wrz
7
niedz.
III Festiwal Iluzji na Farmie Iluzji @ Farma Iluzji
wrz 7@12:00 – 18:00
III Festiwal Iluzji na Farmie Iluzji @ Farma Iluzji | Mościska | mazowieckie | Polska

To już trzecia edycja Festiwalu, który z każdym rokiem cieszy się coraz większą popularnością.
Odbywa sie on na terenie Parku Edukacji i Rozrywki Farma Iluzji.
Tematem przewodnim tego miejsca są różnego rodzaju iluzje optyczne i fizyczne, których każdy może doświadczyć osobiście dzięki zgromadzonym na terenie parku eksponatom i instalacjom

Nazwa zobowiązuje, także dosyć szybko pojawili się na Farmie prawdziwi Iluzjoniści.
W tym sezonie regularnie występowali: Maciej Pęda, Marta Jasińska
Marcin Połoniewicz (Pan Ząbek) i Marcin Laskowski.

SOBOTA 6 września 2014

12:00
Patrycja Lipińska – animacje balonowe
13:00
KONY PUPPETS
Wesoły świat Muppetów !

14:00 – 15:30
Przegląd konkursowy
(kilku iluzjonistów)

16:00
KONCERT piosenek dla dzieci
prowadzenie Mariusz TOTOSZKO

17:00
Hipnoza – J.J. Buczyński

17:30
Pokaz Dużej Iluzji
THE MIND TRAVELLERS

NIEDZIELA 7 września 2014

12:00
Patrycja Lipińska – animacje balonowe
13:00
Iluzja dla dzieci na wesoło
KONRAD MODZELEWSKI

14:00
Iluzjonista manipulator – KRZYSZTOF BAŁUCH

15:00
Hipnoza – J.J. Buczyński

16:00
w przygotowaniu

17:00
Pokaz Dużej Iluzji:
MACIEJ POL

wrz
27
sob.
Magic Festival w Łodzi @ Fabryka Sztuki
wrz 27@12:00 – 14:00

MagicFestival_logo
Nasze tradycyjne coroczne, wydarzenie magiczne w Łodzi wraca z nową siłą i w nowej odsłonie. W tym roku ponownie w jednym miejscu spotka się cały magiczny świat naszego kraju. Spotykamy się 27. i 28. września w Łodzi przy ulicy Tymienieckiego 3. Już samo to miejsce jest przepełnione niesamowitą, magiczną energią. Przepiękna, stara, zrewitalizowana fabryka będąca dziś centrum kultury i sztuki otwiera swoje podwoje na iluzję. W tegorocznym programie seminaryjnym szczególny nacisk kładziemy na techniki nowoczesne. Będzie to miało swoje odzwierciedlenie zarówno w seminarium Cedrica Hornecker’a, jak i szczególnie w „sposobach i technikach wykorzystania chemii w iluzji” Krzysztofa Buczka. Gwiazdą tegorocznego spotkania będzie Wolfgang Moser, który przeprowadzi aż dwa różne seminaria, w tym jedno z nich o podrywaniu dziewczyn na triki. Bardzo ciekawie zapowiada się również prelekcja gwiazdy scen polskich i zagranicznych – Macieja Pola – który wyjaśni na własnym przykładzie jak skutecznie zarabiać pieniądze na pasji.

Jeśli czujesz się częścią magicznej społeczności to nie może Cię zabraknąć na tym wydarzeniu. Jeśli jesteś hobbystą, pasjonatem lub po prostu zawsze Cię zastanawiało „jak oni to robią?” to wiedz, że czekamy właśnie na Ciebie.

PROGRAM:

sobota – 2014.09.27
14:00 – 15:15 – rejestracja uczestników w biurze festiwalowym
15:00 – 18:30 – giełda rekwizytów
15:30 – otwarcie festiwalu
15:45 – 16:45 – konkurs – mikro-iluzja
17:00 – 18:00 – konkurs – iluzja sceniczna
18:00 – 19:00 – przygotowania do gali
19:00 – 21:00 – gala
21:30 – 24:00 – wieczór magii

niedziela – 2014.09.28
9:00 – 17:00 – giełda rekwizytów
9:30 – 10:30 – warsztat – inż. Krzysztof Buczek (Polska) – „Jak efektownie i bezpiecznie wykorzystać chemię w iluzji?”
11:00 – 12:00 – seminarium – Cedric Hornecker (Francja)
12:30 – 13:30 – seminarium – Wolfgang Moser (Austria) – „Jak podrywać dziewczyny na iluzję?”
14:00 – 14:40 – prelekcja – Maciej Pol (Polska) – „Jak zarabiać na pasji?”
15:00 – 16:00 – seminarium – Wolfgang Moser (Austria)

paź
19
niedz.
Warszawskie Spotkania Iluzjonistów 6 @ Klub Karuzela
paź 19@08:00 – 16:00

Warszawskie spotkanai iluzjonistówPlan przebiegu WSI-6 (dla iluzjonistów) :

10:00
START WSI-6
Zbieramy się, witamy itp. Znowu najprawdopodobniej spotkamy się w Klubie Studenckim „KARUZELA” na ulicy Konarskiego 85 w Warszawie ale rzecz nie jest niestety jeszcze potwierdzona na 100%.

Luźne magików rozmowy.
Rejestracja osób chętnych do wzięcia udziału w przeglądzie, Szczegóły dotyczące przeglądu w dalszej części opisu.
Rejestrowanie rekwizytów na błyskawiczne aukcje. Szczegóły w opisie błyskawicznych aukcji.

GIEŁDA (10:00-18:00)
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na ławę i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.

