maj
15
śr.
ŻeLKa – Żonglerska Lubelska Konwencja @ Hala Sportowa KUL, Lublin
maj 15 – maj 19 całodniowy

żelka żonglerzyII edycji Żonglerskiej Lubelskiej Konwencji: 16 – 19 maja 2013. Odbędzie się ona jak co roku na hali sportowej KUL: http://www.kul.pl/hala-sportowa,art_12571.html
W programie:
– Gala z udziałem międzynarodowych artystów (tego samego wieczoru: afterparty w klubie Archiwum)
– przestronna hala treningowa 24h na dobę,
– warsztaty dla początkujących, średnio- i w pełni zaawansowanych,
– Variete/Open Stage – możliwość występu dla każdego,
– firespace otwarte każdego wieczoru,
– cyrkowy pokaz filmowy (w tym: materiały z EJC 2012)
– turniej combat,
– igrzyska,
– prezentacje, wykłady, panele dyskusyjne,
– nocleg na polu namiotowym bezpośrednio przy hali.

Co więcej…

Żonglerska Lubelska Konwencja 2013 będzie DARMOWA.
Oznacza to, że nie będzie żadnej obowiązkowej opłaty za udział w konwencji ani wymaganej opłaty za którąkolwiek z jej części (gala, warsztaty, turnieje etc.)

Dlaczego?
Głównym celem istnienia konwencji jest rozwój ogólnopolskiego środowiska kuglarskiego. Fundacja Sztkmistrze, organizator konwencji, pragnie więc umożliwić jak największej ilości osób udział w wydarzeniu.
Ponadto w tegorocznej Żelce upatrujemy możliwość podziękowaniu wszystkim tym, którzy przyczynili się do ogromnego, polskiego sukcesu jakim była Europejska Konwencja Żonglerska 2012, czyli przede wszystkim wolontariuszom oraz uczestnikom, bez który pomocy oraz wkładu (również pieniężnego) organizacja konwencji nie byłaby możliwa.

Jak to możliwe?
Jak wiadomo, organizacja konwencji kosztuje. Ale… mamy parę pomysłów.
Organizacja ŻeLKi jest to możliwa dzięki zespołowi wolontariuszy, których większość reprezentuje lubelskich Sztukmistrzów, wsparciu pozyskanemu przez Fundację Sztukmistrze od Urzędu Marszałkowskiego województwa lubelskiego, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego JPII oraz Samorządu Studentów KUL JPII oraz wsparciu którego będziecie w stanie nam udzielić.

Jak mogę pomóc?
Im więcej środków uda nam się zdobyć tym więcej artystów na galę będziemy mogli zaprosić, tym więcej warsztatów zorganizować, tym więcej atrakcji zaoferować. Wesprzeć ŻeLKę 2013 można bezpośrednio poprzez przekazanie darowizny na rzecz Fundacji Sztukmistrze w dowolnej kwocie.
Dane potrzebne do jej dokonania znajdują się tutaj: http://sztukmistrze.pl/strona/73/Fundacja
Przewidziane są jednakże specjalne prezenty dla tych, którzy dokonali…

Wpłaty w wysokosci min. 10zł – unikatowy badge Juggling Monster.
Wpłaty w wysokości min. 30zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011).
Wpłaty w wysokości min. 50 zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011) lub EJC 2012, zarezerwowane miejsce w pierwszych rzędach na gali.
Wpłaty w wysokości min. 100 zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011) lub EJC 2012, zarezerwowane miejsce w pierwszych rzędach na gali, kolekcja filmowa Carnaval Sztukmistrzów/EJC 2012 (w postaci 30 godzin materiału jakości HD) oraz identyfikator V.I.P.

Oferta upominków obowiązuje do wyczerpania zapasów. Ich ilość jest ograniczona.

Ponad to zachęcamy do:
– zaangażowania się w promocję wydarzenia (zaprosić znajomych, udostępnić wydarzenie na facebooku, etc.),
– zamówienia konwencyjnej koszulki (szczegóły wkrótce),
– zgłoszenia już teraz swojego udziału w Variete/Open Stage, które przyjmuje Daniel – dchlibiuk@gmail.com

Pytania? Propozycje? Uwagi?
Zapraszamy do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i zadawania pytań za pośrednictwem forum, Facebooka (sztukmistrze.pl, Żonglerska Lubelska Konwencja) lub bezpośrednio do mnie na adres e-mail: szwedjakub@gmail.com

lip
26
pt.
EJC2013
lip 26 – sie 3 całodniowy

EJC 2013EJC -Europejski Konwent Żonglerski to największa w Europie impreza kuglarska na której można spotkać wiele tysięcy ludzi z całego świata. W tym roku gospodarzem imprezy jest Francja a sam konwent odbędzie się pod Tuluzą.

