II edycji Żonglerskiej Lubelskiej Konwencji: 16 – 19 maja 2013. Odbędzie się ona jak co roku na hali sportowej KUL: http://www.kul.pl/
W programie:
– Gala z udziałem międzynarodowych artystów (tego samego wieczoru: afterparty w klubie Archiwum)
– przestronna hala treningowa 24h na dobę,
– warsztaty dla początkujących, średnio- i w pełni zaawansowanych,
– Variete/Open Stage – możliwość występu dla każdego,
– firespace otwarte każdego wieczoru,
– cyrkowy pokaz filmowy (w tym: materiały z EJC 2012)
– turniej combat,
– igrzyska,
– prezentacje, wykłady, panele dyskusyjne,
– nocleg na polu namiotowym bezpośrednio przy hali.
Co więcej…
Żonglerska Lubelska Konwencja 2013 będzie DARMOWA.
Oznacza to, że nie będzie żadnej obowiązkowej opłaty za udział w konwencji ani wymaganej opłaty za którąkolwiek z jej części (gala, warsztaty, turnieje etc.)
Dlaczego?
Głównym celem istnienia konwencji jest rozwój ogólnopolskiego środowiska kuglarskiego. Fundacja Sztkmistrze, organizator konwencji, pragnie więc umożliwić jak największej ilości osób udział w wydarzeniu.
Ponadto w tegorocznej Żelce upatrujemy możliwość podziękowaniu wszystkim tym, którzy przyczynili się do ogromnego, polskiego sukcesu jakim była Europejska Konwencja Żonglerska 2012, czyli przede wszystkim wolontariuszom oraz uczestnikom, bez który pomocy oraz wkładu (również pieniężnego) organizacja konwencji nie byłaby możliwa.
Jak to możliwe?
Jak wiadomo, organizacja konwencji kosztuje. Ale… mamy parę pomysłów.
Organizacja ŻeLKi jest to możliwa dzięki zespołowi wolontariuszy, których większość reprezentuje lubelskich Sztukmistrzów, wsparciu pozyskanemu przez Fundację Sztukmistrze od Urzędu Marszałkowskiego województwa lubelskiego, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego JPII oraz Samorządu Studentów KUL JPII oraz wsparciu którego będziecie w stanie nam udzielić.
Jak mogę pomóc?
Im więcej środków uda nam się zdobyć tym więcej artystów na galę będziemy mogli zaprosić, tym więcej warsztatów zorganizować, tym więcej atrakcji zaoferować. Wesprzeć ŻeLKę 2013 można bezpośrednio poprzez przekazanie darowizny na rzecz Fundacji Sztukmistrze w dowolnej kwocie.
Dane potrzebne do jej dokonania znajdują się tutaj: http://sztukmistrze.pl/
Przewidziane są jednakże specjalne prezenty dla tych, którzy dokonali…
Wpłaty w wysokosci min. 10zł – unikatowy badge Juggling Monster.
Wpłaty w wysokości min. 30zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011).
Wpłaty w wysokości min. 50 zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011) lub EJC 2012, zarezerwowane miejsce w pierwszych rzędach na gali.
Wpłaty w wysokości min. 100 zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011) lub EJC 2012, zarezerwowane miejsce w pierwszych rzędach na gali, kolekcja filmowa Carnaval Sztukmistrzów/EJC 2012 (w postaci 30 godzin materiału jakości HD) oraz identyfikator V.I.P.
Oferta upominków obowiązuje do wyczerpania zapasów. Ich ilość jest ograniczona.
Ponad to zachęcamy do:
– zaangażowania się w promocję wydarzenia (zaprosić znajomych, udostępnić wydarzenie na facebooku, etc.),
– zamówienia konwencyjnej koszulki (szczegóły wkrótce),
– zgłoszenia już teraz swojego udziału w Variete/Open Stage, które przyjmuje Daniel – dchlibiuk@gmail.com
Pytania? Propozycje? Uwagi?
Zapraszamy do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i zadawania pytań za pośrednictwem forum, Facebooka (sztukmistrze.pl, Żonglerska Lubelska Konwencja) lub bezpośrednio do mnie na adres e-mail: szwedjakub@gmail.com
W tym roku odbędzie się Kuglarski Chill Fest – Ostróda 2013.
