wrz
28
sob.
Kino na bloku – „Cyrk” z Chaplinem @ Brudno, Warszawa
wrz 28@18:00 – 19:30

Kino na blokuW sobotę 28 września w Warszawie na ścianie budynku przy ulicy Nieszawskiej 2 na Bródnie (niedaleko Domu Kultury Świt),  wyświetlony będzie film pt. „Cyrk” z 1928 r. z Charliem Chaplinem. Ostatni seans KnB 2013 jest też inauguracją pierwszej edycji Festiwalu Chaplina (28.09-27.10) organizowanego przez bródnowskie Kino „Świt”. Wstęp na film jest wolny.

Strona imprezy: http://www.dkswit.com.pl/kino_na_bloku.htm

lut
23
niedz.
HULA HOOP, taniec AFRO i WSPÓŁCZESNY – warsztaty! @ Akademia Rycerska, Legnickie Centrum Kultury
lut 23 – lut 28 całodniowy
HULA HOOP, taniec AFRO i WSPÓŁCZESNY - warsztaty! @ Akademia Rycerska, Legnickie Centrum Kultury

Serwus Artystom!
Mamy Wam do zaproponowania zawrotny zlepek zajęć w ostatnim tygodniu lutego. Kombo rewelacyjnych warsztatów 🙂 Zachęcamy gorąco do odwiedzin Legnicy!

Spis Warsztatów:
– Taniec Afrykański (Magdalena Pełech) – 10 godzin (5 dni po 2 godziny)
– Taniec Współczesny (Sebastian Gębura) – 8 godzin (2 dni po 2 godziny, 1 dzień po 4 godziny)
– Hula Hop (Agata Piesiewicz) – 8 godzin (4 dni po 2 godziny)

Harmonogram Warsztatów:
24 luty (poniedziałek)
– 14:30 do 16:30 – Taniec Afrykański (Magdalena Pełech)
– 16:45 do 18:45 – Hula Hoop (Agata Piesiewicz)
25 luty (wtorek)
– 14:30 do 16:30 – Taniec Afrykański (Magdalena Pełech)
– 16:45 do 18:45 – Hula Hoop (Agata Piesiewicz)
26 luty (środa)
– 9:45 do 11:45 – Taniec Współczesny (Sebastian Gębura)
– 12:00 do 14:00 – Taniec Afrykański (Magdalena Pełech)
– 15:30 do 17:30 – Hula Hoop (Agata Piesiewicz)
27 luty (czwartek)
– 9:45 do 11:45 – Taniec Współczesny (Sebastian Gębura)
– 12:00 do 14:00 – Taniec Afrykański (Magdalena Pełech)
– 15:30 do 17:30 – Hula Hoop (Agata Piesiewicz)
28 luty (piątek)
– 9:45 do 11:45 – Taniec Współczesny (Sebastian Gębura)
– 12:00 do 14:00 – Taniec Współczesny (Sebastian Gębura)
– 15:30 do 17:30 – Taniec Afrykański (Magdalena Pełech)

CENA:
Taniec Współczesny 130zł, w przedsprzedaży 110zł
Taniec Afrykański 150zł, w przedsprzedaży 130zł
Hula Hop 120zł, w przedsprzedaży 100zł

Przedsprzedaż trwa do 14 lutego !!!

RABATY:
Wykupienie dwóch warsztatów to upust 20zł za całość (co po rabacie daje w przedsprzedaży np. 220zł za dwa warsztaty tj. taniec współczesny + afrykański)
Wykupienie trzech warsztatów to upust 40zł za całość (co po rabacie daje w przedsprzedaży 300zł za trzy warsztaty tj. taniec współczesny + afrykański + hula hoop)

Istnieją dwie możliwości zapłaty:
a) gotówką w biurze Teatru AVATAR (ul. Chojnowska 2, I p. pok. 125) w godzinach od 9:00 do 14:00
b) przelewem na konto bankowe.

