sty
17
niedz.
XIII Warszawskie Spotkania Iluzjonistyczne @ Klub Voodoo
sty 17@10:00

KOCHANI WIDZOWIE! TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW! INFORMACJE O OTWARTYCH DLA PUBLICZNOŚCI POKAZACH ILUZJI ORGANIZOWANYCH TEGO DNIA ODNAJDZIECIE TUTAJ:
http://kuglarstwo.pl/event/magicy-pod-pokladem-3/

XIII WSI Mike VincentI znowu WSI z seminarzystą światowego formatu. Przyjeżdża MIKE VINCENT. Klasycznie elegancki styl prezentacji. Idealnie dopracowane techniki. Ciekawe pomysły. Do tego praktyka w nauczaniu iluzji. Mike prowadzi seminaria, organizuje w Anglii kursy iluzji, tak więc uczenie innych to dla niego nie pierwszyzna.
Kolejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat za uczestnictwo.

Plan przebiegu WSI-13 :

PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Od wczesnych godzin porannych zbieramy się na Orlenie, mieszczącym się obok Voodoo. Tak aby osoby dojeżdżające spoza miasta nie musiały się snuć pojedynczo po MacDonaldach i innych kawach. Pogadamy sobie, może potrikujemy… poczekamy wspólnie na godzinę dziesiątą.

10:00
START WSI-13
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się w Voodoo Club, Uwaga, przypominam że aktualnie klub ma oficjalnie adres: Aleja Prymasa Tysiąclecia 48A, ale mieści się w tym samym miejscu w którym mieścił się kiedy miał adres na ulicy Bema 65. Po prostu zmienili tabliczkę na budynku.

Luźne magików rozmowy.
Rejestracja osób chętnych do wzięcia udziału w SomebodyMagic, Szczegóły dotyczące przeglądu w dalszej części opisu.

GIEŁDA (10:00-18:00)
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na ławę i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.

11:00
SOMEBODY MAGIC

Programy nie dłuższe niż 5 minut. Wyłącznie programy demonstrowane na scenie.

Tym razem wysokość nagród uzależniona będzie od liczby uczestników spotkania. Pierwsze miejsce: liczba osób na wsi razy 10 PLN, drugie miejsce to razy 5 PLN a trzecie to razy 2,5 PLN.

Somebody to coś w rodzaju przeglądu na imprezie gdzie pojawia się sporo bardzo młodych magików. Pozostaje zatem reguła o punktach karnych za wulgaryzmy seksizmy i obleśności. Niech będzie trochę więcej pozytywnych wzorców dla młodych.

12:30
Wyniki SomebodyMagic.

13:00
SEMINARIUM
Mike Vincent
Pierwsza część seminarium naszego zagranicznego gościa.

14:00
SEMINARIUM
Mike Vincent
Druga część seminarium naszego zagranicznego gościa.

15:00
OBIAD
Posiłek otrzymają wszyscy którzy dokonaja opłaty za wydarzenie przed 10 stycznia 2016.

15:30
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
To element programu w którym można sprzedać coś o czym i tak wiecie, że już nigdy tego nie użyjecie. Rekwizyty z dna szuflady. Komuś mogą się jednak przydać. Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach.
Uprzedzam że tym razem błyskawiczne aukcję będę prowadził w sposób rzeczywiście błyskawiczny. To będzie szybka licytacja. Bo nam się ten punkt programu z edycji na edycję coraz bardziej i coraz mocniej rozciąga w czasie. Pora to trochę ukrócić.Tak więc podkręcimy tempo.

17:00
MAGICZNY KONKURS
Odrobinka rywalizacji ale juz bardziej pół żartem pół serio. Szczegóły na temat tego punktu programu już wkrótce.

18:00
KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI

19:00
MAGICY POD POKŁADEM
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!

Koszt imprezy:
150.00 PLN za osobę – z zebranej kwoty opłacone zostaną koszty sprowadzenia seminarzysty, posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.