Konwencja naszego nowego eventu nie będzie odbiegała mocno od pozostałych edycji Festiwalu Ognia.
Odbywać się na nowopowstałym Ostródzkim amfiteatrze, jest to obiekt zamknięty położony 20 metrów od Jeziora Drwęckiego. Amfiteatr posiada pełny sanitariat na naprawdę luksusowym poziomie, sale konferencyjne które mogą służyć do warsztatów/open stage’ów, miejsca noclegowe. Przede wszystkim scena amfiteatru która służyć będzie za główne miejsce treningowe jest w pełni zadaszona, zatem nie straszna nam żadna pogoda. Ponadto w promieniu 100 metrów od miejsca imprezy znajduję się plaża miejska z możliwością wynajęcia kajaków i rowerów wodnych. Prócz tego jest wyciąg do nart wodnych !
Informacje ogólne
Czas trwania: 9-15 Lipca
koszt: 40 zł
Zakwaterowanie: Pomieszczenia znajdujące się w Ostródzkim Amfiteatrze, ul Mickiewicza 17a
Miejsce: Ostróda
Uczestnictwo
Uczestnictwo w festiwalu NIE wymaga wcześniejszego zgłoszenia ani wnoszenia opłaty. Przy wejściu następuje rejestracja uczestników, czyli wylegitymowanie się dokumentem stwierdzającym tożsamość. Osoby niepełnoletnie muszą mieć ze sobą zgodę na uczestnictwo w festiwalu podpisaną przez prawnego opiekuna. Wzór podamy niedługo. Rejestracja uznana zostanie za obowiązującą w momencie podpisania się na liście uczestników.
Warsztaty:
-żonglerka piłkami
-żonglerka maczugami
-zianie ogniem
-chodzenie na szczudłach
-poi
-kij kontakt
-żonglerka kontaktowa
-hula-hop
-dragon staff
-ZUMBA
-Multikije
-aktorskie
-choreografia sceniczna
-taneczne
-akrobatyczne
-ciąg wykładów i warsztatów prowadzone przez KUGLARSTWO.PL
Program dla widzów:
12 lipca (Piątek) – „Igraszki z Ogniem” – scena otwarta dla uczestników festiwalu z muzyką na żywo.
godz. 21:00 – zamek ostródzki przy ulicy Mickiewicza 22
13 lipca (sobota) – Finał – ogniste widowisko przygotowane przez uczestników festiwalu
godz. 21:30 – plac przed Amfiteatrem ostródzkim przy ulicy Mickiewicza 17a.
Program dla uczestników:
09 Lipca (Wtorek)
-rozpoczęcie rejestracji – godzina 14.00
-wieczór filmowy
10 Lipca (środa)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące finału
-oficjalne otwarcie
11 Lipca (czwartek)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące finały
-grill – prowiant zapewnia organizator
-renegade – nagrody zapewnia organizator
12 Lipca (piątek)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące festiwalu
-„Igraszki z ogniem”
-Open Stage
13 Lipca (sobota)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące finału
-finał
14 lipca (niedziela)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-wyjście na plażę miejską
15 lipca (poniedziałek)
-zamknięcie festiwalu
TEGOROCZNY FINAŁ
W tym roku finał Chill Festu jest pod hasłem „Powrót do korzeni”. Jest to satyra ogniowa przypominająca początki fireshow w Polsce, czyli płomienie na spodniach, twarze pomalowane na czarno-biało, chusty na głowach i ogólny, wszechogarniający mrok.
EJC -Europejski Konwent Żonglerski to największa w Europie impreza kuglarska na której można spotkać wiele tysięcy ludzi z całego świata. W tym roku gospodarzem imprezy jest Francja a sam konwent odbędzie się pod Tuluzą.
Na EJC będzie można zobaczyć mnóstwo pokazów na; codziennym Open Stage, podczas kilku spektakli w dużym namiocie oraz podczas Gali głównej na której wystąpią międzynarodowe gwiazdy.
Codziennie będzie mieć miejsce niezliczona ilość warsztatów niemal z każdej dziedziny kuglarskiej czy cyrkowej.
