysłów.
Organizacja ŻeLKi jest to możliwa dzięki zespołowi wolontariuszy, których większość reprezentuje lubelskich Sztukmistrzów, wsparciu pozyskanemu przez Fundację Sztukmistrze od Urzędu Marszałkowskiego województwa lubelskiego, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego JPII oraz Samorządu Studentów KUL JPII oraz wsparciu którego będziecie w stanie nam udzielić.
Jak mogę pomóc?
Im więcej środków uda nam się zdobyć tym więcej artystów na galę będziemy mogli zaprosić, tym więcej warsztatów zorganizować, tym więcej atrakcji zaoferować. Wesprzeć ŻeLKę 2013 można bezpośrednio poprzez przekazanie darowizny na rzecz Fundacji Sztukmistrze w dowolnej kwocie.
Dane potrzebne do jej dokonania znajdują się tutaj: http://sztukmistrze.pl/
Przewidziane są jednakże specjalne prezenty dla tych, którzy dokonali…
Wpłaty w wysokosci min. 10zł – unikatowy badge Juggling Monster.
Wpłaty w wysokości min. 30zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011).
Wpłaty w wysokości min. 50 zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011) lub EJC 2012, zarezerwowane miejsce w pierwszych rzędach na gali.
Wpłaty w wysokości min. 100 zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011) lub EJC 2012, zarezerwowane miejsce w pierwszych rzędach na gali, kolekcja filmowa Carnaval Sztukmistrzów/EJC 2012 (w postaci 30 godzin materiału jakości HD) oraz identyfikator V.I.P.
Oferta upominków obowiązuje do wyczerpania zapasów. Ich ilość jest ograniczona.
Ponad to zachęcamy do:
– zaangażowania się w promocję wydarzenia (zaprosić znajomych, udostępnić wydarzenie na facebooku, etc.),
– zamówienia konwencyjnej koszulki (szczegóły wkrótce),
– zgłoszenia już teraz swojego udziału w Variete/Open Stage, które przyjmuje Daniel – dchlibiuk@gmail.com
Pytania? Propozycje? Uwagi?
Zapraszamy do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i zadawania pytań za pośrednictwem forum, Facebooka (sztukmistrze.pl, Żonglerska Lubelska Konwencja) lub bezpośrednio do mnie na adres e-mail: szwedjakub@gmail.com
W tym roku odbędzie się Kuglarski Chill Fest – Ostróda 2013.
Konwencja naszego nowego eventu nie będzie odbiegała mocno od pozostałych edycji Festiwalu Ognia.
Odbywać się na nowopowstałym Ostródzkim amfiteatrze, jest to obiekt zamknięty położony 20 metrów od Jeziora Drwęckiego. Amfiteatr posiada pełny sanitariat na naprawdę luksusowym poziomie, sale konferencyjne które mogą służyć do warsztatów/open stage’ów, miejsca noclegowe. Przede wszystkim scena amfiteatru która służyć będzie za główne miejsce treningowe jest w pełni zadaszona, zatem nie straszna nam żadna pogoda. Ponadto w promieniu 100 metrów od miejsca imprezy znajduję się plaża miejska z możliwością wynajęcia kajaków i rowerów wodnych. Prócz tego jest wyciąg do nart wodnych !
Informacje ogólne
Czas trwania: 9-15 Lipca
koszt: 40 zł
Zakwaterowanie: Pomieszczenia znajdujące się w Ostródzkim Amfiteatrze, ul Mickiewicza 17a
Miejsce: Ostróda
Uczestnictwo
Uczestnictwo w festiwalu NIE wymaga wcześniejszego zgłoszenia ani wnoszenia opłaty. Przy wejściu następuje rejestracja uczestników, czyli wylegitymowanie się dokumentem stwierdzającym tożsamość. Osoby niepełnoletnie muszą mieć ze sobą zgodę na uczestnictwo w festiwalu podpisaną przez prawnego opiekuna. Wzór podamy niedługo. Rejestracja uznana zostanie za obowiązującą w momencie podpisania się na liście uczestników.