Opłat prosimy dokonywać poprzez wpłaty na konto: 88116022020000000271546161
lub osobiście u organizatora gotówką.

 

Więcej informacji na stronie wydarzenia: https://www.facebook.com/events/1078999245446046/

Magicy Pod Pokładem @ Klub Voodoo
sty 17@19:00

WSI MAgicy  Pod Pokładem

Ponownie! Kilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider.

Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.

Wstęp: 10 PLN

Dzieci i młodzież pomiędzy 15 a 18 rokiem życia: wejście wyłącznie w towarzystwie opiekuna lub z pisemną zgodą rodzica.

Dzieci i młodzież poniżej 15 roku życia nie będą wpuszczane do lokalu.

paź
9
niedz.
XVI Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów @ VooDoo Club
paź 9@11:00 – 18:00

Konrad Modzelewski, Maciej ObuchowskiKOCHANI WIDZOWIE! TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW! INFORMACJE O OTWARTYCH DLA PUBLICZNOŚCI POKAZACH ILUZJI ORGANIZOWANYCH TEGO DNIA ODNAJDZIECIE TUTAJ:
https://www.facebook.com/events/568987566620985/

To będzie ostatnie spotkanie z cyklu WSI. Zamykamy pewien rozdział w najnowszej historii sztuki iluzji w Polsce. Swoją wiedzą i umiejętnościami podzieli się tym razem dwóch polskich młodych iluzjonistów. A symboliczne zakonczenie całego cyklu podkreśli mała niespodzianka od organizatora.

Kolejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat za uczestnictwo.

Dwadzieścia pierwszych miejsc jest juz zarezerwowanych dla osób które wykupiły karnety na wszystkie spotkania z cyklu WSI w 2016 roku.

Plan przebiegu WSI-16 :

–:–
PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Osoby dojeżdzające spoza Warszawy lub mające problemy z zaśnięciem zbierają się wczesniej na stacji Orlen obok Voodoo. Ot tak żeby nie trzeba było się snuć godzinami po miescie w oczekiwaniu na rozpoczecie imprezy. Przedbiegi startują kiedy pojawi się pierwsza osoba.

11:00
START WSI-16
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się wklubie VooDoo. Czyli na zakonczenie cyklu WSI wracamy do korzeni.

11:00-18:00
GIEŁDA
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na stół i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.

11:30
POCZĄTEK KOŃCA
Oficjalne rozpoczecie ostatniego WSI. Prelekcja: Kto, kiedy i dlaczego podjął decyzję o tym że to będzie ostatnie WSI? A do kompletu o ile będa zainteresowani to również panel wspomnieniowy.

12:00
NAJSZYBSZE RĘCE WSI
Pieciobój karciany. Postaram się, żeby konkurencje stanowiły wyzwanie, a i dawały się ogladać.

13:00
SEMINARIUM
Konrad Modzelewski
opowie jak szybko wystartowac z komercyjnymi pokazami. A nie jest to temat mu obcy bo w Warszawie mieliśmy okazję obserwowac jak blyskawicznie zdominowal rynek pokazów rodzinnych.

14:00
SEMINARIUM
Maciej Obuchowski
Niesamowity moneciarz, który pasją do iluzji z monetami potrafi wspaniale zarażac. I właśnie o efektach z monetami będzie nam opowiadał i tych efektów nas uczył.

15:00
OBIAD
Posiłek otrzymają wszyscy którzy dokonaja opłaty za wydarzenie przed 2 października 2016.

16:00
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
Ostatnia okazja żeby Wasze rekwizyty zalegające pod warstwami kurzu na dnach szuflad odżyły i znowu zaczęły bawic widzów u nowych właścicieli.
Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach.

17:00
MAGICZNA KOSZYKÓWKA
Nie wiem jak Wy, ale ja wspominam tę zabawe bardzo ciepło. Powtórzymy ją!