Nie zabraknie wieczornych imprez z dobrą muzyką i miejscem do tańca lub rozmowy.
Odbędą się Igrzyska Żonglerskie gdzie będzie można spróbować swoich sił w takich konkurencja jak balans, combat czy endurance.
Swoje stoiska będą mieć producenci rekwizytów z całej europy albo i dalej. Będzie można zobaczyć i kupić po okazyjnych cenach rzeczy od Henrysa. Mr. Babacha, Playa czy wielu innych.
Cała impreza trwa osiem dni i jest wypełniona atrakcjami tak by każdy znalazł coś dla siebie.
Program i więcej informacji dostępne na stronie imprezy.
Zapraszamy na II edycję Gdyńskiego Weekendu Kuglarskiego! Tym razem mamy dla was jeszcze więcej warsztatów, a ponad to również Open Stage oraz Igrzyska Kuglarskie. Dokładny program wydarzenia oraz wszelkie szczegóły an jego temat są dostępne na stronie wydarzenia na facebook.pl – https://www.facebook.com/events/295204220634844 .
UWAGA
Organizatorzy nie zapewniają miejsca noclegowego dla uczestników imprezy!
Do zobaczenia ! ;D
Europejski Konwent Żonglerski jest tygodniowe wydarzenie gdzie zjeżdżają się żonglerzy i artyści cyrkowi z całego świata. Impreza ta co roku jest organizowana w innym miejscu europy, tym razem w Irlandii.
Na EJC będzie można zobaczyć mnóstwo pokazów na; codziennym Open Stage, podczas kilku spektakli w dużym namiocie oraz podczas Gali głównej na której wystąpią międzynarodowe gwiazdy.
Codziennie będzie mieć miejsce niezliczona ilość warsztatów niemal z każdej dziedziny kuglarskiej czy cyrkowej.
Nie zabraknie wieczornych imprez z dobrą muzyką i miejscem do tańca lub rozmowy.
Odbędą się Igrzyska Żonglerskie gdzie będzie można spróbować swoich sił w takich konkurencja jak balans, combat czy endurance.
Swoje stoiska będą mieć producenci rekwizytów z całej europy albo i dalej. Będzie można zobaczyć i kupić po okazyjnych cenach rzeczy od Henrysa. Mr. Babacha, Playa czy wielu innych.
Więcej info:
https://www.facebook.com/EJC2014
FDC czyli Fiński konwent diabolo odbywa się już po raz dziewiąty w miejscowości Eräjärvi w Finlandii. To czas i miejsce spotkań osób początkujących z profesjonalistami. Jest mnóstwo warsztatów jak i pokazów diabolo najwyższych lotów. Więcej info na stronie festiwalu.
Jak by ktoś się wybierał, to proszę się odezwać. Bardzo jestem ciekaw co przyniesie ten sezon.
SWINGING POLE & AERIAL HOOP DAY to odpowiedź na popularność warsztatów swinging pole podczas Aerial Weekendu i pytania o warsztaty dla osób spoza Warszawy. Oferujemy zajęcia dla osób początkujących, zaawansowanych, oraz MASTERCLASS dla tych, którzy wciąż są nienasyceni i chcą umieć jeszcze więcej.
ZAPISY:
https://clients.mindbodyonline.com/classic/ws?studioid=222083&stype=-8&sTG=32&sVT=25&sView=day&date=06%2F13%2F15&sSU=true
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
http://www.aerialdancestudio.pl/08-faq.html#mindbody
CENNIK:
Wpłat należy dokonywać na konto:
Magdalena Sztencel ul. Korsaka 6/90, 03-744 Warszawa,
BZWBK 53 1090 1043 0000 0001 0755 3206,
z dopiskiem w tytule wpłaty „imię i nazwisko, nazwa i godzina zajęć”
WEJŚCIÓWKA NA CAŁY DZIEŃ (8,5h zajęć): 200 PLN
UWAGA:
Tylko wejściówka na cały dzień uprawnia do wejścia na zajęcia Aerial Body Conditioning (przygotowanie do treningu w powietrzu), Stretching (rozciąganie po treningu) i wszystkie godziny Free Trainingu (bez instruktora) – razem aż 8,5h zajęć.
