Kalendarz

wrz
19
pt.
SLOT DAY w Zabierzowie @ Zabierzów, Stary Młyn nad Rudawą
wrz 19 – wrz 20 całodniowy

będzie młyn slotZNOWU BĘDZIE MŁYN! – CO TO OZNACZA?

Tuż przed końcem lata, krakowska ekipa SLOTu ponownie zawita w zabierzowskim starym młynie. Wraz z nią przybędą wolontariusze, wykładowcy, osoby prowadzące warsztaty, muzycy oraz uczestnicy. Zarówno miejsce jak i wydarzenie są wyjątkowe. Dzieje się tak za sprawą osób, którzy wkładają mnóstwo energii, ale i serca w obie inicjatywy. Z jednej strony, są to ludzie chętni uczyć się nowych rzeczy, z drugiej są otwarci, aby dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem czy umiejętnościami z innymi. Do tego robią to z pasją i energią, które to potrafią być zaraźliwe. I o to właśnie chodzi – o spotkanie się osobowości, charakterów, temperamentów, po prostu człowieka z człowiekiem i dzielenie się tym, co wartościowe, inspirujące i prawdziwe. Wynikiem tych spotkań jest nie tylko unikalna atmosfera, ale również zachęta do rozwoju i twórczego życia na co dzień.

Znakami rozpoznawczymi krakowskich SLOT festów są slajdy, warsztaty oraz wykłady. Tak będzie i w Zabierzowie. Kuglarstwo w różnych odmianach i barwach na dobre wpisało się w koloryt imprezy – oprócz warsztatów z żonglerki, pojek, slacka, hula-hop będzie można poznać podstawy „penspinningu” czyli sztuki kręcenia długopisem. Nawiązując do ideałów naszych gospodarzy i sielsko-wiejskiego klimatu miejsca zadbaliśmy o warsztaty związane z umiejętnościami nieco bardziej tradycyjnymi, np. tworzenie ceramiki, robienie przetworów owocowych (głównie z jabłek), czy haftowanie. To ostatnie odbędzie się pod okiem kolektywu ŻyWa Pracownia, a efektem warsztatu będzie wspólnie wyhaftowany przez uczestników (dużych i małych) obraz we wzory inspirowane motywami krakowskich strojów ludowych. Nie zabraknie warsztatów z technik wykorzystujących ponownie zużyty surowiec – stojak na rower wykonany z palet lub biżuteria z zawleczek puszek aluminiowych. Innymi słowy: P&P – praktyczne i piękne.

Starając się rozbudzać kreatywność i pasję do twórczego życia u uczestników, nie zapominamy, o tym, że „czym za młodu skorupka nasiąknie” tym w dorosłości będzie dzielić się z innymi. Dlatego też, kolejny raz przygotowujemy warsztaty dla dzieciaków. Będą to zajęcia plastyczne, rozwijające wyobraźnię, robienie papieru czerpanego oraz gra teatralna. Do tej ostatniej zapraszamy również rodziców.

Zaangażowanie lokalne i aktywne działania mające na celu pobudzenie do działań oddolnych jest wpisane w tożsamość SLOTu czyli Stowarzyszenia Lokalnych Ośrodków Twórczych. Z tej racji zaprosiliśmy Ambasadę Krakowian do podzielenia się doświadczeniami w tej dziedzinie. Zaprezentowane zostaną również prace i filmy Cecylii Malik powstałe w wyniku projektu „Koncert”.

Trudno wyobrazić sobie SLOT, który organizuje krakowska ekipa, bez slajdów i nie ma potrzeby tego robić. W tę wrześniową sobotę udamy się w bardzo szybką podróż dookoła świata, odwiedzając najpierw niedalekie nam Bałkany, później  tajemniczy Iran, następnie górzysty Kirgistan, zatrzymamy się na moment na khmerskim weselu, stamtąd ruszymy jeszcze dalej w kierunku wschodnim, aż dotrzemy na gorącą Kubę, i wreszcie wrócimy do Europy, a właściwie na jej kraniec, do kaukaskiej republiki Osetii Północnej. Ten ostatni przystanek, to już nie relacja z podróży czy pobytu w odmiennym środowisku, ale spotkanie autorskie ze Zbyszkiem Pawlakiem, który opowie o tamtejszych zwyczajach, ludziach i o zawiłościach politycznych, które w dramatyczny sposób zaznaczyły się w życiu mieszkańców Biesłanu. Autor książki „Pęknięte Miasto. Biesłan” znany jest już bywalcom slotów z trafnego wyjaśniania relacji jakie panują na Wschodzie,  opowieści o ludziach tam żyjących oraz perspektywy z jakiej patrzą na siebie, na  nas i na Zachód.