18:00
SZTUKA ILUZJI
Pożegnalny prezent niespodzianka dla wszystkich przybyłych na ostatnie WSI.

KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI

19:00
MAGICY POD POKŁADEM – OSTATNI REJS
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!

Koszt imprezy:
50.00 PLN za osobę – z zebranej kwoty opłacone zostaną posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.

Opłat prosimy dokonywać poprzez wpłaty na konto: 88116022020000000271546161
lub osobiście u organizatora gotówką.
Przypominam że przedpłąty gwarantujące otrzymanie obiadu podczas wydarzenia przyjmowane są wyłącznie do 2 października 2016. Po tej dacie opłaty można dokonać wyłącznie na miejscu imprezy przy wejściu do klubu.

Na pytania dotyczące imprezy odpowiedzi może udzielić:
Sławomir Kowalski
iluzjonista@boo.pl
+48 880-268-979

Ważne adresy internetowe (a raczej facebookowe) związane z WSI:

Strona Wydarzenia XVI Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów:
https://www.facebook.com/events/1678054019110810/

Strona fanów cyklicznych spotkań w warszawie (FanPage):
https://www.facebook.com/WarszawskieSpotkanieIluzjonistow

Strona Facebookowa miejsca w którym odbędzie się Spotkanie:
https://www.facebook.com/VD.alternative/

Wydarzenie „Magicy Pod Pokładem – OSTATNI REJS”, czyli pokazy kończące WSI11:
https://www.facebook.com/events/568987566620985/

Fanpage organiizatora wydarzenia:
https://www.facebook.com/ToNieMagia

Drugi fanpage organiizatora wydarzenia:
https://www.facebook.com/PaskudnyIluzjonistaMenello

lip
3
pon.
MagiCamp @ Rezydencja Zalewskich
lip 3 – lip 8 całodniowy

magicamp

MagiCamp to warsztaty iluzji scenicznej, 6 dni wypełnionych iluzją, pracą i ćwiczeniami. 

A podczas nich: podstawowe zasady jak dobrze prezentowac się na scenie i jak dobrze prezentowac efekty. Klasyczna gra w miejscu, operowanie pauzą i fokusem. Budowanie rutyn i całych programów. Zarządzanie widzem na scenie. Myślenie obrazem. Teoria i praktyka usuwania zbędnych ruchów. Jak w iluzji stosować klasyczne reguły dramatyczne? Budowanie postaci i kreowanie osobowości scenicznej. Wszystko w oparciu o sprawdzony schemat: najpierw solidna porcja teorii, a potem ćwiczenia warsztatowe ze stosowania ich w praktyce. Do tego ćwiczenie technik i trików z wieloma rekwizytami. Techniki i sposoby pracy nad nowymi efektami. Jak poszerzac repertuar szybko, sprawnie i poprawnie.

A wieczorami zabawy i wyzwania. Trochę luźniejsza forma, ale nadal nakierowana na rozwój umiejetności i pobudzanie kreatywności. Ćwiczenia w grupach, spotkania z nieznymi rekwizytwami, zabawy pobudzające kreatywność. Szukanie nowych możliwości i szlifowanie nowych umiejętności.

MagiCamp to naprawde coś kompletnie innego niż seria seminariów czy spotkanie w grupie iluzjonistów. To warsztaty z bycia na scenie jako iluzjonista. To komplesowy zbiór wiedzy i umiejętności z zakresu prezentacji iluzji na scenie. 

Maksymalna liczba uczestników: 12 osób. Minimalna: 8. Zapraszamy wyłącznie osoby pełnoletnie. O udziale decyduje kolejność rejestracji.

Koszt uczestnictwa: od 1000 do 1200 pln w zależności od czasu dokonania zgłoszenia.

