maj
15
śr.
ŻeLKa – Żonglerska Lubelska Konwencja @ Hala Sportowa KUL, Lublin
maj 15 – maj 19 całodniowy

żelka żonglerzyII edycji Żonglerskiej Lubelskiej Konwencji: 16 – 19 maja 2013. Odbędzie się ona jak co roku na hali sportowej KUL: http://www.kul.pl/hala-sportowa,art_12571.html
W programie:
– Gala z udziałem międzynarodowych artystów (tego samego wieczoru: afterparty w klubie Archiwum)
– przestronna hala treningowa 24h na dobę,
– warsztaty dla początkujących, średnio- i w pełni zaawansowanych,
– Variete/Open Stage – możliwość występu dla każdego,
– firespace otwarte każdego wieczoru,
– cyrkowy pokaz filmowy (w tym: materiały z EJC 2012)
– turniej combat,
– igrzyska,
– prezentacje, wykłady, panele dyskusyjne,
– nocleg na polu namiotowym bezpośrednio przy hali.

Co więcej…

Żonglerska Lubelska Konwencja 2013 będzie DARMOWA.
Oznacza to, że nie będzie żadnej obowiązkowej opłaty za udział w konwencji ani wymaganej opłaty za którąkolwiek z jej części (gala, warsztaty, turnieje etc.)

Dlaczego?
Głównym celem istnienia konwencji jest rozwój ogólnopolskiego środowiska kuglarskiego. Fundacja Sztkmistrze, organizator konwencji, pragnie więc umożliwić jak największej ilości osób udział w wydarzeniu.
Ponadto w tegorocznej Żelce upatrujemy możliwość podziękowaniu wszystkim tym, którzy przyczynili się do ogromnego, polskiego sukcesu jakim była Europejska Konwencja Żonglerska 2012, czyli przede wszystkim wolontariuszom oraz uczestnikom, bez który pomocy oraz wkładu (również pieniężnego) organizacja konwencji nie byłaby możliwa.

Jak to możliwe?
Jak wiadomo, organizacja konwencji kosztuje. Ale… mamy parę pomysłów.
Organizacja ŻeLKi jest to możliwa dzięki zespołowi wolontariuszy, których większość reprezentuje lubelskich Sztukmistrzów, wsparciu pozyskanemu przez Fundację Sztukmistrze od Urzędu Marszałkowskiego województwa lubelskiego, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego JPII oraz Samorządu Studentów KUL JPII oraz wsparciu którego będziecie w stanie nam udzielić.

Jak mogę pomóc?
Im więcej środków uda nam się zdobyć tym więcej artystów na galę będziemy mogli zaprosić, tym więcej warsztatów zorganizować, tym więcej atrakcji zaoferować. Wesprzeć ŻeLKę 2013 można bezpośrednio poprzez przekazanie darowizny na rzecz Fundacji Sztukmistrze w dowolnej kwocie.
Dane potrzebne do jej dokonania znajdują się tutaj: http://sztukmistrze.pl/strona/73/Fundacja
Przewidziane są jednakże specjalne prezenty dla tych, którzy dokonali…

Wpłaty w wysokosci min. 10zł – unikatowy badge Juggling Monster.
Wpłaty w wysokości min. 30zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011).
Wpłaty w wysokości min. 50 zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011) lub EJC 2012, zarezerwowane miejsce w pierwszych rzędach na gali.
Wpłaty w wysokości min. 100 zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011) lub EJC 2012, zarezerwowane miejsce w pierwszych rzędach na gali, kolekcja filmowa Carnaval Sztukmistrzów/EJC 2012 (w postaci 30 godzin materiału jakości HD) oraz identyfikator V.I.P.

Oferta upominków obowiązuje do wyczerpania zapasów. Ich ilość jest ograniczona.

Ponad to zachęcamy do:
– zaangażowania się w promocję wydarzenia (zaprosić znajomych, udostępnić wydarzenie na facebooku, etc.),
– zamówienia konwencyjnej koszulki (szczegóły wkrótce),
– zgłoszenia już teraz swojego udziału w Variete/Open Stage, które przyjmuje Daniel – [email protected]

Pytania? Propozycje? Uwagi?
Zapraszamy do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i zadawania pytań za pośrednictwem forum, Facebooka (sztukmistrze.pl, Żonglerska Lubelska Konwencja) lub bezpośrednio do mnie na adres e-mail: [email protected]

lip
4
czw.
MonoMania 2013 @ Zalesie Górne /k. Warszawy
lip 4 – lip 7 całodniowy

monomania 2013Szykujcie się na 5-7 lipca, bo wtedy odbędzie się kolejna edycja monocyklowego zlotu MonoMania 2013. Impreza odbędzie się w Zalesiu Górnym pod Warszawą. Tym razem oprórcz wymiany sztuczek, nauki i wspólnej zabawy odbędą się także zawody. Przewidywane konkurencje:

trial – zawody odbędą się na dość prostym torze, trudnością będzie formuła pokonywania przeszkód w dokładnie ustalony sposób
w zależności od ilości młodszych uczestników zakładamy możliwość zorganizowania zawodów trialowych w kategorii do 14 lat
street – tu bez zawodów ale na tym samym torze odbędzie się sesja streetowa
cross – zawody w terenie, czyli wyścig po nierównościach
rura competition – zawody na przejechanie jak najdłuższego dystansu na zamkniętym okręgu z rury
Wiadomości organizacyjne:
Główne miejsce imprezy to boisko w Zalesiu Górnym mieszczące się pomiędzy ul. Pionierów a Białej Brzozy
zakwaterowanie w szkole podstawowej w Zalesiu Górnym oddalonej od boiska o 200m
Ubezpieczenie we własnym zakresie.
lip
8
pon.
Kuglarski Chill Fest 2013 @ Amfiteatr
lip 8 – lip 15 całodniowy

W tym roku odbędzie się Kuglarski Chill Fest – Ostróda 2013.

Konwencja naszego nowego eventu nie będzie odbiegała mocno od pozostałych edycji Festiwalu Ognia.

Odbywać się na nowopowstałym Ostródzkim amfiteatrze, jest to obiekt zamknięty położony 20 metrów od Jeziora Drwęckiego. Amfiteatr posiada pełny sanitariat na naprawdę luksusowym poziomie, sale konferencyjne które mogą służyć do warsztatów/open stage’ów, miejsca noclegowe. Przede wszystkim scena amfiteatru która służyć będzie za główne miejsce treningowe jest w pełni zadaszona, zatem nie straszna nam żadna pogoda. Ponadto w promieniu 100 metrów od miejsca imprezy znajduję się plaża miejska z możliwością wynajęcia kajaków i rowerów wodnych. Prócz tego jest wyciąg do nart wodnych !

 

Informacje ogólne

 

Czas trwania: 9-15 Lipca

koszt: 40 zł

Zakwaterowanie: Pomieszczenia znajdujące się w Ostródzkim Amfiteatrze, ul Mickiewicza 17a

Miejsce: Ostróda

 

Uczestnictwo

 

Uczestnictwo w festiwalu NIE wymaga wcześniejszego zgłoszenia ani wnoszenia opłaty. Przy wejściu następuje rejestracja uczestników, czyli wylegitymowanie się dokumentem stwierdzającym tożsamość. Osoby niepełnoletnie muszą mieć ze sobą zgodę na uczestnictwo w festiwalu podpisaną przez prawnego opiekuna. Wzór podamy niedługo. Rejestracja uznana zostanie za obowiązującą w momencie podpisania się na liście uczestników.