Dane do przelewu:
Fundacja TEATR AVATAR
ul. Chojnowska 2, 59-220 Legnica
Nr konta: 04 1940 1076 3095 9149 0000 0000 (Credit Agricole)

W tytule proszę wpisać: Imię i nazwisko uczestnika oraz jakie warsztaty zostały wybrane np:
„Jan Kowalski, taniec afrykański + hula hop”

NOCLEGI:
Prawdopodobnie będzie możliwość nocowania w szkole podstawowej nr 4. Możliwe, iż za darmo lub za niewielką odpłatnością. Jednakże nie mamy potwierdzenia w tej kwestii na ten moment. Prosimy kontaktować się z nami.

————————- TRENERZY: ————————-
SEBASTIAN GĘBURA – choreograf, tancerz, aktor, performer, instruktor tańca. Na scenie, pojawił się rozpoczynając współprace z Teatrem Tańca ARKA we Wrocławiu. Mieszka i pracuje w Austrii. W tym czasie współpracował również z Dance Company X-ida, gdzie, jako tancerz wystąpił w wielu produkcjach teatralnych i tanecznych, prowadzonych przez znanych choreografów takich jak: Teresa Ranieri, Philip Riera, Martin Sonderkampf, Ester Linley, Harmen Tromp, Nicole Cachivio, Rose Breuss, Liz King, Andros Zins – Brown, Akami Takagi, Amy Reymonds, Ester Balfe, Johannes Randolf, Georg Blaschke, Elio Gervasi, Chris Haring, Jianan Qu. Sebastian brał czynny udzał we współtworzeniu spektaklu ,,Romeo and Juliet” prowadzonego przez Liz King, z udziałem muzyków z orkiestry symfonicznej z Uniwersytetu w Graz I Oberschutzen, oraz tancerzy z Trinity Laban Conservatoire of Music & Dance w Londynie. Współpracował również przy spektaklu Jianan’a Qu, który to został wyróżniony podczas festiwalu „Impuls Tanz” w Wiedniu. Wziął także udział w wielu produkcjach taneczno-muzycznych w reżyserii Thomas’a Kerlb’a. Współpracując z absolwentami i tancerzami Bruckner Universitaet, Pod patronatem Bruckner Hause Linz i Thomas’a Kerbl’a, prowadził „reasearch” do europejskiej premiery musicalu „Song and Dance”. W 2007 roku brał udział w projekcie „EU” w Lizbonie prowadzonym przez Teresę Ranieri. Był instruktorem w Perform Dance Linz – szkole tańca przygotowującej przyszłych tancerzy do egzaminów na uczelnie taneczne w Europie. Stale współpracuje ze Studiem Tańca Street Dance Academy we Wrocławiu i jest choreografem i współzałożycielem grupy tańca współczesnego INTROligatornia.

O Warsztacie

Taniec współczesny: Nie istnieje jednoznaczna i krótka definicja tańca współczesnego, ponieważ jest tak dowolny w swoich założeniach, iż zamknięcie go w jakichkolwiek konwenansach mija się z celem. Korzysta z każdej dziedziny ruchu i tańca, nauki, teatru, sportu i wszystkiego, co jest związane z człowiekiem, rzeczywistością otaczającą nasz byt i rozpatruje wykorzystanie ich, jako świadomą formę przekazu dla widza. Oczywistym jest, iż jak każdy rodzaj tańca, posiada swoja technikę, w zależności od nurtu i kierunku środowiska, autorytetów, dzięki którym się rozwijał, jest uzależniony od warunków anatomicznych każdego z tancerzy oraz bazuje na rozwijaniu lub wykorzystywaniu tych warunków. W ćwiczeniach technicznych wykorzystuje się między innymi podstawy tańca klasycznego, ale i również inne zaobserwowane właściwości, takie jak przykładowo sposób poruszania się niemowlaka, specyfikę przelatującej wody, figury akrobatyczne, słowem wszystko co może zainspirować do znalezienia i zinterpretowania ruchowo specyfiki danej sytuacji. Swoje początki datuje na przełomie XIXgo i XXgo wieku, i jest zazwyczaj określany, jako odłam baletu. Jest jednak (potocznie mówiąc) pozbawiony jego „sztywnych zasad”, jednakże tak samo powstał, by istnieć na scenie, przestrzeni „artystycznej”, jako środek wyrazu i język sztuki i teatru.

