O wydarzeniu możesz przeczytać:
Pierwsza część warsztatów będzie organizowana przez praskich instruktorów z Blind Circus razem ze specjalistami od pracy z niewidomymi – asystentami, nauczycielami, instruktorami sportowymi itd. A także z naszymi niewidomymi uczestnikami i wykładowcami opieki nad niewidomymi. Po zaczerpnięciu niezbędnej teorii zaczniemy przygotowania na weekend ze stowarzyszeniem. Podczas pobytu w Letohradzie będziemy pracować z dziećmi, ich rodzinami, asystentami i nauczycielami.
Zapraszamy wszystkich instruktorów cyrkowych zainteresowanych społecznymi akcjami cyrkowymi. Zajęcia obejmują żonglerkę i manipulację przedmiotami, akrobatykę, także powietrzną oraz podstawy ekwilybrystyki.
Na warsztaty przyjmiemy do 20 uczestników.
Program:
Poniedziałek, 27 kwietnia
Przyjazd
Wtorek i środa 28-29 kwietnia
Zabawy, dyskusje i wykłady
Czwartek 30 kwietnia
Przygotowania do części praktycznej, podróż do Letohradu (2 godziny w Busie)
Piątek i sobota 1-2 maja
Praca z dziećmi i młodzieżą i ich rodzinami (rodzice i rodzeństwo), asystentami, instruktorami na corocznym spotkaniu Stowarzyszenia Rodzin z Niewidomymi Dziećmi, powrót do Pragi w sobotę wieczorem.
Niedziela 3 maja
Podsumowanie warsztatów, zebranie wrażeń, pomysłów i zabaw, powrót w niedzielę wieczorem lub w poniedziałek
Przełożone ze strony http://www.circusnetwork.eu/blind-circus.html
KOCHANI WIDZOWIE! TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW! INFORMACJE O OTWARTYCH DLA PUBLICZNOŚCI POKAZACH ILUZJI ORGANIZOWANYCH TEGO DNIA ODNAJDZIECIE TUTAJ:
http://kuglarstwo.pl/event/magicy-pod-pokladem-3/
I znowu WSI z seminarzystą światowego formatu. Przyjeżdża MIKE VINCENT. Klasycznie elegancki styl prezentacji. Idealnie dopracowane techniki. Ciekawe pomysły. Do tego praktyka w nauczaniu iluzji. Mike prowadzi seminaria, organizuje w Anglii kursy iluzji, tak więc uczenie innych to dla niego nie pierwszyzna.
Kolejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat za uczestnictwo.
Plan przebiegu WSI-13 :
PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Od wczesnych godzin porannych zbieramy się na Orlenie, mieszczącym się obok Voodoo. Tak aby osoby dojeżdżające spoza miasta nie musiały się snuć pojedynczo po MacDonaldach i innych kawach. Pogadamy sobie, może potrikujemy… poczekamy wspólnie na godzinę dziesiątą.
10:00
START WSI-13
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się w Voodoo Club, Uwaga, przypominam że aktualnie klub ma oficjalnie adres: Aleja Prymasa Tysiąclecia 48A, ale mieści się w tym samym miejscu w którym mieścił się kiedy miał adres na ulicy Bema 65. Po prostu zmienili tabliczkę na budynku.
Luźne magików rozmowy.
Rejestracja osób chętnych do wzięcia udziału w SomebodyMagic, Szczegóły dotyczące przeglądu w dalszej części opisu.
GIEŁDA (10:00-18:00)
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na ławę i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.
11:00
SOMEBODY MAGIC
Programy nie dłuższe niż 5 minut. Wyłącznie programy demonstrowane na scenie.
Tym razem wysokość nagród uzależniona będzie od liczby uczestników spotkania. Pierwsze miejsce: liczba osób na wsi razy 10 PLN, drugie miejsce to razy 5 PLN a trzecie to razy 2,5 PLN.
Somebody to coś w rodzaju przeglądu na imprezie gdzie pojawia się sporo bardzo młodych magików. Pozostaje zatem reguła o punktach karnych za wulgaryzmy seksizmy i obleśności. Niech będzie trochę więcej pozytywnych wzorców dla młodych.
12:30
Wyniki SomebodyMagic.
13:00
SEMINARIUM
Mike Vincent
Pierwsza część seminarium naszego zagranicznego gościa.