Aerial Hoop Masterclass: 80 PLN / 2h
Swinging Pole: 70 PLN / 1,5h
Trapez // Aerial hoop: 60 PLN 1,5h
Przy zakupie dwóch warsztatów możesz skorzystać z FREE TRAININGU pomiędzy nimi, czyli ćwiczeń na dostępnym sprzęcie (aerial hoop, trapez i swinging pole) bez instruktora.
Wpłat należy dokonywać na konto:
Magdalena Sztencel ul. Korsaka 6/90, 03-744 Warszawa,
BZWBK 53 1090 1043 0000 0001 0755 3206,
z dopiskiem w tytule wpłaty „imię i nazwisko, nazwa i godzina zajęć”
GRAFIK:
http://oi59.tinypic.com/ftm0yg.jpg
Instruktorzy:
http://oi59.tinypic.com/2s6oqde.jpg
INFORMACJA DLA WIDZÓW PONIŻEJ
Magicy!
Z okazji jubileuszu będziemy troszkę wracać do korzeni. Oraz wprowadzamy dużo zniżek na opłatę za uczestnictwo:
Podstawowa cena uczestnictwa: 100 PLN ale:
– jeśli byłeś wcześniej na chociaż jednym WSI masz zniżkę 20 PLN.
– jeśli przeprowadziłeś chociaż jedno seminarium masz zniżkę 20 PLN
– jeśli wystąpiłeś na scenie na pokazach otwartych dla publicznośi – 20 PLN
– jeśli pokazywałeś triki widzom po zakonczeniu pokazow scenicznych- 20 PLN
Zniżki sumują się!
Uwaga! jeśli byłęś na wszystkich dotychczasowych 9 edycjach to przyjeżdzasz za darmo!
Jeśli dokonasz opłaty do dnia 31 lipca 2015 to bierzesz udział w losowaniu kilku upominków: .
Opłat prosimy dokonywać dokonując wpłaty na konto: 88116022020000000271546161
W tytule przelewu proszę o wpisanie: WSI.
O ile osoba za którą dokonywana jest wplata nie jest właścicielem konta to dodatkowo w tytule przelewu proszę podać jej imię i nazwisko.
Opłaty podlegają zwrotowi w przypadku nastąpienia nieprzewidywalnych wydarzeń losowych uniemożliwiających uczestnictwo w wydarzeniu. Jednak nie przewidujemy wykonywania zwrotów na życzenie.
Wegetarian proszę dodatkowo o dodanie w tytule przelewu informacji o zamówieniu posiłku bez mięsa. Wystarczy dopisek WEGE.
Płatności na konto przyjmowane będą do 12 sierpnia 2015.
Przewidujemy możliwość dokonywania opłaty an miejscu.Jednak osoby które będą płaciły na miejscu będą musiały organizować sobie obiad we własnym zakresie.
Dziękuję za wsparcie dla inicjatywy imprez WSI wyrażane jak najwcześniejszym dokonywaniem opłat. Naprawdę wcześniejsze wpłaty mocno ułatwiają zorganizowanie tego przedsięwzięcia.
Koejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat.
Wśród uczestników którzy zapłacą w przedpłacie rozlosowanych zostanie kilka magicznych upominków. Tym razem kolejne losowania będą obejmowąły 10 pierwszych osób, 20 osób, 30 osób, 40 i tak dalej. W każdym losowaniu dwa upominki. Tak wiec im wcześniej opłacisz udział w tym większej liczbie i tym atrakcyjniejszych upominków weźmiesz udział.
Ostatnie losowanie obejmie wszystkich którzy zapłacili w przedpłacie i wygraną będzie zwrot opłaty za WSI.
Seminaria tym razem poświęcone będą głównie występom dla dzieci. Ale napewno pojawią się dygresje i z innych dziedzin oraz wiele ciekawych informacji, efektów, technik będzie można poznać podczas rozmów kuluarowych.
Plan przebiegu WSI-10 :
PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Od wczesnych godzin porannych zbieramy się na Orlenie, mieszczącym się obok Tawerny. Tak aby osoby dojeżdżające spoza miasta nie musiały się snuć pojedynczo po MacDonaldach i innych kawach. Pogadamy sobie, może potrikujemy… poczekamy wspólnie na godzinę dziesiątą.
