Lip
3
czw
V FIREPROOF Festiwal Ognia w Kutnie @ Park im. Traugutta w Kutnie
Lip 3 – Lip 5 całodniowy

fireproof-kutnoV FIREPROOF Festiwal Ognia w Kutnie coraz bliżej (4-5 lipca 2014). W związku z tym, że to już jego piąta, a więc jubileuszowa edycja, chcemy, żeby była wyjątkowa i na długo zapadła uczestnikom oraz widzom w pamięć. Mamy takie marzenie, żeby w ciągu tych dwóch festiwalowych dni nie tylko Park im. Traugutta, będący areną zmagań ogniarzy tętnił życiem. Chcielibyśmy, aby kuglarze maści wszelakiej – szczudlarze, mimowie, żywe rzeźby, kuglarze, aktorzy, animatorzy, bańkarze, baloniarze, bębniarze, żonglerzy, cyrkowcy, kataryniarze, akrobaci, bicykliści, muzycy, iluzjoniści, wróżki, karykaturzyści i inni artyści o niecodziennych umiejętnościach – opanowali główne arterie naszego miasta i czarowali jego mieszkańców.

Niestety mamy bardzo okrojony budżet na organizację naszego festiwalu i musimy liczyć się z każdym groszem, więc nie możemy zapewnić Wam wynagrodzenia za Wasz trud. Oferujemy nocleg, wyżywienie, pamiątkowy dyplom, naszą dozgonną wdzięczność, niesamowitą atmosferę, masę wrażeń, nowe znajomości 

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o kontakt poprzez nasz adres mailowy: [email protected]

Lip
31
czw
Solowy Konkurs Tańca z Ogniem w Różanie @ Twierdza Różan
Lip 31 – Sie 1 całodniowy

Solowy Konkurs Tańca z Ogniem w ramach Dni Różana – 1 sierpnia 2014 r.

Miejsce:
Różan (woj. mazowieckie, 25 km od Makowa Mazowieckiego -nie ma PKP, tyle samo z Ostrołęki – jest PKP). Sam konkurs odbędzie się w zabytkowych fortach (http://pl.wikipedia.org/wiki/Twierdza_R) w ramach Dni Różana.

Organizator: Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury w Różanie. Jako współorganizator (Grzegorz Łuniewski, Teatr Tańca z Ogniem „Mantra”) pomagam w organizacji imprezy.

Nagrody:
1 miejsce – 1500 zł brutto
2 miejsce – 1000 zł brutto
3 miejsce – 500 zł brutto

Zgłoszenia:
Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie zgłoszenia, w którym zawarte będą następujące dane: Imię i nazwisko, data urodzenia, miasto, telefon, e-mail, czas trwania pokazu konkursowego, ilość litrów paliwa potrzebna do wykonania pokazu na adres mailowy [email protected] do dnia 18 lipca 2014 roku. Organizator zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości osób występujących w konkursie w przypadku dużej ilości zgłoszeń. O zakwalifikowaniu się do konkursu Organizator poinformuje solistów drogą mailową i telefoniczną do dnia 20 lipca 2014 roku.

Przewidywany jest nocleg dla wszystkich uczestników w sali gimnastycznej oraz ciepły posiłek. Organizator zapewnia także paliwo do pokazu. Proszę aby czas trwania pokazu konkursowego nie przekroczył 5 minut.

Kontakt:
Grzegorz Łuniewski
tel. 663 538 776
[email protected]

W przypadku dodatkowych pytań dzwonić lub pisać.

Regulamin Solowego Konkursu Tańca z Ogniem w ramach Dni Różana –
1 sierpnia 2014 r.

1. Organizatorem Solowego Konkursu Tańca z Ogniem jest Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury w Różanie.
2. Teren Spotkania obejmuje obszar Sali Gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Różanie, Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Różanie oraz miejsca wyznaczonego przez organizatora, w którym odbędzie się konkurs.
3. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie zgłoszenia, w którym zawarte będą następujące dane: Imię i nazwisko, data urodzenia, miasto, telefon, e-mail, czas trwania pokazu konkursowego, ilość litrów paliwa potrzebna do wykonania pokazu na adres mailowy [email protected] do dnia 18 lipca 2014 roku.
4. Organizator zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości osób występujących w konkursie w przypadku dużej ilości zgłoszeń. O zakwalifikowaniu się do konkursu Organizator poinformuje solistów drogą mailową i telefoniczną do dnia 20 lipca 2014 roku.
5. Organizator zapewnia zakwalifikowanym uczestnikom Konkursu paliwo do pokazu w odpowiedniej ilości litrów.
6. Organizator zapewnia osobom zakwalifikowanym do konkursu bezpłatny nocleg na szkolnej Sali gimnastycznej.
7. Organizator zapewnia osobom zakwalifikowanym do Konkursu ciepły posiłek w dniu Konkursu.
8. Uczestnicy Konkursu zobowiązują się przestrzegać Regulaminu oraz poleceń porządkowych organizatora.
9. Osoby niepełnoletnie, które chcą uczestniczyć w Konkursie, zobowiązane są do przekazania organizatorowi pisemnego zezwolenia od rodziców lub ich prawnych opiekunów, wg wzoru załączonego do niniejszego Regulaminu.
10. Na terenie Konkursu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu, palenia tytoniu oraz zażywania jakichkolwiek środków odurzających.
11. Na terenie Konkursu obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt.
12. Organizatorzy Konkursu nie ponoszą odpowiedzialności za obrażenia, urazy na zdrowiu, wypadki etc., które mają miejsce na terenie Konkursu jak i poza nim.
13. Każdy uczestnik Konkursu ponosi pełną odpowiedzialność za spowodowane przez siebie szkody.
14. Na każdym uczestniku Solowego Konkursu Tańca z Ogniem spoczywa odpowiedzialność za jakość wykonania i bezpieczeństwo posiadanego sprzętu do fireshow (wiąże się to także z kategorycznym zakazem stosowania azbestu oraz wyrobów azbesto pochodnych w trakcie pokazu, jak i poza nim).
15.Organizator ma prawo do wykluczenia z uczestnictwa w Konkursie osobę, która swoim postępowaniem w sposób rażący naruszyła Regulamin.
16. Organizator ma prawo do wykluczenia osoby, na którą napływają skargi od innych uczestników Konkursu. W szczególności dotyczy to zachowania w stosunku do innych uczestników imprezy.
17. Wszystkie sytuacje, w których łamane jest prawo (np. kradzieże) zostaną natychmiast zgłoszone odpowiednim służbom.
18. Organizator przewiduje nagrody finansowe za I miejsce (1500zł brutto), II miejsce (1000zł brutto), III miejsce (500zł brutto).
19. Nagrody finansowe zdobyte w konkursie zostaną wypłacone na konto zwycięzców do 6 sierpnia 2014 r.
20. Podpis pod Regulaminem (listą uczestników) jest jednoznaczny z jego akceptacją.
21. W przypadku małej ilości zgłoszeń organizator zastrzega sobie możliwość odwołania konkursu.