 

Warsztaty:

-żonglerka piłkami

-żonglerka maczugami

-zianie ogniem

-chodzenie na szczudłach

-poi

-kij kontakt

-żonglerka kontaktowa

-hula-hop

-dragon staff

-ZUMBA

-Multikije

-aktorskie

-choreografia sceniczna

-taneczne

-akrobatyczne

-ciąg wykładów i warsztatów prowadzone przez KUGLARSTWO.PL

 

Program dla widzów:

12 lipca (Piątek) – „Igraszki z Ogniem” – scena otwarta dla uczestników festiwalu z muzyką na żywo.

godz. 21:00 – zamek ostródzki przy ulicy Mickiewicza 22

13 lipca (sobota) – Finał – ogniste widowisko przygotowane przez uczestników festiwalu

godz. 21:30 – plac przed Amfiteatrem ostródzkim przy ulicy Mickiewicza 17a.

 

Program dla uczestników:

 

09 Lipca (Wtorek)

-rozpoczęcie rejestracji – godzina 14.00

-wieczór filmowy

 

10 Lipca (środa)

-wspólne śniadanie

-warsztaty

-spotkanie dotyczące finału

-oficjalne otwarcie

 

11 Lipca (czwartek)

-wspólne śniadanie

-warsztaty

-spotkanie dotyczące finały

-grill – prowiant zapewnia organizator

-renegade – nagrody zapewnia organizator

 

12 Lipca (piątek)

-wspólne śniadanie

-warsztaty

-spotkanie dotyczące festiwalu

-„Igraszki z ogniem”

-Open Stage

 

13 Lipca (sobota)

-wspólne śniadanie

-warsztaty

-spotkanie dotyczące finału

-finał

 

14 lipca (niedziela)

-wspólne śniadanie

-warsztaty

-wyjście na plażę miejską

 

15 lipca (poniedziałek)

-zamknięcie festiwalu

 

TEGOROCZNY FINAŁ

 

W tym roku finał Chill Festu jest pod hasłem „Powrót do korzeni”. Jest to satyra ogniowa przypominająca początki fireshow w Polsce, czyli płomienie na spodniach, twarze pomalowane na czarno-biało, chusty na głowach i ogólny, wszechogarniający mrok.

lip
26
pt.
EJC2013
lip 26 – sie 3 całodniowy

EJC 2013EJC -Europejski Konwent Żonglerski to największa w Europie impreza kuglarska na której można spotkać wiele tysięcy ludzi z całego świata. W tym roku gospodarzem imprezy jest Francja a sam konwent odbędzie się pod Tuluzą.

Na EJC będzie można zobaczyć mnóstwo pokazów na; codziennym Open Stage, podczas kilku spektakli w dużym namiocie oraz podczas Gali głównej na której wystąpią międzynarodowe gwiazdy.

Codziennie będzie mieć miejsce niezliczona ilość warsztatów niemal z każdej dziedziny kuglarskiej czy cyrkowej.

Nie zabraknie wieczornych imprez z dobrą muzyką i miejscem do tańca lub rozmowy.

Odbędą się Igrzyska Żonglerskie gdzie będzie można spróbować swoich sił w takich konkurencja jak balans, combat czy endurance.

Swoje stoiska będą mieć producenci rekwizytów z całej europy albo i dalej. Będzie można zobaczyć i kupić po okazyjnych cenach rzeczy od Henrysa. Mr. Babacha, Playa czy wielu innych.

Cała impreza trwa osiem dni i jest wypełniona atrakcjami tak by każdy znalazł coś dla siebie.
Program i więcej informacji dostępne na stronie imprezy.

 

paź
18
pt.
Wyścig Muni XC – zawody monocyklowe na Singltrekach @ Nove Mesto pod Smrkem
paź 18 – paź 20 całodniowy
MUni Nove Mesto pod Smrkem
MUni Nove Mesto pod Smrkem

miejsce: przejście graniczne Czerniawa-Zdrój

czas: od 2013-10-19 do 2013-10-20

godz.: 15:00

PROGRAM IMPREZY:

SOBOTA 19.10.2013

  • 12.00 – 14.00 – rejestracja zawodników w Biurze Zawodów – JuniorCamp – Nove Mesto pod Smrkem
  • 15.00 – odprawa techniczna – START – przejście graniczne Czerniawa-Zdrój – Nove Mesto pod Smrkem
  • 15.15 – START WYŚCIGU na czas, Interwał 3 min- trasa po pętlach: Nad Czerniawą, Rapicky Okruh (14 km)
  • 19.30 – zamknięcie trasy
  • 19.00 – 20.00 – Kolacja – Pasta Party – Junior Camp NMpS
  • 20.00 – Ogłoszenie wyników – prezentacja listy startowej II etapu – Junior Camp NMpS
  • 20.30 – Festiwal Filmów Monocyklowych – Konkurs na najlepszy film MUNI – Junior Camp NMpS

NIEDZIELA 20.10.2013 

  • 7.30 – 8.30 – śniadanie – Junior Camp NMpS
  • 10.00 – odprawa techniczna – Start Junior Camp
  • 10.15 – start II etapu – forma biegu pościgowego – Junior Camp NMpS –
  • Trasa po pętlach: Novomestska Strana, Rapicky Okruh, Okolo Medence, Novomestska Strana
  • 15.00 – zamknięcie trasy, dekoracja zwycięzców, losowanie nagród – Junior Camp
  • 15.30 – zakończenie zawodów
maj
17
sob.
Gdyński Weekend Kuglarski – Wiosna 2014 @ Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
maj 17@08:00 – maj 18@18:00
Gdyński Weekend Kuglarski - Wiosna 2014 @ Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia | Gdynia | pomorskie | Polska

Zapraszamy na II edycję Gdyńskiego Weekendu Kuglarskiego! Tym razem mamy dla was jeszcze więcej warsztatów, a ponad to również Open Stage oraz Igrzyska Kuglarskie. Dokładny program wydarzenia oraz wszelkie szczegóły an jego temat są dostępne na stronie wydarzenia na facebook.pl – https://www.facebook.com/events/295204220634844 .

UWAGA
Organizatorzy nie zapewniają miejsca noclegowego dla uczestników imprezy!

Do zobaczenia ! ;D

lip
18
pt.
EJC 2014 @ Millstreet
lip 18 – lip 27 całodniowy

PL-EJC2014-Poster-A3Europejski Konwent Żonglerski jest tygodniowe wydarzenie gdzie zjeżdżają się żonglerzy i artyści cyrkowi z całego świata. Impreza ta co roku jest organizowana w innym miejscu europy, tym razem w Irlandii.

Na EJC będzie można zobaczyć mnóstwo pokazów na; codziennym Open Stage, podczas kilku spektakli w dużym namiocie oraz podczas Gali głównej na której wystąpią międzynarodowe gwiazdy.

Codziennie będzie mieć miejsce niezliczona ilość warsztatów niemal z każdej dziedziny kuglarskiej czy cyrkowej.