10:00
START WSI-10
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się w Voodoo Club na ulicy Bema 65 w Warszawie..
Luźne magików rozmowy.
Rejestracja osób chętnych do wzięcia udziału w SomebodyMagic, Szczegóły dotyczące przeglądu w dalszej części opisu.
GIEŁDA (10:00-18:00)
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na ławę i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.
Tym razem na giełdzie wystawi się również sklep z Niemiec: www.card-shark,de . Producent i dystrybutor kart marki FENIX. To takie karty któryxch zaczyna używać coraz więcej iluzjonistów na świecie. W tym oczywiście również w Polsce.
10:30
SOMEBODY MAGIC
Pozostajemy przy sprawdzonej na poprzedniej edycji liście nagród. Będą pieniężne. Bedzie 800 pln za pierwsze miejsce, 400 za drugie i 200 za trzecie przyznawane przez jurorów. A do tego 100 pln przyznawane w formie wyróżnienia przez organizatora. czyli w sumie do zgarnięcia 1500 pln.
Programy nie dłuższe niż 5 minut. Wyłącznie programy demonstrowane na scenie.
Jurorów jak zwykle wyłonimy spośród obecnych na sali iluzjonistów. Tym razem bez dbania o różnice pokoleniowe. Weźmiemy średnie pokolenie.
Przy wyłanianiu zwycięzców sumujemy lokaty jakie poszczególne osoby zajęły u poszczególnych jurorów. Tym razem dojdą jeszcze punkty karne wg taryfikatora:
– 3 za każdy seksistowski żarcik lub podtekst
– 5 za każde przekleństwo użyte na scenie
– 10 za każdą obleśność
Some body to coś w rodzaju przeglądu na imprezie gdzie pojawia się sporo bardzo młodych magików. Najwyższa pora przyhamować pewne tematy. Zwłaszcza że i okazja pasująca bo będą seminaria o występach dla dzieci. Nie musicie robić programów dla dzieci, ale musżą być to rzeczy któe dzieci mogłyby oglądać.
12:00
Wyniki przeglądu plus losowanie nagród dla uczestników WSI którzy opłacili udział w przedpłacie.
13:00
Kontrola dziecięcej widowni
SEMINARIUM
Marta Jasińska
Jak zapanować nad stadem dzieci? Jakie sytuacje mogą sie przytrafić i jak sobie w nich radzić. Studium przypadków z życia wziętych. O wszystkim opowie specjalizująca się w występach dla Dzieci Marta.
14:00
Gagi, żarty, dowcipy…
SEMINARIUM
Konrad Modzelewski
Jakie żarty włączać w pokazy dla dzieci i jak to robić żeby było śmiesznie. I to nie tylko dla dzieci. Bo w pokazach familijnych chodzi przeciez o zabawę.
15:00
OBIAD
15:30
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
Czy To Sen element programu w którym można sprzedać coś o czym i tak wiecie, że już nigdy tego nie użyjecie. Rekwizyty z dna szuflady. Komuś mogą się jednak przydać. Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach. Jeśli każdy przywiezie jeden lub dwa rekwizyty to punkt programu może się zrobić bardzo ciekawy. jak dotychczas zawsze podczas aukcji trafiały się przesympatyczne okazje do zakupu ciekawego rekwizytu, ale i sprzedający nieraz już byli zaskakiwani ceną do jakiej potrafiono wylicytować któryś z oferowanych przez nich rekwizytów.
16:00
Zrób z tego trik dla dzieci!
SEMINARIUM
Józef Seget „Ziutini”
Jak dodawać do trików magicznych własną prezentację. Jak dostosować efekt to siebie. Jak go przerobić żeby nabrał dodatkowej atrakcyjności. Plus kilka wolnych dygresji na temat bycia iluzjonistą.
17:30
Sztafeta z PROFESSOR NIGHTMARE
Kolejna zwariowana forma luźnego konkursu. Wchodzimy na scenę i demonstrujemy klasyk z trzema kawałkami sznurka. Oryginalnośc mile widziana. Przewidziane upominki za udział i nagrody dla najciekawszych prezentacji. Czyli najoryginalniejszych.