14:00
SEMINARIUM
Mike Vincent
Druga część seminarium naszego zagranicznego gościa.
15:00
OBIAD
Posiłek otrzymają wszyscy którzy dokonaja opłaty za wydarzenie przed 10 stycznia 2016.
15:30
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
To element programu w którym można sprzedać coś o czym i tak wiecie, że już nigdy tego nie użyjecie. Rekwizyty z dna szuflady. Komuś mogą się jednak przydać. Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach.
Uprzedzam że tym razem błyskawiczne aukcję będę prowadził w sposób rzeczywiście błyskawiczny. To będzie szybka licytacja. Bo nam się ten punkt programu z edycji na edycję coraz bardziej i coraz mocniej rozciąga w czasie. Pora to trochę ukrócić.Tak więc podkręcimy tempo.
17:00
MAGICZNY KONKURS
Odrobinka rywalizacji ale juz bardziej pół żartem pół serio. Szczegóły na temat tego punktu programu już wkrótce.
18:00
KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI
19:00
MAGICY POD POKŁADEM
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!
Koszt imprezy:
150.00 PLN za osobę – z zebranej kwoty opłacone zostaną koszty sprowadzenia seminarzysty, posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.
Opłat prosimy dokonywać poprzez wpłaty na konto: 88116022020000000271546161
lub osobiście u organizatora gotówką.
Więcej informacji na stronie wydarzenia: https://www.facebook.com/events/1078999245446046/
Ponownie! Kilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider.
Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.
Wstęp: 10 PLN
Dzieci i młodzież pomiędzy 15 a 18 rokiem życia: wejście wyłącznie w towarzystwie opiekuna lub z pisemną zgodą rodzica.
Dzieci i młodzież poniżej 15 roku życia nie będą wpuszczane do lokalu.
KOCHANI WIDZOWIE! TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW! INFORMACJE O OTWARTYCH DLA PUBLICZNOŚCI POKAZACH ILUZJI ORGANIZOWANYCH TEGO DNIA ODNAJDZIECIE TUTAJ:
https://www.facebook.com/
To będzie ostatnie spotkanie z cyklu WSI. Zamykamy pewien rozdział w najnowszej historii sztuki iluzji w Polsce. Swoją wiedzą i umiejętnościami podzieli się tym razem dwóch polskich młodych iluzjonistów. A symboliczne zakonczenie całego cyklu podkreśli mała niespodzianka od organizatora.
Kolejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat za uczestnictwo.
Dwadzieścia pierwszych miejsc jest juz zarezerwowanych dla osób które wykupiły karnety na wszystkie spotkania z cyklu WSI w 2016 roku.
Plan przebiegu WSI-16 :
–:–
PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Osoby dojeżdzające spoza Warszawy lub mające problemy z zaśnięciem zbierają się wczesniej na stacji Orlen obok Voodoo. Ot tak żeby nie trzeba było się snuć godzinami po miescie w oczekiwaniu na rozpoczecie imprezy. Przedbiegi startują kiedy pojawi się pierwsza osoba.
11:00
START WSI-16
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się wklubie VooDoo. Czyli na zakonczenie cyklu WSI wracamy do korzeni.
11:00-18:00
GIEŁDA
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na stół i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.
11:30
POCZĄTEK KOŃCA
Oficjalne rozpoczecie ostatniego WSI. Prelekcja: Kto, kiedy i dlaczego podjął decyzję o tym że to będzie ostatnie WSI? A do kompletu o ile będa zainteresowani to również panel wspomnieniowy.
12:00
NAJSZYBSZE RĘCE WSI
Pieciobój karciany. Postaram się, żeby konkurencje stanowiły wyzwanie, a i dawały się ogladać.
13:00
SEMINARIUM
Konrad Modzelewski
opowie jak szybko wystartowac z komercyjnymi pokazami. A nie jest to temat mu obcy bo w Warszawie mieliśmy okazję obserwowac jak blyskawicznie zdominowal rynek pokazów rodzinnych.
14:00
SEMINARIUM
Maciej Obuchowski
Niesamowity moneciarz, który pasją do iluzji z monetami potrafi wspaniale zarażac. I właśnie o efektach z monetami będzie nam opowiadał i tych efektów nas uczył.