Nie zabraknie wieczornych imprez z dobrą muzyką i miejscem do tańca lub rozmowy.

 

ejc2014logo-template

Odbędą się Igrzyska Żonglerskie gdzie będzie można spróbować swoich sił w takich konkurencja jak balans, combat czy endurance.

Swoje stoiska będą mieć producenci rekwizytów z całej europy albo i dalej. Będzie można zobaczyć i kupić po okazyjnych cenach rzeczy od Henrysa. Mr. Babacha, Playa czy wielu innych.

Więcej info:
https://www.facebook.com/EJC2014

sie
16
niedz.
X Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów @ Voodoo Club
sie 16@10:00 – 18:00

10 WSI

INFORMACJA DLA WIDZÓW PONIŻEJ

Magicy!

Z okazji jubileuszu będziemy troszkę wracać do korzeni. Oraz wprowadzamy dużo zniżek na opłatę za uczestnictwo:

Podstawowa cena uczestnictwa: 100 PLN ale:
– jeśli byłeś wcześniej na chociaż jednym WSI masz zniżkę 20 PLN.
– jeśli przeprowadziłeś chociaż jedno seminarium masz zniżkę 20 PLN
– jeśli wystąpiłeś na scenie na pokazach otwartych dla publicznośi – 20 PLN
– jeśli pokazywałeś triki widzom po zakonczeniu pokazow scenicznych- 20 PLN
Zniżki sumują się!
Uwaga! jeśli byłęś na wszystkich dotychczasowych 9 edycjach to przyjeżdzasz za darmo!

Jeśli dokonasz opłaty do dnia 31 lipca 2015 to bierzesz udział w losowaniu kilku upominków: .

Opłat prosimy dokonywać dokonując wpłaty na konto: 88116022020000000271546161

W tytule przelewu proszę o wpisanie: WSI.
O ile osoba za którą dokonywana jest wplata nie jest właścicielem konta to dodatkowo w tytule przelewu proszę podać jej imię i nazwisko.
Opłaty podlegają zwrotowi w przypadku nastąpienia nieprzewidywalnych wydarzeń losowych uniemożliwiających uczestnictwo w wydarzeniu. Jednak nie przewidujemy wykonywania zwrotów na życzenie.

Wegetarian proszę dodatkowo o dodanie w tytule przelewu informacji o zamówieniu posiłku bez mięsa. Wystarczy dopisek WEGE.

Płatności na konto przyjmowane będą do 12 sierpnia 2015.

Przewidujemy możliwość dokonywania opłaty an miejscu.Jednak osoby które będą płaciły na miejscu będą musiały organizować sobie obiad we własnym zakresie.

Dziękuję za wsparcie dla inicjatywy imprez WSI wyrażane jak najwcześniejszym dokonywaniem opłat. Naprawdę wcześniejsze wpłaty mocno ułatwiają zorganizowanie tego przedsięwzięcia.

Koejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat.

Wśród uczestników którzy zapłacą w przedpłacie rozlosowanych zostanie kilka magicznych upominków. Tym razem kolejne losowania będą obejmowąły 10 pierwszych osób, 20 osób, 30 osób, 40 i tak dalej. W każdym losowaniu dwa upominki. Tak wiec im wcześniej opłacisz udział w tym większej liczbie i tym atrakcyjniejszych upominków weźmiesz udział.
Ostatnie losowanie obejmie wszystkich którzy zapłacili w przedpłacie i wygraną będzie zwrot opłaty za WSI.

Seminaria tym razem poświęcone będą głównie występom dla dzieci. Ale napewno pojawią się dygresje i z innych dziedzin oraz wiele ciekawych informacji, efektów, technik będzie można poznać podczas rozmów kuluarowych.

Plan przebiegu WSI-10 :

PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Od wczesnych godzin porannych zbieramy się na Orlenie, mieszczącym się obok Tawerny. Tak aby osoby dojeżdżające spoza miasta nie musiały się snuć pojedynczo po MacDonaldach i innych kawach. Pogadamy sobie, może potrikujemy… poczekamy wspólnie na godzinę dziesiątą.

10:00
START WSI-10
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się w Voodoo Club na ulicy Bema 65 w Warszawie..

Luźne magików rozmowy.
Rejestracja osób chętnych do wzięcia udziału w SomebodyMagic, Szczegóły dotyczące przeglądu w dalszej części opisu.

GIEŁDA (10:00-18:00)
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na ławę i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.
Tym razem na giełdzie wystawi się również sklep z Niemiec: www.card-shark,de . Producent i dystrybutor kart marki FENIX. To takie karty któryxch zaczyna używać coraz więcej iluzjonistów na świecie. W tym oczywiście również w Polsce.

10:30
SOMEBODY MAGIC

Pozostajemy przy sprawdzonej na poprzedniej edycji liście nagród. Będą pieniężne. Bedzie 800 pln za pierwsze miejsce, 400 za drugie i 200 za trzecie przyznawane przez jurorów. A do tego 100 pln przyznawane w formie wyróżnienia przez organizatora. czyli w sumie do zgarnięcia 1500 pln.

Programy nie dłuższe niż 5 minut. Wyłącznie programy demonstrowane na scenie.

Jurorów jak zwykle wyłonimy spośród obecnych na sali iluzjonistów. Tym razem bez dbania o różnice pokoleniowe. Weźmiemy średnie pokolenie.

Przy wyłanianiu zwycięzców sumujemy lokaty jakie poszczególne osoby zajęły u poszczególnych jurorów. Tym razem dojdą jeszcze punkty karne wg taryfikatora:
– 3 za każdy seksistowski żarcik lub podtekst
– 5 za każde przekleństwo użyte na scenie
– 10 za każdą obleśność

Some body to coś w rodzaju przeglądu na imprezie gdzie pojawia się sporo bardzo młodych magików. Najwyższa pora przyhamować pewne tematy. Zwłaszcza że i okazja pasująca bo będą seminaria o występach dla dzieci. Nie musicie robić programów dla dzieci, ale musżą być to rzeczy któe dzieci mogłyby oglądać.

12:00
Wyniki przeglądu plus losowanie nagród dla uczestników WSI którzy opłacili udział w przedpłacie.

13:00
Kontrola dziecięcej widowni
SEMINARIUM
Marta Jasińska
Jak zapanować nad stadem dzieci? Jakie sytuacje mogą sie przytrafić i jak sobie w nich radzić. Studium przypadków z życia wziętych. O wszystkim opowie specjalizująca się w występach dla Dzieci Marta.

14:00
Gagi, żarty, dowcipy…
SEMINARIUM
Konrad Modzelewski
Jakie żarty włączać w pokazy dla dzieci i jak to robić żeby było śmiesznie. I to nie tylko dla dzieci. Bo w pokazach familijnych chodzi przeciez o zabawę.

15:00
OBIAD

15:30
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
Czy To Sen element programu w którym można sprzedać coś o czym i tak wiecie, że już nigdy tego nie użyjecie. Rekwizyty z dna szuflady. Komuś mogą się jednak przydać. Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach. Jeśli każdy przywiezie jeden lub dwa rekwizyty to punkt programu może się zrobić bardzo ciekawy. jak dotychczas zawsze podczas aukcji trafiały się przesympatyczne okazje do zakupu ciekawego rekwizytu, ale i sprzedający nieraz już byli zaskakiwani ceną do jakiej potrafiono wylicytować któryś z oferowanych przez nich rekwizytów.

