KOCHANI WIDZOWIE! TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW! INFORMACJE O OTWARTYCH DLA PUBLICZNOŚCI POKAZACH ILUZJI ORGANIZOWANYCH TEGO DNIA ODNAJDZIECIE TUTAJ:
http://kuglarstwo.pl/event/magicy-pod-pokladem-3/
I znowu WSI z seminarzystą światowego formatu. Przyjeżdża MIKE VINCENT. Klasycznie elegancki styl prezentacji. Idealnie dopracowane techniki. Ciekawe pomysły. Do tego praktyka w nauczaniu iluzji. Mike prowadzi seminaria, organizuje w Anglii kursy iluzji, tak więc uczenie innych to dla niego nie pierwszyzna.
Kolejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat za uczestnictwo.
Plan przebiegu WSI-13 :
PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Od wczesnych godzin porannych zbieramy się na Orlenie, mieszczącym się obok Voodoo. Tak aby osoby dojeżdżające spoza miasta nie musiały się snuć pojedynczo po MacDonaldach i innych kawach. Pogadamy sobie, może potrikujemy… poczekamy wspólnie na godzinę dziesiątą.
10:00
START WSI-13
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się w Voodoo Club, Uwaga, przypominam że aktualnie klub ma oficjalnie adres: Aleja Prymasa Tysiąclecia 48A, ale mieści się w tym samym miejscu w którym mieścił się kiedy miał adres na ulicy Bema 65. Po prostu zmienili tabliczkę na budynku.
Luźne magików rozmowy.
Rejestracja osób chętnych do wzięcia udziału w SomebodyMagic, Szczegóły dotyczące przeglądu w dalszej części opisu.
GIEŁDA (10:00-18:00)
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na ławę i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.
11:00
SOMEBODY MAGIC
Programy nie dłuższe niż 5 minut. Wyłącznie programy demonstrowane na scenie.
Tym razem wysokość nagród uzależniona będzie od liczby uczestników spotkania. Pierwsze miejsce: liczba osób na wsi razy 10 PLN, drugie miejsce to razy 5 PLN a trzecie to razy 2,5 PLN.
Somebody to coś w rodzaju przeglądu na imprezie gdzie pojawia się sporo bardzo młodych magików. Pozostaje zatem reguła o punktach karnych za wulgaryzmy seksizmy i obleśności. Niech będzie trochę więcej pozytywnych wzorców dla młodych.
12:30
Wyniki SomebodyMagic.
13:00
SEMINARIUM
Mike Vincent
Pierwsza część seminarium naszego zagranicznego gościa.
14:00
SEMINARIUM
Mike Vincent
Druga część seminarium naszego zagranicznego gościa.
15:00
OBIAD
Posiłek otrzymają wszyscy którzy dokonaja opłaty za wydarzenie przed 10 stycznia 2016.
15:30
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
To element programu w którym można sprzedać coś o czym i tak wiecie, że już nigdy tego nie użyjecie. Rekwizyty z dna szuflady. Komuś mogą się jednak przydać. Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach.
Uprzedzam że tym razem błyskawiczne aukcję będę prowadził w sposób rzeczywiście błyskawiczny. To będzie szybka licytacja. Bo nam się ten punkt programu z edycji na edycję coraz bardziej i coraz mocniej rozciąga w czasie. Pora to trochę ukrócić.Tak więc podkręcimy tempo.
17:00
MAGICZNY KONKURS
Odrobinka rywalizacji ale juz bardziej pół żartem pół serio. Szczegóły na temat tego punktu programu już wkrótce.
18:00
KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI
19:00
MAGICY POD POKŁADEM
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!
Koszt imprezy:
150.00 PLN za osobę – z zebranej kwoty opłacone zostaną koszty sprowadzenia seminarzysty, posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.
Opłat prosimy dokonywać poprzez wpłaty na konto: 88116022020000000271546161
lub osobiście u organizatora gotówką.
Więcej informacji na stronie wydarzenia: https://www.facebook.com/events/1078999245446046/
Ponownie! Kilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider.
Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.
Wstęp: 10 PLN
Dzieci i młodzież pomiędzy 15 a 18 rokiem życia: wejście wyłącznie w towarzystwie opiekuna lub z pisemną zgodą rodzica.
