II edycji Żonglerskiej Lubelskiej Konwencji: 16 – 19 maja 2013. Odbędzie się ona jak co roku na hali sportowej KUL: http://www.kul.pl/
W programie:
– Gala z udziałem międzynarodowych artystów (tego samego wieczoru: afterparty w klubie Archiwum)
– przestronna hala treningowa 24h na dobę,
– warsztaty dla początkujących, średnio- i w pełni zaawansowanych,
– Variete/Open Stage – możliwość występu dla każdego,
– firespace otwarte każdego wieczoru,
– cyrkowy pokaz filmowy (w tym: materiały z EJC 2012)
– turniej combat,
– igrzyska,
– prezentacje, wykłady, panele dyskusyjne,
– nocleg na polu namiotowym bezpośrednio przy hali.
Co więcej…
Żonglerska Lubelska Konwencja 2013 będzie DARMOWA.
Oznacza to, że nie będzie żadnej obowiązkowej opłaty za udział w konwencji ani wymaganej opłaty za którąkolwiek z jej części (gala, warsztaty, turnieje etc.)
Dlaczego?
Głównym celem istnienia konwencji jest rozwój ogólnopolskiego środowiska kuglarskiego. Fundacja Sztkmistrze, organizator konwencji, pragnie więc umożliwić jak największej ilości osób udział w wydarzeniu.
Ponadto w tegorocznej Żelce upatrujemy możliwość podziękowaniu wszystkim tym, którzy przyczynili się do ogromnego, polskiego sukcesu jakim była Europejska Konwencja Żonglerska 2012, czyli przede wszystkim wolontariuszom oraz uczestnikom, bez który pomocy oraz wkładu (również pieniężnego) organizacja konwencji nie byłaby możliwa.
Jak to możliwe?
Jak wiadomo, organizacja konwencji kosztuje. Ale… mamy parę pomysłów.
Organizacja ŻeLKi jest to możliwa dzięki zespołowi wolontariuszy, których większość reprezentuje lubelskich Sztukmistrzów, wsparciu pozyskanemu przez Fundację Sztukmistrze od Urzędu Marszałkowskiego województwa lubelskiego, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego JPII oraz Samorządu Studentów KUL JPII oraz wsparciu którego będziecie w stanie nam udzielić.
Jak mogę pomóc?
Im więcej środków uda nam się zdobyć tym więcej artystów na galę będziemy mogli zaprosić, tym więcej warsztatów zorganizować, tym więcej atrakcji zaoferować. Wesprzeć ŻeLKę 2013 można bezpośrednio poprzez przekazanie darowizny na rzecz Fundacji Sztukmistrze w dowolnej kwocie.
Dane potrzebne do jej dokonania znajdują się tutaj: http://sztukmistrze.pl/
Przewidziane są jednakże specjalne prezenty dla tych, którzy dokonali…
Wpłaty w wysokosci min. 10zł – unikatowy badge Juggling Monster.
Wpłaty w wysokości min. 30zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011).
Wpłaty w wysokości min. 50 zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011) lub EJC 2012, zarezerwowane miejsce w pierwszych rzędach na gali.
Wpłaty w wysokości min. 100 zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011) lub EJC 2012, zarezerwowane miejsce w pierwszych rzędach na gali, kolekcja filmowa Carnaval Sztukmistrzów/EJC 2012 (w postaci 30 godzin materiału jakości HD) oraz identyfikator V.I.P.
Oferta upominków obowiązuje do wyczerpania zapasów. Ich ilość jest ograniczona.
Ponad to zachęcamy do:
– zaangażowania się w promocję wydarzenia (zaprosić znajomych, udostępnić wydarzenie na facebooku, etc.),
– zamówienia konwencyjnej koszulki (szczegóły wkrótce),
– zgłoszenia już teraz swojego udziału w Variete/Open Stage, które przyjmuje Daniel – dchlibiuk@gmail.com
Pytania? Propozycje? Uwagi?
Zapraszamy do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i zadawania pytań za pośrednictwem forum, Facebooka (sztukmistrze.pl, Żonglerska Lubelska Konwencja) lub bezpośrednio do mnie na adres e-mail: szwedjakub@gmail.com
W tym roku odbędzie się Kuglarski Chill Fest – Ostróda 2013.
Konwencja naszego nowego eventu nie będzie odbiegała mocno od pozostałych edycji Festiwalu Ognia.
