KOCHANI WIDZOWIE! TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW! INFORMACJE O OTWARTYCH DLA PUBLICZNOŚCI POKAZACH ILUZJI ORGANIZOWANYCH TEGO DNIA ODNAJDZIECIE TUTAJ:
https://www.facebook.com/
To będzie ostatnie spotkanie z cyklu WSI. Zamykamy pewien rozdział w najnowszej historii sztuki iluzji w Polsce. Swoją wiedzą i umiejętnościami podzieli się tym razem dwóch polskich młodych iluzjonistów. A symboliczne zakonczenie całego cyklu podkreśli mała niespodzianka od organizatora.
Kolejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat za uczestnictwo.
Dwadzieścia pierwszych miejsc jest juz zarezerwowanych dla osób które wykupiły karnety na wszystkie spotkania z cyklu WSI w 2016 roku.
Plan przebiegu WSI-16 :
–:–
PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Osoby dojeżdzające spoza Warszawy lub mające problemy z zaśnięciem zbierają się wczesniej na stacji Orlen obok Voodoo. Ot tak żeby nie trzeba było się snuć godzinami po miescie w oczekiwaniu na rozpoczecie imprezy. Przedbiegi startują kiedy pojawi się pierwsza osoba.
11:00
START WSI-16
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się wklubie VooDoo. Czyli na zakonczenie cyklu WSI wracamy do korzeni.
11:00-18:00
GIEŁDA
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na stół i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.
11:30
POCZĄTEK KOŃCA
Oficjalne rozpoczecie ostatniego WSI. Prelekcja: Kto, kiedy i dlaczego podjął decyzję o tym że to będzie ostatnie WSI? A do kompletu o ile będa zainteresowani to również panel wspomnieniowy.
12:00
NAJSZYBSZE RĘCE WSI
Pieciobój karciany. Postaram się, żeby konkurencje stanowiły wyzwanie, a i dawały się ogladać.
13:00
SEMINARIUM
Konrad Modzelewski
opowie jak szybko wystartowac z komercyjnymi pokazami. A nie jest to temat mu obcy bo w Warszawie mieliśmy okazję obserwowac jak blyskawicznie zdominowal rynek pokazów rodzinnych.
14:00
SEMINARIUM
Maciej Obuchowski
Niesamowity moneciarz, który pasją do iluzji z monetami potrafi wspaniale zarażac. I właśnie o efektach z monetami będzie nam opowiadał i tych efektów nas uczył.
15:00
OBIAD
Posiłek otrzymają wszyscy którzy dokonaja opłaty za wydarzenie przed 2 października 2016.
16:00
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
Ostatnia okazja żeby Wasze rekwizyty zalegające pod warstwami kurzu na dnach szuflad odżyły i znowu zaczęły bawic widzów u nowych właścicieli.
Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach.
17:00
MAGICZNA KOSZYKÓWKA
Nie wiem jak Wy, ale ja wspominam tę zabawe bardzo ciepło. Powtórzymy ją!
18:00
SZTUKA ILUZJI
Pożegnalny prezent niespodzianka dla wszystkich przybyłych na ostatnie WSI.
KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI
19:00
MAGICY POD POKŁADEM – OSTATNI REJS
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!
Koszt imprezy:
50.00 PLN za osobę – z zebranej kwoty opłacone zostaną posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.
Opłat prosimy dokonywać poprzez wpłaty na konto: 88116022020000000271546161
lub osobiście u organizatora gotówką.
Przypominam że przedpłąty gwarantujące otrzymanie obiadu podczas wydarzenia przyjmowane są wyłącznie do 2 października 2016. Po tej dacie opłaty można dokonać wyłącznie na miejscu imprezy przy wejściu do klubu.
Na pytania dotyczące imprezy odpowiedzi może udzielić:
Sławomir Kowalski
iluzjonista@boo.pl
+48 880-268-979
Ważne adresy internetowe (a raczej facebookowe) związane z WSI:
Strona Wydarzenia XVI Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów:
https://www.facebook.com/
Strona fanów cyklicznych spotkań w warszawie (FanPage):
https://www.facebook.com/
Strona Facebookowa miejsca w którym odbędzie się Spotkanie:
https://www.facebook.com/
Wydarzenie „Magicy Pod Pokładem – OSTATNI REJS”, czyli pokazy kończące WSI11:
https://www.facebook.com/
Fanpage organiizatora wydarzenia:
https://www.facebook.com/
Drugi fanpage organiizatora wydarzenia:
https://www.facebook.com/
Kurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.
Czego się dowiesz?