plakatMlyn będzie slotImprezę zakończy koncert bielskiego saksofonisty i wokalisty Ghostmana, który swoją muzyką i śpiewem sprawia, że nietrudno się słuchaczom oderwać od rzeczywistości i rozkoszować dźwiękami.

20 września 2014 szykuje się pełna wrażeń sobota. Jednak pomimo bogatego programu chcemy przede wszystkim spotkać się, uczyć się nawzajem, rozmawiać i słuchać, zmęczyć się ganianiem w ogródku, odpoczywać przy szklaneczce czaju w czajowni i po prostu być, z dala od zgiełku miasta, cieszyć się babim latem i przygotować się na zbliżającą się jesień.

 

 

WAŻNE INFO

Dokładny i aktualny PROGRAM wydarzeń i wskazówki na temat DOJAZDU znaleźć można na naszej stronie: http://slotkrakow.pl/

Pula biletów na BĘDZIE MŁYN! jest ściśle ograniczona – we wnętrzach starego młyna mamy miejsce dokładnie dla 150 osób. INTERNETOWA SPRZEDAŻ BILETÓW w cenie 10 zł potrwa do 17 września lub wyczerpania zapasów na stronie krakow.slot.art.pl.

 

*SLOT – KIM JESTEŚMY?

SLOT jako Stowarzyszenie Lokalnych Ośrodków Twórczych jest organizatorem SLOT Art Festivalu w Lubiążu pod Wrocławiem, którego 23. edycja odbędzie się w lipcu 2015. Corocznie zjeżdża tam około 6 000 ludzi z Polski i zagranicy, by przez kilka dni wspólnie tworzyć i rozwijać się, uczestnicząc w ponad 100 warsztatach, wykładach, projekcjach, dyskusjach, a także koncertach na 10 różnorodnych scenach muzycznych.

IDEĄ SLOTU jest dzielenie się pasją, wymiana doświadczeń i wzajemna inspiracja. Impreza bazuje na zaangażowaniu setek wolontariuszy, którzy odpowiadają za stronę organizacyjną i programową. SLOT zatem to również społeczność, na co dzień łącząca wiele osób z różnych kręgów.

W KRAKOWIE od sześciu lat odbywa się SLOT Fest – lokalna odsłona SLOT Art Festivalu, tematycznie związana z naszą wspólną pasją, jaką jest kultura Wschodu. Nie brakuje jednak również wątków artystycznych, kuglarskich, społecznych czy duchowych, zawsze owocując maksymalną różnorodnością tematów i form. SLOT Fest co pół roku gromadzi od 500 do 1000 osób, z czego dużą grupę stanowią osoby aktywnie zaangażowane we współtworzenie imprezy – wolontariusze i programowcy. Na 9. SLOT Feście w kwietniu 2013 pojawiło się ponad 1100 osób! Są z nami zarówno indywidualni poszukiwacze inspiracji, jak i całe środowiska: krakowscy miłośnicy gier, podróżnicy, kinofile, rękodzielnicy, aktywiści społeczni oraz kuglarze przyjeżdżający z całej Polski.

Ostatni SLOT Fest był poświęcony Azji Centralnej, następnie podczas SLOT Art Festivalu 2014 część ekipy współtworzyła Namiot Wschodni, a część była zaangażowana w inne inicjatywy w ramach imprezy. SLOT Dzień w Młynie jest również okazją by ponownie spędzić razem czas, bawiąc się, ucząc się, tworząc i odpoczywając.

Dołączcie do nas!