Odbywać się na nowopowstałym Ostródzkim amfiteatrze, jest to obiekt zamknięty położony 20 metrów od Jeziora Drwęckiego. Amfiteatr posiada pełny sanitariat na naprawdę luksusowym poziomie, sale konferencyjne które mogą służyć do warsztatów/open stage’ów, miejsca noclegowe. Przede wszystkim scena amfiteatru która służyć będzie za główne miejsce treningowe jest w pełni zadaszona, zatem nie straszna nam żadna pogoda. Ponadto w promieniu 100 metrów od miejsca imprezy znajduję się plaża miejska z możliwością wynajęcia kajaków i rowerów wodnych. Prócz tego jest wyciąg do nart wodnych !
Informacje ogólne
Czas trwania: 9-15 Lipca
koszt: 40 zł
Zakwaterowanie: Pomieszczenia znajdujące się w Ostródzkim Amfiteatrze, ul Mickiewicza 17a
Miejsce: Ostróda
Uczestnictwo
Uczestnictwo w festiwalu NIE wymaga wcześniejszego zgłoszenia ani wnoszenia opłaty. Przy wejściu następuje rejestracja uczestników, czyli wylegitymowanie się dokumentem stwierdzającym tożsamość. Osoby niepełnoletnie muszą mieć ze sobą zgodę na uczestnictwo w festiwalu podpisaną przez prawnego opiekuna. Wzór podamy niedługo. Rejestracja uznana zostanie za obowiązującą w momencie podpisania się na liście uczestników.
Warsztaty:
-żonglerka piłkami
-żonglerka maczugami
-zianie ogniem
-chodzenie na szczudłach
-poi
-kij kontakt
-żonglerka kontaktowa
-hula-hop
-dragon staff
-ZUMBA
-Multikije
-aktorskie
-choreografia sceniczna
-taneczne
-akrobatyczne
-ciąg wykładów i warsztatów prowadzone przez KUGLARSTWO.PL
Program dla widzów:
12 lipca (Piątek) – „Igraszki z Ogniem” – scena otwarta dla uczestników festiwalu z muzyką na żywo.
godz. 21:00 – zamek ostródzki przy ulicy Mickiewicza 22
13 lipca (sobota) – Finał – ogniste widowisko przygotowane przez uczestników festiwalu
godz. 21:30 – plac przed Amfiteatrem ostródzkim przy ulicy Mickiewicza 17a.
Program dla uczestników:
09 Lipca (Wtorek)
-rozpoczęcie rejestracji – godzina 14.00
-wieczór filmowy
10 Lipca (środa)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące finału
-oficjalne otwarcie
11 Lipca (czwartek)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące finały
-grill – prowiant zapewnia organizator
-renegade – nagrody zapewnia organizator
12 Lipca (piątek)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące festiwalu
-„Igraszki z ogniem”
-Open Stage
13 Lipca (sobota)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące finału
-finał
14 lipca (niedziela)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-wyjście na plażę miejską
15 lipca (poniedziałek)
-zamknięcie festiwalu
TEGOROCZNY FINAŁ
W tym roku finał Chill Festu jest pod hasłem „Powrót do korzeni”. Jest to satyra ogniowa przypominająca początki fireshow w Polsce, czyli płomienie na spodniach, twarze pomalowane na czarno-biało, chusty na głowach i ogólny, wszechogarniający mrok.
EJC -Europejski Konwent Żonglerski to największa w Europie impreza kuglarska na której można spotkać wiele tysięcy ludzi z całego świata. W tym roku gospodarzem imprezy jest Francja a sam konwent odbędzie się pod Tuluzą.
Na EJC będzie można zobaczyć mnóstwo pokazów na; codziennym Open Stage, podczas kilku spektakli w dużym namiocie oraz podczas Gali głównej na której wystąpią międzynarodowe gwiazdy.
Codziennie będzie mieć miejsce niezliczona ilość warsztatów niemal z każdej dziedziny kuglarskiej czy cyrkowej.
Nie zabraknie wieczornych imprez z dobrą muzyką i miejscem do tańca lub rozmowy.
Odbędą się Igrzyska Żonglerskie gdzie będzie można spróbować swoich sił w takich konkurencja jak balans, combat czy endurance.
Swoje stoiska będą mieć producenci rekwizytów z całej europy albo i dalej. Będzie można zobaczyć i kupić po okazyjnych cenach rzeczy od Henrysa. Mr. Babacha, Playa czy wielu innych.