Warsztaty:
-żonglerka piłkami
-żonglerka maczugami
-zianie ogniem
-chodzenie na szczudłach
-poi
-kij kontakt
-żonglerka kontaktowa
-hula-hop
-dragon staff
-ZUMBA
-Multikije
-aktorskie
-choreografia sceniczna
-taneczne
-akrobatyczne
-ciąg wykładów i warsztatów prowadzone przez KUGLARSTWO.PL
Program dla widzów:
12 lipca (Piątek) – „Igraszki z Ogniem” – scena otwarta dla uczestników festiwalu z muzyką na żywo.
godz. 21:00 – zamek ostródzki przy ulicy Mickiewicza 22
13 lipca (sobota) – Finał – ogniste widowisko przygotowane przez uczestników festiwalu
godz. 21:30 – plac przed Amfiteatrem ostródzkim przy ulicy Mickiewicza 17a.
Program dla uczestników:
09 Lipca (Wtorek)
-rozpoczęcie rejestracji – godzina 14.00
-wieczór filmowy
10 Lipca (środa)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące finału
-oficjalne otwarcie
11 Lipca (czwartek)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące finały
-grill – prowiant zapewnia organizator
-renegade – nagrody zapewnia organizator
12 Lipca (piątek)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące festiwalu
-„Igraszki z ogniem”
-Open Stage
13 Lipca (sobota)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące finału
-finał
14 lipca (niedziela)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-wyjście na plażę miejską
15 lipca (poniedziałek)
-zamknięcie festiwalu
TEGOROCZNY FINAŁ
W tym roku finał Chill Festu jest pod hasłem „Powrót do korzeni”. Jest to satyra ogniowa przypominająca początki fireshow w Polsce, czyli płomienie na spodniach, twarze pomalowane na czarno-biało, chusty na głowach i ogólny, wszechogarniający mrok.
EJC -Europejski Konwent Żonglerski to największa w Europie impreza kuglarska na której można spotkać wiele tysięcy ludzi z całego świata. W tym roku gospodarzem imprezy jest Francja a sam konwent odbędzie się pod Tuluzą.
Na EJC będzie można zobaczyć mnóstwo pokazów na; codziennym Open Stage, podczas kilku spektakli w dużym namiocie oraz podczas Gali głównej na której wystąpią międzynarodowe gwiazdy.
Codziennie będzie mieć miejsce niezliczona ilość warsztatów niemal z każdej dziedziny kuglarskiej czy cyrkowej.
Nie zabraknie wieczornych imprez z dobrą muzyką i miejscem do tańca lub rozmowy.
Odbędą się Igrzyska Żonglerskie gdzie będzie można spróbować swoich sił w takich konkurencja jak balans, combat czy endurance.
Swoje stoiska będą mieć producenci rekwizytów z całej europy albo i dalej. Będzie można zobaczyć i kupić po okazyjnych cenach rzeczy od Henrysa. Mr. Babacha, Playa czy wielu innych.
Cała impreza trwa osiem dni i jest wypełniona atrakcjami tak by każdy znalazł coś dla siebie.
Program i więcej informacji dostępne na stronie imprezy.
Zapraszamy wszystkich potrafiących żonglować 3 maczugami do spróbowania swoich sił w otwartym turnieju żonglerskim. Turniej rozegrany zostanie systemem pucharowym 1:1. W przypadku dużej ilości zawodników przewidziane są kwalifikacje, które wyłonią 8 finalistów.
Nagroda: Puchar Prezesa Fundacji Sztukmistrze.
Zapraszamy na II edycję Gdyńskiego Weekendu Kuglarskiego! Tym razem mamy dla was jeszcze więcej warsztatów, a ponad to również Open Stage oraz Igrzyska Kuglarskie. Dokładny program wydarzenia oraz wszelkie szczegóły an jego temat są dostępne na stronie wydarzenia na facebook.pl – https://www.facebook.com/events/295204220634844 .
UWAGA
Organizatorzy nie zapewniają miejsca noclegowego dla uczestników imprezy!
Do zobaczenia ! ;D
Europejski Konwent Żonglerski jest tygodniowe wydarzenie gdzie zjeżdżają się żonglerzy i artyści cyrkowi z całego świata. Impreza ta co roku jest organizowana w innym miejscu europy, tym razem w Irlandii.
Na EJC będzie można zobaczyć mnóstwo pokazów na; codziennym Open Stage, podczas kilku spektakli w dużym namiocie oraz podczas Gali głównej na której wystąpią międzynarodowe gwiazdy.