Na EJC będzie można zobaczyć mnóstwo pokazów na; codziennym Open Stage, podczas kilku spektakli w dużym namiocie oraz podczas Gali głównej na której wystąpią międzynarodowe gwiazdy.

Codziennie będzie mieć miejsce niezliczona ilość warsztatów niemal z każdej dziedziny kuglarskiej czy cyrkowej.

Nie zabraknie wieczornych imprez z dobrą muzyką i miejscem do tańca lub rozmowy.

Odbędą się Igrzyska Żonglerskie gdzie będzie można spróbować swoich sił w takich konkurencja jak balans, combat czy endurance.

Swoje stoiska będą mieć producenci rekwizytów z całej europy albo i dalej. Będzie można zobaczyć i kupić po okazyjnych cenach rzeczy od Henrysa. Mr. Babacha, Playa czy wielu innych.

Cała impreza trwa osiem dni i jest wypełniona atrakcjami tak by każdy znalazł coś dla siebie.
Program i więcej informacji dostępne na stronie imprezy.

 

lip
18
pt.
EJC 2014 @ Millstreet
lip 18 – lip 27 całodniowy

PL-EJC2014-Poster-A3Europejski Konwent Żonglerski jest tygodniowe wydarzenie gdzie zjeżdżają się żonglerzy i artyści cyrkowi z całego świata. Impreza ta co roku jest organizowana w innym miejscu europy, tym razem w Irlandii.

Na EJC będzie można zobaczyć mnóstwo pokazów na; codziennym Open Stage, podczas kilku spektakli w dużym namiocie oraz podczas Gali głównej na której wystąpią międzynarodowe gwiazdy.

Codziennie będzie mieć miejsce niezliczona ilość warsztatów niemal z każdej dziedziny kuglarskiej czy cyrkowej.

Nie zabraknie wieczornych imprez z dobrą muzyką i miejscem do tańca lub rozmowy.

 

ejc2014logo-template

Odbędą się Igrzyska Żonglerskie gdzie będzie można spróbować swoich sił w takich konkurencja jak balans, combat czy endurance.

Swoje stoiska będą mieć producenci rekwizytów z całej europy albo i dalej. Będzie można zobaczyć i kupić po okazyjnych cenach rzeczy od Henrysa. Mr. Babacha, Playa czy wielu innych.

Więcej info:
https://www.facebook.com/EJC2014

sie
16
niedz.
X Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów @ Voodoo Club
sie 16@10:00 – 18:00

10 WSI

INFORMACJA DLA WIDZÓW PONIŻEJ

Magicy!

Z okazji jubileuszu będziemy troszkę wracać do korzeni. Oraz wprowadzamy dużo zniżek na opłatę za uczestnictwo:

Podstawowa cena uczestnictwa: 100 PLN ale:
– jeśli byłeś wcześniej na chociaż jednym WSI masz zniżkę 20 PLN.
– jeśli przeprowadziłeś chociaż jedno seminarium masz zniżkę 20 PLN
– jeśli wystąpiłeś na scenie na pokazach otwartych dla publicznośi – 20 PLN
– jeśli pokazywałeś triki widzom po zakonczeniu pokazow scenicznych- 20 PLN
Zniżki sumują się!
Uwaga! jeśli byłęś na wszystkich dotychczasowych 9 edycjach to przyjeżdzasz za darmo!

Jeśli dokonasz opłaty do dnia 31 lipca 2015 to bierzesz udział w losowaniu kilku upominków: .

Opłat prosimy dokonywać dokonując wpłaty na konto: 88116022020000000271546161

W tytule przelewu proszę o wpisanie: WSI.
O ile osoba za którą dokonywana jest wplata nie jest właścicielem konta to dodatkowo w tytule przelewu proszę podać jej imię i nazwisko.
Opłaty podlegają zwrotowi w przypadku nastąpienia nieprzewidywalnych wydarzeń losowych uniemożliwiających uczestnictwo w wydarzeniu. Jednak nie przewidujemy wykonywania zwrotów na życzenie.

Wegetarian proszę dodatkowo o dodanie w tytule przelewu informacji o zamówieniu posiłku bez mięsa. Wystarczy dopisek WEGE.