Dzieci i młodzież poniżej 15 roku życia nie będą wpuszczane do lokalu.
„Mydlany Park – kilkaset baniek mydlanych w jednej chwili”, to happening w ramach którego kilkadziesiąt osób w kilkanaście sekund wypełni przestrzeń parku, bańkami mydlanymi. W ramach wydarzenia zostaną stworzone piękne bańki wg tajemnej receptury o średnicy od 20 do 160 cm oraz mydlane tunele o długości kilku metrów. Za pomocą profesjonalnego sprzętu: linek, sznurków i siatek żarowski park dendrologiczny zamieni się w magiczną krainę, przepełnioną mnóstwem ulotnych tworów mydlanych. Zabawa dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i seniorów ma na celu integrację międzypokoleniową oraz promocję aktywnego wypoczynku.Apel: Wzywamy wszystkie grupy bańkarsko-mydlane z Dolnego Śląska do uczestnictwa w „Mydlanym Parku”, który odbędzie się w ramach 8 edycji „Different Point of View” w dendrologicznym parku miejskim w Żarowie. Jeżeli posiadasz sprzęt bańkowy, recepturę na płyn i zwariowanych animatorów, dołącz ze swoim stoiskiem do happeningu, którego celem jest promocja bańkarzy; ich produktów oraz budowa rodzinnej, frywolnej atmosfery. Organizatorzy przedsięwzięcia spróbują sprowadzić jak największą ilość osób związanych z puszczaniem i tworzeniem wielkich baniek mydlanych, a wszystko po to, aby ożywić lokalną przestrzeń!Program: Razem Nami przygotuj stanowiska bańkarskie, uczestnicz w warsztatach budowy sprzętu, służącego do robienia wielkich baniek mydlanych, weź udział w konkursie na największą bańkę, odwiedź wyspy mydlane stworzone przez straż pożarną, porozmawiaj z profesjonalnymi animatorami, dla których jesteś inspiracją, posłuchaj muzyki płynącej w rytm dryfu mydlanych tuneli, tworzonych przez uczestników wydarzenia. O rozwoju oferty programowej, będziemy informować na bieżąco na www.fundacjatb.pl oraz na facebooku. Uczestnicy: Wystarczy przyjść do parku miejskiego w Żarowie i dobrze się bawić w gronie przyjaciół i wszystkich mieszkańców miasta i gminy. Nie wymagamy rejestracji oraz zapisów, udostępniamy profesjonalny sprzęt do robienia baniek mydlanych, przeprowadzamy instruktaż, a dla wybranych pasjonatów przewidujemy upominki, zniżki do zaprzyjaźnionych sklepów animatorskich oraz wspaniałe wspomnienia… Dla najmłodszych przygotujemy „kącik małych banieczek”.
W dniach 08-09 lipca 2016 roku Kutno po raz kolejny opanowane zostanie przez pogromców ognia z całego kraju, bo już po raz siódmy odbędzie się FIREPROOF Festiwal Ognia. W ciągu dwóch dni będziecie mogli podziwiać pokazy solistów oraz grup, trudniących się sztuką fireshow. Będzie można posłuchać najlepszej muzyki dzięki zespołom – Jelonek, Black Radio i Marne Szanse. Poza tym pojawi się mnóstwo atrakcji dla młodszych i starszych – teatry uliczne, pokazy i warsztaty kuglarskie.
Phoenix Fire Convention
25.08 -28.08 2016
The Phoenix-Con is a meeting for Fireplayers from Fireplayers.
Rejoice for a lot of workshops, a breathtaking galashow and a neverending firespace with unlimited free oil and open-end music. There is also a beautiful location with endless view over the valleys with dreamlike alpine sun.
Like the last time, we will serve Chai the whole night 🙂
Martins Firespace-Healers aka “everybodies hands” will be there (massage and wellness therapy)
Great Galashow with international well known artist of the Fireplayerscene.
There is also a shopingtime with a convention discount with Perfectpoi from Berlin, Gora nd Symetrix.
We will have lots of workshops to share tricks.
On Saturday evening the Galashow will take place where the locals are welcome to watch it too.
Please note: This is an open-air event, but there are also roofed places. So please be prepaired for not-only-sun-weather, but we hope the best.