15:00
OBIAD
Posiłek otrzymają wszyscy którzy dokonaja opłaty za wydarzenie przed 2 października 2016.
16:00
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
Ostatnia okazja żeby Wasze rekwizyty zalegające pod warstwami kurzu na dnach szuflad odżyły i znowu zaczęły bawic widzów u nowych właścicieli.
Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach.
17:00
MAGICZNA KOSZYKÓWKA
Nie wiem jak Wy, ale ja wspominam tę zabawe bardzo ciepło. Powtórzymy ją!
18:00
SZTUKA ILUZJI
Pożegnalny prezent niespodzianka dla wszystkich przybyłych na ostatnie WSI.
KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI
19:00
MAGICY POD POKŁADEM – OSTATNI REJS
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!
Koszt imprezy:
50.00 PLN za osobę – z zebranej kwoty opłacone zostaną posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.
Opłat prosimy dokonywać poprzez wpłaty na konto: 88116022020000000271546161
lub osobiście u organizatora gotówką.
Przypominam że przedpłąty gwarantujące otrzymanie obiadu podczas wydarzenia przyjmowane są wyłącznie do 2 października 2016. Po tej dacie opłaty można dokonać wyłącznie na miejscu imprezy przy wejściu do klubu.
Na pytania dotyczące imprezy odpowiedzi może udzielić:
Sławomir Kowalski
iluzjonista@boo.pl
+48 880-268-979
Ważne adresy internetowe (a raczej facebookowe) związane z WSI:
Strona Wydarzenia XVI Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów:
https://www.facebook.com/
Strona fanów cyklicznych spotkań w warszawie (FanPage):
https://www.facebook.com/
Strona Facebookowa miejsca w którym odbędzie się Spotkanie:
https://www.facebook.com/
Wydarzenie „Magicy Pod Pokładem – OSTATNI REJS”, czyli pokazy kończące WSI11:
https://www.facebook.com/
Fanpage organiizatora wydarzenia:
https://www.facebook.com/
Drugi fanpage organiizatora wydarzenia:
https://www.facebook.com/
MagiCamp to warsztaty iluzji scenicznej, 6 dni wypełnionych iluzją, pracą i ćwiczeniami.
A podczas nich: podstawowe zasady jak dobrze prezentowac się na scenie i jak dobrze prezentowac efekty. Klasyczna gra w miejscu, operowanie pauzą i fokusem. Budowanie rutyn i całych programów. Zarządzanie widzem na scenie. Myślenie obrazem. Teoria i praktyka usuwania zbędnych ruchów. Jak w iluzji stosować klasyczne reguły dramatyczne? Budowanie postaci i kreowanie osobowości scenicznej. Wszystko w oparciu o sprawdzony schemat: najpierw solidna porcja teorii, a potem ćwiczenia warsztatowe ze stosowania ich w praktyce. Do tego ćwiczenie technik i trików z wieloma rekwizytami. Techniki i sposoby pracy nad nowymi efektami. Jak poszerzac repertuar szybko, sprawnie i poprawnie.
A wieczorami zabawy i wyzwania. Trochę luźniejsza forma, ale nadal nakierowana na rozwój umiejetności i pobudzanie kreatywności. Ćwiczenia w grupach, spotkania z nieznymi rekwizytwami, zabawy pobudzające kreatywność. Szukanie nowych możliwości i szlifowanie nowych umiejętności.
MagiCamp to naprawde coś kompletnie innego niż seria seminariów czy spotkanie w grupie iluzjonistów. To warsztaty z bycia na scenie jako iluzjonista. To komplesowy zbiór wiedzy i umiejętności z zakresu prezentacji iluzji na scenie.
Maksymalna liczba uczestników: 12 osób. Minimalna: 8. Zapraszamy wyłącznie osoby pełnoletnie. O udziale decyduje kolejność rejestracji.
Koszt uczestnictwa: od 1000 do 1200 pln w zależności od czasu dokonania zgłoszenia.
W związku z tym że musimy wcześniej zarezerwować miejsce, podjąć zobowiązania finansowe itp. opłata zostaje podzielona na dwie części:
– opłata rejestracyjna – w wysokości uzależnionej od czasu jej dokonania
– opłata 700 pln uiszczana gotówką na miejscu.