18:00
KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI
19:00
MAGICY POD POKŁADEM
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!
KOSZT IMPREZY
0.00 – 100.00 PLN – uzależniony od liczby przysługujących zniżek. Z zebranej kwoty opłacone zostaną posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.
Sławomir Kowalski
iluzjonista@boo.pl
+48 880-268-979
Ważne adresy internetowe (a raczej facebook’owe) związane z WSI:
Strona Wydarzenia X Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów:
https://www.facebook.com/events/956260527728271/
Strona Facebook’owa miejsca w którym odbędzie się Spotkanie:
@[NjQyMTgzOTU5MjA4MTA3Omh0dHBzXGEvL3d3dy5mYWNlYm9vay5jb20vVkQuYWx0ZXJuYXRpdmU6Og==:https://www.facebook.com/VD.alternative]
Wydarzenie „MAGICY POD POKŁADEM”, czyli pokazy kończące WSI9:
https://www.facebook.com/events/1053382914705076/
UWAGA!
KILKA SŁÓW DO MŁODSZYCH KOLEGÓW I KOLEŻANEK
(tych poniżej 18 lat)
Tym razem ustaliliśmy z naszymi gospodarzami inne zasady Waszej obecności na imprezie.
Możecie uczestniczyc w imprezie o ile będziecie w towarzystwie osoby dorosłej, lub bedziecie mieli pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na Wasz pobyt w klubie VooDoo w dniu 16 sierpnia 2015.
Widzowie!
Już po raz dziesiąty! Kilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider.
Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.
Wstęp: 10 PLN
Dzieci i młodzież pomiędzy 15 a 18 rokiem życia: wejście wyłącznie w towarzystwie opiekuna lub z pisemną zgodą rodzica.
Dzieci i młodzież poniżej 15 roku życia nie będą wpuszczane do lokalu.
Cyrkulacje – Ogólnopolski Konkurs Etiud Nowocyrkowych organizowany przez Fundację Sztukmistrze to niezwykłe, jedyne w skali kraju wydarzenie, podczas którego wybrana zostanie najlepsza polska etiuda nowego cyrku w roku 2015. Spośród wszystkich kandydatów międzynarodowe jury wybrało 13 prezentacji, które zostały zakwalifikowane do gali finałowej konkursu. W finale jury wybierze trzy najlepsze etiudy, które otrzymają nagrody finansowe.
Oto nasi tegoroczni finaliści:
Akrobatyczny Teatr Tańca MIRA – ART,
Sebastian Frodyma,
Paweł Walczewski,
Artur Perskawiec i Mateusz Kownacki,
Matylda Górska,
Łukasz Witkowski,
Paweł Kułaga i Iwona Drzymała,
Magdalena Kisiała i Kamil Witkowski,
Krzysztof Riewold,
Mateusz Kownacki,
Dariusz Nowacki,
Emilia Pieśkiewicz,
Marcin Borkowski, Tomasz Kawecki i Kamila Szymańska.
GRATULUJEMY!!!
Próby i warsztaty odbędą się w dniach 14-18 grudnia, zaś pokazy finałowe 19 grudnia (godz. 17.00 i 20.00) oraz 20 grudnia (godz. 18.00) w Centrum Kultury w Lublinie.
Na spektakle obowiązują bezpłatne wejściówki – do odebrania w kasie CK od 14.12
Cyrkulacje – Ogólnopolski Konkurs Etiud Nowocyrkowych organizowany przez Fundację Sztukmistrze to niezwykłe, jedyne w skali kraju wydarzenie, podczas którego wybrana zostanie najlepsza polska etiuda nowego cyrku w roku 2015. Spośród wszystkich kandydatów międzynarodowe jury wybrało 13 prezentacji, które zostały zakwalifikowane do gali finałowej konkursu. W finale jury wybierze trzy najlepsze etiudy, które otrzymają nagrody finansowe.