MAGDALENA PEŁECEH – Od 2006 roku zajmuje się tańcem afrykańskim. Swój debiut miała z wrocławskim zespołem „Papadram”, w 2006 roku. Później była tancerką zespołu Nassara z Wrocławia. Współpracowała również gościnnie z zespołami: Lilly od the Valley (Niemcy), Tupot Białych Mew (Zielona Góra), Wadada (Rzeszów) oraz Betel (Sanok). Od czerwca 2007 wraz z innymi artystami tworzy zespół „Yankadi”, a obecnie realizuje projekt „Fefo” czyli tykwa. Jej nauczycielami byli: Alicja Kurowska – choreoterapeutka z Wrocławia wykorzystująca formy tańca afrykańskiego, Kedmon Mapana – tancerz z Tanzani, Souleyman Lee – tancerz zespołu Amoonafi z Senegalu, Norma Shouls – tancerka zespołu Maden Kono (Niemcy) podróżująca wielokrotnie do Afryki, tańcząca tańce rejonów Ghany i Mali oraz Wiola Wojciechowska – tancerka zespołu Konoba z Warszawy, zajmująca się tańcem afrykańskim od 10 lat, tańczyła w Balecie Narodowym Guine;Amadu Lamin N’Dian – mistrz tańca i Ndeye Faotu – tancerka zespołu „Mama Afrika” oraz Abobakar Diakite, który był członkiem kilku baletów, takich jak: „Soleil d’Afrique”, „Kommune Matame”, „Ballet Sourahata” oraz słynnego baletu „Ballet national de Guinee”.

Sama prowadziła warsztaty afrodance we Wrocławiu, na festiwalu Afrykamery 2007, Afrykamery 2009, Festiwal Rytmu i Ognia 2008, DrumDjemboree 2007, Progressteron 2009, w Licheniu – warsztaty dla firm i w Rzeszowie na uczelni WSliZ. W 2010 została zaproszona wraz z muzykami zespołu Yankadii na festiwal Puste Wzgórza pod Moskwą oraz z Tomkiem Murawskim miała przyjemność prowadzić warsztaty dla więźniów Zakładu Karnego w Nowogardzie.

Pod koniec 2011 roku nastapił powrót do korzeni i po latach ponownie u boku Wiktora Golca, wraz ze wspaniałymi muzykami jak Jacek Kusz,Aleksander Olszewski, Bohdan Imiela, Jędrzej Kuziela i Wojciech ”Ewer” Krasuski tworzy skład zespołu „PAPADRAM”.

Warsztaty prowadzi do muzyki na żywo, ponieważ „żywe” bębny dają niesamowitą energię do tańca. Podczas warsztatów uczestnicy używają grzechotek, tj. shakere, marakasy, co potęguje dobrą zabawę.

Afro Dance – Opis Zajęć :

24.02.SINTE

25.02. YANKADI _ MACRU

26.02. SINTE / YANKADI – MACRU

27.02. MORIBAYASA lub DJOLE

28.02. Podsumowanie czterech poznanych rytmów, improwizacja

Taniec to dobre czucie się we własnym ciele i o tym nie muszę nikogo przekonywać. Natomiast jakie są zakresy waszego ciała dowiecie się z warsztatów tańca afrykańskiego. Pierwotny kontakt z ziemia i energetyczny taniec dają dużo radości odblokowując nasze ciało od napięć i stresu. Podczas cyklu zajęć 24 – 28.02 poznamy tradycyjne rytmy i choreografie Afryki Zachodniej. Gorąco polecam, Magdalena Pełech