Wysokość opłaty rejestracyjnej w zależności od terminu jej dokonania:
300 – luty/marzec
350 – kwiecień
400 – maj
450 – czerwiec
500 – lipiec
Opłata rejestracyjna jest zwracana o ile rezygnacja z udziału nastąpi przed końcem kwietnia lub na skutek niezależnych przyczyn losowych.
W przypadku nie zebrania do końca kwietnia minimalnej liczby zgłoszeń (ośmiu), wydarzenie zostanie odwołąne, a opłaty rejestracyjne zostaną zwrócone.
Osoby zainteresowane udziałem w magiCampie proszę o kontakt pod numerem telefonu: +48 880-268-979 albo przez wysłanie wiadomości na FB – tam otrzymacie wszelkie informacje na temat sposobu uiszczenia opłat.
MagiCamp to warsztaty iluzji scenicznej, 6 dni wypełnionych iluzją, pracą i ćwiczeniami.
A podczas nich: podstawowe zasady jak dobrze prezentowac się na scenie i jak dobrze prezentowac efekty. Klasyczna gra w miejscu, operowanie pauzą i fokusem. Budowanie rutyn i całych programów. Zarządzanie widzem na scenie. Myślenie obrazem. Teoria i praktyka usuwania zbędnych ruchów. Jak w iluzji stosować klasyczne reguły dramatyczne? Budowanie postaci i kreowanie osobowości scenicznej. Wszystko w oparciu o sprawdzony schemat: najpierw solidna porcja teorii, a potem ćwiczenia warsztatowe ze stosowania ich w praktyce. Do tego ćwiczenie technik i trików z wieloma rekwizytami. Techniki i sposoby pracy nad nowymi efektami. Jak poszerzac repertuar szybko, sprawnie i poprawnie.
A wieczorami zabawy i wyzwania. Trochę luźniejsza forma, ale nadal nakierowana na rozwój umiejetności i pobudzanie kreatywności. Ćwiczenia w grupach, spotkania z nieznymi rekwizytwami, zabawy pobudzające kreatywność. Szukanie nowych możliwości i szlifowanie nowych umiejętności.
MagiCamp to naprawde coś kompletnie innego niż seria seminariów czy spotkanie w grupie iluzjonistów. To warsztaty z bycia na scenie jako iluzjonista. To komplesowy zbiór wiedzy i umiejętności z zakresu prezentacji iluzji na scenie.
Maksymalna liczba uczestników: 12 osób. Minimalna: 8. Zapraszamy wyłącznie osoby pełnoletnie. O udziale decyduje kolejność rejestracji.
Koszt uczestnictwa: od 1000 do 1200 pln w zależności od czasu dokonania zgłoszenia.
W związku z tym że musimy wcześniej zarezerwować miejsce, podjąć zobowiązania finansowe itp. opłata zostaje podzielona na dwie części:
– opłata rejestracyjna – w wysokości uzależnionej od czasu jej dokonania
– opłata 700 pln uiszczana gotówką na miejscu.
Wysokość opłaty rejestracyjnej w zależności od terminu jej dokonania:
300 – luty/marzec
350 – kwiecień
400 – maj
450 – czerwiec
500 – lipiec
Opłata rejestracyjna jest zwracana o ile rezygnacja z udziału nastąpi przed końcem kwietnia lub na skutek niezależnych przyczyn losowych.
W przypadku nie zebrania do końca kwietnia minimalnej liczby zgłoszeń (ośmiu), wydarzenie zostanie odwołąne, a opłaty rejestracyjne zostaną zwrócone.
Osoby zainteresowane udziałem w magiCampie proszę o kontakt pod numerem telefonu: +48 880-268-979 albo przez wysłanie wiadomości na FB – tam otrzymacie wszelkie informacje na temat sposobu uiszczenia opłat.
KOCHANI WIDZOWIE TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW.
INFORMACJE O ORGANIZOWANYM TEGO DNIA POKAZIE ILUZJI MOŻNA ODNALEŹĆ TUTAJ:
https://www.facebook.com/events/274692639977664/
Drugie spotkanie iluzjonistów w Wąchocku! Trzy lata temu było pierwsze w ramach Warszawskich Spotkań Iluzjonistów. Jedyna edycja wyjazdowa. Było najlepiej! I właśnie dlatego to powtarzamy! Dokładając wszelkich starań, żeby tym razem było jeszcze lepiej!!!