11:00
PRZEGLĄD
Żegnamy się z ideą Everybody. Niestety zaczęło przyjeżdzać zbyt wiele osób żeby rzecz miała dalszy sens, zamiast tego wprowadzamy przegląd krótkich form magicznych. Wyłącznie programy sceniczne. Nie dłuższe niż 5 minut i nie krótsze niż 3. (Będą prowadzone pomiary czasu i za nie złapanie się w ramkach czasowych niestety będzie następowało obniżenie not.
Do wygrania w przeglądzie będzie tradycyjny złoty puchar dla zwycięzcy, oraz trzy nagrody pieniężne: 150, 100, 50 pln, oczywiście 150 dla zdobywcy pucharu, następne miejsce 100, trzecia osoba: 50. Jury bedzie miało mozliwość innego rozdysponowania kwot. Jak również nie przyznania lokat. Bawimy się, przegląd ma luźną formę, ale minimum poziomu niech jednak trzyma.
Na przegląd przewidujemy godzinę, czyli maksymalnie 10 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

12:00
„KONTROLOWANIE UWAGI WIDZA”
Filip Nykiel
Seminarium teoretyczne o kontrolowaniu i kierunkowaniu uwagi widzów. Jednak podparte praktycznymi demonstracjami efektów z monetami.

13:00
„FORSOWANIE KARTY”
Michał Skubida
Techniczne seminarium dotyczacego różnych wariantów przeprowadzenia tej jakże przydatnej iluzjoniście czynności. Osoba prowadzącego gwarantuje, że zobaczymy metody sprawdzone i skuteczne.

14:00
„MARKER I MONETA”
Maciej Peda
Seminarium będące pewnego rodzaju nowinką na WSI. Rozpocznie się od przedstawienia pełnej różnych technicznych chwytó rutyny. A potem wyjaśnienie każdego jej etapu, z dygresjami na temat innych technik, czy też uzasadnień teoretycznych dla takiej własnie konstrukcji jej przebiegu.

15:00
Wynik przeglądu, wręczenie nagród.

15:10
OBIAD

16:00
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
To element programu w którym można sprzedać coś o czym i tak wiecie, że już nigdy tego nie użyjecie. Rekwizyty z dna szuflady. Komuś mogą się jednak przydać. Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach. Jeśli każdy przywiezie jeden lub dwa rekwizyty to punkt programu może się zrobić bardzo ciekawy. jak dotychczas zawsze podczas aukcji trafiały się przesympatyczne okazje do zakupu ciekawego rekwizytu, ale i sprzedający nieraz już byli zaskakiwani ceną do jakiej potrafiono wylicytować któryś z oferowanych przez nich rekwizytów.
W związku z tym, że ostatnio ta część programu ulega zapomnieniu, a wręcz się nie odbywa, lecz wiele osób jednak pamieta jak pozytywna to była rzecz, tym razem mała prośba ode mnie. Misiaczki kochane, WSI-6 wypada w moje urodziny, więc zróbcie mi prezent i przywieźcie jednak jakieś gadżety na sprzedaż. Ja tak lubię prowadzić licytacje…. Z góry dziękuję!

17:00
TOP SECRET
Na ostatniej edycji WSI był to jeden z przebojów imprezy. TopSecret – czyli najlepszy sekret. Każdy może się zgłosić i pokazać prezentację jakiegoś efektu. Na koniec przez aklamację tłumu wybieramy zwyciezcę, który przeprowadzi króciótkie mniseminarium o zaprezentowanym przez siebie triku. Każdy kto się zgłosi do walki o tytuł TopSecret’a otrzyma złoty puchar! Zwycięzca otrzyma złoty wieniec! O udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Nie więcej niż pięć osób.

18:00
NAJSZYBSZE RĘCE WSI
Kolejny stały punkt warszawskich spotkań. Tym razem bawimy się z monetami. To z ich pomoca wyłonimy najsprawniejszeg ouczestnika WSI-6. Tradycyjnie stawką jest uznanie, sława i oczywiście złoty puchar!

KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI

19:00
MAGICY W STOLICY (dawniej MAGICY NA POKŁADZIE)

Wieczorne pokazy dla publiczności. Wracamy do prezentowania na scenie pełnej różnorodności wykonawców. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!

Zrobimy tyle 40 minutowycgh setów na ile znajdzie sie chętnych do występowanie. Pomiędzy setami na scenie 15-20 minutowe przerwy z czarowaniem przy stolikach. Pokazy na scenie oficjalnie zakończymy zapewne około godziny 21-ej. Jednak nie będziemy w tym momencie wypraszać gości. Po prostu zamkniemy wtedy scenę. Zasiądziemy przy stołach, ale mam nadzieje że jak ktoś podejdzie i przysiądzie się do Was to pokażecie mu trochę iluzji.

AFTER PARTY
o godzinie 22:00 zamykamy imprezę i przenosimy się na After Party w pobliskiej klubokawiarni. A tam już czarujemy i bawimy się do późnych godzin nocnych.

KOSZT IMPREZY

30.00 PLN – płatne na początku spotkania. Z zebranej kwoty opłacony zostanie posiłek, oraz pokryta zostanie część kosztu wynajęcia sali.

Sławomir Kowalski
iluzjonista@boo.pl
+48 880-268-979

Magicy w Stolicy
paź 19@17:00 – 20:00

10527348_824273257597372_1779359715311508332_nKilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider. 

Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.

Rozdamy parę drobiazgów, kilka zaproszeń i przede wszystkim sporo dobrej zabawy. 

mar
21
sob.
XV Ogólnopolskie Warsztaty Iluzjonistyczne im. Jerzego Strzeleckiego „JUR”-a @ Młodzieżowy Dom Kultury Wrocław Śródmieście
mar 21@09:00 – 23:00

Sekcja Iluzji przy Młodzieżowym Domu Kultury Wrocław Śródmieście 21 marca 2015 roku po raz piętnasty organizuje Ogólnopolskie Warsztaty Iluzjonistyczne.
Warsztaty mają na celu popularyzację sztuki iluzji wśród młodzieży, umożliwienie im poznania innych iluzjonistów i poszerzenia swojej wiedzy.

kwi
19
niedz.
Magicy Pod Pokładem @ Voodoo Club
kwi 19@18:00 – 23:00

Magicy pod pokładem 2015Już po raz ósmy! Kilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider.

Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.

Wstęp: 10 PLN

Dzieci i młodzież pomiędzy 15 a 18 rokiem życia: wejście wyłącznie w towarzystwie opiekuna lub z pisemną zgodą rodzica.

Dzieci i młodzież poniżej 15 roku życia nie będą wpuszczane do lokalu.

lis
11
śr.
KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja @ Teatr Zamiast (WIMA)
lis 11 – lis 15 całodniowy
KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja @ Teatr Zamiast (WIMA)

KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja
11-15 LISTOPADA , ŁÓDŹ
Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
jednostka wykonawcza: Carnival, Otwarta Przestrzeń Cyrkowa
Zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego.
Czego się dowiesz?
– gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku:
gry integracyjne, ruchowe, teambuildingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery.
– umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, pantomima
– metodyka prowadzenia zajęć, przykłady dobrych praktyk i sposoby rozwiązywania problemów.
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy.
– zabawy, sztuczki i triki przydatne w pracy i w życiu prywatnym.
Jak wygląda kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego:
› 4 godziny akrobatyki ( podstawy akrobatyki partnerskiej, piramidki, gry
i zabawy)
› 5 godzin żonglerki ( piłki, maczugi, obręcze, chustki, diabolo, talerzyki)
› 5 godzin ekwilibrystyki ( szczudła, rolabola – równoważnia, monocykl, slackline-taśma do chodzenia)
› 4 godziny magii i iluzji ( sztuczki z przedmiotami codziennego użytku, gagi sceniczne)
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego ( metodyka pracy animatora, praca z mikrofonem, gry i zabawy dla różnych grup)
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą ( dobre praktyki, rozwiązywanie problemów)
To także:
› 5 dni spędzonych w gronie niesamowitych ludzi
› Kabaret cyrku współczesnego
› Sala do ćwiczeń i sprzęt
› Materiały dla uczestników kursu
Certyfikat:
Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat pedagoga cyrku, uznawany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego . Certyfikat będzie wymieniał liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty .
Warunkiem otrzymania certyfikatu jest czynne uczestnictwo w min. 80% zajęć przewidzianych w grafiku.
Miejsce kursu:
Łódź, Teatr Zamiast, WI-MA, al. Piłsudskiego 135 92-318 Łódź
Inwestycja:
Wpłaty do 20 października:
350zł moduł podstawowy
Wpłaty po 20 października:
400zł moduł podstawowy
Nocleg:
Iformacje o możliwości noclegu zostaną podane wkrótce.
Zgłoszenia oraz pytania na adres:
zuzanna.jarmakowska@gmail.com lub 607450171
O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

kwi
3
niedz.
Magicy Pod Pokładem @ voodo club
kwi 3@19:00
Magicy Pod Pokładem @ voodo club |  |  |

Ponownie! Kilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider.

Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.

Wstęp: 10 PLN

Dzieci i młodzież pomiędzy 15 a 18 rokiem życia: wejście wyłącznie w towarzystwie opiekuna lub z pisemną zgodą rodzica.

Dzieci i młodzież poniżej 15 roku życia nie będą wpuszczane do lokalu.

cze
18
sob.
HOKUS POKUS – Międzynarodowy Festival Artystów Ulicznych
cze 18 – cze 19 całodniowy
HOKUS POKUS - Międzynarodowy Festival Artystów Ulicznych @  |  |  |

Już niebawem Łódź przerodzi się w międzynarodową stolicę magii. Ponad 40 artystów, wśród nich najlepsi z najlepszych w naszym kraju oraz utytułowani goście zza granicy. Ponad 100 profesjonalnych występów, które zafundują Wam emocjonalny rollercoaster. W najbliższych dniach nakreślimy Wam sylwetki naszych bohaterów i postaramy się ukazać przedsmak tego, co się będzie działo.
Łódź 18-19 czerwca Piotrkowska/Pasaż Schillera- tego nie możecie przegapić, dajcie Nam się oczarować ! 🙂

wrz
9
pt.
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia
wrz 9 – wrz 11 całodniowy
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia |  |  |

Festival of Slovak juggling

Friday 9th:
16:00 opening and registration

Saturday 10th:
all day workshops
12:00 parade
13:00 juggling competitions
19:00 GALA show
21:00 FIRE show + open space

Sunday 11th:
workshops
14:00 end

lis
10
czw.
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego, Carnival Otwarta Przestrzeń Cyrkowa w Łodzi
lis 10@16:00 – lis 13@20:00
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego, Carnival Otwarta Przestrzeń Cyrkowa w Łodzi @  |  |  |

Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
Carnival, Otwarta Przestrzeń

Zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej, animatorów oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego .

Dla kogo:
-osoby prowadzące warsztaty dla dzieci
– pasjonaci, artyści cyrkowi
– pedagodzy i studenci pedagogiki
– pracownicy lub przyszli pracownicy domów kultury, świetlic środowiskowych i innych jednostek pracujących z dziećmi, młodzieżą
– osoby działające w organizacjach pozarządowych zajmujących się edukacją pozaformalną, pedagogiką zabawy
– animatorzy czasu wolnego

Kurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.

Czego się dowiesz?
– poznasz gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku ( gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery)
– zdobędziesz umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, akrobatyka partnerska)
– poznasz metodykę prowadzenia zajęć, dobre praktyki i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy

Jak wygląda kurs:
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego
› 4 godziny akrobatyki
› 5 godzin żonglerki
› 5 godzin ekwilibrystyki
› 4 godziny magii i iluzji
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą
To także:
› 4 dni spędzone w gronie niesamowitych ludzi
› Sala do ćwiczeń i sprzęt 24/h
› Materiały dla uczestników kursu

Certyfikat:
Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat ukończenia kursu. Certyfikat wymienia liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty.