Location: http://www.feriendorf-auenland.de/
GPS: 50.468862, 10.918697
Zum Burgberg 1
98673 Eisfeld
We look forward to you
P.P.S:
Visit here for news:
http://www.phoenix-convention.de/en
KOCHANI WIDZOWIE! TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW! INFORMACJE O OTWARTYCH DLA PUBLICZNOŚCI POKAZACH ILUZJI ORGANIZOWANYCH TEGO DNIA ODNAJDZIECIE TUTAJ:
https://www.facebook.com/
To będzie ostatnie spotkanie z cyklu WSI. Zamykamy pewien rozdział w najnowszej historii sztuki iluzji w Polsce. Swoją wiedzą i umiejętnościami podzieli się tym razem dwóch polskich młodych iluzjonistów. A symboliczne zakonczenie całego cyklu podkreśli mała niespodzianka od organizatora.
Kolejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat za uczestnictwo.
Dwadzieścia pierwszych miejsc jest juz zarezerwowanych dla osób które wykupiły karnety na wszystkie spotkania z cyklu WSI w 2016 roku.
Plan przebiegu WSI-16 :
–:–
PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Osoby dojeżdzające spoza Warszawy lub mające problemy z zaśnięciem zbierają się wczesniej na stacji Orlen obok Voodoo. Ot tak żeby nie trzeba było się snuć godzinami po miescie w oczekiwaniu na rozpoczecie imprezy. Przedbiegi startują kiedy pojawi się pierwsza osoba.
11:00
START WSI-16
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się wklubie VooDoo. Czyli na zakonczenie cyklu WSI wracamy do korzeni.
11:00-18:00
GIEŁDA
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na stół i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.
11:30
POCZĄTEK KOŃCA
Oficjalne rozpoczecie ostatniego WSI. Prelekcja: Kto, kiedy i dlaczego podjął decyzję o tym że to będzie ostatnie WSI? A do kompletu o ile będa zainteresowani to również panel wspomnieniowy.
12:00
NAJSZYBSZE RĘCE WSI
Pieciobój karciany. Postaram się, żeby konkurencje stanowiły wyzwanie, a i dawały się ogladać.
13:00
SEMINARIUM
Konrad Modzelewski
opowie jak szybko wystartowac z komercyjnymi pokazami. A nie jest to temat mu obcy bo w Warszawie mieliśmy okazję obserwowac jak blyskawicznie zdominowal rynek pokazów rodzinnych.
14:00
SEMINARIUM
Maciej Obuchowski
Niesamowity moneciarz, który pasją do iluzji z monetami potrafi wspaniale zarażac. I właśnie o efektach z monetami będzie nam opowiadał i tych efektów nas uczył.
15:00
OBIAD
Posiłek otrzymają wszyscy którzy dokonaja opłaty za wydarzenie przed 2 października 2016.
16:00
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
Ostatnia okazja żeby Wasze rekwizyty zalegające pod warstwami kurzu na dnach szuflad odżyły i znowu zaczęły bawic widzów u nowych właścicieli.
Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach.
17:00
MAGICZNA KOSZYKÓWKA
Nie wiem jak Wy, ale ja wspominam tę zabawe bardzo ciepło. Powtórzymy ją!
18:00
SZTUKA ILUZJI
Pożegnalny prezent niespodzianka dla wszystkich przybyłych na ostatnie WSI.
KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI
19:00
MAGICY POD POKŁADEM – OSTATNI REJS
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!
Koszt imprezy:
50.00 PLN za osobę – z zebranej kwoty opłacone zostaną posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.
Opłat prosimy dokonywać poprzez wpłaty na konto: 88116022020000000271546161
lub osobiście u organizatora gotówką.
Przypominam że przedpłąty gwarantujące otrzymanie obiadu podczas wydarzenia przyjmowane są wyłącznie do 2 października 2016. Po tej dacie opłaty można dokonać wyłącznie na miejscu imprezy przy wejściu do klubu.