Co do punktu 9 – odpowiednie oświadczenie wyślę mailem osobom zainteresowanym.

Do zobaczenia w Różanie 😉

Wrz
19
pt
SLOT DAY w Zabierzowie @ Zabierzów, Stary Młyn nad Rudawą
Wrz 19 – Wrz 20 całodniowy

będzie młyn slotZNOWU BĘDZIE MŁYN! – CO TO OZNACZA?

Tuż przed końcem lata, krakowska ekipa SLOTu ponownie zawita w zabierzowskim starym młynie. Wraz z nią przybędą wolontariusze, wykładowcy, osoby prowadzące warsztaty, muzycy oraz uczestnicy. Zarówno miejsce jak i wydarzenie są wyjątkowe. Dzieje się tak za sprawą osób, którzy wkładają mnóstwo energii, ale i serca w obie inicjatywy. Z jednej strony, są to ludzie chętni uczyć się nowych rzeczy, z drugiej są otwarci, aby dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem czy umiejętnościami z innymi. Do tego robią to z pasją i energią, które to potrafią być zaraźliwe. I o to właśnie chodzi – o spotkanie się osobowości, charakterów, temperamentów, po prostu człowieka z człowiekiem i dzielenie się tym, co wartościowe, inspirujące i prawdziwe. Wynikiem tych spotkań jest nie tylko unikalna atmosfera, ale również zachęta do rozwoju i twórczego życia na co dzień.

Znakami rozpoznawczymi krakowskich SLOT festów są slajdy, warsztaty oraz wykłady. Tak będzie i w Zabierzowie. Kuglarstwo w różnych odmianach i barwach na dobre wpisało się w koloryt imprezy – oprócz warsztatów z żonglerki, pojek, slacka, hula-hop będzie można poznać podstawy „penspinningu” czyli sztuki kręcenia długopisem. Nawiązując do ideałów naszych gospodarzy i sielsko-wiejskiego klimatu miejsca zadbaliśmy o warsztaty związane z umiejętnościami nieco bardziej tradycyjnymi, np. tworzenie ceramiki, robienie przetworów owocowych (głównie z jabłek), czy haftowanie. To ostatnie odbędzie się pod okiem kolektywu ŻyWa Pracownia, a efektem warsztatu będzie wspólnie wyhaftowany przez uczestników (dużych i małych) obraz we wzory inspirowane motywami krakowskich strojów ludowych. Nie zabraknie warsztatów z technik wykorzystujących ponownie zużyty surowiec – stojak na rower wykonany z palet lub biżuteria z zawleczek puszek aluminiowych. Innymi słowy: P&P – praktyczne i piękne.

Starając się rozbudzać kreatywność i pasję do twórczego życia u uczestników, nie zapominamy, o tym, że „czym za młodu skorupka nasiąknie” tym w dorosłości będzie dzielić się z innymi. Dlatego też, kolejny raz przygotowujemy warsztaty dla dzieciaków. Będą to zajęcia plastyczne, rozwijające wyobraźnię, robienie papieru czerpanego oraz gra teatralna. Do tej ostatniej zapraszamy również rodziców.

Zaangażowanie lokalne i aktywne działania mające na celu pobudzenie do działań oddolnych jest wpisane w tożsamość SLOTu czyli Stowarzyszenia Lokalnych Ośrodków Twórczych. Z tej racji zaprosiliśmy Ambasadę Krakowian do podzielenia się doświadczeniami w tej dziedzinie. Zaprezentowane zostaną również prace i filmy Cecylii Malik powstałe w wyniku projektu „Koncert”.

Trudno wyobrazić sobie SLOT, który organizuje krakowska ekipa, bez slajdów i nie ma potrzeby tego robić. W tę wrześniową sobotę udamy się w bardzo szybką podróż dookoła świata, odwiedzając najpierw niedalekie nam Bałkany, później  tajemniczy Iran, następnie górzysty Kirgistan, zatrzymamy się na moment na khmerskim weselu, stamtąd ruszymy jeszcze dalej w kierunku wschodnim, aż dotrzemy na gorącą Kubę, i wreszcie wrócimy do Europy, a właściwie na jej kraniec, do kaukaskiej republiki Osetii Północnej. Ten ostatni przystanek, to już nie relacja z podróży czy pobytu w odmiennym środowisku, ale spotkanie autorskie ze Zbyszkiem Pawlakiem, który opowie o tamtejszych zwyczajach, ludziach i o zawiłościach politycznych, które w dramatyczny sposób zaznaczyły się w życiu mieszkańców Biesłanu. Autor książki „Pęknięte Miasto. Biesłan” znany jest już bywalcom slotów z trafnego wyjaśniania relacji jakie panują na Wschodzie,  opowieści o ludziach tam żyjących oraz perspektywy z jakiej patrzą na siebie, na  nas i na Zachód.

plakatMlyn będzie slotImprezę zakończy koncert bielskiego saksofonisty i wokalisty Ghostmana, który swoją muzyką i śpiewem sprawia, że nietrudno się słuchaczom oderwać od rzeczywistości i rozkoszować dźwiękami.