Miejsce kursu :
Miejsce kursu będzie podane wkrótce (najpewniej będziemy ćwiczyć w kolegium nauczycielskim w Zgierzu)

Cena kursu ( wersja podstawowa):
Do 20 października
– 300zł/350 z noclegiem
Po 20 października – 350/400zł z noclegiem
Podczas kursu możliwe jest również wykupienie posiłków ( kuchnia wegańska) w cenie 15 zł/ posiłek.
Jak się zgłosić:
wyślij email na adres: zuzanna.jarmakowska@gmail.com , podając swoje imię i nazwisko, także o potrzebie noclegu oraz posiłku .
W tytule wiadomości wpisz: ZGŁOSZENIE NA KURS PEDAGOGIKI CYRKU 2016

Jak zapłacić:
Należną kwotę za kurs (noclegi posiłki płatne na miejscu) wpłać na konto
Fundacja Miasto Projekt
Mbank 03 1140 2004 0000 3802 7554 9563
W tytule przelewu : KPC 2016 „Imię, Nazwisko” uczestnika kursu

O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

Rezygnacja z kursu:
Rezygnacja z kursu oraz zwrot 70% ceny kursu, możliwy jest do tygodnia przed planowanym terminem kursu. Nie istnieje możliwości zwrotu opłaty po podanym terminie.

sty
5
czw.
Kurs Pedagogkiki Cyrku @ Łódź, Teatr Szwalnia
sty 5 – sty 8 całodniowy
Kurs Pedagogkiki Cyrku @ Łódź, Teatr Szwalnia |  |  |

Kurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.
Czego się dowiesz?
– poznasz gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku ( gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery)
– zdobędziesz umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, akrobatyka partnerska)
– poznasz metodykę prowadzenia zajęć, dobre praktyki i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy

Jak wygląda kurs:
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego
› 4 godziny akrobatyki
› 5 godzin żonglerki
› 5 godzin ekwilibrystyki
› 4 godziny magii i iluzji
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą

To także:
› 4 dni spędzone w gronie niesamowitych ludzi
› Sala do ćwiczeń i sprzęt
› Materiały dla uczestników kursu

Miejsce kursu :
Teatr Szwalnia, Łódź

Koszt kursu:
Do 20 grudnia 2016 – 300zł
Po 20 grudnia 2016 – 350zł

Podczas kursu możliwe jest również wykupienie posiłków ( kuchnia wegetariańska) w cenie 15 zł/ posiłek.
Obiady WEGAŃSKIE w od czwartku do niedzieli ( 4 obiady) – 60zł
(duża porcja 1 i drugie danie).
Prosimy o deklarację dotyczącą wykupienia obiadu. OPŁATY ZA OBIAD NA MIEJSCU.

Rezygnacja z kursu:
Rezygnacja z kursu oraz zwrot 70% wartości możliwy jest do tygodnia przed planowanym terminem kursu. Nie istnieje możliwość rezygnacji po podanym terminie.

WPŁATY UCZESTNIKÓW FINANSUJĄ KURS. ORGANIZATOR NIE CZERPIE KORZYŚCI FINANSOWYCH Z KURSU.

Wpłaty prosimy przesyłać na numer konta:

Należną kwotę za kurs (noclegi posiłki płatne na miejscu) wpłać na konto
Fundacja Miasto Projekt
Mbank 03 1140 2004 0000 3802 7554 9563

W tytule przelewu : KPC 2016 „Imię, Nazwisko” uczestnika kursu+ Płata za Kurs Pedagogiki Cyrku 2017 styczeń

PRZED DOKONANIEM PRZELEWU PROSIMY O ZGŁOSZENIE:

zuzanna.jarmakowska@gmail.com
w tytule wiadomości wpisz: zgłoszenie na kurs pedagogiki cyrku 2017, swoje imię i nazwisko

jeśli masz pytania pisz: zuzanna.jarmakowska@gmail.com
lub dzwoń w godzinach 9.00-17.00: +48 607450171.

O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń (wpłat!)

sie
19
niedz.
Warsztaty Izolacji z Sebastianem Frodymą @ Burdzińskiego 24/5
sie 19@17:00 – 20:30
Warsztaty Izolacji z Sebastianem Frodymą @ Burdzińskiego 24/5 | Warszawa | mazowieckie | Polska

Jeżeli lubisz magię izolacji obręczą, albo widzisz to po raz pierwszy w życiu i nie możesz oderwać wzroku – koniecznie musisz przyjść na te warsztaty! Nauczysz się solidnych podstaw izolacji oraz tych bardziej skomplikowanych manipulacji.

Ze względu na obszerność tematu warsztaty będą podzielone na 2 bloki:

➡17:00 – 18:30 – izolacje 1 obręczą
➡19:00 – 20:30 – multihooping (izolacje wieloma obręczami)

Można wykupić uczestnictwo na jedne lub oba warsztaty[płatne z góry po dokonaniu zapisu]:

➡1 warsztat – 50zł
➡2 warsztaty – 70zł

Kółka będą dostępne na miejscu, jednak w ilości ograniczonej, dlatego jeśli posiadasz własne(lekkie) kółko, koniecznie zabierz je ze sobą 😉

Warsztaty poprowadzi:
✨Sebastian Frodyma✨
– performer, artysta sceniczny. Brał udział w pochodzie Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury oraz w spektaklu zamknięcia, jako jeden z głównych artystów. Asystent reżysera podczas performance „Mosty” 2015. Finalista konkursu „Cyrkulacje” 2015.
Aktor teatru ruchu, wyspecjalizowany w dramie i pantomimie, występujący w roli tytułowego bohatera spektaklu „Historia Benjamina Bilse’go” oraz „Pasji”. Wystąpił na Galach Kuglarskich podczas festiwali: Slot Fest, Gdyński Weekend Kuglarski, Kuglarskie Oblężenie Nidzickiego Zamku, Ogólnopolskiego Festiwalu Ognia i Kuglarstwa, Pirania, Pyrkon oraz zagranicznych River Hoop – Slovenian Hoop Convention i Art of Flow – Stranded.
Współtwórca choreografii dla spektakli ogniowo-kuglarskich w Polsce oraz dla Teatru Avatar. Uczestnik spektakli ogniowych dla kolektywu Synergy Art. Reżyser „Ex machina”, Fire Gali podczas festiwalu „ŻeLKa” oraz ogniowego widowiska Fire Gala na EJC 2017.