16:00
Zrób z tego trik dla dzieci!
SEMINARIUM
Józef Seget „Ziutini”
Jak dodawać do trików magicznych własną prezentację. Jak dostosować efekt to siebie. Jak go przerobić żeby nabrał dodatkowej atrakcyjności. Plus kilka wolnych dygresji na temat bycia iluzjonistą.

17:30
Sztafeta z PROFESSOR NIGHTMARE
Kolejna zwariowana forma luźnego konkursu. Wchodzimy na scenę i demonstrujemy klasyk z trzema kawałkami sznurka. Oryginalnośc mile widziana. Przewidziane upominki za udział i nagrody dla najciekawszych prezentacji. Czyli najoryginalniejszych.

18:00
KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI

19:00
MAGICY POD POKŁADEM
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!

KOSZT IMPREZY

0.00 – 100.00 PLN – uzależniony od liczby przysługujących zniżek. Z zebranej kwoty opłacone zostaną posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.

Sławomir Kowalski
[email protected]
+48 880-268-979

Ważne adresy internetowe (a raczej facebook’owe) związane z WSI:

Strona Wydarzenia X Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów:
https://www.facebook.com/events/956260527728271/

Strona Facebook’owa miejsca w którym odbędzie się Spotkanie:
@[NjQyMTgzOTU5MjA4MTA3Omh0dHBzXGEvL3d3dy5mYWNlYm9vay5jb20vVkQuYWx0ZXJuYXRpdmU6Og==:https://www.facebook.com/VD.alternative]

Wydarzenie „MAGICY POD POKŁADEM”, czyli pokazy kończące WSI9:
https://www.facebook.com/events/1053382914705076/

UWAGA!
KILKA SŁÓW DO MŁODSZYCH KOLEGÓW I KOLEŻANEK
(tych poniżej 18 lat)

Tym razem ustaliliśmy z naszymi gospodarzami inne zasady Waszej obecności na imprezie.

Możecie uczestniczyc w imprezie o ile będziecie w towarzystwie osoby dorosłej, lub bedziecie mieli pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na Wasz pobyt w klubie VooDoo w dniu 16 sierpnia 2015.

 

Widzowie!

Już po raz dziesiąty! Kilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider.

Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.

Wstęp: 10 PLN

Dzieci i młodzież pomiędzy 15 a 18 rokiem życia: wejście wyłącznie w towarzystwie opiekuna lub z pisemną zgodą rodzica.

Dzieci i młodzież poniżej 15 roku życia nie będą wpuszczane do lokalu.

lis
11
śr.
KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja @ Teatr Zamiast (WIMA)
lis 11 – lis 15 całodniowy
KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja @ Teatr Zamiast (WIMA)

KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja
11-15 LISTOPADA , ŁÓDŹ
Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
jednostka wykonawcza: Carnival, Otwarta Przestrzeń Cyrkowa
Zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego.
Czego się dowiesz?
– gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku:
gry integracyjne, ruchowe, teambuildingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery.
– umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, pantomima
– metodyka prowadzenia zajęć, przykłady dobrych praktyk i sposoby rozwiązywania problemów.
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy.
– zabawy, sztuczki i triki przydatne w pracy i w życiu prywatnym.
Jak wygląda kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego:
› 4 godziny akrobatyki ( podstawy akrobatyki partnerskiej, piramidki, gry
i zabawy)
› 5 godzin żonglerki ( piłki, maczugi, obręcze, chustki, diabolo, talerzyki)
› 5 godzin ekwilibrystyki ( szczudła, rolabola – równoważnia, monocykl, slackline-taśma do chodzenia)
› 4 godziny magii i iluzji ( sztuczki z przedmiotami codziennego użytku, gagi sceniczne)
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego ( metodyka pracy animatora, praca z mikrofonem, gry i zabawy dla różnych grup)
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą ( dobre praktyki, rozwiązywanie problemów)
To także:
› 5 dni spędzonych w gronie niesamowitych ludzi
› Kabaret cyrku współczesnego
› Sala do ćwiczeń i sprzęt
› Materiały dla uczestników kursu
Certyfikat:
Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat pedagoga cyrku, uznawany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego . Certyfikat będzie wymieniał liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty .
Warunkiem otrzymania certyfikatu jest czynne uczestnictwo w min. 80% zajęć przewidzianych w grafiku.
Miejsce kursu:
Łódź, Teatr Zamiast, WI-MA, al. Piłsudskiego 135 92-318 Łódź
Inwestycja:
Wpłaty do 20 października:
350zł moduł podstawowy
Wpłaty po 20 października:
400zł moduł podstawowy
Nocleg:
Iformacje o możliwości noclegu zostaną podane wkrótce.
Zgłoszenia oraz pytania na adres:
[email protected] lub 607450171
O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

wrz
9
pt.
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia
wrz 9 – wrz 11 całodniowy
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia |  |  |

Festival of Slovak juggling

Friday 9th:
16:00 opening and registration

Saturday 10th:
all day workshops
12:00 parade
13:00 juggling competitions
19:00 GALA show
21:00 FIRE show + open space

Sunday 11th:
workshops
14:00 end

lis
10
czw.
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego, Carnival Otwarta Przestrzeń Cyrkowa w Łodzi
lis 10@16:00 – lis 13@20:00
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego, Carnival Otwarta Przestrzeń Cyrkowa w Łodzi @  |  |  |

Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
Carnival, Otwarta Przestrzeń

Zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej, animatorów oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego .

Dla kogo:
-osoby prowadzące warsztaty dla dzieci
– pasjonaci, artyści cyrkowi
– pedagodzy i studenci pedagogiki
– pracownicy lub przyszli pracownicy domów kultury, świetlic środowiskowych i innych jednostek pracujących z dziećmi, młodzieżą
– osoby działające w organizacjach pozarządowych zajmujących się edukacją pozaformalną, pedagogiką zabawy
– animatorzy czasu wolnego

Kurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.

Czego się dowiesz?
– poznasz gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku ( gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery)
– zdobędziesz umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, akrobatyka partnerska)
– poznasz metodykę prowadzenia zajęć, dobre praktyki i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy

Jak wygląda kurs:
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego
› 4 godziny akrobatyki
› 5 godzin żonglerki
› 5 godzin ekwilibrystyki
› 4 godziny magii i iluzji
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą
To także:
› 4 dni spędzone w gronie niesamowitych ludzi
› Sala do ćwiczeń i sprzęt 24/h
› Materiały dla uczestników kursu

Certyfikat:
Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat ukończenia kursu. Certyfikat wymienia liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty.