Na pytania dotyczące imprezy odpowiedzi może udzielić:
Sławomir Kowalski
iluzjonista@boo.pl
+48 880-268-979
Ważne adresy internetowe (a raczej facebookowe) związane z WSI:
Strona Wydarzenia XVI Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów:
https://www.facebook.com/
Strona fanów cyklicznych spotkań w warszawie (FanPage):
https://www.facebook.com/
Strona Facebookowa miejsca w którym odbędzie się Spotkanie:
https://www.facebook.com/
Wydarzenie „Magicy Pod Pokładem – OSTATNI REJS”, czyli pokazy kończące WSI11:
https://www.facebook.com/
Fanpage organiizatora wydarzenia:
https://www.facebook.com/
Drugi fanpage organiizatora wydarzenia:
https://www.facebook.com/
MagiCamp to warsztaty iluzji scenicznej, 6 dni wypełnionych iluzją, pracą i ćwiczeniami.
A podczas nich: podstawowe zasady jak dobrze prezentowac się na scenie i jak dobrze prezentowac efekty. Klasyczna gra w miejscu, operowanie pauzą i fokusem. Budowanie rutyn i całych programów. Zarządzanie widzem na scenie. Myślenie obrazem. Teoria i praktyka usuwania zbędnych ruchów. Jak w iluzji stosować klasyczne reguły dramatyczne? Budowanie postaci i kreowanie osobowości scenicznej. Wszystko w oparciu o sprawdzony schemat: najpierw solidna porcja teorii, a potem ćwiczenia warsztatowe ze stosowania ich w praktyce. Do tego ćwiczenie technik i trików z wieloma rekwizytami. Techniki i sposoby pracy nad nowymi efektami. Jak poszerzac repertuar szybko, sprawnie i poprawnie.
A wieczorami zabawy i wyzwania. Trochę luźniejsza forma, ale nadal nakierowana na rozwój umiejetności i pobudzanie kreatywności. Ćwiczenia w grupach, spotkania z nieznymi rekwizytwami, zabawy pobudzające kreatywność. Szukanie nowych możliwości i szlifowanie nowych umiejętności.
MagiCamp to naprawde coś kompletnie innego niż seria seminariów czy spotkanie w grupie iluzjonistów. To warsztaty z bycia na scenie jako iluzjonista. To komplesowy zbiór wiedzy i umiejętności z zakresu prezentacji iluzji na scenie.
Maksymalna liczba uczestników: 12 osób. Minimalna: 8. Zapraszamy wyłącznie osoby pełnoletnie. O udziale decyduje kolejność rejestracji.
Koszt uczestnictwa: od 1000 do 1200 pln w zależności od czasu dokonania zgłoszenia.
W związku z tym że musimy wcześniej zarezerwować miejsce, podjąć zobowiązania finansowe itp. opłata zostaje podzielona na dwie części:
– opłata rejestracyjna – w wysokości uzależnionej od czasu jej dokonania
– opłata 700 pln uiszczana gotówką na miejscu.
Wysokość opłaty rejestracyjnej w zależności od terminu jej dokonania:
300 – luty/marzec
350 – kwiecień
400 – maj
450 – czerwiec
500 – lipiec
Opłata rejestracyjna jest zwracana o ile rezygnacja z udziału nastąpi przed końcem kwietnia lub na skutek niezależnych przyczyn losowych.
W przypadku nie zebrania do końca kwietnia minimalnej liczby zgłoszeń (ośmiu), wydarzenie zostanie odwołąne, a opłaty rejestracyjne zostaną zwrócone.
Osoby zainteresowane udziałem w magiCampie proszę o kontakt pod numerem telefonu: +48 880-268-979 albo przez wysłanie wiadomości na FB – tam otrzymacie wszelkie informacje na temat sposobu uiszczenia opłat.
Jak co roku Fireproof Festiwal Ognia będzie obfitował w pokazy tańca z ogniem, spektakle teatrów ulicznych, warsztaty i pokazy kuglarskie oraz koncerty. Przed Wami dwa dni gorącej atmosfery i niezapomnianych wrażeń:)
MagiCamp to warsztaty iluzji scenicznej, 6 dni wypełnionych iluzją, pracą i ćwiczeniami.