20 września 2014 szykuje się pełna wrażeń sobota. Jednak pomimo bogatego programu chcemy przede wszystkim spotkać się, uczyć się nawzajem, rozmawiać i słuchać, zmęczyć się ganianiem w ogródku, odpoczywać przy szklaneczce czaju w czajowni i po prostu być, z dala od zgiełku miasta, cieszyć się babim latem i przygotować się na zbliżającą się jesień.

 

 

WAŻNE INFO

Dokładny i aktualny PROGRAM wydarzeń i wskazówki na temat DOJAZDU znaleźć można na naszej stronie: http://slotkrakow.pl/

Pula biletów na BĘDZIE MŁYN! jest ściśle ograniczona – we wnętrzach starego młyna mamy miejsce dokładnie dla 150 osób. INTERNETOWA SPRZEDAŻ BILETÓW w cenie 10 zł potrwa do 17 września lub wyczerpania zapasów na stronie krakow.slot.art.pl.

 

*SLOT – KIM JESTEŚMY?

SLOT jako Stowarzyszenie Lokalnych Ośrodków Twórczych jest organizatorem SLOT Art Festivalu w Lubiążu pod Wrocławiem, którego 23. edycja odbędzie się w lipcu 2015. Corocznie zjeżdża tam około 6 000 ludzi z Polski i zagranicy, by przez kilka dni wspólnie tworzyć i rozwijać się, uczestnicząc w ponad 100 warsztatach, wykładach, projekcjach, dyskusjach, a także koncertach na 10 różnorodnych scenach muzycznych.

IDEĄ SLOTU jest dzielenie się pasją, wymiana doświadczeń i wzajemna inspiracja. Impreza bazuje na zaangażowaniu setek wolontariuszy, którzy odpowiadają za stronę organizacyjną i programową. SLOT zatem to również społeczność, na co dzień łącząca wiele osób z różnych kręgów.

W KRAKOWIE od sześciu lat odbywa się SLOT Fest – lokalna odsłona SLOT Art Festivalu, tematycznie związana z naszą wspólną pasją, jaką jest kultura Wschodu. Nie brakuje jednak również wątków artystycznych, kuglarskich, społecznych czy duchowych, zawsze owocując maksymalną różnorodnością tematów i form. SLOT Fest co pół roku gromadzi od 500 do 1000 osób, z czego dużą grupę stanowią osoby aktywnie zaangażowane we współtworzenie imprezy – wolontariusze i programowcy. Na 9. SLOT Feście w kwietniu 2013 pojawiło się ponad 1100 osób! Są z nami zarówno indywidualni poszukiwacze inspiracji, jak i całe środowiska: krakowscy miłośnicy gier, podróżnicy, kinofile, rękodzielnicy, aktywiści społeczni oraz kuglarze przyjeżdżający z całej Polski.

Ostatni SLOT Fest był poświęcony Azji Centralnej, następnie podczas SLOT Art Festivalu 2014 część ekipy współtworzyła Namiot Wschodni, a część była zaangażowana w inne inicjatywy w ramach imprezy. SLOT Dzień w Młynie jest również okazją by ponownie spędzić razem czas, bawiąc się, ucząc się, tworząc i odpoczywając.

Dołączcie do nas!

 

 

 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

Ewa Duda(PR) | 501 491 912 | [email protected]

Daniel Pochaba (koordynator) | 660 200 200 | [email protected]

SLOT Kraków | krakow.slot.art.pl | [email protected]

 

Lis
6
czw
KURS PEDAGOGIKI CYRKU @ Carnival Otwarta Przestrzeń, Łódź
Lis 6 – Lis 11 całodniowy
KURS PEDAGOGIKI CYRKU @ Carnival Otwarta Przestrzeń, Łódź | Łódź | Województwo łódzkie | Polska

7-11 LISTOPADA, ŁÓDŹ
Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
jednostka wykonawcza: Carnival, Otwarta Przestrzeń
Już po raz trzeci zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego.

Czego się dowiesz?

– gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku:
gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery.
– umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, pantomima
– metodyka prowadzenia zajęć, przykłady dobrych praktyk i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy
– zabawy, sztuczki i triki przydatne w pracy i w życiu prywatnym

Jak wygląda kurs:

– 4 godziny akrobatyki ( podstawy akrobatyki partnerskiej, piramidki, gry i zabawy)
– 5 godzin żonglerki ( piłki, maczugi, obręcze, chustki, diabolo, talerzyki)
– 5 godzin ekwilibrystyki ( szczudła, rolabola – równoważnia, monocykl, slackline-taśma do chodzenia)
– 4 godziny magii i iluzji ( sztuczki z przedmiotami codziennego użytku, gagi sceniczne)
– 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
– 3 godziny animacji czasu wolnego ( metodyka pracy animatora, praca z mikrofonem, gry i zabawy dla różnych grup)
– 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą ( dobre praktyki, rozwiązywanie problemów)

Dodatkowo można też wziąć udział w module Klownada i Pantomima

– 4h klownady ( budowanie postaci, gagi sceniczne)
– 4h pantomimy ( podstawowe ćwiczenia, zadania pantomimiczne, praca z ciałem i mimiką)

To także:

– 5 dni spędzonych w gronie niesamowitych ludzi
– Kabaret cyrku współczesnego
– Sala do ćwiczeń i sprzęt
– Materiały dla uczestników kursu

Certyfikat:

Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat pedagoga cyrku, uznawany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego . Certyfikat będzie wymieniał liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty .

Miejsce kursu :
Łódź, Carnival, Otwatra Przestrzeń Cyrkowa, ul. Siewna 15, w: Fabryka Vera 4 piętro.

Zgłoszenia oraz pytania na adres:
[email protected] lub 607450171.

O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

Maj
2
sob
II Mistrzostwa Świata w Przechodzeniu przez Rzekę @ Bydgoszcz, Wyspa Młyńska
Maj 2 całodniowy

Do wszystkich wielbicieli slackline i nie tylko!

Wpadajcie na majówkę do Bydgoszczy!
W centrum miasta, tak jak rok temu 2 maja, odbędą Mistrzostwa Świata w Przechodzeniu przez Rzekę.
Śmiałkowie z całego świata ścigać się będą na wysokości około 10 metrów i długości taśmy 30 metrów.
„Przechodzący przez rzekę”, wisząca rzeźba, symbol Bydgoszczy idzie przez Brdę 11. rok. Zwycięzca pierwszej edycji Mistrzostw zrobił to w 21.67 sekundy.

W ten, nie za długi niestety majowy weekend, również rozgrzejemy się trickline’em na Wyspie Młyńskiej 1. maja (piątek).
Swoje przybycie zapowiedzieli najlepsi z Jaanem Roose na czele.

W zawodach głównych, czyli przechodzeniu przez rzekę (2 maja, sobota) tytułu bronić będzie Danny Mensik z Czech.

Na zwycięzcę czeka czek na 1000 Euro. Nagrody pieniężne otrzymają też: zdobywca 2. miejsca – 300 Euro i 3. miejsca – 200 Euro.
Dla Was kibice również rozwiesimy taśmy. Może nie 10 metrów nad wodą a pół metra nad materacem ale powodzenia wam życzę za pierwszym razem w przejściu bez spadnięcia 😉
Już wkrótce więcej info: dla zawodników m.in. o rejestracji, dla kibiców o atrakcjach.
Na razie tyle.
Odbiór!slackline, slack

Mar
18
pt
BYDGOSZCZ SLACKLINE MEETING @ Artego Arena, Bydgoszcz
Mar 18 – Mar 20 całodniowy
BYDGOSZCZ SLACKLINE MEETING @ Artego Arena, Bydgoszcz |  |  |

Czołem!
Majówka zbliża się wielkimi krokami, trzeba więc potrenować przed „Slackline Games – Bydgoszcz 2016”. Ich głównym punktem programu będą oczywiście „III Mistrzostwa Świata w Przechodzeniu przez Rzekę” (szczegóły wkrótce). Jednak już teraz zapraszamy Was wszystkich na wielką rozgrzewkę do Bydgoszczy, w dniach 18-20 marca br. organizujemy BYDGOSZCZ SLACKLINE MEETING, na którym nie może Was zabraknąć.
Do dyspozycji mamy najpiękniejszą halę sportową w mieście – Artego Arenę, gdzie od kilku miesięcy regularnie organizujemy otwarte treningi slackline!
Na miejscu będą na Was czekać midline’y (15-50m długości, 8m wysokości), trickline, taśmy dla początkujących, rodeoline, slackrack’i.
Spać będziemy w hali, w samym sercu slackowego miasteczka :). Możliwe, że zbolałe ciało ułożycie do snu na polowych łóżkach.
Do dyspozycji będziemy mieli sanitariaty, prysznice, catering (jak to u nas – dużo kanapek, herbata, kawa i woda) i naprawdę sporo wolnej przestrzeni. Ograniczać nas będą jedynie środki bezpieczeństwa, poszanowanie dóbr materialnych i moralnych oraz wyobraźnia, której nam nie brakuje 🙂

PARTNEREM WYDARZENIA są Szkoły Sokrates Start Menadżer

PROGRAM
– 18.03.2016 Piątek
od 19. Rejestrujemy, motamy, bawimy się i śpimy/nie śpimy.

– 19.03.2016 Sobota
9-10.15 Śniadanie (ustępujemy na ten czas parkiet koszykarkom)
10-16 Ciśniemy midline, trickline, rodeo.
16-18 Speedline
18-20 Trickline jam
21- … Movie night

– 20.03.2016 Niedziela
9-10 Śniadanie
10-14 Warsztaty i pokazy dla wszystkich zainteresowanych ludzi z Bydgoszczy i reszty Świata 😉
14-22 Midline

REJESTRACJA NA BYDGOSZCZ SLACKLINE MEETING JEST OBOWIĄZKOWA!

Jak to zrobić?
1. Wysyłasz e-maila na adres [email protected] , w e-mailu piszesz:
w tytule: Slackline Bydgoszcz Meeting
w treści wiadomości: imię i nazwisko, wiek, miasto, datę przyjazdu i wyjazdu
2. Robisz przelew do dnia 15 marca (liczy się data wpłynięcia środków) na konto nr 58 1140 2017 0000 4402 1242 7342
W tytule przelewu wpisujesz imię i nazwisko.
3. Pakujesz walizki!

KOSZT
50 zł – rejestracja e-mailowa do 15.03.2016 r
120 zł – rejestracja w Bydgoszczy w dniach BSM (bez względu na długość pobytu)

W cenie: dostęp do wszystkich taśm, nocleg, szama, sanitariaty, prysznice.