Miejsce kursu :
Miejsce kursu będzie podane wkrótce (najpewniej będziemy ćwiczyć w kolegium nauczycielskim w Zgierzu)

Cena kursu ( wersja podstawowa):
Do 20 października
– 300zł/350 z noclegiem
Po 20 października – 350/400zł z noclegiem
Podczas kursu możliwe jest również wykupienie posiłków ( kuchnia wegańska) w cenie 15 zł/ posiłek.
Jak się zgłosić:
wyślij email na adres: [email protected] , podając swoje imię i nazwisko, także o potrzebie noclegu oraz posiłku .
W tytule wiadomości wpisz: ZGŁOSZENIE NA KURS PEDAGOGIKI CYRKU 2016

Jak zapłacić:
Należną kwotę za kurs (noclegi posiłki płatne na miejscu) wpłać na konto
Fundacja Miasto Projekt
Mbank 03 1140 2004 0000 3802 7554 9563
W tytule przelewu : KPC 2016 „Imię, Nazwisko” uczestnika kursu

O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

Rezygnacja z kursu:
Rezygnacja z kursu oraz zwrot 70% ceny kursu, możliwy jest do tygodnia przed planowanym terminem kursu. Nie istnieje możliwości zwrotu opłaty po podanym terminie.

sty
5
czw.
Kurs Pedagogkiki Cyrku @ Łódź, Teatr Szwalnia
sty 5 – sty 8 całodniowy
Kurs Pedagogkiki Cyrku @ Łódź, Teatr Szwalnia |  |  |

Kurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.
Czego się dowiesz?
– poznasz gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku ( gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery)
– zdobędziesz umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, akrobatyka partnerska)
– poznasz metodykę prowadzenia zajęć, dobre praktyki i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy

Jak wygląda kurs:
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego
› 4 godziny akrobatyki
› 5 godzin żonglerki
› 5 godzin ekwilibrystyki
› 4 godziny magii i iluzji
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą

To także:
› 4 dni spędzone w gronie niesamowitych ludzi
› Sala do ćwiczeń i sprzęt
› Materiały dla uczestników kursu

Miejsce kursu :
Teatr Szwalnia, Łódź

Koszt kursu:
Do 20 grudnia 2016 – 300zł
Po 20 grudnia 2016 – 350zł

Podczas kursu możliwe jest również wykupienie posiłków ( kuchnia wegetariańska) w cenie 15 zł/ posiłek.
Obiady WEGAŃSKIE w od czwartku do niedzieli ( 4 obiady) – 60zł
(duża porcja 1 i drugie danie).
Prosimy o deklarację dotyczącą wykupienia obiadu. OPŁATY ZA OBIAD NA MIEJSCU.

Rezygnacja z kursu:
Rezygnacja z kursu oraz zwrot 70% wartości możliwy jest do tygodnia przed planowanym terminem kursu. Nie istnieje możliwość rezygnacji po podanym terminie.

WPŁATY UCZESTNIKÓW FINANSUJĄ KURS. ORGANIZATOR NIE CZERPIE KORZYŚCI FINANSOWYCH Z KURSU.

Wpłaty prosimy przesyłać na numer konta:

Należną kwotę za kurs (noclegi posiłki płatne na miejscu) wpłać na konto
Fundacja Miasto Projekt
Mbank 03 1140 2004 0000 3802 7554 9563

W tytule przelewu : KPC 2016 „Imię, Nazwisko” uczestnika kursu+ Płata za Kurs Pedagogiki Cyrku 2017 styczeń

PRZED DOKONANIEM PRZELEWU PROSIMY O ZGŁOSZENIE:

[email protected]
w tytule wiadomości wpisz: zgłoszenie na kurs pedagogiki cyrku 2017, swoje imię i nazwisko

jeśli masz pytania pisz: [email protected]
lub dzwoń w godzinach 9.00-17.00: +48 607450171.

O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń (wpłat!)

sie
19
niedz.
Warsztaty Izolacji z Sebastianem Frodymą @ Burdzińskiego 24/5
sie 19@17:00 – 20:30
Warsztaty Izolacji z Sebastianem Frodymą @ Burdzińskiego 24/5 | Warszawa | mazowieckie | Polska

Jeżeli lubisz magię izolacji obręczą, albo widzisz to po raz pierwszy w życiu i nie możesz oderwać wzroku – koniecznie musisz przyjść na te warsztaty! Nauczysz się solidnych podstaw izolacji oraz tych bardziej skomplikowanych manipulacji.

Ze względu na obszerność tematu warsztaty będą podzielone na 2 bloki:

➡17:00 – 18:30 – izolacje 1 obręczą
➡19:00 – 20:30 – multihooping (izolacje wieloma obręczami)

Można wykupić uczestnictwo na jedne lub oba warsztaty[płatne z góry po dokonaniu zapisu]:

➡1 warsztat – 50zł
➡2 warsztaty – 70zł

Kółka będą dostępne na miejscu, jednak w ilości ograniczonej, dlatego jeśli posiadasz własne(lekkie) kółko, koniecznie zabierz je ze sobą 😉

Warsztaty poprowadzi:
✨Sebastian Frodyma✨
– performer, artysta sceniczny. Brał udział w pochodzie Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury oraz w spektaklu zamknięcia, jako jeden z głównych artystów. Asystent reżysera podczas performance „Mosty” 2015. Finalista konkursu „Cyrkulacje” 2015.
Aktor teatru ruchu, wyspecjalizowany w dramie i pantomimie, występujący w roli tytułowego bohatera spektaklu „Historia Benjamina Bilse’go” oraz „Pasji”. Wystąpił na Galach Kuglarskich podczas festiwali: Slot Fest, Gdyński Weekend Kuglarski, Kuglarskie Oblężenie Nidzickiego Zamku, Ogólnopolskiego Festiwalu Ognia i Kuglarstwa, Pirania, Pyrkon oraz zagranicznych River Hoop – Slovenian Hoop Convention i Art of Flow – Stranded.
Współtwórca choreografii dla spektakli ogniowo-kuglarskich w Polsce oraz dla Teatru Avatar. Uczestnik spektakli ogniowych dla kolektywu Synergy Art. Reżyser „Ex machina”, Fire Gali podczas festiwalu „ŻeLKa” oraz ogniowego widowiska Fire Gala na EJC 2017.