A podczas nich: podstawowe zasady jak dobrze prezentowac się na scenie i jak dobrze prezentowac efekty. Klasyczna gra w miejscu, operowanie pauzą i fokusem. Budowanie rutyn i całych programów. Zarządzanie widzem na scenie. Myślenie obrazem. Teoria i praktyka usuwania zbędnych ruchów. Jak w iluzji stosować klasyczne reguły dramatyczne? Budowanie postaci i kreowanie osobowości scenicznej. Wszystko w oparciu o sprawdzony schemat: najpierw solidna porcja teorii, a potem ćwiczenia warsztatowe ze stosowania ich w praktyce. Do tego ćwiczenie technik i trików z wieloma rekwizytami. Techniki i sposoby pracy nad nowymi efektami. Jak poszerzac repertuar szybko, sprawnie i poprawnie.
A wieczorami zabawy i wyzwania. Trochę luźniejsza forma, ale nadal nakierowana na rozwój umiejetności i pobudzanie kreatywności. Ćwiczenia w grupach, spotkania z nieznymi rekwizytwami, zabawy pobudzające kreatywność. Szukanie nowych możliwości i szlifowanie nowych umiejętności.
MagiCamp to naprawde coś kompletnie innego niż seria seminariów czy spotkanie w grupie iluzjonistów. To warsztaty z bycia na scenie jako iluzjonista. To komplesowy zbiór wiedzy i umiejętności z zakresu prezentacji iluzji na scenie.
Maksymalna liczba uczestników: 12 osób. Minimalna: 8. Zapraszamy wyłącznie osoby pełnoletnie. O udziale decyduje kolejność rejestracji.
Koszt uczestnictwa: od 1000 do 1200 pln w zależności od czasu dokonania zgłoszenia.
W związku z tym że musimy wcześniej zarezerwować miejsce, podjąć zobowiązania finansowe itp. opłata zostaje podzielona na dwie części:
– opłata rejestracyjna – w wysokości uzależnionej od czasu jej dokonania
– opłata 700 pln uiszczana gotówką na miejscu.
Wysokość opłaty rejestracyjnej w zależności od terminu jej dokonania:
300 – luty/marzec
350 – kwiecień
400 – maj
450 – czerwiec
500 – lipiec
Opłata rejestracyjna jest zwracana o ile rezygnacja z udziału nastąpi przed końcem kwietnia lub na skutek niezależnych przyczyn losowych.
W przypadku nie zebrania do końca kwietnia minimalnej liczby zgłoszeń (ośmiu), wydarzenie zostanie odwołąne, a opłaty rejestracyjne zostaną zwrócone.
Osoby zainteresowane udziałem w magiCampie proszę o kontakt pod numerem telefonu: +48 880-268-979 albo przez wysłanie wiadomości na FB – tam otrzymacie wszelkie informacje na temat sposobu uiszczenia opłat.
Jak co roku Fireproof Festiwal Ognia będzie obfitował w pokazy tańca z ogniem, spektakle teatrów ulicznych, warsztaty i pokazy kuglarskie oraz koncerty. Specjalnie dla Was mamy dużo ognia i dobrego rockowego grania Przed Wami dwa dni gorącej atmosfery i niezapomnianych wrażeń:) Wydarzenie jest finansowane ze środków Prezydenta Miasta Kutno.
KOCHANI WIDZOWIE TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW.
INFORMACJE O ORGANIZOWANYM TEGO DNIA POKAZIE ILUZJI MOŻNA ODNALEŹĆ TUTAJ:
https://www.facebook.com/events/274692639977664/
Drugie spotkanie iluzjonistów w Wąchocku! Trzy lata temu było pierwsze w ramach Warszawskich Spotkań Iluzjonistów. Jedyna edycja wyjazdowa. Było najlepiej! I właśnie dlatego to powtarzamy! Dokładając wszelkich starań, żeby tym razem było jeszcze lepiej!!!
PLAN DNIA
=========
10:00
START
zaczynamy się zbierać w MGOK Wąchock. Kawki, herbatki.i luźne rozmowy.
11:00
EVERYBODY… SILK
Każdy uczestnik ma dwie minuty na zaprezentowanie efektu z jedwabiem. Takie magiczne wzajemne przedstawienie się i powitanie.
12:00
Łukasz Wiśniewski
PRZEZ PRYZMAT GĄBCZAKA
Na przykładzie pracy z rekwizytem, który wszyscy znamy, Łukasz opowie o detalach i szczegółach prezentacji, o których nie zawsze pamiętamy. Co często jest nawet logiczne, bo trudno pamiętać o czymś o czym się wcześniej nawet nie pomyślało.