Partner Bydgoszcz Slackline Meeting: SZKOŁY SOKRATES START MENADŻER
Organizator: Biuro Promocji HEROLD oraz SLACKLINE BYDGOSZCZ

Kontakt:
facebook: https://www.facebook.com/majowkawbydgoszczy/
e-mail: [email protected]
w ostateczności tel.: Przemek 793149470, Krzychu 692409393, Maciek 509340900
ZAPRASZAMY WSZYSTKIE EKIPY SLACKLINEOWE! WPADAJCIE TŁUMNIE!
Slack On! – Widzimy się w Bydgoszczy 🙂

Maj
25
śr
Urban Highline Wrocław
Maj 25 – Maj 29 całodniowy

Lublin zawita do Wrocławia przy okazji kooperacji miast Europejskiej Stolicy Kultury. Na 5 dni ulica Karola Szajnochy zostanie zaczarowana magią Lubelszczyzny.
Dla tego nie może zabraknąć akcentu Urban Highline Festival w postaci 4 taśm highline.

Wjazd za free!
Rezerwujcie czas, zapraszajcie znajomych i obserwujcie ten event, więcej informacji już niebawem.

SlackOn!

Cze
17
pt
Mydlany park @ Dendrologiczny Park Miejski
Mydlany park @ Dendrologiczny Park Miejski |  |  |

„Mydlany Park – kilkaset baniek mydlanych w jednej chwili”, to happening w ramach którego kilkadziesiąt osób w kilkanaście sekund wypełni przestrzeń parku, bańkami mydlanymi. W ramach wydarzenia zostaną stworzone piękne bańki wg tajemnej receptury o średnicy od 20 do 160 cm oraz mydlane tunele o długości kilku metrów. Za pomocą profesjonalnego sprzętu: linek, sznurków i siatek żarowski park dendrologiczny zamieni się w magiczną krainę, przepełnioną mnóstwem ulotnych tworów mydlanych. Zabawa dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i seniorów ma na celu integrację międzypokoleniową oraz promocję aktywnego wypoczynku.Apel‬: Wzywamy wszystkie grupy bańkarsko-mydlane z Dolnego Śląska do uczestnictwa w „Mydlanym Parku”, który odbędzie się w ramach 8 edycji „Different Point of View” w dendrologicznym parku miejskim w Żarowie. Jeżeli posiadasz sprzęt bańkowy, recepturę na płyn i zwariowanych animatorów, dołącz ze swoim stoiskiem do happeningu, którego celem jest promocja bańkarzy; ich produktów oraz budowa rodzinnej, frywolnej atmosfery. Organizatorzy przedsięwzięcia spróbują sprowadzić jak największą ilość osób związanych z puszczaniem i tworzeniem wielkich baniek mydlanych, a wszystko po to, aby ożywić lokalną przestrzeń!Program‬: Razem Nami przygotuj stanowiska bańkarskie, uczestnicz w warsztatach budowy sprzętu, służącego do robienia wielkich baniek mydlanych, weź udział w konkursie na największą bańkę, odwiedź wyspy mydlane stworzone przez straż pożarną, porozmawiaj z profesjonalnymi animatorami, dla których jesteś inspiracją, posłuchaj muzyki płynącej w rytm dryfu mydlanych tuneli, tworzonych przez uczestników wydarzenia. O rozwoju oferty programowej, będziemy informować na bieżąco na www.fundacjatb.pl oraz na facebooku. Uczestnicy‬: Wystarczy przyjść do parku miejskiego w Żarowie i dobrze się bawić w gronie przyjaciół i wszystkich mieszkańców miasta i gminy. Nie wymagamy rejestracji oraz zapisów, udostępniamy profesjonalny sprzęt do robienia baniek mydlanych, przeprowadzamy instruktaż, a dla wybranych pasjonatów przewidujemy upominki, zniżki do zaprzyjaźnionych sklepów animatorskich oraz wspaniałe wspomnienia… Dla najmłodszych przygotujemy „kącik małych banieczek”.

Lip
8
pt
VII Fireproof Festiwal Ognia @ Kutno
Lip 8 – Lip 9 całodniowy
VII Fireproof Festiwal Ognia @ Kutno | Kutno | województwo łódzkie | Polska

W dniach 08-09 lipca 2016 roku Kutno po raz kolejny opanowane zostanie przez pogromców ognia z całego kraju, bo już po raz siódmy odbędzie się FIREPROOF Festiwal Ognia. W ciągu dwóch dni będziecie mogli podziwiać pokazy solistów oraz grup, trudniących się sztuką fireshow. Będzie można posłuchać najlepszej muzyki dzięki zespołom – Jelonek, Black Radio i Marne Szanse. Poza tym pojawi się mnóstwo atrakcji dla młodszych i starszych – teatry uliczne, pokazy i warsztaty kuglarskie.

Sie
25
czw
Phoenix Fire Convention
Sie 25 – Sie 28 całodniowy
Phoenix Fire Convention @  |  |  |

Phoenix Fire Convention
25.08 -28.08 2016
The Phoenix-Con is a meeting for Fireplayers from Fireplayers.
Rejoice for a lot of workshops, a breathtaking galashow and a neverending firespace with unlimited free oil and open-end music. There is also a beautiful location with endless view over the valleys with dreamlike alpine sun.
Like the last time, we will serve Chai the whole night 🙂
Martins Firespace-Healers aka “everybodies hands” will be there (massage and wellness therapy)

Great Galashow with international well known artist of the Fireplayerscene.
There is also a shopingtime with a convention discount with Perfectpoi from Berlin, Gora nd Symetrix.

We will have lots of workshops to share tricks.
On Saturday evening the Galashow will take place where the locals are welcome to watch it too.