KAFRI COCKTAIL, prywatnie AGATA PIESIEWICZ. Związana ze sceną cyrkową od około 10 lat. Założyciel, producent i dyrektor artystyczny Bandit Queen Circus. Swoje pierwsze kroki na scenie stawiała w ramach projektów tańca z ogniem, obecnie jako animator, artysta cyrkowy, performer występuje (m.in. „It’s a Freak Show”, czy „The Kitchoen Show”), uczy, bawi publiczność szeroką paletą barw cyrku. Jej drugą pasją, zaraz obok tańca z hula hoop jest kostiumografia.
Zapraszam! Kafri Cocktail

„Akademia Hula Hoop Kafri Cocktail”
O programie:
Akademia Hula Hoop Kafri Cocktail to program warsztatowy skierowany do młodzieży oraz osób dorosłych. Jego celem jest promocja Hula Hoop jako aktywności fizycznej oraz ciekawej formy spędzania wolnego czasu.
Kafri o warsztacie:
Nauczymy się podstawowych ruchów oraz technik manipulacji obręczami. Hula Hoop wbrew powszechnej opinii uruchamia nie tylko mięśnie brzucha, lecz całe nasze ciało. W przyjemny sposób rozluźnia, a jego rytm wprowadza całe ciało w przyjemny trans. Ucząc podstawowych technik, pragnę zachęcić warsztatowiczów do dalszej praktyki, będącej zarówno aktywnym sposobem spędzania wolnego czasu, jak i nietypową, ciekawą formą ćwiczeń, których często unikamy. Poza klasycznymi ruchami w okół bioder, klatki piersiowej, kolan, czy szyi na warsztacie zaprezentuję serię trików opierających się na manipulacji obręczami, stanowiących urozmaicenie codziennej praktyki. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich osób, niezależnie od umiejętności, wieku, czy budowy ciała.

lis
11
śr.
KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja @ Teatr Zamiast (WIMA)
lis 11 – lis 15 całodniowy
KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja @ Teatr Zamiast (WIMA)

KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja
11-15 LISTOPADA , ŁÓDŹ
Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
jednostka wykonawcza: Carnival, Otwarta Przestrzeń Cyrkowa
Zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego.
Czego się dowiesz?
– gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku:
gry integracyjne, ruchowe, teambuildingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery.
– umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, pantomima
– metodyka prowadzenia zajęć, przykłady dobrych praktyk i sposoby rozwiązywania problemów.
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy.
– zabawy, sztuczki i triki przydatne w pracy i w życiu prywatnym.
Jak wygląda kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego:
› 4 godziny akrobatyki ( podstawy akrobatyki partnerskiej, piramidki, gry
i zabawy)
› 5 godzin żonglerki ( piłki, maczugi, obręcze, chustki, diabolo, talerzyki)
› 5 godzin ekwilibrystyki ( szczudła, rolabola – równoważnia, monocykl, slackline-taśma do chodzenia)
› 4 godziny magii i iluzji ( sztuczki z przedmiotami codziennego użytku, gagi sceniczne)
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego ( metodyka pracy animatora, praca z mikrofonem, gry i zabawy dla różnych grup)
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą ( dobre praktyki, rozwiązywanie problemów)
To także:
› 5 dni spędzonych w gronie niesamowitych ludzi
› Kabaret cyrku współczesnego
› Sala do ćwiczeń i sprzęt
› Materiały dla uczestników kursu
Certyfikat:
Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat pedagoga cyrku, uznawany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego . Certyfikat będzie wymieniał liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty .
Warunkiem otrzymania certyfikatu jest czynne uczestnictwo w min. 80% zajęć przewidzianych w grafiku.
Miejsce kursu:
Łódź, Teatr Zamiast, WI-MA, al. Piłsudskiego 135 92-318 Łódź
Inwestycja:
Wpłaty do 20 października:
350zł moduł podstawowy
Wpłaty po 20 października:
400zł moduł podstawowy
Nocleg:
Iformacje o możliwości noclegu zostaną podane wkrótce.
Zgłoszenia oraz pytania na adres:
zuzanna.jarmakowska@gmail.com lub 607450171
O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

wrz
9
pt.
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia
wrz 9 – wrz 11 całodniowy
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia |  |  |