📩zapisy: kontakt@hooping.pl📩

paź
20
sob.
Iluzja w Animacji @ Kuglarstwo, Warszawa
paź 20 całodniowy
Pan Buźka wraz ze sklepem Kuglarstwo.pl mają przyjemność zaprosić Was na kompleksowe, całodniowe szkolenie „Iluzja w Animacji”. Szkolenie kierowane jest w szczególności do animatorów, którzy chcieliby poszerzyć swój warsztat o pokazy magii dla dzieci, ale również dla początkujących magików i innych artystów pracujących z najmłodszymi.
Nie jest to kolejny kurs, na którym poznasz kilka sekretów, ale nie będziesz umiał zastosować ich w praktyce. Szkolenie „Iluzja w Animacji” to bardziej idea, która przy pomocy magicznych rekwizytów pozwoli zrozumieć Ci istotę występów dla dzieci. Choć oczywiście nauka pracy z rekwizytami będzie stanowiła ważną część szkolenia, to jednak główną myślą przewodnią będzie nie co pokazywać, ale jak pokazywać magiczne sztuczki dla dzieci.
Celem szkolenia jest stworzenie przez każdego uczestnika własnego 15 minutowego programu, który w późniejszym czasie mogą dalej rozbudowywać.
PROGRAM:
10.00 – 12.00 – Zasady występowania dla dzieci
– 5 pożądanych reakcji
– 10 sposobów na budowanie rutyn
– jak sprawić by dzieci pokochały nas już od pierwszej chwili
– zasady bezpieczeństwa i organizacji pokazu magii
– co wolno i powinno się robić na pokazach dla dzieci, a czego nie wolno lub nie wypada
– co powinien wiedzieć każdy magik
12.00 – 14.00 – Nauka trików
– poznanie sekretów klasycznych rekwizytów używanych w pokazach dla dzieci
– praktyczne zastosowanie rekwizytów w pokazie
– warsztat techniczny pracy z rekwizytami
14.00 – 15.00 – Przerwa obiadowa
15.00 – 15.30 – Magiczne atrybuty
– jak powinna wyglądać walizka magika i co powinno się w niej zawierać
– czy potrzebny jest stolik?
– nagłośnienie i muzyka
15.30 – 16.30 – Warsztaty układania rutyn z rekwizytami – praca w grupach
16.30 – 17.50 Marketing i promocja
– budowanie swojej postaci, wizerunek sceniczny, skrypt pokazu
– strona www, ulotki, wizytówki, gadżety, ogłoszenia w internecie
– jak zacząć przygodę z iluzją? Gdzie występować? Jak i za ile sprzedawać pokazy?
17.50 – 18.00 – Oficjalne zakończenie szkolenie
18.00 – 19.00 – Luźne rozmowy
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYM:
Bartosz Gembski, szerzej znany jako Pan Buźka, pracuje z dziećmi już ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na 117 obozach, koloniach i zielonych szkołach jako wychowawca, kierownik, pilot wycieczek, instruktor tańca, narciarstwa czy wspinaczki. Od 5 lat jest zawodowym magikiem, animatorem i konferansjerem na różnego rodzaju imprezach dla dzieci. Stworzył własny wizerunek czarodzieja w żółtym garniturze, zwanego też żółtoksiężnikiem, którego nie da się zapomnieć. Zaczynając od kameralnych przyjęć urodzinowych, dziś występuje i animuje na dużych, masowych imprezach. Dodatkowo sam organizuje liczne eventy, dzięki czemu wie jak to jest być zarówno po stronie artysty, jak i agencji.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Przekazana wiedza podczas zajęć bazuje na własnym, a co za tym idzie unikalnym, doświadczeniu Pana Buźki. Setki pokazów i poprowadzonych imprez dla dzieci pozwoliło mu wypracować metody, których nie ma na innych szkoleniach. Pan Buźka zanim został magikiem przeszedł długą drogę jako animator, dlatego dobrze wie jak wykorzystać iluzję w programach animacyjnych.
2. Czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce na szkolenie z iluzji niż sklep z rekwizytami dla magików? Nie dość, że miejsce będzie wpływało na klimat prowadzonych zajęć, to jeszcze w czasie przerw czy po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie mógł od razu zakupić dla siebie wypatrzone rekwizyty z bogatej oferty sklepu Kuglarstwo.pl
3. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma pakiet niezbędnych rekwizytów, które będzie mógł od razu wykorzystać w swoich pokazach dla dzieci. Łączna wartość rekwizytów wynosi 100zł i jest wliczona w cenę całego szkolenia.
4. Uczestnicy otrzymają również certyfikat ukończenia szkolenia z wyszczególnionym programem zajęć.
5. Oprócz materiałów poszkoleniowych każdy uczestnik otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która będzie służyła jako wsparcie po ukończonym szkoleniu. Chcemy stworzyć magiczną społeczność, która wzajemnie będzie sobie pomagać.
6. Dodatkowo dla wszystkich przewidziana jest mała niespodzianka.
CENA ZA SZKOLENIE:
550zł
W CENĘ WLICZONE JEST:
– uczestniczenie w całym szkoleniu (8 godzin zajęć)
– materiały poszkoleniowe
– pakiet profesjonalnych rekwizytów iluzjonistycznych dla każdego uczestnika o łącznej wartości 100zł
– serwis kawowy w czasie przerw
– dostęp do tajnej grupy na Facebooku
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Obiad w czasie długiej przerwy obiadowej uczestnicy organizują we własnym zakresie. W pobliżu miejsca szkolenia jest kilka restauracji i sklepów, w których można smacznie i niedrogo zjeść.
2. Warto zabrać ze sobą dodatkowe pieniądze w celu zakupu rekwizytów lub książek z oferty sklepu Kuglarstwo.pl Całą ofertę można wcześniej obejrzeć na tej stronie: http://sklep.kuglarstwo.pl/
3. Przed miejscem szkolenia znajduje się bezpłatny parking, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnego miejsca.
4. Siedziba Kuglarstwo.pl mieści się przy samej stacji metra Pole Mokotowskie. Jadąc z centrum wystarczy wsiąść w metro i przejechać dwie stacje, co zajmie jakieś 5-6 minut.
ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIE JEST BARDZO OGRANICZONA!
Ze względu na rozmiar pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie jesteśmy w stanie pomieścić tylko 12 osób!
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Należy opłacić cenę szkolenia dokonując przelewu na poniższy numer konta:
Kuglarstwo.pl
Al. Niepodległości 161
02-555 Warszawa
mBank 52 1140 2004 0000 3102 6044 0207
W tytule prosimy wpisać: Iluzja w Animacji – imię i nazwisko
Następnie wysłać maila na adres: szkolenia@kuglarstwo.pl podając:
– imię i nazwisko
– telefon kontaktowy
– wybrany termin szkolenia
– potwierdzenie przelewu
TYLKO DOKONANA OPŁATA GWARANTUJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
Do zobaczenia!
lis
10
sob.
Iluzja w Animacji @ Kuglarstwo, Warszawa
lis 10 całodniowy