12:30
Filip Piestrzeniewicz
PERFORMER, AKTOR I INNE OPCJE
Filip opowie o różnych możliwościach bycia na scenie, tak aby nie być wyłącznie człowiekiem robiącym sztuczki. Wskaże różne kierunki w których można pójść, dopasowując swój styl pracy do naturalnych predyspozycji.
13:00
NAJSZYBSZE RĘCE WSI
Mała magiczna zabawa dla wszystkich uczestników spotkania.
13:30
Szymon Maciak
W ŚWIECIE ETIUD
Nastały takie czasy, że magiczne etiudy zrobiły się wśród nas dość mało popularne. Szymon przybliży ich specyfikę, opowie dlaczego warto je tworzyć i podzieli się swoim doświadczeniem w tym zakresie.
14:00
Konrad Modzelewski
SIDŁA I WNYKI POLSZCZYZNY
Wychodząc do widza, warto zadbać, żebyśmy mówili do niego poprawną polszczyzną. Konrad opowie o czyhających na nas pułapkach językowych ze szczególnym uwzględnieniem tych, w które wpadamy najczęściej. Będzie szeroka lista przykładów i odpowiedzi na wszelkie dotyczące języka pytania.
14:30
Wspomnienie
JERZY MECWALDOWSKI “CARONI”
Powspominamy osobę redaktora naczelnego i autora większości treści kwartalnika “Hokus Pokus” wydawanego przez dziesięciolecia przez Krajowy Klub Iluzjonistów. Autora książek o iluzji, propagatora, pasjonata, teoretyka sztuki iluzji i jurora na wielu międzynarodowych konkursach.
15:00
OBIAD
Na posiłek udamy się do baru “Żaczek” oferującego dania z grilla. Zamówienia na dania składamy indywidualnie i każdy płaci za siebie.
17:00
BACKSTAGE
Zaczynamy szykować się do wieczornego show
18:00
WĄCHOCK MAGIC SHOW
Wspólny pokaz dla mieszkańców na fantastycznej scenie MGOK.
20:00
KONIEC
CENY I TERMINY
==============
Koszt uczestnictwa: 50 pln.
Płatne na miejscu.
Cena promocyjna: 0 pln.
Dla dziesięciu osób, które wystąpią podczas wieczornego show.Do 31 sierpnia 2018 przyjmujemy zgłoszenia osób zainteresowanych pojawieniem się na scenie. Zgłoszenia prosimy wysyłać w wiadomości do fanpejdża Warszawskie Inicjatywy Magiczne. W pierwszym tygodniu września będziemy ustalali repertuary i scenariusz całego show.
PODSUMOWANIE
==============
Zabierajcie notesy, żeby mieć gdzie zapisywać notatki z wykładów. Weźcie dobre humory, żeby świetnie się bawić podczas dwóch luźniejszych punktów programu. Bierzcie stroje i rekwizyty, żeby na koniec dnia jak najwięcej z nas wygenerowało jak najwięcej pozytywnego zamieszania podczas wieczornych pokazów!
Zapraszamy serdecznie wszystkich chętnych na bezpłatne treningi/warsztaty Śląskiego Klubu Kuglarskiego, gdzie nauczysz się. kręcić poi/kij/wachlarzami/hula hoop/ jazdy na monocyklu/ żonglerka/iluzja itd. Jeżeli jesteś zainteresowany możesz nas spotkać w każdy piątek w Katowicach – Piotrowicach w godzinach 17 – 20. Więcej informacji na naszej stronie (link w wydarzeniu ) 🙂
Do zobaczenia !
Kilka słów od organizatora jakim jest Podrzuć.to:
Chcesz dowiedzieć się jak użyć hula hoopa na tysiąc sposobów?
Pragniesz rozszerzyć swoją bazę zabaw przed sezonem wakacyjnym?
Szukasz atrakcji którymi wyróżnisz się na tle konkurencji?
🎪 Zapraszamy na szkolenie animacyjne ALE CYRK!
Kogo? Animatorów i animatorki chcących poznać nowe zabawy i gry animacyjne, które świetnie nadadzą się na zbliżający się sezon plenerowy i wakacyjny.