📩zapisy: [email protected]📩

paź
20
sob.
Iluzja w Animacji @ Kuglarstwo, Warszawa
paź 20 całodniowy
Pan Buźka wraz ze sklepem Kuglarstwo.pl mają przyjemność zaprosić Was na kompleksowe, całodniowe szkolenie „Iluzja w Animacji”. Szkolenie kierowane jest w szczególności do animatorów, którzy chcieliby poszerzyć swój warsztat o pokazy magii dla dzieci, ale również dla początkujących magików i innych artystów pracujących z najmłodszymi.
Nie jest to kolejny kurs, na którym poznasz kilka sekretów, ale nie będziesz umiał zastosować ich w praktyce. Szkolenie „Iluzja w Animacji” to bardziej idea, która przy pomocy magicznych rekwizytów pozwoli zrozumieć Ci istotę występów dla dzieci. Choć oczywiście nauka pracy z rekwizytami będzie stanowiła ważną część szkolenia, to jednak główną myślą przewodnią będzie nie co pokazywać, ale jak pokazywać magiczne sztuczki dla dzieci.
Celem szkolenia jest stworzenie przez każdego uczestnika własnego 15 minutowego programu, który w późniejszym czasie mogą dalej rozbudowywać.
PROGRAM:
10.00 – 12.00 – Zasady występowania dla dzieci
– 5 pożądanych reakcji
– 10 sposobów na budowanie rutyn
– jak sprawić by dzieci pokochały nas już od pierwszej chwili
– zasady bezpieczeństwa i organizacji pokazu magii
– co wolno i powinno się robić na pokazach dla dzieci, a czego nie wolno lub nie wypada
– co powinien wiedzieć każdy magik
12.00 – 14.00 – Nauka trików
– poznanie sekretów klasycznych rekwizytów używanych w pokazach dla dzieci
– praktyczne zastosowanie rekwizytów w pokazie
– warsztat techniczny pracy z rekwizytami
14.00 – 15.00 – Przerwa obiadowa
15.00 – 15.30 – Magiczne atrybuty
– jak powinna wyglądać walizka magika i co powinno się w niej zawierać
– czy potrzebny jest stolik?
– nagłośnienie i muzyka
15.30 – 16.30 – Warsztaty układania rutyn z rekwizytami – praca w grupach
16.30 – 17.50 Marketing i promocja
– budowanie swojej postaci, wizerunek sceniczny, skrypt pokazu
– strona www, ulotki, wizytówki, gadżety, ogłoszenia w internecie
– jak zacząć przygodę z iluzją? Gdzie występować? Jak i za ile sprzedawać pokazy?
17.50 – 18.00 – Oficjalne zakończenie szkolenie
18.00 – 19.00 – Luźne rozmowy
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYM:
Bartosz Gembski, szerzej znany jako Pan Buźka, pracuje z dziećmi już ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na 117 obozach, koloniach i zielonych szkołach jako wychowawca, kierownik, pilot wycieczek, instruktor tańca, narciarstwa czy wspinaczki. Od 5 lat jest zawodowym magikiem, animatorem i konferansjerem na różnego rodzaju imprezach dla dzieci. Stworzył własny wizerunek czarodzieja w żółtym garniturze, zwanego też żółtoksiężnikiem, którego nie da się zapomnieć. Zaczynając od kameralnych przyjęć urodzinowych, dziś występuje i animuje na dużych, masowych imprezach. Dodatkowo sam organizuje liczne eventy, dzięki czemu wie jak to jest być zarówno po stronie artysty, jak i agencji.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Przekazana wiedza podczas zajęć bazuje na własnym, a co za tym idzie unikalnym, doświadczeniu Pana Buźki. Setki pokazów i poprowadzonych imprez dla dzieci pozwoliło mu wypracować metody, których nie ma na innych szkoleniach. Pan Buźka zanim został magikiem przeszedł długą drogę jako animator, dlatego dobrze wie jak wykorzystać iluzję w programach animacyjnych.
2. Czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce na szkolenie z iluzji niż sklep z rekwizytami dla magików? Nie dość, że miejsce będzie wpływało na klimat prowadzonych zajęć, to jeszcze w czasie przerw czy po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie mógł od razu zakupić dla siebie wypatrzone rekwizyty z bogatej oferty sklepu Kuglarstwo.pl
3. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma pakiet niezbędnych rekwizytów, które będzie mógł od razu wykorzystać w swoich pokazach dla dzieci. Łączna wartość rekwizytów wynosi 100zł i jest wliczona w cenę całego szkolenia.
4. Uczestnicy otrzymają również certyfikat ukończenia szkolenia z wyszczególnionym programem zajęć.
5. Oprócz materiałów poszkoleniowych każdy uczestnik otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która będzie służyła jako wsparcie po ukończonym szkoleniu. Chcemy stworzyć magiczną społeczność, która wzajemnie będzie sobie pomagać.
6. Dodatkowo dla wszystkich przewidziana jest mała niespodzianka.
CENA ZA SZKOLENIE:
550zł
W CENĘ WLICZONE JEST:
– uczestniczenie w całym szkoleniu (8 godzin zajęć)
– materiały poszkoleniowe
– pakiet profesjonalnych rekwizytów iluzjonistycznych dla każdego uczestnika o łącznej wartości 100zł
– serwis kawowy w czasie przerw
– dostęp do tajnej grupy na Facebooku
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Obiad w czasie długiej przerwy obiadowej uczestnicy organizują we własnym zakresie. W pobliżu miejsca szkolenia jest kilka restauracji i sklepów, w których można smacznie i niedrogo zjeść.
2. Warto zabrać ze sobą dodatkowe pieniądze w celu zakupu rekwizytów lub książek z oferty sklepu Kuglarstwo.pl Całą ofertę można wcześniej obejrzeć na tej stronie: http://sklep.kuglarstwo.pl/
3. Przed miejscem szkolenia znajduje się bezpłatny parking, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnego miejsca.
4. Siedziba Kuglarstwo.pl mieści się przy samej stacji metra Pole Mokotowskie. Jadąc z centrum wystarczy wsiąść w metro i przejechać dwie stacje, co zajmie jakieś 5-6 minut.
ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIE JEST BARDZO OGRANICZONA!
Ze względu na rozmiar pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie jesteśmy w stanie pomieścić tylko 12 osób!
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Należy opłacić cenę szkolenia dokonując przelewu na poniższy numer konta:
Kuglarstwo.pl
Al. Niepodległości 161
02-555 Warszawa
mBank 52 1140 2004 0000 3102 6044 0207
W tytule prosimy wpisać: Iluzja w Animacji – imię i nazwisko
Następnie wysłać maila na adres: [email protected] podając:
– imię i nazwisko
– telefon kontaktowy
– wybrany termin szkolenia
– potwierdzenie przelewu
TYLKO DOKONANA OPŁATA GWARANTUJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
Do zobaczenia!
lis
10
sob.
Iluzja w Animacji @ Kuglarstwo, Warszawa
lis 10 całodniowy
Pan Buźka wraz ze sklepem Kuglarstwo.pl mają przyjemność zaprosić Was na kompleksowe, całodniowe szkolenie „Iluzja w Animacji”. Szkolenie kierowane jest w szczególności do animatorów, którzy chcieliby poszerzyć swój warsztat o pokazy magii dla dzieci, ale również dla początkujących magików i innych artystów pracujących z najmłodszymi.
Nie jest to kolejny kurs, na którym poznasz kilka sekretów, ale nie będziesz umiał zastosować ich w praktyce. Szkolenie „Iluzja w Animacji” to bardziej idea, która przy pomocy magicznych rekwizytów pozwoli zrozumieć Ci istotę występów dla dzieci. Choć oczywiście nauka pracy z rekwizytami będzie stanowiła ważną część szkolenia, to jednak główną myślą przewodnią będzie nie co pokazywać, ale jak pokazywać magiczne sztuczki dla dzieci.
Celem szkolenia jest stworzenie przez każdego uczestnika własnego 15 minutowego programu, który w późniejszym czasie mogą dalej rozbudowywać.
PROGRAM:
10.00 – 12.00 – Zasady występowania dla dzieci
– 5 pożądanych reakcji
– 10 sposobów na budowanie rutyn
– jak sprawić by dzieci pokochały nas już od pierwszej chwili
– zasady bezpieczeństwa i organizacji pokazu magii
– co wolno i powinno się robić na pokazach dla dzieci, a czego nie wolno lub nie wypada
– co powinien wiedzieć każdy magik
12.00 – 14.00 – Nauka trików
– poznanie sekretów klasycznych rekwizytów używanych w pokazach dla dzieci
– praktyczne zastosowanie rekwizytów w pokazie
– warsztat techniczny pracy z rekwizytami
14.00 – 15.00 – Przerwa obiadowa
15.00 – 15.30 – Magiczne atrybuty
– jak powinna wyglądać walizka magika i co powinno się w niej zawierać
– czy potrzebny jest stolik?
– nagłośnienie i muzyka
15.30 – 16.30 – Warsztaty układania rutyn z rekwizytami – praca w grupach
16.30 – 17.50 Marketing i promocja
– budowanie swojej postaci, wizerunek sceniczny, skrypt pokazu
– strona www, ulotki, wizytówki, gadżety, ogłoszenia w internecie
– jak zacząć przygodę z iluzją? Gdzie występować? Jak i za ile sprzedawać pokazy?
17.50 – 18.00 – Oficjalne zakończenie szkolenie
18.00 – 19.00 – Luźne rozmowy
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYM:
Bartosz Gembski, szerzej znany jako Pan Buźka, pracuje z dziećmi już ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na 117 obozach, koloniach i zielonych szkołach jako wychowawca, kierownik, pilot wycieczek, instruktor tańca, narciarstwa czy wspinaczki. Od 5 lat jest zawodowym magikiem, animatorem i konferansjerem na różnego rodzaju imprezach dla dzieci. Stworzył własny wizerunek czarodzieja w żółtym garniturze, zwanego też żółtoksiężnikiem, którego nie da się zapomnieć. Zaczynając od kameralnych przyjęć urodzinowych, dziś występuje i animuje na dużych, masowych imprezach. Dodatkowo sam organizuje liczne eventy, dzięki czemu wie jak to jest być zarówno po stronie artysty, jak i agencji.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Przekazana wiedza podczas zajęć bazuje na własnym, a co za tym idzie unikalnym, doświadczeniu Pana Buźki. Setki pokazów i poprowadzonych imprez dla dzieci pozwoliło mu wypracować metody, których nie ma na innych szkoleniach. Pan Buźka zanim został magikiem przeszedł długą drogę jako animator, dlatego dobrze wie jak wykorzystać iluzję w programach animacyjnych.
2. Czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce na szkolenie z iluzji niż sklep z rekwizytami dla magików? Nie dość, że miejsce będzie wpływało na klimat prowadzonych zajęć, to jeszcze w czasie przerw czy po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie mógł od razu zakupić dla siebie wypatrzone rekwizyty z bogatej oferty sklepu Kuglarstwo.pl
3. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma pakiet niezbędnych rekwizytów, które będzie mógł od razu wykorzystać w swoich pokazach dla dzieci. Łączna wartość rekwizytów wynosi 100zł i jest wliczona w cenę całego szkolenia.
4. Uczestnicy otrzymają również certyfikat ukończenia szkolenia z wyszczególnionym programem zajęć.
5. Oprócz materiałów poszkoleniowych każdy uczestnik otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która będzie służyła jako wsparcie po ukończonym szkoleniu. Chcemy stworzyć magiczną społeczność, która wzajemnie będzie sobie pomagać.
6. Dodatkowo dla wszystkich przewidziana jest mała niespodzianka.
CENA ZA SZKOLENIE:
550zł
W CENĘ WLICZONE JEST:
– uczestniczenie w całym szkoleniu (8 godzin zajęć)
– materiały poszkoleniowe
– pakiet profesjonalnych rekwizytów iluzjonistycznych dla każdego uczestnika o łącznej wartości 100zł
– serwis kawowy w czasie przerw
– dostęp do tajnej grupy na Facebooku
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Obiad w czasie długiej przerwy obiadowej uczestnicy organizują we własnym zakresie. W pobliżu miejsca szkolenia jest kilka restauracji i sklepów, w których można smacznie i niedrogo zjeść.
2. Warto zabrać ze sobą dodatkowe pieniądze w celu zakupu rekwizytów lub książek z oferty sklepu Kuglarstwo.pl Całą ofertę można wcześniej obejrzeć na tej stronie: http://sklep.kuglarstwo.pl/
3. Przed miejscem szkolenia znajduje się bezpłatny parking, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnego miejsca.
4. Siedziba Kuglarstwo.pl mieści się przy samej stacji metra Pole Mokotowskie. Jadąc z centrum wystarczy wsiąść w metro i przejechać dwie stacje, co zajmie jakieś 5-6 minut.
ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIE JEST BARDZO OGRANICZONA!
Ze względu na rozmiar pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie jesteśmy w stanie pomieścić tylko 12 osób!
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Należy opłacić cenę szkolenia dokonując przelewu na poniższy numer konta:
Kuglarstwo.pl
Al. Niepodległości 161
02-555 Warszawa
mBank 52 1140 2004 0000 3102 6044 0207
W tytule prosimy wpisać: Iluzja w Animacji – imię i nazwisko
Następnie wysłać maila na adres: [email protected] podając:
– imię i nazwisko
– telefon kontaktowy
– wybrany termin szkolenia
– potwierdzenie przelewu
TYLKO DOKONANA OPŁATA GWARANTUJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
Do zobaczenia!
kwi
13
sob.
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy
kwi 13@18:00 – 21:00
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
20
sob.
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi
kwi 20@18:00 – 21:00
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
27
sob.
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi
kwi 27@18:00 – 21:00
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi |  |  |