Oto nasi tegoroczni finaliści:
Akrobatyczny Teatr Tańca MIRA – ART,
Sebastian Frodyma,
Paweł Walczewski,
Artur Perskawiec i Mateusz Kownacki,
Matylda Górska,
Łukasz Witkowski,
Paweł Kułaga i Iwona Drzymała,
Magdalena Kisiała i Kamil Witkowski,
Krzysztof Riewold,
Mateusz Kownacki,
Dariusz Nowacki,
Emilia Pieśkiewicz,
Marcin Borkowski, Tomasz Kawecki i Kamila Szymańska.
GRATULUJEMY!!!
Próby i warsztaty odbędą się w dniach 14-18 grudnia, zaś pokazy finałowe 19 grudnia (godz. 17.00 i 20.00) oraz 20 grudnia (godz. 18.00) w Centrum Kultury w Lublinie.
Na spektakle obowiązują wejściówki.
Cyrkowy Festiwal Podwórkowy Cyrkopole 2018
Cyrkowy Festiwal Podwórkowy CYRKOPOLE ponownie zmieni wrocławską dzielnicę Psie Pole – Zawidawie w arenę cyrkowych pokazów i widowisk ulicznych. Po entuzjastycznie przyjętej pierwszej edycji festiwalu, powracamy z cyrkową rewolucją, włączając się tym samym w huczne obchody Święta Wrocławia. Przez trzy dni razem z mieszkańcami Psiego Pola będziemy przyglądać się spektaklom plenerowym, podziwiać wyczyny żonglerów, pokazy slacklinerów, widowiskowe fireshow i przemaszerujemy razem w barwnej paradzie. Bądźcie z nami. Wyjdźcie na ulice i podwórka!
Wkrótce ujawnimy, co przygotowaliśmy w tym roku i podzielimy się z Wami szczegółowym planem wydarzeń.
Festiwal stanowi kulminację i podsumowanie całorocznej działalności Centrum Nowego Cyrku w CBK FAMA, która wspólnie z Kolektywem Kejos popularyzuje cyrk jako interdyscyplinarną formę sztuki.
Cyrkowy Festiwal Podwórkowy CYRKOPOLE to kulminacja całorocznej działalności Centrum Nowego Cyrku w CBK FAMA i wydarzenie włączające mieszkańców Psiego Pola w obchody Święta Wrocławia. Celem festiwalu jest integracja środowiska lokalnego i artystów korzystających z rezydencjalnych możliwości CBK FAMA oraz przybliżenie Wrocławianom najciekawszych polskich i zagranicznych widowisk ulicznych i nowocyrkowych. Wydarzenie ma charakter plenerowy i jego zadaniem jest ożywić kulturalnie zarówno zrewitalizowaną cześć Rynku Psiego Pola, jak i wejść w lokalne podwórka.
Podczas trzydniowego plenerowego festiwalu zostaną zaprezentowane rozmaite formy cyrkowych aktywności. Na wydarzenie złożą się parada, pokazy uliczne, spektakle plenerowe, Miasteczko Cyrkowe z szeregiem animacji i warsztatów dla dzieci i młodzieży oraz scenograficzne instalacje świetlne i animacyjne konstrukcje. Podczas festiwalu zaprezentują się zarówno profesjonaliści, jak i młodzi uczniowie naszych laboratoriów na co dzień uczęszczający na autorskie warsztaty ruchowo-muzyczne prowadzone w CBK FAMA.
Sztuka życia
Slot Art Festival to jeden z największych festiwali kultury alternatywnej w Polsce, to pięć dni wypełnionych dziesiątkami warsztatów, koncertów, imprez, projekcji filmowych i wykładów. To również coś daleko więcej – pięć dni wyjętych spod ogólnych praw wyścigu szczurów, walki i pośpiechu.
Od ponad 10-ciu lat kolorowa festiwalowa wioska rozkwita w niezwykłym miejscu – w murach barokowego, pocysterskiego zespołu klasztornego w Lubiążu na Dolnym Śląsku. Rozłożyste drzewa, chłodne, porośnięte bluszczem mury, tajemnicze zaułki i sklepienia katedry nadają ponadczasowy wymiar jak najbardziej współczesnej sztuce.
Slot Art Festival to pieć dni rozrywki na wysokim poziomie, a także brama do nowych możliwości, przyjaźni i kontaktów. Festiwal, po którym zostaną Ci nie tylko wspomnienia, ale także marzenia i świeża energia do działania.