Płatności na konto przyjmowane będą do 12 sierpnia 2015.

Przewidujemy możliwość dokonywania opłaty an miejscu.Jednak osoby które będą płaciły na miejscu będą musiały organizować sobie obiad we własnym zakresie.

Dziękuję za wsparcie dla inicjatywy imprez WSI wyrażane jak najwcześniejszym dokonywaniem opłat. Naprawdę wcześniejsze wpłaty mocno ułatwiają zorganizowanie tego przedsięwzięcia.

Koejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat.

Wśród uczestników którzy zapłacą w przedpłacie rozlosowanych zostanie kilka magicznych upominków. Tym razem kolejne losowania będą obejmowąły 10 pierwszych osób, 20 osób, 30 osób, 40 i tak dalej. W każdym losowaniu dwa upominki. Tak wiec im wcześniej opłacisz udział w tym większej liczbie i tym atrakcyjniejszych upominków weźmiesz udział.
Ostatnie losowanie obejmie wszystkich którzy zapłacili w przedpłacie i wygraną będzie zwrot opłaty za WSI.

Seminaria tym razem poświęcone będą głównie występom dla dzieci. Ale napewno pojawią się dygresje i z innych dziedzin oraz wiele ciekawych informacji, efektów, technik będzie można poznać podczas rozmów kuluarowych.

Plan przebiegu WSI-10 :

PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Od wczesnych godzin porannych zbieramy się na Orlenie, mieszczącym się obok Tawerny. Tak aby osoby dojeżdżające spoza miasta nie musiały się snuć pojedynczo po MacDonaldach i innych kawach. Pogadamy sobie, może potrikujemy… poczekamy wspólnie na godzinę dziesiątą.

10:00
START WSI-10
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się w Voodoo Club na ulicy Bema 65 w Warszawie..

Luźne magików rozmowy.
Rejestracja osób chętnych do wzięcia udziału w SomebodyMagic, Szczegóły dotyczące przeglądu w dalszej części opisu.

GIEŁDA (10:00-18:00)
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na ławę i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.
Tym razem na giełdzie wystawi się również sklep z Niemiec: www.card-shark,de . Producent i dystrybutor kart marki FENIX. To takie karty któryxch zaczyna używać coraz więcej iluzjonistów na świecie. W tym oczywiście również w Polsce.

10:30
SOMEBODY MAGIC

Pozostajemy przy sprawdzonej na poprzedniej edycji liście nagród. Będą pieniężne. Bedzie 800 pln za pierwsze miejsce, 400 za drugie i 200 za trzecie przyznawane przez jurorów. A do tego 100 pln przyznawane w formie wyróżnienia przez organizatora. czyli w sumie do zgarnięcia 1500 pln.

Programy nie dłuższe niż 5 minut. Wyłącznie programy demonstrowane na scenie.

Jurorów jak zwykle wyłonimy spośród obecnych na sali iluzjonistów. Tym razem bez dbania o różnice pokoleniowe. Weźmiemy średnie pokolenie.

Przy wyłanianiu zwycięzców sumujemy lokaty jakie poszczególne osoby zajęły u poszczególnych jurorów. Tym razem dojdą jeszcze punkty karne wg taryfikatora:
– 3 za każdy seksistowski żarcik lub podtekst
– 5 za każde przekleństwo użyte na scenie
– 10 za każdą obleśność

Some body to coś w rodzaju przeglądu na imprezie gdzie pojawia się sporo bardzo młodych magików. Najwyższa pora przyhamować pewne tematy. Zwłaszcza że i okazja pasująca bo będą seminaria o występach dla dzieci. Nie musicie robić programów dla dzieci, ale musżą być to rzeczy któe dzieci mogłyby oglądać.

12:00
Wyniki przeglądu plus losowanie nagród dla uczestników WSI którzy opłacili udział w przedpłacie.

13:00
Kontrola dziecięcej widowni
SEMINARIUM
Marta Jasińska
Jak zapanować nad stadem dzieci? Jakie sytuacje mogą sie przytrafić i jak sobie w nich radzić. Studium przypadków z życia wziętych. O wszystkim opowie specjalizująca się w występach dla Dzieci Marta.

14:00
Gagi, żarty, dowcipy…
SEMINARIUM
Konrad Modzelewski
Jakie żarty włączać w pokazy dla dzieci i jak to robić żeby było śmiesznie. I to nie tylko dla dzieci. Bo w pokazach familijnych chodzi przeciez o zabawę.