Festival of Slovak juggling

Friday 9th:
16:00 opening and registration

Saturday 10th:
all day workshops
12:00 parade
13:00 juggling competitions
19:00 GALA show
21:00 FIRE show + open space

Sunday 11th:
workshops
14:00 end

paź
5
pt.
Międzynarodowa konferencja edukacji kulturalnej @ Centrum Dialogu
paź 5 – paź 7 całodniowy

Cyrkologia

Trochę historii:

W 2015 roku w Łodzi Carnival Otwarta Przestrzeń Cyrkowa w Łodzi we współpracy z SANem zorganizowała pierwszy Międzynarodowy Konwent Pedagogiki Cyrku – Cyrkologia. Impreza finansowana była wyłącznie ze środków własnych Fundacji i z wpłat uczestników.

Dzięki zaangażowaniu oraz determinacji organizatorów, wydarzenie odniosło sukces – na konwencie  pojawiło się ponad 100 osób. Podczas 3 dni odbyły się warsztaty praktyczne, z profesjonalnymi instruktorami z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz Kanady, prezentacje oraz wykłady a także grupy dyskusyjne.
Spotkania, dyskusje, wymiany myśli zaaowocowały m.in.:

-projektem Social Circus without Borders zrealizowanym w latach 2017-2018 w ramach Funduszy Wyszehradzkich

-przystąpieniem FMP do Europejskiej Organizacji Cyrków Młodzieżowych (EYCO)

-zalążkiem rozmów o powstaniu Sieci Pedagogów Cyrku zrzeszających osoby i organizacje działające
w obrębie rozwoju pedagogiki cyrku.

Na konwencie wyrażone zostało mocne życzenie o organizowaniu corocznego, globalnego spotkania.
Z różnych względów, stworzenie tak dużej imprezy nie było możliwe przez trzy kolejne lata. Jednak nasza determinacja oraz stałe wysiłki w tworzeniu spotkania zostały nagrodzone potrójnym finansowaniem. Dlatego pod inną nazwą, jednak z tymi samymi celami wracamy do Was z MIĘDZYNARODOWĄ KONFERENCJĄ EDUKACJI KULTURALNEJ.

W dniach 5-7 października 2018 w Centrum Dialogu im. Marka Edelmana w Łodzi, odbędzie
się Międzynarodowa Konferencja Edukacji Kulturalnej.

Organizatorem imprezy jest Fundacja Miasto Projekt. Wydarzenie finansowane jest z środków Urzędu Miasta Łodzi, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Funduszu Wyszehradzkiego.

Podczas 3 dni spotkania, uczestnicy będą mieli szansę nabyć konkretne, praktyczne umiejętności
i usystematyzować wiedzę na temat różnych metod pracy w edukacji poza formalnej.

Podczas warsztatów oraz grup dyskusyjnych będą mieli również możliwość poznania się, wymiany kontaktów i doświadczeń z innymi uczestnikami, tak by społeczność pedagogów/instruktorów/animatorów mogła działać sprawniej i miała dostęp do wiedzy i narzędzi.

Warsztaty, wystąpienia i grupy dyskusyjne prowadzić będą specjalnie zaproszeni instruktorzy z kraju i zza granicy.