WIĘCEJ O SLOCIE:
Jak długo trwa Slot Art Festival?
Festiwal trwa pięć nocy i cztery dni. Bramę festiwalu otwieramy 10 lipca (wtorek) rano. Program festiwalu rusza wieczorem – o godzinie 20:00 oficjalnie otwieramy Slot Art Festival koncertem na dużej scenie. Następnie bawimy się przez cztery kolejne dni – do soboty 8 lipca. Ostatnie imprezy kończą się w niedzielę rano, a po południu zamykamy pole namiotowe.
Jak wygląda dzień na Slot Art Festival?
Przez cztery pełne dni festiwalu (10-14 lipca) możesz uczestniczyć w szeregu wydarzeń:
Codziennie odbywają się trzy tury warsztatów i wykładów, a także spotkania z gośćmi specjalnymi festiwalu (godz. 11:00, 13:00, 15:00). Codziennie możesz uczestniczyć nawet w trzech warsztatach lub wykładach. Możesz wybrać swój ulubiony warsztat i uczestniczyć w nim przez cztery dni (opcja dla wnikliwych), lub codziennie próbować czegoś nowego (opcja dla ciekawych).
Popołudnia i wieczory pełne są wydarzeń muzycznych:
Od 20:00 do północy gra duża scena prezentująca największe gwiazdy festiwalu;
O 17:30 rusza mała scena (konkursowa), gdzie prezentują się młode zespoły;
Na miłośników muzyki klubowej czekają dwa parkiety (od 22:00), zwolennicy muzyki zaangażowanej uczestniczą w koncertach na scenie HC/Punk (od 21:00).
Po północy możesz wybrać się się do katedry, by rozmarzyć się przy klimatycznych koncertach na scenie doświadczalnej, posłuchać akustycznego grania na scenie unplugged, lub pobujać się do białego rana w reggae tencie.
Slot Art Festival to także bogata oferta kinowa: o 18:00 prezentujemy ważne filmy dokumentalne, a o 0:30 możesz zobaczyć ambitne fabuły.
Czy to wszystko?
Na festiwalu prezentują się rozmaite organizacje pozarządowe, dostępnych jest 9 kafejek, Namiot Wschodni snujący orientalne opowieści, Skimboard dla chcących się ochłodzić w upalne dni, wystawy, przedszkole dla najmłodszych uczestników festiwalu.
V Oleśnicki Festiwal – Cyrkowo Artystyczny zaprasza.
Znamy już termin. Więcej informacji już wkrótce.
Ruszamy już z informacją o trzeciej edycji Dolnośląskiego Festiwalu Ognia, szczegóły jeszcze dogrywamy, ale zapowiadamy się już z terminem 1-2 września.
Pewniakiem jest termin i konkurs dla grup i solistów – przewidywana nagroda pieniężna. Zapewniamy nocleg i wyżywienie. Miejsce to stadion sportowy ( troszkę inny punkt niż w zeszłym roku, będzie Wam wygodniej . Przewidujemy warsztaty, ale szczegóły, regulamin i inne info już wkrótce. Pamiętajcie o Wałbrzychu we wrześniu <3
Intensywne warsztaty mistrzowskie z akrobatyki powietrznej z Lindą Sander obejmują 14 godzin pracy w 3 dni.
Podczas warsztatów uczestnicy zdobędą nieodzowne narzędzia pracy artystycznej w dziedzinach związanych z akrobatyką i tańcem w powietrzu (tzw. aerialami).
LINDA SANDER – niemiecka artystka i instruktorka poprowadzi warsztaty masterclass na statycznym trapezie, kole akrobatycznym i chuście wertykalnej (tissue) lub linie pionowej. Uczestnicy będą mogli udoskonalić znane już techniki lub nauczyć się nowych, korzystając z różnych sprzętów akrobatycznych. Warsztat składać się będzie również z ćwiczeń siłowych i rozciągających oraz przygotowujących i mobilizujących ciało. Uczestnicy nauczą się zdrowych nawyków pracy z ciałem, by móc uprawiać swoją pasję długoterminowo.
Master-classy adresowane są do osób o wszystkich poziomach zaawansowania, wymagana jest jednak sprawność ruchowa i zdrowie.