Pan Buźka wraz ze sklepem Kuglarstwo.pl mają przyjemność zaprosić Was na kompleksowe, całodniowe szkolenie „Iluzja w Animacji”. Szkolenie kierowane jest w szczególności do animatorów, którzy chcieliby poszerzyć swój warsztat o pokazy magii dla dzieci, ale również dla początkujących magików i innych artystów pracujących z najmłodszymi.
Nie jest to kolejny kurs, na którym poznasz kilka sekretów, ale nie będziesz umiał zastosować ich w praktyce. Szkolenie „Iluzja w Animacji” to bardziej idea, która przy pomocy magicznych rekwizytów pozwoli zrozumieć Ci istotę występów dla dzieci. Choć oczywiście nauka pracy z rekwizytami będzie stanowiła ważną część szkolenia, to jednak główną myślą przewodnią będzie nie co pokazywać, ale jak pokazywać magiczne sztuczki dla dzieci.
Celem szkolenia jest stworzenie przez każdego uczestnika własnego 15 minutowego programu, który w późniejszym czasie mogą dalej rozbudowywać.
PROGRAM:
10.00 – 12.00 – Zasady występowania dla dzieci
– 5 pożądanych reakcji
– 10 sposobów na budowanie rutyn
– jak sprawić by dzieci pokochały nas już od pierwszej chwili
– zasady bezpieczeństwa i organizacji pokazu magii
– co wolno i powinno się robić na pokazach dla dzieci, a czego nie wolno lub nie wypada
– co powinien wiedzieć każdy magik
12.00 – 14.00 – Nauka trików
– poznanie sekretów klasycznych rekwizytów używanych w pokazach dla dzieci
– praktyczne zastosowanie rekwizytów w pokazie
– warsztat techniczny pracy z rekwizytami
14.00 – 15.00 – Przerwa obiadowa
15.00 – 15.30 – Magiczne atrybuty
– jak powinna wyglądać walizka magika i co powinno się w niej zawierać
– czy potrzebny jest stolik?
– nagłośnienie i muzyka
15.30 – 16.30 – Warsztaty układania rutyn z rekwizytami – praca w grupach
16.30 – 17.50 Marketing i promocja
– budowanie swojej postaci, wizerunek sceniczny, skrypt pokazu
– strona www, ulotki, wizytówki, gadżety, ogłoszenia w internecie
– jak zacząć przygodę z iluzją? Gdzie występować? Jak i za ile sprzedawać pokazy?
17.50 – 18.00 – Oficjalne zakończenie szkolenie
18.00 – 19.00 – Luźne rozmowy
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYM:
Bartosz Gembski, szerzej znany jako Pan Buźka, pracuje z dziećmi już ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na 117 obozach, koloniach i zielonych szkołach jako wychowawca, kierownik, pilot wycieczek, instruktor tańca, narciarstwa czy wspinaczki. Od 5 lat jest zawodowym magikiem, animatorem i konferansjerem na różnego rodzaju imprezach dla dzieci. Stworzył własny wizerunek czarodzieja w żółtym garniturze, zwanego też żółtoksiężnikiem, którego nie da się zapomnieć. Zaczynając od kameralnych przyjęć urodzinowych, dziś występuje i animuje na dużych, masowych imprezach. Dodatkowo sam organizuje liczne eventy, dzięki czemu wie jak to jest być zarówno po stronie artysty, jak i agencji.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Przekazana wiedza podczas zajęć bazuje na własnym, a co za tym idzie unikalnym, doświadczeniu Pana Buźki. Setki pokazów i poprowadzonych imprez dla dzieci pozwoliło mu wypracować metody, których nie ma na innych szkoleniach. Pan Buźka zanim został magikiem przeszedł długą drogę jako animator, dlatego dobrze wie jak wykorzystać iluzję w programach animacyjnych.
2. Czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce na szkolenie z iluzji niż sklep z rekwizytami dla magików? Nie dość, że miejsce będzie wpływało na klimat prowadzonych zajęć, to jeszcze w czasie przerw czy po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie mógł od razu zakupić dla siebie wypatrzone rekwizyty z bogatej oferty sklepu Kuglarstwo.pl
3. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma pakiet niezbędnych rekwizytów, które będzie mógł od razu wykorzystać w swoich pokazach dla dzieci. Łączna wartość rekwizytów wynosi 100zł i jest wliczona w cenę całego szkolenia.
4. Uczestnicy otrzymają również certyfikat ukończenia szkolenia z wyszczególnionym programem zajęć.
5. Oprócz materiałów poszkoleniowych każdy uczestnik otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która będzie służyła jako wsparcie po ukończonym szkoleniu. Chcemy stworzyć magiczną społeczność, która wzajemnie będzie sobie pomagać.
6. Dodatkowo dla wszystkich przewidziana jest mała niespodzianka.
CENA ZA SZKOLENIE:
550zł
W CENĘ WLICZONE JEST:
– uczestniczenie w całym szkoleniu (8 godzin zajęć)
– materiały poszkoleniowe
– pakiet profesjonalnych rekwizytów iluzjonistycznych dla każdego uczestnika o łącznej wartości 100zł
– serwis kawowy w czasie przerw
– dostęp do tajnej grupy na Facebooku
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Obiad w czasie długiej przerwy obiadowej uczestnicy organizują we własnym zakresie. W pobliżu miejsca szkolenia jest kilka restauracji i sklepów, w których można smacznie i niedrogo zjeść.
2. Warto zabrać ze sobą dodatkowe pieniądze w celu zakupu rekwizytów lub książek z oferty sklepu Kuglarstwo.pl Całą ofertę można wcześniej obejrzeć na tej stronie: http://sklep.kuglarstwo.pl/
3. Przed miejscem szkolenia znajduje się bezpłatny parking, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnego miejsca.
4. Siedziba Kuglarstwo.pl mieści się przy samej stacji metra Pole Mokotowskie. Jadąc z centrum wystarczy wsiąść w metro i przejechać dwie stacje, co zajmie jakieś 5-6 minut.
ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIE JEST BARDZO OGRANICZONA!
Ze względu na rozmiar pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie jesteśmy w stanie pomieścić tylko 12 osób!
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Należy opłacić cenę szkolenia dokonując przelewu na poniższy numer konta:
Kuglarstwo.pl
Al. Niepodległości 161
02-555 Warszawa
mBank 52 1140 2004 0000 3102 6044 0207
W tytule prosimy wpisać: Iluzja w Animacji – imię i nazwisko
Następnie wysłać maila na adres: szkolenia@kuglarstwo.pl podając:
– imię i nazwisko
– telefon kontaktowy
– wybrany termin szkolenia
– potwierdzenie przelewu
TYLKO DOKONANA OPŁATA GWARANTUJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
Do zobaczenia!
kwi
13
sob.
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy
kwi 13@18:00 – 21:00
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
20
sob.
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi
kwi 20@18:00 – 21:00
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
27
sob.
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi
kwi 27@18:00 – 21:00
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi |  |  |