Kuglarze !

Zapraszamy was wszystkich do naszego grona pokreconch! 🙂 Spotykamy się co tydzień na trzech stawach w Katowicach pod restauracja Stara Ponderosa!
Od 18 – 21 możecie wpadać!

Do zobaczenia!

mar
23
sob.
Ale cyrk! Szkolenie dla animatorów – przygotuj się na wakacje @ Budynek F (w siedzibie Multivisual)
mar 23 – mar 24 całodniowy
Ale cyrk! Szkolenie dla animatorów - przygotuj się na wakacje @ Budynek F (w siedzibie Multivisual) | Warszawa | Mazowieckie | Polska

 

Kilka słów od organizatora jakim jest Podrzuć.to:

Chcesz dowiedzieć się jak użyć hula hoopa na tysiąc sposobów?
Pragniesz rozszerzyć swoją bazę zabaw przed sezonem wakacyjnym?
Szukasz atrakcji którymi wyróżnisz się na tle konkurencji?

🎪 Zapraszamy na szkolenie animacyjne ALE CYRK!

Kogo? Animatorów i animatorki chcących poznać nowe zabawy i gry animacyjne, które świetnie nadadzą się na zbliżający się sezon plenerowy i wakacyjny.

PLAN SZKOLENIA

SOBOTA 23 MARCA

Gry i zabawy cyrkowe (z użyciem chustek, talerzyków, woreczków, liny, piłek i obręczy)

Kreatywne hula hoop

Modelowanie balonów z gościem specjalnym Budką Kuglarską!

NIEDZIELA 24 MARCA

Gry i zabawy – kontynuacja!

Hula hoop – machine building

Talerzyki ekwilibrystyczne

Zabawy żonglerskie (z użyciem chustek, piłek, obręczy i woreczków)

OSOBY PROWADZĄCE

Miłosz Budka

czyli Budka Kuglarska zaczął swoją przygodę z cyrkiem jako hobby w wieku 16 lat w Lublinie. Szybko jednak odkrył magię cyrkowych pokazów i zdecydował, że stanął się one jego życiem. Rozpoczął treningi w lokalnych parkach, doskonaląc swoje umiejętności w żonglowaniu, akrobacjach i sztuce klaunady.