Codziennie będzie mieć miejsce niezliczona ilość warsztatów niemal z każdej dziedziny kuglarskiej czy cyrkowej.
Nie zabraknie wieczornych imprez z dobrą muzyką i miejscem do tańca lub rozmowy.
Odbędą się Igrzyska Żonglerskie gdzie będzie można spróbować swoich sił w takich konkurencja jak balans, combat czy endurance.
Swoje stoiska będą mieć producenci rekwizytów z całej europy albo i dalej. Będzie można zobaczyć i kupić po okazyjnych cenach rzeczy od Henrysa. Mr. Babacha, Playa czy wielu innych.
Więcej info:
https://www.facebook.com/EJC2014
Zapraszamy na warsztaty kuglarskie – i nie tylko!
Zajęcia skierowane dla każdego – dużego i małego, pełnosprawnego i z niepełnosprawnościami 🙂
Warsztaty będą odbywały się w Centrum Bukowska przy ul. Bukowska 27/29 oraz na w Centrum Amarant przy ul. Słowackiego 19 w Sali Amarantowej.
Harmonogram:
19 listopada:
10:00 – 12:30 – baloniarstwo, Centrum Bukowska
12:30 – 15:00 – baloniarstwo, Centrum Bukowska (następna grupa)
15:00 – 17:30 – hula hoop, Centrum Amarant
20 listopada:
10:00 – 12:30 – warsztaty plastyczne i eko (upcycling), Centrum Bukowska
12:30 – 15:00 – warsztaty śpiewu i rytmiki, Centrum Bukowska
15:00 – 17:30 – warsztaty z żonglowania (i nie tylko!), Centrum Amarant
Więcej informacji w wydarzeniu na Fb.
Projekt współfinansowany ze środków Urzędu Miasta Poznań.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Edycja Warsaw Magic Session, której gościem specjalnym będzie Joshua Jay. Josh przygotował dla Was trzygodzinny wykład pełen oryginalnej, kreatywnej i mocnej magii. Wśród tłumaczonych trików znajdą się też takie, które nie były publikowane nigdy wcześniej. Nie musimy chyba pisać, że warto być na tym wykładzie 😉
To oczywiście nie wszystko! Zorganizowaliśmy dla Was cały dzień wypełniony magią – show niespodziankę, wykłady polskich iluzjonistów, między innymi Michała Kociołka oraz specjalny event Vala Cardany.
Poniżej znajdziecie wszystkie informacje odnośnie planu dnia, poszczególnych wykładów oraz innych atrakcji przewidzianych na Warsaw Magic Session II Special Guest Edition.
SZCZEGÓŁOWY PLAN WYDARZENIA:
https://www.facebook.com/KrakowMagicSession/photos/gm.680424348817851/717174015152129/?type=3&theater
PAWEŁ WOŁODKO „X- FLY”
https://www.facebook.com/KrakowMagicSession/photos/gm.680425098817776/717174638485400/?type=3&theater
MICHAŁ SKUBIDA „Close Up 2”
https://www.facebook.com/KrakowMagicSession/photos/gm.680425358817750/717175505151980/?type=3&theater
ALEX CEREVAU „Odwracanie uwagi widza”
https://www.facebook.com/KrakowMagicSession/photos/gm.680425522151067/717175875151943/?type=3&theater
MICHAŁ KOCIOŁEK Lecture!
https://www.facebook.com/KrakowMagicSession/photos/gm.680425638817722/717176051818592/?type=3&theater
VAL CARDANA SPECIAL EVENT
https://www.facebook.com/KrakowMagicSession/photos/gm.680425998817686/717176191818578/?type=3&theater
JOSHUA JAY LECTURE
https://www.facebook.com/KrakowMagicSession/photos/gm.680426202150999/717176448485219/?type=3&theater
JAK ZAREZERWOWAĆ MIEJSCE?
Aby zgłosić się na wydarzenie należy wysłać prywatną wiadomośc o treści WMS na fanpejdż Kraków Magic Session. W wiadomości zwrotnej otrzymacie wszystkie informacje odnośnie rezerwacji miejsca. Obowiązuje system przedpłat, miejsce zostanie ostatecznie zarezerwowane po zaksięgowaniu przelewu. Miejsca będą rezerwowane zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Prosimy o przemyślane zgłoszenia ponieważ nie przyjmujemy zwrotów.