Kuglarze !

Zapraszamy was wszystkich do naszego grona pokreconch! 🙂 Spotykamy się co tydzień na trzech stawach w Katowicach pod restauracja Stara Ponderosa!
Od 18 – 21 możecie wpadać!

Do zobaczenia!

mar
23
sob.
Ale cyrk! Szkolenie dla animatorów – przygotuj się na wakacje @ Budynek F (w siedzibie Multivisual)
mar 23 – mar 24 całodniowy
Ale cyrk! Szkolenie dla animatorów - przygotuj się na wakacje @ Budynek F (w siedzibie Multivisual) | Warszawa | Mazowieckie | Polska

 

Kilka słów od organizatora jakim jest Podrzuć.to:

Chcesz dowiedzieć się jak użyć hula hoopa na tysiąc sposobów?
Pragniesz rozszerzyć swoją bazę zabaw przed sezonem wakacyjnym?
Szukasz atrakcji którymi wyróżnisz się na tle konkurencji?

🎪 Zapraszamy na szkolenie animacyjne ALE CYRK!

Kogo? Animatorów i animatorki chcących poznać nowe zabawy i gry animacyjne, które świetnie nadadzą się na zbliżający się sezon plenerowy i wakacyjny.

PLAN SZKOLENIA

SOBOTA 23 MARCA

Gry i zabawy cyrkowe (z użyciem chustek, talerzyków, woreczków, liny, piłek i obręczy)

Kreatywne hula hoop

Modelowanie balonów z gościem specjalnym Budką Kuglarską!

NIEDZIELA 24 MARCA

Gry i zabawy – kontynuacja!

Hula hoop – machine building

Talerzyki ekwilibrystyczne

Zabawy żonglerskie (z użyciem chustek, piłek, obręczy i woreczków)

OSOBY PROWADZĄCE

Miłosz Budka

czyli Budka Kuglarska zaczął swoją przygodę z cyrkiem jako hobby w wieku 16 lat w Lublinie. Szybko jednak odkrył magię cyrkowych pokazów i zdecydował, że stanął się one jego życiem. Rozpoczął treningi w lokalnych parkach, doskonaląc swoje umiejętności w żonglowaniu, akrobacjach i sztuce klaunady.

Zafascynowany atmosferą spontaniczności i bezpośredniego kontaktu z publicznością, Budka przeniósł się na ulice Polski, gdzie zdobył uznanie swoją charyzmą i entuzjazmem. Dziś, mimo że zaczynał od cyrkowego hobby, Budka Kuglarska kontynuuje swoją artystyczną podróż, oczarowując nowe miejsca i zachwycając widzów swoim niepowtarzalnym talentem.

https://budkakuglarska.com/

Dominika Knap

to animatorka kultury i filolożka polskiego języka migowego. Jej pasją i pracą jest cyrk. Od ponad 10 lat zdobywa doświadczenie cyrkowe w Polsce i za granicą.