Please note: This is an open-air event, but there are also roofed places. So please be prepaired for not-only-sun-weather, but we hope the best.

Location: http://www.feriendorf-auenland.de/
GPS: 50.468862, 10.918697
Zum Burgberg 1
98673 Eisfeld
We look forward to you

P.P.S:
Visit here for news:

http://www.phoenix-convention.de/en

Wrz
9
pt
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia
Wrz 9 – Wrz 11 całodniowy
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia |  |  |

Festival of Slovak juggling

Friday 9th:
16:00 opening and registration

Saturday 10th:
all day workshops
12:00 parade
13:00 juggling competitions
19:00 GALA show
21:00 FIRE show + open space

Sunday 11th:
workshops
14:00 end

Wrz
28
śr
festival Valmez St.art (2nd international meeting of street art in Valmez) @ Valašské Meziříčí
Wrz 28 – Paź 1 całodniowy
Lip
7
pt
VIII Festiwal Ognia Fireproof @ Stowarzyszenie Kutnowska Kuźnia Kultury
Lip 7 – Lip 8 całodniowy
VIII Festiwal Ognia Fireproof

VIII Festiwal Ognia Fireproof

Jak co roku Fireproof Festiwal Ognia będzie obfitował w pokazy tańca z ogniem, spektakle teatrów ulicznych, warsztaty i pokazy kuglarskie oraz koncerty. Przed Wami dwa dni gorącej atmosfery i niezapomnianych wrażeń:)

Lip
6
pt
IX Fireproof Festiwal Ognia @ Plac Piłsudskiego, Kutno
Lip [email protected]:00 – 19:15

Jak co roku Fireproof Festiwal Ognia będzie obfitował w pokazy tańca z ogniem, spektakle teatrów ulicznych, warsztaty i pokazy kuglarskie oraz koncerty. Specjalnie dla Was mamy dużo ognia i dobrego rockowego grania Przed Wami dwa dni gorącej atmosfery i niezapomnianych wrażeń:) Wydarzenie jest finansowane ze środków Prezydenta Miasta Kutno.