CENA:
SUPER PROMO – jeśli przelew zostanie zaksięgowany przed 12 lipca cena wejścia wynosi jedyne 120 zł
CENA REGULARNA – jeśli przelew zostanie zaksięgowany po 12 lipca cena wejścia wynosi 190 zł.
WSTĘP PRZY WEJŚCIU – bez przedpłaty 260 zł
GDZIE?
Miejsce zostanie ogłoszone do dwóch tygodni. Intensywnie pracujemy nad tym, aby nasze eventy odbywały się w jak najbardziej komforrtowych warunkach. Na 100% spotkamy się więc w sali konferencyjnej .
52 sekrety prezentowania trików karcianych. Co robić żeby efekty wyglądały lepiej i wywoływały lepsze wrażenie. Konkretnie i na temat.
Zbieramy się od godziny 17:00. Wykład rozpocznie się punktualnie o 18:00. O tej godzinie drzwi zostaną zamknięte, więc radzimy przyjść wcześniej, żeby na pewno się nie spóźnić i nie odbić się od zamkniętych drzwi. To nie żart. Wykładowca jest starej daty i nie lubi, jak mu przeszkadza szum i zamieszanie generowane przez wchodzących spóźnialskich.
Wykład poprowadzi Sławomir Kowalski, regularnie wylegujący się na kanapie podczas wtorkowych spotkań. Pora żeby w końcu podniósł się z kanapy i zrobił coś konstruktywnego.
A tak poza tym, Sławek to również:
– Iluzjonista z prawie dwudziestoletnim stażem.
– Nieoficjalny rekordzista Polski, jeśli chodzi o czas prezentowania Table Hoppingu w jednym miejscu. Siedem lat występował co weekend w jednej z warszawskich restauracji.
– Twórca i administrator portali: MagicBay, 3kubki, oraz grupy Blendo.
– Organizator szesnastu spotkań z cyklu WSI, konferencji TIPI i magiCampów.
https://facebook.com/WarszawskieSpotkanieIluzjonistow/
– Odtwórca tytułowej roli w spektaklu Menello SHOW
https://facebook.com/PaskudnyIluzjonistaMenello/
– Od trzech lat busker prezentujący iluzję na placu Zamkowym w Warszawie, pod szyldem ToNieMagia
https://facebook.com/ToNieMagia/
– Twórca, scenarzysta i reżyser grupy Janusze iluzji
https://facebook.com/JanuszeIluzji/
– Odkrywca talentu, mecenas i reżyser Darka Brąza – mentalisty, który zgaduje.
– Organizator dwóch internetowych turniejów iluzjinistów ITI
– Autor słów najlepszej piosenki o sztuce iluzji, o zaskakującym tytule: „Sztuka iluzji”
– Autor i propagator maksymy:
„Make magic – not hejt’
– Propagator punktualności
Zapraszamy
Jeżeli lubisz magię izolacji obręczą, albo widzisz to po raz pierwszy w życiu i nie możesz oderwać wzroku – koniecznie musisz przyjść na te warsztaty! Nauczysz się solidnych podstaw izolacji oraz tych bardziej skomplikowanych manipulacji.
Ze względu na obszerność tematu warsztaty będą podzielone na 2 bloki:
➡17:00 – 18:30 – izolacje 1 obręczą
➡19:00 – 20:30 – multihooping (izolacje wieloma obręczami)
Można wykupić uczestnictwo na jedne lub oba warsztaty[płatne z góry po dokonaniu zapisu]:
➡1 warsztat – 50zł
➡2 warsztaty – 70zł
Kółka będą dostępne na miejscu, jednak w ilości ograniczonej, dlatego jeśli posiadasz własne(lekkie) kółko, koniecznie zabierz je ze sobą 😉
Warsztaty poprowadzi:
✨Sebastian Frodyma✨
– performer, artysta sceniczny. Brał udział w pochodzie Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury oraz w spektaklu zamknięcia, jako jeden z głównych artystów. Asystent reżysera podczas performance „Mosty” 2015. Finalista konkursu „Cyrkulacje” 2015.