W programie spotkania znajdą się między innymi takie warsztaty i wystąpienia :

  • rozwój małej i dużej motoryki poprzez proste gry i ćwiczenia ruchowe możliwe do przeprowadzenia w każdym miejscu i  Weronika Sherborne dla rodzin czyli jak prowadzić rozwojowe zajęcia międzypokoleniowe (WYSTĄPIENIE- Rika Tayemans, Belgia),
  • praca z rytmem jako uniwersalne narzędzi do integracji i rozwoju uczestników (WARSZTAT – Dorothee Rohrer, Szwajcaria/Kanada),
  • rozwój kreatywności i pewności siebie czyli proste metody improwizacyjne, budowanie charakteru scenicznego i teatr improwizacji (WARSZTAT – Tomasz Kubik, Polska)
  • Stephen Desangere (WYSTĄPIENIE)
  • język i pułapki językowe w pracy instruktora (WYSTĄPIENIE- Marta Brzezińska-Hubert, Polska)
  • praca z osobami z niepełnosprawnościami i praca z osobami zagrożonymi wykluczeniem, innowacyjne narzędzie pracy rozwijające połączenia międzypółkulowe (WYSTĄPIENIE-Craig Quat, Stany Zjednoczone)
  • innowacje w pracy metodą pedagogiki cyrku i pedagogiki zabawy, gry i zabawy jako narzędzia pracy z różnymi grupami odbiorców (WARSZTAT – Rafał Mikołajewski, Polska)
  • edukacja kulturowa w resocjalizacji (WYSTĄPIENIE-Anna Wojszel, Polska)
  • przykłady dobrych praktyk w edukacji kulturalnej i animacji kulturowej  (grupy dyskusyjne)

Na spotkanie zapraszamy

  • pedagogów, animatorów i nauczycieli pracujących już co najmniej 2 lata w sektorze kultury, które chcą rozwijać swoje umiejętności, zdobywać nową wiedzę i wymieniać się doświadczeniami.
  • pracowników instytucji i organizacji zajmujących się edukacją kulturalną, animacją kultury
    i streetworking.
  • osoby pracujące z osobami wykluczonymi i osobami  z niepełnosprawnościami
  • wszystkich „profesjonalnych amatorów” zajmujących się pracą z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi i wykluczonymi.

Ile to wszystko kosztuje:

Wystąpienia i grupy dyskusyjne ,w ramach konferencji to bloki otwarte (bezpłatne).

Udział w warsztatach z Dorothee Rohrer, Tomaszem Kubikiem i Rafałem Mikołajewskim jest płatny.

Istnieją 3 opcje zapłaty :

I OPCJA

140zł/3 dni (6h warsztatów),

II OPCJA

100zł/2 dni (4,5h warsztatów)

III  OPCJA

50zł/1 dzień (1,5h warsztatów).

Obiady

Podczas konferencji istnieje możliwość wykupienia obiadów (opcja wyłącznie wegetariańska), które będą serwowane na miejscu podczas przerwy obiadowej. Koszt obiadu to 20 zł za porcję.

Obowiązują zapisy na ofertę lunchową, aby skorzystać, wypełnij formularz.

Program:

Ze szczegółowym programem imprezy można zapoznać się na stronie wydarzenia:
www.cyrkologia.pl

na Facebooku wydarzenia: link

a także na stronach: www.carnival.com.pl i www.miastoprojekt.org

Informacje : carnival.lodz@gmail.com

Zapisy na warsztaty:

Aby zapisać się na warsztaty wypełnij formularz : Formularz zapisów na Warsztaty

Zadanie Międzynarodowa Konferencja Edukacji Kulturalnej jest realizowane dzięki dofinansowaniu z Budżetu Miasta Łodzi.

Zadanie jest realizowane dzięki wsparciu finansowemu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Projekt Realizowany w ramach Visegrad Standard Grant.

kwi
13
sob.
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy
kwi 13@18:00 – 21:00
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
20
sob.
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi
kwi 20@18:00 – 21:00
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
27
sob.
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi
kwi 27@18:00 – 21:00
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi |  |  |

Kuglarze !

Zapraszamy was wszystkich do naszego grona pokreconch! 🙂 Spotykamy się co tydzień na trzech stawach w Katowicach pod restauracja Stara Ponderosa!
Od 18 – 21 możecie wpadać!

Do zobaczenia!