Cała impreza trwa osiem dni i jest wypełniona atrakcjami tak by każdy znalazł coś dla siebie.
Program i więcej informacji dostępne na stronie imprezy.
Zapraszamy wszystkich potrafiących żonglować 3 maczugami do spróbowania swoich sił w otwartym turnieju żonglerskim. Turniej rozegrany zostanie systemem pucharowym 1:1. W przypadku dużej ilości zawodników przewidziane są kwalifikacje, które wyłonią 8 finalistów.
Nagroda: Puchar Prezesa Fundacji Sztukmistrze.
Dralion jest jednym ze sztandarowych widowisk Cirque du Soleil®, docenionym od czasu premiery w Montrealu w 1999 r. przez siedem milionów widzów na całym świecie.
Po wielu latach pod namiotem cyrkowym, Dralion przenosi się do światowych aren, zachowując tę samą jakość przedstawienia.
Dralion Cirque du Soleil w wyjątkowy sposób łączy 3000-letnią tradycję chińskiej akrobatyki z innymi dyscyplinami. Widowisko czerpie inspirację z filozofii Wschodu, poszukuje harmonii między człowiekiem a naturą.
Tytuł spektaklu pochodzi od angielskich i francuskich słów „dragon”, czyli „smok” i „lion” – „lew”. Smok symbolizuje Wschód, a lew – Zachód. Dralion jest niecodziennym miejscem spotkania tych dwóch kultur.
W Dralionie ludzką postać przybierają cztery żywioły, rządzące porządkiem natury. Każdy ma przypisany swój kolor: powietrze – błękit, woda – zieleń, ogień – czerwień, a ziemia – ochrę. W świecie Draliona człowiek i natura są jednością, a wszystko wiedzie do stanu równowagi.
Więcej informacji o miejscu i biletach na:
http://alterartshow.pl/pl/show,894.html
Zapraszamy na II edycję Gdyńskiego Weekendu Kuglarskiego! Tym razem mamy dla was jeszcze więcej warsztatów, a ponad to również Open Stage oraz Igrzyska Kuglarskie. Dokładny program wydarzenia oraz wszelkie szczegóły an jego temat są dostępne na stronie wydarzenia na facebook.pl – https://www.facebook.com/events/295204220634844 .
UWAGA
Organizatorzy nie zapewniają miejsca noclegowego dla uczestników imprezy!
Do zobaczenia ! ;D
Europejski Konwent Żonglerski jest tygodniowe wydarzenie gdzie zjeżdżają się żonglerzy i artyści cyrkowi z całego świata. Impreza ta co roku jest organizowana w innym miejscu europy, tym razem w Irlandii.
Na EJC będzie można zobaczyć mnóstwo pokazów na; codziennym Open Stage, podczas kilku spektakli w dużym namiocie oraz podczas Gali głównej na której wystąpią międzynarodowe gwiazdy.
Codziennie będzie mieć miejsce niezliczona ilość warsztatów niemal z każdej dziedziny kuglarskiej czy cyrkowej.
Nie zabraknie wieczornych imprez z dobrą muzyką i miejscem do tańca lub rozmowy.
Odbędą się Igrzyska Żonglerskie gdzie będzie można spróbować swoich sił w takich konkurencja jak balans, combat czy endurance.
Swoje stoiska będą mieć producenci rekwizytów z całej europy albo i dalej. Będzie można zobaczyć i kupić po okazyjnych cenach rzeczy od Henrysa. Mr. Babacha, Playa czy wielu innych.
Więcej info:
https://www.facebook.com/EJC2014
Cześć!
1 sierpnia po raz trzeci spotkamy się po zmroku na plaży na terenie rynku Centrum Handlowego „Manufaktura” w sercu Łodzi, aby oglądać widowiskowe pokazy ogniowe polskich grup i solistów.
Artystom zapewniamy:
– gwarantowane wynagrodzenie,
– paliwo do pokazu,
– bony na jedzenie,
– nocleg (w miarę możliwości – liczba miejsc ograniczona).
Profesjonalne grupy i solistów zainteresowanych zaprezentowaniem swoich show zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail.
Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
Carnival, Otwarta Przestrzeń
Zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej, animatorów oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego .
Dla kogo:
-osoby prowadzące warsztaty dla dzieci
– pasjonaci, artyści cyrkowi
– pedagodzy i studenci pedagogiki
– pracownicy lub przyszli pracownicy domów kultury, świetlic środowiskowych i innych jednostek pracujących z dziećmi, młodzieżą
– osoby działające w organizacjach pozarządowych zajmujących się edukacją pozaformalną, pedagogiką zabawy
– animatorzy czasu wolnego
Kurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.
Czego się dowiesz?
– poznasz gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku ( gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery)
– zdobędziesz umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, akrobatyka partnerska)
– poznasz metodykę prowadzenia zajęć, dobre praktyki i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy
Jak wygląda kurs:
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego
› 4 godziny akrobatyki
› 5 godzin żonglerki
› 5 godzin ekwilibrystyki
› 4 godziny magii i iluzji
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą
To także:
› 4 dni spędzone w gronie niesamowitych ludzi
› Sala do ćwiczeń i sprzęt 24/h
› Materiały dla uczestników kursu
Certyfikat:
Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat ukończenia kursu. Certyfikat wymienia liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty.
Miejsce kursu :
Miejsce kursu będzie podane wkrótce (najpewniej będziemy ćwiczyć w kolegium nauczycielskim w Zgierzu)
Cena kursu ( wersja podstawowa):
Do 20 października
– 300zł/350 z noclegiem
Po 20 października – 350/400zł z noclegiem
Podczas kursu możliwe jest również wykupienie posiłków ( kuchnia wegańska) w cenie 15 zł/ posiłek.
Jak się zgłosić:
wyślij email na adres: zuzanna.jarmakowska@gmail.com , podając swoje imię i nazwisko, także o potrzebie noclegu oraz posiłku .
W tytule wiadomości wpisz: ZGŁOSZENIE NA KURS PEDAGOGIKI CYRKU 2016
Jak zapłacić:
Należną kwotę za kurs (noclegi posiłki płatne na miejscu) wpłać na konto
Fundacja Miasto Projekt
Mbank 03 1140 2004 0000 3802 7554 9563
W tytule przelewu : KPC 2016 „Imię, Nazwisko” uczestnika kursu
O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.
Rezygnacja z kursu:
Rezygnacja z kursu oraz zwrot 70% ceny kursu, możliwy jest do tygodnia przed planowanym terminem kursu. Nie istnieje możliwości zwrotu opłaty po podanym terminie.
Jeżeli lubisz magię izolacji obręczą, albo widzisz to po raz pierwszy w życiu i nie możesz oderwać wzroku – koniecznie musisz przyjść na te warsztaty! Nauczysz się solidnych podstaw izolacji oraz tych bardziej skomplikowanych manipulacji.
Ze względu na obszerność tematu warsztaty będą podzielone na 2 bloki:
➡17:00 – 18:30 – izolacje 1 obręczą
➡19:00 – 20:30 – multihooping (izolacje wieloma obręczami)
Można wykupić uczestnictwo na jedne lub oba warsztaty[płatne z góry po dokonaniu zapisu]:
➡1 warsztat – 50zł
➡2 warsztaty – 70zł
Kółka będą dostępne na miejscu, jednak w ilości ograniczonej, dlatego jeśli posiadasz własne(lekkie) kółko, koniecznie zabierz je ze sobą 😉
Warsztaty poprowadzi:
✨Sebastian Frodyma✨
– performer, artysta sceniczny. Brał udział w pochodzie Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury oraz w spektaklu zamknięcia, jako jeden z głównych artystów. Asystent reżysera podczas performance „Mosty” 2015. Finalista konkursu „Cyrkulacje” 2015.
Aktor teatru ruchu, wyspecjalizowany w dramie i pantomimie, występujący w roli tytułowego bohatera spektaklu „Historia Benjamina Bilse’go” oraz „Pasji”. Wystąpił na Galach Kuglarskich podczas festiwali: Slot Fest, Gdyński Weekend Kuglarski, Kuglarskie Oblężenie Nidzickiego Zamku, Ogólnopolskiego Festiwalu Ognia i Kuglarstwa, Pirania, Pyrkon oraz zagranicznych River Hoop – Slovenian Hoop Convention i Art of Flow – Stranded.
Współtwórca choreografii dla spektakli ogniowo-kuglarskich w Polsce oraz dla Teatru Avatar. Uczestnik spektakli ogniowych dla kolektywu Synergy Art. Reżyser „Ex machina”, Fire Gali podczas festiwalu „ŻeLKa” oraz ogniowego widowiska Fire Gala na EJC 2017.
📩zapisy: kontakt@hooping.pl📩