W związku z tym że musimy wcześniej zarezerwować miejsce, podjąć zobowiązania finansowe itp. opłata zostaje podzielona na dwie części:
– opłata rejestracyjna – w wysokości uzależnionej od czasu jej dokonania
– opłata 700 pln uiszczana gotówką na miejscu. 

Wysokość opłaty rejestracyjnej w zależności od terminu jej dokonania:
300 – luty/marzec 
350 – kwiecień
400 – maj
450 – czerwiec
500 – lipiec

Opłata rejestracyjna jest zwracana o ile rezygnacja z udziału nastąpi przed końcem kwietnia lub na skutek niezależnych przyczyn losowych. 

W przypadku nie zebrania do końca kwietnia minimalnej liczby zgłoszeń (ośmiu), wydarzenie zostanie odwołąne, a opłaty rejestracyjne zostaną zwrócone.

Osoby zainteresowane udziałem w magiCampie proszę o kontakt pod numerem telefonu: +48 880-268-979 albo przez wysłanie wiadomości na FB – tam otrzymacie wszelkie informacje na temat sposobu uiszczenia opłat.

lip
10
pon.
MagiCamp @ Rezydencja Zalewskich
lip 10 – lip 15 całodniowy

magicamp

MagiCamp to warsztaty iluzji scenicznej, 6 dni wypełnionych iluzją, pracą i ćwiczeniami. 

A podczas nich: podstawowe zasady jak dobrze prezentowac się na scenie i jak dobrze prezentowac efekty. Klasyczna gra w miejscu, operowanie pauzą i fokusem. Budowanie rutyn i całych programów. Zarządzanie widzem na scenie. Myślenie obrazem. Teoria i praktyka usuwania zbędnych ruchów. Jak w iluzji stosować klasyczne reguły dramatyczne? Budowanie postaci i kreowanie osobowości scenicznej. Wszystko w oparciu o sprawdzony schemat: najpierw solidna porcja teorii, a potem ćwiczenia warsztatowe ze stosowania ich w praktyce. Do tego ćwiczenie technik i trików z wieloma rekwizytami. Techniki i sposoby pracy nad nowymi efektami. Jak poszerzac repertuar szybko, sprawnie i poprawnie.

A wieczorami zabawy i wyzwania. Trochę luźniejsza forma, ale nadal nakierowana na rozwój umiejetności i pobudzanie kreatywności. Ćwiczenia w grupach, spotkania z nieznymi rekwizytwami, zabawy pobudzające kreatywność. Szukanie nowych możliwości i szlifowanie nowych umiejętności.

MagiCamp to naprawde coś kompletnie innego niż seria seminariów czy spotkanie w grupie iluzjonistów. To warsztaty z bycia na scenie jako iluzjonista. To komplesowy zbiór wiedzy i umiejętności z zakresu prezentacji iluzji na scenie. 

Maksymalna liczba uczestników: 12 osób. Minimalna: 8. Zapraszamy wyłącznie osoby pełnoletnie. O udziale decyduje kolejność rejestracji.

Koszt uczestnictwa: od 1000 do 1200 pln w zależności od czasu dokonania zgłoszenia.

W związku z tym że musimy wcześniej zarezerwować miejsce, podjąć zobowiązania finansowe itp. opłata zostaje podzielona na dwie części:
– opłata rejestracyjna – w wysokości uzależnionej od czasu jej dokonania
– opłata 700 pln uiszczana gotówką na miejscu. 

Wysokość opłaty rejestracyjnej w zależności od terminu jej dokonania:
300 – luty/marzec 
350 – kwiecień
400 – maj
450 – czerwiec
500 – lipiec

Opłata rejestracyjna jest zwracana o ile rezygnacja z udziału nastąpi przed końcem kwietnia lub na skutek niezależnych przyczyn losowych. 

W przypadku nie zebrania do końca kwietnia minimalnej liczby zgłoszeń (ośmiu), wydarzenie zostanie odwołąne, a opłaty rejestracyjne zostaną zwrócone.