Zafascynowany atmosferą spontaniczności i bezpośredniego kontaktu z publicznością, Budka przeniósł się na ulice Polski, gdzie zdobył uznanie swoją charyzmą i entuzjazmem. Dziś, mimo że zaczynał od cyrkowego hobby, Budka Kuglarska kontynuuje swoją artystyczną podróż, oczarowując nowe miejsca i zachwycając widzów swoim niepowtarzalnym talentem.

https://budkakuglarska.com/

Dominika Knap

to animatorka kultury i filolożka polskiego języka migowego. Jej pasją i pracą jest cyrk. Od ponad 10 lat zdobywa doświadczenie cyrkowe w Polsce i za granicą.

Prowadzi warsztaty dla wszystkich grupach wiekowych oraz osób z niepełnosprawnościami. Dotychczas współpracowała z Urzędem Miasta Lublin, Zakładem Karny w Chełmie, Centrum Kultury w Lublinie czy Lubelską Szkołą Realną. Popularyzatorka wiedzy o pedagogice cyrku podczas konferencji naukowych i zjazdów branżowych. Występowała m.in. podczas XII Ogólnopolskiej Giełdy Projektów – Narodowe Centrum Kultury, Międzynarodowego Kongresu Edukacji Nieformalnej, konferencji Animacja kultury w teorii i praktyce – Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie oraz przeprowadziła wiele szkoleń i kursów. Współtwórczyni licznych wydarzeń branżowych, m.in. Kursor Cyrkowy w Warszawie czy CYRKx podczas Carnavalu Sztukmistrzów. Autorka materiałów edukacyjnych „Karty cyrkowych opowieści” oraz laureatka projektów stypendialnych – Cyrk da się zamigać!, Inspirator, CyrkON.

Współzałożycielka i członkini lubelskiej Fundacji Ośmiornice Kreatywności i Fundacji Sieć Pedagogiki Cyrku, twórczyni Fundacji Inside Out. Działaczka w Polskim Forum Młodego Cyrku.

Laureatka nagrody Żurawie – Lubelskie Wyróżnienia Kulturalne 2022 w kategorii Animacja Kultury. Prywatnie miłośniczka jazdy na rowerze i wędrówek po górach.

Wiktoria Witenberg

hobbystycznie uprawia cyrk od 10 lat. Zaś od 2018 roku pedagogika cyrku jest elementem jej pracy zawodowej. Zaczynała od hula hoop, a skończyła na uczeniu innych wielu różnych dziedzin cyrkowych.

Od 3 lat prowadzi firmę cyrkową Podrzuć.to, której założenie trwało 6 tygodni – od pierwszego pomysłu do premiery sklepu. Jest również współzałożycielką Sieci Pedagogiki Cyrku, organizatorką Kursu Pedagogiki Cyrku w 2019 roku, trenerką cyrkową w teamie Odskoczni (Fundacji Pracowni Inspiracji Społecznych).

Wg niej dzień bez kubka herbaty jest dniem straconym. Studia: Zarządzanie i Przywództwo oraz Filologia Polskiego Języka Migowego. Kocha zmiany, ma tysiąc pomysłów na minutę, z czego większości z nich zapomina, a te które uda się jej zapamiętać – realizuje. Od niedawna mejkerka w przestrzeni kreatywnej FabLab.

Więcej informacji: https://podrzuc.to/szkolenieanimacyjne?fbclid=IwAR2AEBRF5zvD-3op1ieTtmUQbJmd6T6BSOTXkPHqi1oeC-DhxBpJu4LqTLs

kwi
12
pt.
WORK IN PROGRESS @ FAMA Centrum Biblioteczno-Kulturalne
kwi 12@18:00 – 20:00

 

Od organizatorów:

Kolektyw Performatywy wraz z CBK Fama zapraszają Was na WORK IN PROGRESS, czyli wydarzenie skierowane do artystów(-tek) sztuk performatywnych.
Podczas drugiej edycji tego wydarzenia będziecie mogli przetestować Wasze etiudy sceniczne (cyrkowe, taneczne, teatralne itp.), nad którymi obecnie pracujecie, a które jeszcze nie miały swojej oficjalnej premiery.
W ramach programu specjaliści(-stki) z dziedzin takich jak teatr, cyrk czy taniec pomogą Wam w dalszym rozwoju Waszych projektów, a Wy sami będziecie mogli(-ły) sprawdzić, czy idziecie w dobrym kierunku.
WORK IN PROGRESS to również wydarzenie, którego celem jest zwrócenie uwagi na proces twórczy, który często jest dla widzów niewidoczny, a stanowi przecież lwią część pracy. Wydarzenie będzie miało charakter otwarty – zapraszamy wszystkich, którzy w roli publiczności chcą zapoznać się z procesem tworzenia etiud scenicznych i podzielić się z nimi swoimi wrażeniami lub po prostu obejrzeć występy uczestników(-czek) na scenie.
Tegoroczne wydarzenie trwa przez dwa dni – 12 i 13 kwietnia 2024. W pierwszy dzień odbędą się konsultacje prac dorosłych uczestników(-czek), a w drugi dzień – młodzieży w przedziale wiekowym 14-18 lat.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny zarówno dla artystów(-ek), jak i publiki. Zapraszamy również osoby spoza Wrocławia – nie zwracamy jednak kosztów dojazdu.
_________________________
🔹GDZIE?
CBK Fama
ul. Bolesława Krzywoustego 286
Wrocław / Psie Pole
🔹KIEDY?
Edycja dla dorosłych (19+)
12.04.2024 (piątek)
start: 18:00 (może ulec przesunięciu)
🔹WSTĘP
Wstęp darmowy dla publiczności, liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy: (link do formularza zostanie udostępniony niedługo)
🔹HARMONOGRAM (może ulec drobnym zmianom)
18:00 – Prezentacja etiud wszystkich uczestników
19:00 – Rozmowa z artystami(-kami) + słodki poczęstunek
19:30 – Konsultacja merytoryczna + warsztatowa praca artystów(-ek) ze specjalistami(-kami)
_________________________
🔹FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Jeśli chcesz zaprezentować swoją etiudę, a także wziąć udział w pracy warsztatowej ze specjalistami(-kami), wypełnił formularz:
https://docs.google.com/…/1FAIpQLScpfBuyd1WSSJ…/viewform
Nabór trwa do 24 marca 2024 (niedziela) do godz. 23:59. Formularze wypełnione po tym czasie nie będą brane pod uwagę.
🔹PYTANIA?
Napisz do nas na: [email protected]
🔹 EDYCJA MŁODZIEŻOWA (14-18)
Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/301613359341749/
_________________________
Wydarzenie to jest organizowane przez Kolektyw Performatywy przy wsparciu CBK Fama i ma na celu wspieranie rozwoju środowiska performatywnego we Wrocławiu i poza jego granicami.
Zapraszamy również na nasze social media:
Facebook http://bitly.pl/Y4izq
Instagram https://www.instagram.com/performatywy/
Do zobaczenia!