Paź
20
sob
Iluzja w Animacji @ Kuglarstwo, Warszawa
Paź 20 całodniowy
Pan Buźka wraz ze sklepem Kuglarstwo.pl mają przyjemność zaprosić Was na kompleksowe, całodniowe szkolenie „Iluzja w Animacji”. Szkolenie kierowane jest w szczególności do animatorów, którzy chcieliby poszerzyć swój warsztat o pokazy magii dla dzieci, ale również dla początkujących magików i innych artystów pracujących z najmłodszymi.
Nie jest to kolejny kurs, na którym poznasz kilka sekretów, ale nie będziesz umiał zastosować ich w praktyce. Szkolenie „Iluzja w Animacji” to bardziej idea, która przy pomocy magicznych rekwizytów pozwoli zrozumieć Ci istotę występów dla dzieci. Choć oczywiście nauka pracy z rekwizytami będzie stanowiła ważną część szkolenia, to jednak główną myślą przewodnią będzie nie co pokazywać, ale jak pokazywać magiczne sztuczki dla dzieci.
Celem szkolenia jest stworzenie przez każdego uczestnika własnego 15 minutowego programu, który w późniejszym czasie mogą dalej rozbudowywać.
PROGRAM:
10.00 – 12.00 – Zasady występowania dla dzieci
– 5 pożądanych reakcji
– 10 sposobów na budowanie rutyn
– jak sprawić by dzieci pokochały nas już od pierwszej chwili
– zasady bezpieczeństwa i organizacji pokazu magii
– co wolno i powinno się robić na pokazach dla dzieci, a czego nie wolno lub nie wypada
– co powinien wiedzieć każdy magik
12.00 – 14.00 – Nauka trików
– poznanie sekretów klasycznych rekwizytów używanych w pokazach dla dzieci
– praktyczne zastosowanie rekwizytów w pokazie
– warsztat techniczny pracy z rekwizytami
14.00 – 15.00 – Przerwa obiadowa
15.00 – 15.30 – Magiczne atrybuty
– jak powinna wyglądać walizka magika i co powinno się w niej zawierać
– czy potrzebny jest stolik?
– nagłośnienie i muzyka
15.30 – 16.30 – Warsztaty układania rutyn z rekwizytami – praca w grupach
16.30 – 17.50 Marketing i promocja
– budowanie swojej postaci, wizerunek sceniczny, skrypt pokazu
– strona www, ulotki, wizytówki, gadżety, ogłoszenia w internecie
– jak zacząć przygodę z iluzją? Gdzie występować? Jak i za ile sprzedawać pokazy?
17.50 – 18.00 – Oficjalne zakończenie szkolenie
18.00 – 19.00 – Luźne rozmowy
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYM:
Bartosz Gembski, szerzej znany jako Pan Buźka, pracuje z dziećmi już ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na 117 obozach, koloniach i zielonych szkołach jako wychowawca, kierownik, pilot wycieczek, instruktor tańca, narciarstwa czy wspinaczki. Od 5 lat jest zawodowym magikiem, animatorem i konferansjerem na różnego rodzaju imprezach dla dzieci. Stworzył własny wizerunek czarodzieja w żółtym garniturze, zwanego też żółtoksiężnikiem, którego nie da się zapomnieć. Zaczynając od kameralnych przyjęć urodzinowych, dziś występuje i animuje na dużych, masowych imprezach. Dodatkowo sam organizuje liczne eventy, dzięki czemu wie jak to jest być zarówno po stronie artysty, jak i agencji.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Przekazana wiedza podczas zajęć bazuje na własnym, a co za tym idzie unikalnym, doświadczeniu Pana Buźki. Setki pokazów i poprowadzonych imprez dla dzieci pozwoliło mu wypracować metody, których nie ma na innych szkoleniach. Pan Buźka zanim został magikiem przeszedł długą drogę jako animator, dlatego dobrze wie jak wykorzystać iluzję w programach animacyjnych.
2. Czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce na szkolenie z iluzji niż sklep z rekwizytami dla magików? Nie dość, że miejsce będzie wpływało na klimat prowadzonych zajęć, to jeszcze w czasie przerw czy po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie mógł od razu zakupić dla siebie wypatrzone rekwizyty z bogatej oferty sklepu Kuglarstwo.pl
3. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma pakiet niezbędnych rekwizytów, które będzie mógł od razu wykorzystać w swoich pokazach dla dzieci. Łączna wartość rekwizytów wynosi 100zł i jest wliczona w cenę całego szkolenia.
4. Uczestnicy otrzymają również certyfikat ukończenia szkolenia z wyszczególnionym programem zajęć.
5. Oprócz materiałów poszkoleniowych każdy uczestnik otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która będzie służyła jako wsparcie po ukończonym szkoleniu. Chcemy stworzyć magiczną społeczność, która wzajemnie będzie sobie pomagać.
6. Dodatkowo dla wszystkich przewidziana jest mała niespodzianka.
CENA ZA SZKOLENIE:
550zł
W CENĘ WLICZONE JEST:
– uczestniczenie w całym szkoleniu (8 godzin zajęć)
– materiały poszkoleniowe
– pakiet profesjonalnych rekwizytów iluzjonistycznych dla każdego uczestnika o łącznej wartości 100zł
– serwis kawowy w czasie przerw
– dostęp do tajnej grupy na Facebooku
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Obiad w czasie długiej przerwy obiadowej uczestnicy organizują we własnym zakresie. W pobliżu miejsca szkolenia jest kilka restauracji i sklepów, w których można smacznie i niedrogo zjeść.
2. Warto zabrać ze sobą dodatkowe pieniądze w celu zakupu rekwizytów lub książek z oferty sklepu Kuglarstwo.pl Całą ofertę można wcześniej obejrzeć na tej stronie: http://sklep.kuglarstwo.pl/
3. Przed miejscem szkolenia znajduje się bezpłatny parking, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnego miejsca.
4. Siedziba Kuglarstwo.pl mieści się przy samej stacji metra Pole Mokotowskie. Jadąc z centrum wystarczy wsiąść w metro i przejechać dwie stacje, co zajmie jakieś 5-6 minut.
ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIE JEST BARDZO OGRANICZONA!
Ze względu na rozmiar pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie jesteśmy w stanie pomieścić tylko 12 osób!
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Należy opłacić cenę szkolenia dokonując przelewu na poniższy numer konta:
Kuglarstwo.pl
Al. Niepodległości 161
02-555 Warszawa
mBank 52 1140 2004 0000 3102 6044 0207
W tytule prosimy wpisać: Iluzja w Animacji – imię i nazwisko
Następnie wysłać maila na adres: [email protected] podając:
– imię i nazwisko
– telefon kontaktowy
– wybrany termin szkolenia
– potwierdzenie przelewu
TYLKO DOKONANA OPŁATA GWARANTUJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
Do zobaczenia!
Lis
10
sob
Iluzja w Animacji @ Kuglarstwo, Warszawa
Lis 10 całodniowy
Pan Buźka wraz ze sklepem Kuglarstwo.pl mają przyjemność zaprosić Was na kompleksowe, całodniowe szkolenie „Iluzja w Animacji”. Szkolenie kierowane jest w szczególności do animatorów, którzy chcieliby poszerzyć swój warsztat o pokazy magii dla dzieci, ale również dla początkujących magików i innych artystów pracujących z najmłodszymi.
Nie jest to kolejny kurs, na którym poznasz kilka sekretów, ale nie będziesz umiał zastosować ich w praktyce. Szkolenie „Iluzja w Animacji” to bardziej idea, która przy pomocy magicznych rekwizytów pozwoli zrozumieć Ci istotę występów dla dzieci. Choć oczywiście nauka pracy z rekwizytami będzie stanowiła ważną część szkolenia, to jednak główną myślą przewodnią będzie nie co pokazywać, ale jak pokazywać magiczne sztuczki dla dzieci.