Osoby zainteresowane udziałem w magiCampie proszę o kontakt pod numerem telefonu: +48 880-268-979 albo przez wysłanie wiadomości na FB – tam otrzymacie wszelkie informacje na temat sposobu uiszczenia opłat.

kwi
1
niedz.
IJC 2018 – Israeli Juggling Convention @ The Sachne - Gan HaShlosha
kwi 1 – kwi 5 całodniowy

W tym roku festiwal żonglerski w Izraelu niejako zastępuje EJC, które dla wielu z kuglarzy jest zbyt drogie. Ważne jest, żeby się zarejestrować przed przyjazdem, bo bilety są limitowane.

IJC 2018 – Israeli Juggling Convention

Dear Jugglers,
The 25th IJC is coming up!
The convention dates are 1-5 of April 2018.

The website is already online with all the details about the convention.
Like last year, ordering tickets for the convention will only be available during pre-reg from the 14/01/18 until 28/01/18 or when we are sold out.
Please notice! Registration is not complete until we receive your payment. Transfer money ASAP, otherwise your order might get cancelled.
Check here for prices and registration page on the website.
After the pre-reg ends, it may be possible to register via mail to a waiting list at full prices.
The number of participants is limited.

So.. what is it going to be like?

As always, there will be lots of shows, guest jugglers, competitions, workshops and so much more…
You may also check out our facebook page –https://www.facebook.com/IsraeliJugglingConvention/

At the „Workshops Area” we are going to have our hole workshops schedule on big whiteboards. In addition, the workshops’ schedule will appear on a printed pamphlet.
This way you will be able to see all the workshops for the upcoming days.
Want to give a workshop?!
Please fill the workshop proposal form: https://goo.gl/forms/dGodTmOfGwyINa7Q2
For any question about workshops or the form write to Noam, our workshops coordinator, at ijc25workshops@gmail.com.
Not sure yet? You can also add your own workshop at the convention to the whiteboards, in coordination with Noam.

Contribution to the community – the convention hosts several groups with special needs for fun days and workshops.
You can join and contribute by making juggling balls for we will give as a present for the groups we will host.
You can also check out his tutorial video – https://youtu.be/Hmdz2EESVXs (it’s in Hebrew, but you can still follow the instructions)
If you have any questions, please contact Omer Lewy – Israeljugg@gmail.com.

As you know, the convention is organized completely by volunteers.
Want to help? great! there are several way in which you can join and help making this convention happen:

1.Try to visit, at least once, the new „volunteer desk” in the entrance to the gym.
2. You can check one or more of the volunteering options on the registration form, thereby helping us to plan and organize better.
3.It is always possible to contact us at Israeljugg@gmail.com and find out who you can help (:

We are happy to continue with the dress code for the gala show!
All of you jugglers are requested to get to the gala show in formal attire.
We will have a welcome event 30 min before the show for those who dress appropriately…

We are putting some efforts to improve our camping site.
Toilt cells will be placed inside the camping area and more dish washing points will be installed, please try to keep it clean.
Recycling points will be placed around the camping, please separate your trash (glass, plastic and carton) and if you see a full bin, replace the bag (:

See you!
IJC team.

wrz
23
niedz.
Wąchockie Spotkanie Iluzjonistów 2 @ Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Wąchocku
wrz 23@09:55 – 19:55

KOCHANI WIDZOWIE TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW.
INFORMACJE O ORGANIZOWANYM TEGO DNIA POKAZIE ILUZJI MOŻNA ODNALEŹĆ TUTAJ:
https://www.facebook.com/events/274692639977664/

Drugie spotkanie iluzjonistów w Wąchocku! Trzy lata temu było pierwsze w ramach Warszawskich Spotkań Iluzjonistów. Jedyna edycja wyjazdowa. Było najlepiej! I właśnie dlatego to powtarzamy! Dokładając wszelkich starań, żeby tym razem było jeszcze lepiej!!!