PLAN DNIA
=========
10:00
START
zaczynamy się zbierać w MGOK Wąchock. Kawki, herbatki.i luźne rozmowy.
11:00
EVERYBODY… SILK
Każdy uczestnik ma dwie minuty na zaprezentowanie efektu z jedwabiem. Takie magiczne wzajemne przedstawienie się i powitanie.
12:00
Łukasz Wiśniewski
PRZEZ PRYZMAT GĄBCZAKA
Na przykładzie pracy z rekwizytem, który wszyscy znamy, Łukasz opowie o detalach i szczegółach prezentacji, o których nie zawsze pamiętamy. Co często jest nawet logiczne, bo trudno pamiętać o czymś o czym się wcześniej nawet nie pomyślało.
12:30
Filip Piestrzeniewicz
PERFORMER, AKTOR I INNE OPCJE
Filip opowie o różnych możliwościach bycia na scenie, tak aby nie być wyłącznie człowiekiem robiącym sztuczki. Wskaże różne kierunki w których można pójść, dopasowując swój styl pracy do naturalnych predyspozycji.
13:00
NAJSZYBSZE RĘCE WSI
Mała magiczna zabawa dla wszystkich uczestników spotkania.
13:30
Szymon Maciak
W ŚWIECIE ETIUD
Nastały takie czasy, że magiczne etiudy zrobiły się wśród nas dość mało popularne. Szymon przybliży ich specyfikę, opowie dlaczego warto je tworzyć i podzieli się swoim doświadczeniem w tym zakresie.
14:00
Konrad Modzelewski
SIDŁA I WNYKI POLSZCZYZNY
Wychodząc do widza, warto zadbać, żebyśmy mówili do niego poprawną polszczyzną. Konrad opowie o czyhających na nas pułapkach językowych ze szczególnym uwzględnieniem tych, w które wpadamy najczęściej. Będzie szeroka lista przykładów i odpowiedzi na wszelkie dotyczące języka pytania.
14:30
Wspomnienie
JERZY MECWALDOWSKI “CARONI”
Powspominamy osobę redaktora naczelnego i autora większości treści kwartalnika “Hokus Pokus” wydawanego przez dziesięciolecia przez Krajowy Klub Iluzjonistów. Autora książek o iluzji, propagatora, pasjonata, teoretyka sztuki iluzji i jurora na wielu międzynarodowych konkursach.
15:00
OBIAD
Na posiłek udamy się do baru “Żaczek” oferującego dania z grilla. Zamówienia na dania składamy indywidualnie i każdy płaci za siebie.
17:00
BACKSTAGE
Zaczynamy szykować się do wieczornego show
18:00
WĄCHOCK MAGIC SHOW
Wspólny pokaz dla mieszkańców na fantastycznej scenie MGOK.
20:00
KONIEC
CENY I TERMINY
==============
Koszt uczestnictwa: 50 pln.
Płatne na miejscu.
Cena promocyjna: 0 pln.
Dla dziesięciu osób, które wystąpią podczas wieczornego show.Do 31 sierpnia 2018 przyjmujemy zgłoszenia osób zainteresowanych pojawieniem się na scenie. Zgłoszenia prosimy wysyłać w wiadomości do fanpejdża Warszawskie Inicjatywy Magiczne. W pierwszym tygodniu września będziemy ustalali repertuary i scenariusz całego show.
PODSUMOWANIE
==============
Zabierajcie notesy, żeby mieć gdzie zapisywać notatki z wykładów. Weźcie dobre humory, żeby świetnie się bawić podczas dwóch luźniejszych punktów programu. Bierzcie stroje i rekwizyty, żeby na koniec dnia jak najwięcej z nas wygenerowało jak najwięcej pozytywnego zamieszania podczas wieczornych pokazów!
Interesujesz się kuglarstwem i chcesz
nauczyć się posługiwać sprzętem ogniowym ?
Wpadaj do nas na nasze treningi gdzie nauczymy Cię wszystkiego od podstaw a także zdradzimy tajniki naszej pasji.
Śląski Klub Kuglarski gwarantuje że nauczysz się czegoś nowego i fascynującego.
Pamiętaj że nasi instruktorzy są pełni wiedzy i pozytywnej energii która chętnie przeleją na Ciebie!
Już teraz zapisz się na nadchodzące zajęcia !