Celem szkolenia jest stworzenie przez każdego uczestnika własnego 15 minutowego programu, który w późniejszym czasie mogą dalej rozbudowywać.
PROGRAM:
10.00 – 12.00 – Zasady występowania dla dzieci
– 5 pożądanych reakcji
– 10 sposobów na budowanie rutyn
– jak sprawić by dzieci pokochały nas już od pierwszej chwili
– zasady bezpieczeństwa i organizacji pokazu magii
– co wolno i powinno się robić na pokazach dla dzieci, a czego nie wolno lub nie wypada
– co powinien wiedzieć każdy magik
12.00 – 14.00 – Nauka trików
– poznanie sekretów klasycznych rekwizytów używanych w pokazach dla dzieci
– praktyczne zastosowanie rekwizytów w pokazie
– warsztat techniczny pracy z rekwizytami
14.00 – 15.00 – Przerwa obiadowa
15.00 – 15.30 – Magiczne atrybuty
– jak powinna wyglądać walizka magika i co powinno się w niej zawierać
– czy potrzebny jest stolik?
– nagłośnienie i muzyka
15.30 – 16.30 – Warsztaty układania rutyn z rekwizytami – praca w grupach
16.30 – 17.50 Marketing i promocja
– budowanie swojej postaci, wizerunek sceniczny, skrypt pokazu
– strona www, ulotki, wizytówki, gadżety, ogłoszenia w internecie
– jak zacząć przygodę z iluzją? Gdzie występować? Jak i za ile sprzedawać pokazy?
17.50 – 18.00 – Oficjalne zakończenie szkolenie
18.00 – 19.00 – Luźne rozmowy
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYM:
Bartosz Gembski, szerzej znany jako Pan Buźka, pracuje z dziećmi już ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na 117 obozach, koloniach i zielonych szkołach jako wychowawca, kierownik, pilot wycieczek, instruktor tańca, narciarstwa czy wspinaczki. Od 5 lat jest zawodowym magikiem, animatorem i konferansjerem na różnego rodzaju imprezach dla dzieci. Stworzył własny wizerunek czarodzieja w żółtym garniturze, zwanego też żółtoksiężnikiem, którego nie da się zapomnieć. Zaczynając od kameralnych przyjęć urodzinowych, dziś występuje i animuje na dużych, masowych imprezach. Dodatkowo sam organizuje liczne eventy, dzięki czemu wie jak to jest być zarówno po stronie artysty, jak i agencji.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Przekazana wiedza podczas zajęć bazuje na własnym, a co za tym idzie unikalnym, doświadczeniu Pana Buźki. Setki pokazów i poprowadzonych imprez dla dzieci pozwoliło mu wypracować metody, których nie ma na innych szkoleniach. Pan Buźka zanim został magikiem przeszedł długą drogę jako animator, dlatego dobrze wie jak wykorzystać iluzję w programach animacyjnych.
2. Czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce na szkolenie z iluzji niż sklep z rekwizytami dla magików? Nie dość, że miejsce będzie wpływało na klimat prowadzonych zajęć, to jeszcze w czasie przerw czy po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie mógł od razu zakupić dla siebie wypatrzone rekwizyty z bogatej oferty sklepu Kuglarstwo.pl
3. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma pakiet niezbędnych rekwizytów, które będzie mógł od razu wykorzystać w swoich pokazach dla dzieci. Łączna wartość rekwizytów wynosi 100zł i jest wliczona w cenę całego szkolenia.
4. Uczestnicy otrzymają również certyfikat ukończenia szkolenia z wyszczególnionym programem zajęć.
5. Oprócz materiałów poszkoleniowych każdy uczestnik otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która będzie służyła jako wsparcie po ukończonym szkoleniu. Chcemy stworzyć magiczną społeczność, która wzajemnie będzie sobie pomagać.
6. Dodatkowo dla wszystkich przewidziana jest mała niespodzianka.
CENA ZA SZKOLENIE:
550zł
W CENĘ WLICZONE JEST:
– uczestniczenie w całym szkoleniu (8 godzin zajęć)
– materiały poszkoleniowe
– pakiet profesjonalnych rekwizytów iluzjonistycznych dla każdego uczestnika o łącznej wartości 100zł
– serwis kawowy w czasie przerw
– dostęp do tajnej grupy na Facebooku
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Obiad w czasie długiej przerwy obiadowej uczestnicy organizują we własnym zakresie. W pobliżu miejsca szkolenia jest kilka restauracji i sklepów, w których można smacznie i niedrogo zjeść.
2. Warto zabrać ze sobą dodatkowe pieniądze w celu zakupu rekwizytów lub książek z oferty sklepu Kuglarstwo.pl Całą ofertę można wcześniej obejrzeć na tej stronie: http://sklep.kuglarstwo.pl/
3. Przed miejscem szkolenia znajduje się bezpłatny parking, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnego miejsca.
4. Siedziba Kuglarstwo.pl mieści się przy samej stacji metra Pole Mokotowskie. Jadąc z centrum wystarczy wsiąść w metro i przejechać dwie stacje, co zajmie jakieś 5-6 minut.
ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIE JEST BARDZO OGRANICZONA!
Ze względu na rozmiar pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie jesteśmy w stanie pomieścić tylko 12 osób!
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Należy opłacić cenę szkolenia dokonując przelewu na poniższy numer konta:
Kuglarstwo.pl
Al. Niepodległości 161
02-555 Warszawa
mBank 52 1140 2004 0000 3102 6044 0207
W tytule prosimy wpisać: Iluzja w Animacji – imię i nazwisko
Następnie wysłać maila na adres: [email protected] podając:
– imię i nazwisko
– telefon kontaktowy
– wybrany termin szkolenia
– potwierdzenie przelewu
TYLKO DOKONANA OPŁATA GWARANTUJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
Do zobaczenia!
Lut
8
pt
Trening / Warsztaty Śląskiego Klubu Kuglarskiego za Darmo @ Miejski Dom Kultury
Lut [email protected]:00 – 20:00
Trening / Warsztaty Śląskiego Klubu Kuglarskiego za Darmo @ Miejski Dom Kultury |  |  |

Zapraszamy serdecznie wszystkich chętnych na bezpłatne treningi/warsztaty Śląskiego Klubu Kuglarskiego, gdzie nauczysz się. kręcić poi/kij/wachlarzami/hula hoop/ jazdy na monocyklu/ żonglerka/iluzja itd. Jeżeli jesteś zainteresowany możesz nas spotkać w każdy piątek w Katowicach – Piotrowicach w godzinach 17 – 20. Więcej informacji na naszej stronie (link w wydarzeniu ) 🙂
Do zobaczenia !

Kwi
13
sob
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy
Kwi [email protected]:00 – 21:00
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

Kwi
20
sob
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi
Kwi [email protected]:00 – 21:00
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

Kwi
27
sob
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi
Kwi [email protected]:00 – 21:00
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi |  |  |

Kuglarze !

Zapraszamy was wszystkich do naszego grona pokreconch! 🙂 Spotykamy się co tydzień na trzech stawach w Katowicach pod restauracja Stara Ponderosa!
Od 18 – 21 możecie wpadać!

Do zobaczenia!