15:00
OBIAD

15:30
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
Czy To Sen element programu w którym można sprzedać coś o czym i tak wiecie, że już nigdy tego nie użyjecie. Rekwizyty z dna szuflady. Komuś mogą się jednak przydać. Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach. Jeśli każdy przywiezie jeden lub dwa rekwizyty to punkt programu może się zrobić bardzo ciekawy. jak dotychczas zawsze podczas aukcji trafiały się przesympatyczne okazje do zakupu ciekawego rekwizytu, ale i sprzedający nieraz już byli zaskakiwani ceną do jakiej potrafiono wylicytować któryś z oferowanych przez nich rekwizytów.

16:00
Zrób z tego trik dla dzieci!
SEMINARIUM
Józef Seget „Ziutini”
Jak dodawać do trików magicznych własną prezentację. Jak dostosować efekt to siebie. Jak go przerobić żeby nabrał dodatkowej atrakcyjności. Plus kilka wolnych dygresji na temat bycia iluzjonistą.

17:30
Sztafeta z PROFESSOR NIGHTMARE
Kolejna zwariowana forma luźnego konkursu. Wchodzimy na scenę i demonstrujemy klasyk z trzema kawałkami sznurka. Oryginalnośc mile widziana. Przewidziane upominki za udział i nagrody dla najciekawszych prezentacji. Czyli najoryginalniejszych.

18:00
KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI

19:00
MAGICY POD POKŁADEM
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!

KOSZT IMPREZY

0.00 – 100.00 PLN – uzależniony od liczby przysługujących zniżek. Z zebranej kwoty opłacone zostaną posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.

Sławomir Kowalski
iluzjonista@boo.pl
+48 880-268-979

Ważne adresy internetowe (a raczej facebook’owe) związane z WSI:

Strona Wydarzenia X Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów:
https://www.facebook.com/events/956260527728271/

Strona Facebook’owa miejsca w którym odbędzie się Spotkanie:
@[NjQyMTgzOTU5MjA4MTA3Omh0dHBzXGEvL3d3dy5mYWNlYm9vay5jb20vVkQuYWx0ZXJuYXRpdmU6Og==:https://www.facebook.com/VD.alternative]

Wydarzenie „MAGICY POD POKŁADEM”, czyli pokazy kończące WSI9:
https://www.facebook.com/events/1053382914705076/

UWAGA!
KILKA SŁÓW DO MŁODSZYCH KOLEGÓW I KOLEŻANEK
(tych poniżej 18 lat)

Tym razem ustaliliśmy z naszymi gospodarzami inne zasady Waszej obecności na imprezie.

Możecie uczestniczyc w imprezie o ile będziecie w towarzystwie osoby dorosłej, lub bedziecie mieli pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na Wasz pobyt w klubie VooDoo w dniu 16 sierpnia 2015.

 

Widzowie!

Już po raz dziesiąty! Kilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider.

Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.

Wstęp: 10 PLN

Dzieci i młodzież pomiędzy 15 a 18 rokiem życia: wejście wyłącznie w towarzystwie opiekuna lub z pisemną zgodą rodzica.

Dzieci i młodzież poniżej 15 roku życia nie będą wpuszczane do lokalu.

gru
5
sob.
Fight Night Combat European Masters 2015
gru 5 całodniowy

10 najlepszych zawodników Fight Night ubiegłego roku, zmierzy się w turnieju combat podsumowującym sezon

wrz
9
pt.
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia
wrz 9 – wrz 11 całodniowy
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia |  |  |

Festival of Slovak juggling

Friday 9th:
16:00 opening and registration

Saturday 10th:
all day workshops
12:00 parade
13:00 juggling competitions
19:00 GALA show
21:00 FIRE show + open space

Sunday 11th:
workshops
14:00 end

kwi
30
niedz.
TV MUPP SHOW- SPEKTAKL DLA DZIECI z elementami nowego cyrku @ Płock
kwi 30@11:00 – 12:00
TV MUPP SHOW- SPEKTAKL DLA DZIECI z elementami nowego cyrku @ Płock |  |  |