– poznasz gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku ( gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery)
– zdobędziesz umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, akrobatyka partnerska)
– poznasz metodykę prowadzenia zajęć, dobre praktyki i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy
Jak wygląda kurs:
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego
› 4 godziny akrobatyki
› 5 godzin żonglerki
› 5 godzin ekwilibrystyki
› 4 godziny magii i iluzji
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą
To także:
› 4 dni spędzone w gronie niesamowitych ludzi
› Sala do ćwiczeń i sprzęt
› Materiały dla uczestników kursu
Miejsce kursu :
Teatr Szwalnia, Łódź
Koszt kursu:
Do 20 grudnia 2016 – 300zł
Po 20 grudnia 2016 – 350zł
Podczas kursu możliwe jest również wykupienie posiłków ( kuchnia wegetariańska) w cenie 15 zł/ posiłek.
Obiady WEGAŃSKIE w od czwartku do niedzieli ( 4 obiady) – 60zł
(duża porcja 1 i drugie danie).
Prosimy o deklarację dotyczącą wykupienia obiadu. OPŁATY ZA OBIAD NA MIEJSCU.
Rezygnacja z kursu:
Rezygnacja z kursu oraz zwrot 70% wartości możliwy jest do tygodnia przed planowanym terminem kursu. Nie istnieje możliwość rezygnacji po podanym terminie.
WPŁATY UCZESTNIKÓW FINANSUJĄ KURS. ORGANIZATOR NIE CZERPIE KORZYŚCI FINANSOWYCH Z KURSU.
Wpłaty prosimy przesyłać na numer konta:
Należną kwotę za kurs (noclegi posiłki płatne na miejscu) wpłać na konto
Fundacja Miasto Projekt
Mbank 03 1140 2004 0000 3802 7554 9563
W tytule przelewu : KPC 2016 „Imię, Nazwisko” uczestnika kursu+ Płata za Kurs Pedagogiki Cyrku 2017 styczeń
PRZED DOKONANIEM PRZELEWU PROSIMY O ZGŁOSZENIE:
zuzanna.jarmakowska@gmail.com
w tytule wiadomości wpisz: zgłoszenie na kurs pedagogiki cyrku 2017, swoje imię i nazwisko
jeśli masz pytania pisz: zuzanna.jarmakowska@gmail.com
lub dzwoń w godzinach 9.00-17.00: +48 607450171.
O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń (wpłat!)
Jeżeli lubisz magię izolacji obręczą, albo widzisz to po raz pierwszy w życiu i nie możesz oderwać wzroku – koniecznie musisz przyjść na te warsztaty! Nauczysz się solidnych podstaw izolacji oraz tych bardziej skomplikowanych manipulacji.
Ze względu na obszerność tematu warsztaty będą podzielone na 2 bloki:
➡17:00 – 18:30 – izolacje 1 obręczą
➡19:00 – 20:30 – multihooping (izolacje wieloma obręczami)
Można wykupić uczestnictwo na jedne lub oba warsztaty[płatne z góry po dokonaniu zapisu]:
➡1 warsztat – 50zł
➡2 warsztaty – 70zł
Kółka będą dostępne na miejscu, jednak w ilości ograniczonej, dlatego jeśli posiadasz własne(lekkie) kółko, koniecznie zabierz je ze sobą 😉
Warsztaty poprowadzi:
✨Sebastian Frodyma✨
– performer, artysta sceniczny. Brał udział w pochodzie Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury oraz w spektaklu zamknięcia, jako jeden z głównych artystów. Asystent reżysera podczas performance „Mosty” 2015. Finalista konkursu „Cyrkulacje” 2015.
Aktor teatru ruchu, wyspecjalizowany w dramie i pantomimie, występujący w roli tytułowego bohatera spektaklu „Historia Benjamina Bilse’go” oraz „Pasji”. Wystąpił na Galach Kuglarskich podczas festiwali: Slot Fest, Gdyński Weekend Kuglarski, Kuglarskie Oblężenie Nidzickiego Zamku, Ogólnopolskiego Festiwalu Ognia i Kuglarstwa, Pirania, Pyrkon oraz zagranicznych River Hoop – Slovenian Hoop Convention i Art of Flow – Stranded.
Współtwórca choreografii dla spektakli ogniowo-kuglarskich w Polsce oraz dla Teatru Avatar. Uczestnik spektakli ogniowych dla kolektywu Synergy Art. Reżyser „Ex machina”, Fire Gali podczas festiwalu „ŻeLKa” oraz ogniowego widowiska Fire Gala na EJC 2017.
📩zapisy: kontakt@hooping.pl📩