Prowadzi warsztaty dla wszystkich grupach wiekowych oraz osób z niepełnosprawnościami. Dotychczas współpracowała z Urzędem Miasta Lublin, Zakładem Karny w Chełmie, Centrum Kultury w Lublinie czy Lubelską Szkołą Realną. Popularyzatorka wiedzy o pedagogice cyrku podczas konferencji naukowych i zjazdów branżowych. Występowała m.in. podczas XII Ogólnopolskiej Giełdy Projektów – Narodowe Centrum Kultury, Międzynarodowego Kongresu Edukacji Nieformalnej, konferencji Animacja kultury w teorii i praktyce – Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie oraz przeprowadziła wiele szkoleń i kursów. Współtwórczyni licznych wydarzeń branżowych, m.in. Kursor Cyrkowy w Warszawie czy CYRKx podczas Carnavalu Sztukmistrzów. Autorka materiałów edukacyjnych „Karty cyrkowych opowieści” oraz laureatka projektów stypendialnych – Cyrk da się zamigać!, Inspirator, CyrkON.

Współzałożycielka i członkini lubelskiej Fundacji Ośmiornice Kreatywności i Fundacji Sieć Pedagogiki Cyrku, twórczyni Fundacji Inside Out. Działaczka w Polskim Forum Młodego Cyrku.

Laureatka nagrody Żurawie – Lubelskie Wyróżnienia Kulturalne 2022 w kategorii Animacja Kultury. Prywatnie miłośniczka jazdy na rowerze i wędrówek po górach.

Wiktoria Witenberg

hobbystycznie uprawia cyrk od 10 lat. Zaś od 2018 roku pedagogika cyrku jest elementem jej pracy zawodowej. Zaczynała od hula hoop, a skończyła na uczeniu innych wielu różnych dziedzin cyrkowych.

Od 3 lat prowadzi firmę cyrkową Podrzuć.to, której założenie trwało 6 tygodni – od pierwszego pomysłu do premiery sklepu. Jest również współzałożycielką Sieci Pedagogiki Cyrku, organizatorką Kursu Pedagogiki Cyrku w 2019 roku, trenerką cyrkową w teamie Odskoczni (Fundacji Pracowni Inspiracji Społecznych).

Wg niej dzień bez kubka herbaty jest dniem straconym. Studia: Zarządzanie i Przywództwo oraz Filologia Polskiego Języka Migowego. Kocha zmiany, ma tysiąc pomysłów na minutę, z czego większości z nich zapomina, a te które uda się jej zapamiętać – realizuje. Od niedawna mejkerka w przestrzeni kreatywnej FabLab.

Więcej informacji: https://podrzuc.to/szkolenieanimacyjne?fbclid=IwAR2AEBRF5zvD-3op1ieTtmUQbJmd6T6BSOTXkPHqi1oeC-DhxBpJu4LqTLs

kwi
12
pt.
WORK IN PROGRESS @ FAMA Centrum Biblioteczno-Kulturalne
kwi 12@18:00 – 20:00

 

Od organizatorów:

Kolektyw Performatywy wraz z CBK Fama zapraszają Was na WORK IN PROGRESS, czyli wydarzenie skierowane do artystów(-tek) sztuk performatywnych.
Podczas drugiej edycji tego wydarzenia będziecie mogli przetestować Wasze etiudy sceniczne (cyrkowe, taneczne, teatralne itp.), nad którymi obecnie pracujecie, a które jeszcze nie miały swojej oficjalnej premiery.
W ramach programu specjaliści(-stki) z dziedzin takich jak teatr, cyrk czy taniec pomogą Wam w dalszym rozwoju Waszych projektów, a Wy sami będziecie mogli(-ły) sprawdzić, czy idziecie w dobrym kierunku.
WORK IN PROGRESS to również wydarzenie, którego celem jest zwrócenie uwagi na proces twórczy, który często jest dla widzów niewidoczny, a stanowi przecież lwią część pracy. Wydarzenie będzie miało charakter otwarty – zapraszamy wszystkich, którzy w roli publiczności chcą zapoznać się z procesem tworzenia etiud scenicznych i podzielić się z nimi swoimi wrażeniami lub po prostu obejrzeć występy uczestników(-czek) na scenie.
Tegoroczne wydarzenie trwa przez dwa dni – 12 i 13 kwietnia 2024. W pierwszy dzień odbędą się konsultacje prac dorosłych uczestników(-czek), a w drugi dzień – młodzieży w przedziale wiekowym 14-18 lat.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny zarówno dla artystów(-ek), jak i publiki. Zapraszamy również osoby spoza Wrocławia – nie zwracamy jednak kosztów dojazdu.
_________________________
🔹GDZIE?
CBK Fama
ul. Bolesława Krzywoustego 286
Wrocław / Psie Pole
🔹KIEDY?
Edycja dla dorosłych (19+)
12.04.2024 (piątek)
start: 18:00 (może ulec przesunięciu)
🔹WSTĘP
Wstęp darmowy dla publiczności, liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy: (link do formularza zostanie udostępniony niedługo)
🔹HARMONOGRAM (może ulec drobnym zmianom)
18:00 – Prezentacja etiud wszystkich uczestników
19:00 – Rozmowa z artystami(-kami) + słodki poczęstunek
19:30 – Konsultacja merytoryczna + warsztatowa praca artystów(-ek) ze specjalistami(-kami)
_________________________
🔹FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Jeśli chcesz zaprezentować swoją etiudę, a także wziąć udział w pracy warsztatowej ze specjalistami(-kami), wypełnił formularz:
https://docs.google.com/…/1FAIpQLScpfBuyd1WSSJ…/viewform
Nabór trwa do 24 marca 2024 (niedziela) do godz. 23:59. Formularze wypełnione po tym czasie nie będą brane pod uwagę.
🔹PYTANIA?
Napisz do nas na: performatywy@gmail.com
🔹 EDYCJA MŁODZIEŻOWA (14-18)
Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/301613359341749/
_________________________
Wydarzenie to jest organizowane przez Kolektyw Performatywy przy wsparciu CBK Fama i ma na celu wspieranie rozwoju środowiska performatywnego we Wrocławiu i poza jego granicami.
Zapraszamy również na nasze social media:
Facebook http://bitly.pl/Y4izq
Instagram https://www.instagram.com/performatywy/
Do zobaczenia!