Aktor teatru ruchu, wyspecjalizowany w dramie i pantomimie, występujący w roli tytułowego bohatera spektaklu „Historia Benjamina Bilse’go” oraz „Pasji”. Wystąpił na Galach Kuglarskich podczas festiwali: Slot Fest, Gdyński Weekend Kuglarski, Kuglarskie Oblężenie Nidzickiego Zamku, Ogólnopolskiego Festiwalu Ognia i Kuglarstwa, Pirania, Pyrkon oraz zagranicznych River Hoop – Slovenian Hoop Convention i Art of Flow – Stranded.
Współtwórca choreografii dla spektakli ogniowo-kuglarskich w Polsce oraz dla Teatru Avatar. Uczestnik spektakli ogniowych dla kolektywu Synergy Art. Reżyser „Ex machina”, Fire Gali podczas festiwalu „ŻeLKa” oraz ogniowego widowiska Fire Gala na EJC 2017.
📩zapisy: kontakt@hooping.pl📩
Wydarzenie organizowane w ramach cyklu spotkań promujących książkę „Błysk w oku – Eseje o sztuce iluzji”.
Rozpoczniemy od kilku słów o tym jak powstawała książka „Błysk w oku”. Do tego kilka porad i wskazówek dla chcących napisać własną książkę o iluzji.
Głównym punktem programu będzie wykład i warsztaty prowadzone w oparciu o treść jednego z zawartych w książce esejów.
„Fundament” – to esej o szacunku do widza..Łączy się z nim wiele kluczowych pytań na które poszukamy odpowiedzi.
Co z szacunku do widza powinno wynikać i jak powinien przekładać się na prezentację?
Jak zwracać się do publiczności i jak współpracować z wybranym spośród niej asystentem?
Jak przygotowywać się do pokazu?
Jak pracować nad prezentacją i technikami?
Kiedy efekt jest gotowy do zaprezentowania?
Zaczynamy o 18:00. O 18:15 zamykamy drzwi na klucz, aby spóźnione osoby nie rozpraszały swoim wejściem tych, którzy dotrą punktualnie..
Koszt udziału w wydarzeniu: 20 pln płatne na początku spotkania.
Na miejscu będzie możliwość nabycia książki „Błysk w oku” w cenie 73 pln.
Trochę historii:
W 2015 roku w Łodzi Carnival Otwarta Przestrzeń Cyrkowa w Łodzi we współpracy z SANem zorganizowała pierwszy Międzynarodowy Konwent Pedagogiki Cyrku – Cyrkologia. Impreza finansowana była wyłącznie ze środków własnych Fundacji i z wpłat uczestników.
Dzięki zaangażowaniu oraz determinacji organizatorów, wydarzenie odniosło sukces – na konwencie pojawiło się ponad 100 osób. Podczas 3 dni odbyły się warsztaty praktyczne, z profesjonalnymi instruktorami z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz Kanady, prezentacje oraz wykłady a także grupy dyskusyjne.
Spotkania, dyskusje, wymiany myśli zaaowocowały m.in.:
-projektem Social Circus without Borders zrealizowanym w latach 2017-2018 w ramach Funduszy Wyszehradzkich
-przystąpieniem FMP do Europejskiej Organizacji Cyrków Młodzieżowych (EYCO)
-zalążkiem rozmów o powstaniu Sieci Pedagogów Cyrku zrzeszających osoby i organizacje działające
w obrębie rozwoju pedagogiki cyrku.
Na konwencie wyrażone zostało mocne życzenie o organizowaniu corocznego, globalnego spotkania.
Z różnych względów, stworzenie tak dużej imprezy nie było możliwe przez trzy kolejne lata. Jednak nasza determinacja oraz stałe wysiłki w tworzeniu spotkania zostały nagrodzone potrójnym finansowaniem. Dlatego pod inną nazwą, jednak z tymi samymi celami wracamy do Was z MIĘDZYNARODOWĄ KONFERENCJĄ EDUKACJI KULTURALNEJ.
W dniach 5-7 października 2018 w Centrum Dialogu im. Marka Edelmana w Łodzi, odbędzie
się Międzynarodowa Konferencja Edukacji Kulturalnej.
Organizatorem imprezy jest Fundacja Miasto Projekt. Wydarzenie finansowane jest z środków Urzędu Miasta Łodzi, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Funduszu Wyszehradzkiego.
Podczas 3 dni spotkania, uczestnicy będą mieli szansę nabyć konkretne, praktyczne umiejętności
i usystematyzować wiedzę na temat różnych metod pracy w edukacji poza formalnej.