Spektakl Teatru & Agencji Artystycznej Jo Art Show pt. „TV MUPP SHOW” w reżyserii Joanny Stanowskiej.
Spektakl dla dzieci i młodzieży, wypełniony zabawą, śmiechem i muzyką. Zarówno dzieci jak i dorośli podczas spektaklu nie będą grzecznie siedzieć na swoich krzesełkach! Ponieważ…
Słynny włoski reżyser i kuglarz Marcelini – lubiący tortellini – nagrywa swój kolejny program telewizyjny – TV MUPP SHOW. Niestety leniwi aktorzy robią mu psikusa i nie przychodzą na plan zdjęciowy! Załamany Reżyser Marcelini pod naciskiem swojego Direttore musi natychmiast znaleźć nowych aktorów do programu. Marcelini ogłasza casting do TV MUPP SHOW! Czy uda mu się nagrać swój program? Kto się pojawi na castingu? Co zaprezentuje? Kto wygra casting? A może Wy wystąpicie w programie Marcelliniego? Zapraszamy!
Czas trwania: 50 min

wrz
16
sob.
Warsaw Magic Session II Special Guest Edition @ Golden Floor Tower - 32p
wrz 16@09:00 – 19:00
Warsaw Magic Session II Special Guest Edition @ Golden Floor Tower - 32p |  |  |

Edycja Warsaw Magic Session, której gościem specjalnym będzie Joshua Jay. Josh przygotował dla Was trzygodzinny wykład pełen oryginalnej, kreatywnej i mocnej magii. Wśród tłumaczonych trików znajdą się też takie, które nie były publikowane nigdy wcześniej. Nie musimy chyba pisać, że warto być na tym wykładzie 😉

To oczywiście nie wszystko! Zorganizowaliśmy dla Was cały dzień wypełniony magią – show niespodziankę, wykłady polskich iluzjonistów, między innymi Michała Kociołka oraz specjalny event Vala Cardany.

Poniżej znajdziecie wszystkie informacje odnośnie planu dnia, poszczególnych wykładów oraz innych atrakcji przewidzianych na Warsaw Magic Session II Special Guest Edition.

SZCZEGÓŁOWY PLAN WYDARZENIA:
https://www.facebook.com/KrakowMagicSession/photos/gm.680424348817851/717174015152129/?type=3&theater

PAWEŁ WOŁODKO „X- FLY”
https://www.facebook.com/KrakowMagicSession/photos/gm.680425098817776/717174638485400/?type=3&theater

MICHAŁ SKUBIDA „Close Up 2”
https://www.facebook.com/KrakowMagicSession/photos/gm.680425358817750/717175505151980/?type=3&theater

ALEX CEREVAU „Odwracanie uwagi widza”
https://www.facebook.com/KrakowMagicSession/photos/gm.680425522151067/717175875151943/?type=3&theater

MICHAŁ KOCIOŁEK Lecture!
https://www.facebook.com/KrakowMagicSession/photos/gm.680425638817722/717176051818592/?type=3&theater

VAL CARDANA SPECIAL EVENT
https://www.facebook.com/KrakowMagicSession/photos/gm.680425998817686/717176191818578/?type=3&theater

JOSHUA JAY LECTURE
https://www.facebook.com/KrakowMagicSession/photos/gm.680426202150999/717176448485219/?type=3&theater

JAK ZAREZERWOWAĆ MIEJSCE?
Aby zgłosić się na wydarzenie należy wysłać prywatną wiadomośc o treści WMS na fanpejdż Kraków Magic Session. W wiadomości zwrotnej otrzymacie wszystkie informacje odnośnie rezerwacji miejsca. Obowiązuje system przedpłat, miejsce zostanie ostatecznie zarezerwowane po zaksięgowaniu przelewu. Miejsca będą rezerwowane zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Prosimy o przemyślane zgłoszenia ponieważ nie przyjmujemy zwrotów.

CENA:

SUPER PROMO – jeśli przelew zostanie zaksięgowany przed 12 lipca cena wejścia wynosi jedyne 120 zł
CENA REGULARNA – jeśli przelew zostanie zaksięgowany po 12 lipca cena wejścia wynosi 190 zł.
WSTĘP PRZY WEJŚCIU – bez przedpłaty 260 zł

GDZIE?
Miejsce zostanie ogłoszone do dwóch tygodni. Intensywnie pracujemy nad tym, aby nasze eventy odbywały się w jak najbardziej komforrtowych warunkach. Na 100% spotkamy się więc w sali konferencyjnej .

lis
7
wt.
Magiczny Wykład – 52 sekrety @ Kuglarstwo
lis 7@17:00 – 20:00

menello paskudny iluzjonista52 sekrety prezentowania trików karcianych. Co robić żeby efekty wyglądały lepiej i wywoływały lepsze wrażenie. Konkretnie i na temat.