PLAN DNIA
=========

10:00
START
zaczynamy się zbierać w MGOK Wąchock. Kawki, herbatki.i luźne rozmowy.

11:00
EVERYBODY… SILK
Każdy uczestnik ma dwie minuty na zaprezentowanie efektu z jedwabiem. Takie magiczne wzajemne przedstawienie się i powitanie.

12:00
Łukasz Wiśniewski
PRZEZ PRYZMAT GĄBCZAKA
Na przykładzie pracy z rekwizytem, który wszyscy znamy, Łukasz opowie o detalach i szczegółach prezentacji, o których nie zawsze pamiętamy. Co często jest nawet logiczne, bo trudno pamiętać o czymś o czym się wcześniej nawet nie pomyślało.

12:30
Filip Piestrzeniewicz
PERFORMER, AKTOR I INNE OPCJE
Filip opowie o różnych możliwościach bycia na scenie, tak aby nie być wyłącznie człowiekiem robiącym sztuczki. Wskaże różne kierunki w których można pójść, dopasowując swój styl pracy do naturalnych predyspozycji.

13:00
NAJSZYBSZE RĘCE WSI
Mała magiczna zabawa dla wszystkich uczestników spotkania.

13:30
Szymon Maciak
W ŚWIECIE ETIUD
Nastały takie czasy, że magiczne etiudy zrobiły się wśród nas dość mało popularne. Szymon przybliży ich specyfikę, opowie dlaczego warto je tworzyć i podzieli się swoim doświadczeniem w tym zakresie.

14:00
Konrad Modzelewski
SIDŁA I WNYKI POLSZCZYZNY
Wychodząc do widza, warto zadbać, żebyśmy mówili do niego poprawną polszczyzną. Konrad opowie o czyhających na nas pułapkach językowych ze szczególnym uwzględnieniem tych, w które wpadamy najczęściej. Będzie szeroka lista przykładów i odpowiedzi na wszelkie dotyczące języka pytania.

14:30
Wspomnienie
JERZY MECWALDOWSKI “CARONI”
Powspominamy osobę redaktora naczelnego i autora większości treści kwartalnika “Hokus Pokus” wydawanego przez dziesięciolecia przez Krajowy Klub Iluzjonistów. Autora książek o iluzji, propagatora, pasjonata, teoretyka sztuki iluzji i jurora na wielu międzynarodowych konkursach.

15:00
OBIAD
Na posiłek udamy się do baru “Żaczek” oferującego dania z grilla. Zamówienia na dania składamy indywidualnie i każdy płaci za siebie.

17:00
BACKSTAGE
Zaczynamy szykować się do wieczornego show

18:00
WĄCHOCK MAGIC SHOW
Wspólny pokaz dla mieszkańców na fantastycznej scenie MGOK.

20:00
KONIEC

CENY I TERMINY
==============

Koszt uczestnictwa: 50 pln.
Płatne na miejscu.

Cena promocyjna: 0 pln.
Dla dziesięciu osób, które wystąpią podczas wieczornego show.Do 31 sierpnia 2018 przyjmujemy zgłoszenia osób zainteresowanych pojawieniem się na scenie. Zgłoszenia prosimy wysyłać w wiadomości do fanpejdża Warszawskie Inicjatywy Magiczne. W pierwszym tygodniu września będziemy ustalali repertuary i scenariusz całego show.

PODSUMOWANIE
==============
Zabierajcie notesy, żeby mieć gdzie zapisywać notatki z wykładów. Weźcie dobre humory, żeby świetnie się bawić podczas dwóch luźniejszych punktów programu. Bierzcie stroje i rekwizyty, żeby na koniec dnia jak najwięcej z nas wygenerowało jak najwięcej pozytywnego zamieszania podczas wieczornych pokazów!