Podczas warsztatów oraz grup dyskusyjnych będą mieli również możliwość poznania się, wymiany kontaktów i doświadczeń z innymi uczestnikami, tak by społeczność pedagogów/instruktorów/animatorów mogła działać sprawniej i miała dostęp do wiedzy i narzędzi.
Warsztaty, wystąpienia i grupy dyskusyjne prowadzić będą specjalnie zaproszeni instruktorzy z kraju i zza granicy.
W programie spotkania znajdą się między innymi takie warsztaty i wystąpienia :
- rozwój małej i dużej motoryki poprzez proste gry i ćwiczenia ruchowe możliwe do przeprowadzenia w każdym miejscu i Weronika Sherborne dla rodzin czyli jak prowadzić rozwojowe zajęcia międzypokoleniowe (WYSTĄPIENIE- Rika Tayemans, Belgia),
- praca z rytmem jako uniwersalne narzędzi do integracji i rozwoju uczestników (WARSZTAT – Dorothee Rohrer, Szwajcaria/Kanada),
- rozwój kreatywności i pewności siebie czyli proste metody improwizacyjne, budowanie charakteru scenicznego i teatr improwizacji (WARSZTAT – Tomasz Kubik, Polska)
- Stephen Desangere (WYSTĄPIENIE)
- język i pułapki językowe w pracy instruktora (WYSTĄPIENIE- Marta Brzezińska-Hubert, Polska)
- praca z osobami z niepełnosprawnościami i praca z osobami zagrożonymi wykluczeniem, innowacyjne narzędzie pracy rozwijające połączenia międzypółkulowe (WYSTĄPIENIE-Craig Quat, Stany Zjednoczone)
- innowacje w pracy metodą pedagogiki cyrku i pedagogiki zabawy, gry i zabawy jako narzędzia pracy z różnymi grupami odbiorców (WARSZTAT – Rafał Mikołajewski, Polska)
- edukacja kulturowa w resocjalizacji (WYSTĄPIENIE-Anna Wojszel, Polska)
- przykłady dobrych praktyk w edukacji kulturalnej i animacji kulturowej (grupy dyskusyjne)
Na spotkanie zapraszamy
- pedagogów, animatorów i nauczycieli pracujących już co najmniej 2 lata w sektorze kultury, które chcą rozwijać swoje umiejętności, zdobywać nową wiedzę i wymieniać się doświadczeniami.
- pracowników instytucji i organizacji zajmujących się edukacją kulturalną, animacją kultury
i streetworking. - osoby pracujące z osobami wykluczonymi i osobami z niepełnosprawnościami
- wszystkich „profesjonalnych amatorów” zajmujących się pracą z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi i wykluczonymi.
Ile to wszystko kosztuje:
Wystąpienia i grupy dyskusyjne ,w ramach konferencji to bloki otwarte (bezpłatne).
Udział w warsztatach z Dorothee Rohrer, Tomaszem Kubikiem i Rafałem Mikołajewskim jest płatny.
Istnieją 3 opcje zapłaty :
I OPCJA
140zł/3 dni (6h warsztatów),
II OPCJA
100zł/2 dni (4,5h warsztatów)
III OPCJA
50zł/1 dzień (1,5h warsztatów).
Obiady
Podczas konferencji istnieje możliwość wykupienia obiadów (opcja wyłącznie wegetariańska), które będą serwowane na miejscu podczas przerwy obiadowej. Koszt obiadu to 20 zł za porcję.
Obowiązują zapisy na ofertę lunchową, aby skorzystać, wypełnij formularz.
Program:
Ze szczegółowym programem imprezy można zapoznać się na stronie wydarzenia:
www.cyrkologia.pl
na Facebooku wydarzenia: link
a także na stronach: www.carnival.com.pl i www.miastoprojekt.org
Informacje : carnival.lodz@gmail.com
Zapisy na warsztaty:
Aby zapisać się na warsztaty wypełnij formularz : Formularz zapisów na Warsztaty
Zadanie Międzynarodowa Konferencja Edukacji Kulturalnej jest realizowane dzięki dofinansowaniu z Budżetu Miasta Łodzi.
Zadanie jest realizowane dzięki wsparciu finansowemu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Projekt Realizowany w ramach Visegrad Standard Grant.