Zbieramy się od godziny 17:00. Wykład rozpocznie się punktualnie o 18:00. O tej godzinie drzwi zostaną zamknięte, więc radzimy przyjść wcześniej, żeby na pewno się nie spóźnić i nie odbić się od zamkniętych drzwi. To nie żart. Wykładowca jest starej daty i nie lubi, jak mu przeszkadza szum i zamieszanie generowane przez wchodzących spóźnialskich.

Wykład poprowadzi Sławomir Kowalski, regularnie wylegujący się na kanapie podczas wtorkowych spotkań. Pora żeby w końcu podniósł się z kanapy i zrobił coś konstruktywnego.

A tak poza tym, Sławek to również:

– Iluzjonista z prawie dwudziestoletnim stażem.

– Nieoficjalny rekordzista Polski, jeśli chodzi o czas prezentowania Table Hoppingu w jednym miejscu. Siedem lat występował co weekend w jednej z warszawskich restauracji.

– Twórca i administrator portali: MagicBay, 3kubki, oraz grupy Blendo.

– Organizator szesnastu spotkań z cyklu WSI, konferencji TIPI i magiCampów.
https://facebook.com/WarszawskieSpotkanieIluzjonistow/

– Odtwórca tytułowej roli w spektaklu Menello SHOW
https://facebook.com/PaskudnyIluzjonistaMenello/

– Od trzech lat busker prezentujący iluzję na placu Zamkowym w Warszawie, pod szyldem ToNieMagia
https://facebook.com/ToNieMagia/

– Twórca, scenarzysta i reżyser grupy Janusze iluzji
https://facebook.com/JanuszeIluzji/

– Odkrywca talentu, mecenas i reżyser Darka Brąza – mentalisty, który zgaduje.

– Organizator dwóch internetowych turniejów iluzjinistów ITI

– Autor słów najlepszej piosenki o sztuce iluzji, o zaskakującym tytule: „Sztuka iluzji”

– Autor i propagator maksymy:
„Make magic – not hejt’

– Propagator punktualności

Zapraszamy

sie
19
niedz.
Warsztaty Izolacji z Sebastianem Frodymą @ Burdzińskiego 24/5
sie 19@17:00 – 20:30
Warsztaty Izolacji z Sebastianem Frodymą @ Burdzińskiego 24/5 | Warszawa | mazowieckie | Polska

Jeżeli lubisz magię izolacji obręczą, albo widzisz to po raz pierwszy w życiu i nie możesz oderwać wzroku – koniecznie musisz przyjść na te warsztaty! Nauczysz się solidnych podstaw izolacji oraz tych bardziej skomplikowanych manipulacji.

Ze względu na obszerność tematu warsztaty będą podzielone na 2 bloki:

➡17:00 – 18:30 – izolacje 1 obręczą
➡19:00 – 20:30 – multihooping (izolacje wieloma obręczami)

Można wykupić uczestnictwo na jedne lub oba warsztaty[płatne z góry po dokonaniu zapisu]:

➡1 warsztat – 50zł
➡2 warsztaty – 70zł

Kółka będą dostępne na miejscu, jednak w ilości ograniczonej, dlatego jeśli posiadasz własne(lekkie) kółko, koniecznie zabierz je ze sobą 😉

Warsztaty poprowadzi:
✨Sebastian Frodyma✨
– performer, artysta sceniczny. Brał udział w pochodzie Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury oraz w spektaklu zamknięcia, jako jeden z głównych artystów. Asystent reżysera podczas performance „Mosty” 2015. Finalista konkursu „Cyrkulacje” 2015.
Aktor teatru ruchu, wyspecjalizowany w dramie i pantomimie, występujący w roli tytułowego bohatera spektaklu „Historia Benjamina Bilse’go” oraz „Pasji”. Wystąpił na Galach Kuglarskich podczas festiwali: Slot Fest, Gdyński Weekend Kuglarski, Kuglarskie Oblężenie Nidzickiego Zamku, Ogólnopolskiego Festiwalu Ognia i Kuglarstwa, Pirania, Pyrkon oraz zagranicznych River Hoop – Slovenian Hoop Convention i Art of Flow – Stranded.
Współtwórca choreografii dla spektakli ogniowo-kuglarskich w Polsce oraz dla Teatru Avatar. Uczestnik spektakli ogniowych dla kolektywu Synergy Art. Reżyser „Ex machina”, Fire Gali podczas festiwalu „ŻeLKa” oraz ogniowego widowiska Fire Gala na EJC 2017.

📩zapisy: kontakt@hooping.pl📩

wrz
12
śr.
Fundament – wykład i warsztat dla iluzjonistów @ Kuglarstwo
wrz 12@18:00 – 20:00

Fundament

Wydarzenie organizowane w ramach cyklu spotkań promujących książkę „Błysk w oku – Eseje o sztuce iluzji”.

Rozpoczniemy od kilku słów o tym jak powstawała książka „Błysk w oku”. Do tego kilka porad i wskazówek dla chcących napisać własną książkę o iluzji.

Głównym punktem programu będzie wykład i warsztaty prowadzone w oparciu o treść jednego z zawartych w książce esejów.

„Fundament” – to esej o szacunku do widza..Łączy się z nim wiele kluczowych pytań na które poszukamy odpowiedzi.

Co z szacunku do widza powinno wynikać i jak powinien przekładać się na prezentację?
Jak zwracać się do publiczności i jak współpracować z wybranym spośród niej asystentem?
Jak przygotowywać się do pokazu?
Jak pracować nad prezentacją i technikami?
Kiedy efekt jest gotowy do zaprezentowania?

Zaczynamy o 18:00. O 18:15 zamykamy drzwi na klucz, aby spóźnione osoby nie rozpraszały swoim wejściem tych, którzy dotrą punktualnie..

Koszt udziału w wydarzeniu: 20 pln płatne na początku spotkania.

Na miejscu będzie możliwość nabycia książki „Błysk w oku” w cenie 73 pln.

paź
5
pt.
Międzynarodowa konferencja edukacji kulturalnej @ Centrum Dialogu
paź 5 – paź 7 całodniowy

Cyrkologia

Trochę historii:

W 2015 roku w Łodzi Carnival Otwarta Przestrzeń Cyrkowa w Łodzi we współpracy z SANem zorganizowała pierwszy Międzynarodowy Konwent Pedagogiki Cyrku – Cyrkologia. Impreza finansowana była wyłącznie ze środków własnych Fundacji i z wpłat uczestników.

Dzięki zaangażowaniu oraz determinacji organizatorów, wydarzenie odniosło sukces – na konwencie  pojawiło się ponad 100 osób. Podczas 3 dni odbyły się warsztaty praktyczne, z profesjonalnymi instruktorami z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz Kanady, prezentacje oraz wykłady a także grupy dyskusyjne.
Spotkania, dyskusje, wymiany myśli zaaowocowały m.in.:

-projektem Social Circus without Borders zrealizowanym w latach 2017-2018 w ramach Funduszy Wyszehradzkich

-przystąpieniem FMP do Europejskiej Organizacji Cyrków Młodzieżowych (EYCO)

-zalążkiem rozmów o powstaniu Sieci Pedagogów Cyrku zrzeszających osoby i organizacje działające
w obrębie rozwoju pedagogiki cyrku.

Na konwencie wyrażone zostało mocne życzenie o organizowaniu corocznego, globalnego spotkania.
Z różnych względów, stworzenie tak dużej imprezy nie było możliwe przez trzy kolejne lata. Jednak nasza determinacja oraz stałe wysiłki w tworzeniu spotkania zostały nagrodzone potrójnym finansowaniem. Dlatego pod inną nazwą, jednak z tymi samymi celami wracamy do Was z MIĘDZYNARODOWĄ KONFERENCJĄ EDUKACJI KULTURALNEJ.

W dniach 5-7 października 2018 w Centrum Dialogu im. Marka Edelmana w Łodzi, odbędzie
się Międzynarodowa Konferencja Edukacji Kulturalnej.

Organizatorem imprezy jest Fundacja Miasto Projekt. Wydarzenie finansowane jest z środków Urzędu Miasta Łodzi, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Funduszu Wyszehradzkiego.

Podczas 3 dni spotkania, uczestnicy będą mieli szansę nabyć konkretne, praktyczne umiejętności
i usystematyzować wiedzę na temat różnych metod pracy w edukacji poza formalnej.

Podczas warsztatów oraz grup dyskusyjnych będą mieli również możliwość poznania się, wymiany kontaktów i doświadczeń z innymi uczestnikami, tak by społeczność pedagogów/instruktorów/animatorów mogła działać sprawniej i miała dostęp do wiedzy i narzędzi.

Warsztaty, wystąpienia i grupy dyskusyjne prowadzić będą specjalnie zaproszeni instruktorzy z kraju i zza granicy.

W programie spotkania znajdą się między innymi takie warsztaty i wystąpienia :

  • rozwój małej i dużej motoryki poprzez proste gry i ćwiczenia ruchowe możliwe do przeprowadzenia w każdym miejscu i  Weronika Sherborne dla rodzin czyli jak prowadzić rozwojowe zajęcia międzypokoleniowe (WYSTĄPIENIE- Rika Tayemans, Belgia),
  • praca z rytmem jako uniwersalne narzędzi do integracji i rozwoju uczestników (WARSZTAT – Dorothee Rohrer, Szwajcaria/Kanada),
  • rozwój kreatywności i pewności siebie czyli proste metody improwizacyjne, budowanie charakteru scenicznego i teatr improwizacji (WARSZTAT – Tomasz Kubik, Polska)
  • Stephen Desangere (WYSTĄPIENIE)
  • język i pułapki językowe w pracy instruktora (WYSTĄPIENIE- Marta Brzezińska-Hubert, Polska)
  • praca z osobami z niepełnosprawnościami i praca z osobami zagrożonymi wykluczeniem, innowacyjne narzędzie pracy rozwijające połączenia międzypółkulowe (WYSTĄPIENIE-Craig Quat, Stany Zjednoczone)
  • innowacje w pracy metodą pedagogiki cyrku i pedagogiki zabawy, gry i zabawy jako narzędzia pracy z różnymi grupami odbiorców (WARSZTAT – Rafał Mikołajewski, Polska)
  • edukacja kulturowa w resocjalizacji (WYSTĄPIENIE-Anna Wojszel, Polska)
  • przykłady dobrych praktyk w edukacji kulturalnej i animacji kulturowej  (grupy dyskusyjne)

Na spotkanie zapraszamy

  • pedagogów, animatorów i nauczycieli pracujących już co najmniej 2 lata w sektorze kultury, które chcą rozwijać swoje umiejętności, zdobywać nową wiedzę i wymieniać się doświadczeniami.
  • pracowników instytucji i organizacji zajmujących się edukacją kulturalną, animacją kultury
    i streetworking.
  • osoby pracujące z osobami wykluczonymi i osobami  z niepełnosprawnościami
  • wszystkich „profesjonalnych amatorów” zajmujących się pracą z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi i wykluczonymi.

Ile to wszystko kosztuje:

Wystąpienia i grupy dyskusyjne ,w ramach konferencji to bloki otwarte (bezpłatne).

Udział w warsztatach z Dorothee Rohrer, Tomaszem Kubikiem i Rafałem Mikołajewskim jest płatny.

Istnieją 3 opcje zapłaty :

I OPCJA

140zł/3 dni (6h warsztatów),

II OPCJA

100zł/2 dni (4,5h warsztatów)

III  OPCJA

50zł/1 dzień (1,5h warsztatów).

Obiady

Podczas konferencji istnieje możliwość wykupienia obiadów (opcja wyłącznie wegetariańska), które będą serwowane na miejscu podczas przerwy obiadowej. Koszt obiadu to 20 zł za porcję.

Obowiązują zapisy na ofertę lunchową, aby skorzystać, wypełnij formularz.

Program:

Ze szczegółowym programem imprezy można zapoznać się na stronie wydarzenia:
www.cyrkologia.pl

na Facebooku wydarzenia: link

a także na stronach: www.carnival.com.pl i www.miastoprojekt.org

Informacje : carnival.lodz@gmail.com

Zapisy na warsztaty:

Aby zapisać się na warsztaty wypełnij formularz : Formularz zapisów na Warsztaty

Zadanie Międzynarodowa Konferencja Edukacji Kulturalnej jest realizowane dzięki dofinansowaniu z Budżetu Miasta Łodzi.

Zadanie jest realizowane dzięki wsparciu finansowemu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Projekt Realizowany w ramach Visegrad Standard Grant.

kwi
13
sob.
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy
kwi 13@18:00 – 21:00
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
20
sob.
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi
kwi 20@18:00 – 21:00
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
27
sob.
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi
kwi 27@18:00 – 21:00
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi |  |  |

Kuglarze !

Zapraszamy was wszystkich do naszego grona pokreconch! 🙂 Spotykamy się co tydzień na trzech stawach w Katowicach pod restauracja Stara Ponderosa!
Od 18 – 21 możecie wpadać!

Do zobaczenia!