 

 

 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

Ewa Duda(PR) | 501 491 912 | ewadud@gmail.com

Daniel Pochaba (koordynator) | 660 200 200 | dan.pochaba@gmail.com

SLOT Kraków | krakow.slot.art.pl | slotfestkrakow@gmail.com

 

lis
6
czw.
KURS PEDAGOGIKI CYRKU @ Carnival Otwarta Przestrzeń, Łódź
lis 6 – lis 11 całodniowy
KURS PEDAGOGIKI CYRKU @ Carnival Otwarta Przestrzeń, Łódź | Łódź | Województwo łódzkie | Polska

7-11 LISTOPADA, ŁÓDŹ
Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
jednostka wykonawcza: Carnival, Otwarta Przestrzeń
Już po raz trzeci zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego.

Czego się dowiesz?

– gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku:
gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery.
– umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, pantomima
– metodyka prowadzenia zajęć, przykłady dobrych praktyk i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy
– zabawy, sztuczki i triki przydatne w pracy i w życiu prywatnym

Jak wygląda kurs:

– 4 godziny akrobatyki ( podstawy akrobatyki partnerskiej, piramidki, gry i zabawy)
– 5 godzin żonglerki ( piłki, maczugi, obręcze, chustki, diabolo, talerzyki)
– 5 godzin ekwilibrystyki ( szczudła, rolabola – równoważnia, monocykl, slackline-taśma do chodzenia)
– 4 godziny magii i iluzji ( sztuczki z przedmiotami codziennego użytku, gagi sceniczne)
– 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
– 3 godziny animacji czasu wolnego ( metodyka pracy animatora, praca z mikrofonem, gry i zabawy dla różnych grup)
– 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą ( dobre praktyki, rozwiązywanie problemów)

Dodatkowo można też wziąć udział w module Klownada i Pantomima

– 4h klownady ( budowanie postaci, gagi sceniczne)
– 4h pantomimy ( podstawowe ćwiczenia, zadania pantomimiczne, praca z ciałem i mimiką)

To także:

– 5 dni spędzonych w gronie niesamowitych ludzi
– Kabaret cyrku współczesnego
– Sala do ćwiczeń i sprzęt
– Materiały dla uczestników kursu

Certyfikat:

Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat pedagoga cyrku, uznawany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego . Certyfikat będzie wymieniał liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty .

Miejsce kursu :
Łódź, Carnival, Otwatra Przestrzeń Cyrkowa, ul. Siewna 15, w: Fabryka Vera 4 piętro.

Zgłoszenia oraz pytania na adres:
zuzanna.jarmakowska@gmail.com lub 607450171.

O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

maj
2
sob.
II Mistrzostwa Świata w Przechodzeniu przez Rzekę @ Bydgoszcz, Wyspa Młyńska
maj 2 całodniowy

Do wszystkich wielbicieli slackline i nie tylko!

Wpadajcie na majówkę do Bydgoszczy!
W centrum miasta, tak jak rok temu 2 maja, odbędą Mistrzostwa Świata w Przechodzeniu przez Rzekę.
Śmiałkowie z całego świata ścigać się będą na wysokości około 10 metrów i długości taśmy 30 metrów.
„Przechodzący przez rzekę”, wisząca rzeźba, symbol Bydgoszczy idzie przez Brdę 11. rok. Zwycięzca pierwszej edycji Mistrzostw zrobił to w 21.67 sekundy.

W ten, nie za długi niestety majowy weekend, również rozgrzejemy się trickline’em na Wyspie Młyńskiej 1. maja (piątek).
Swoje przybycie zapowiedzieli najlepsi z Jaanem Roose na czele.

W zawodach głównych, czyli przechodzeniu przez rzekę (2 maja, sobota) tytułu bronić będzie Danny Mensik z Czech.

Na zwycięzcę czeka czek na 1000 Euro. Nagrody pieniężne otrzymają też: zdobywca 2. miejsca – 300 Euro i 3. miejsca – 200 Euro.
Dla Was kibice również rozwiesimy taśmy. Może nie 10 metrów nad wodą a pół metra nad materacem ale powodzenia wam życzę za pierwszym razem w przejściu bez spadnięcia 😉
Już wkrótce więcej info: dla zawodników m.in. o rejestracji, dla kibiców o atrakcjach.
Na razie tyle.
Odbiór!slackline, slack

mar
18
pt.
BYDGOSZCZ SLACKLINE MEETING @ Artego Arena, Bydgoszcz
mar 18 – mar 20 całodniowy
BYDGOSZCZ SLACKLINE MEETING @ Artego Arena, Bydgoszcz |  |  |

Czołem!
Majówka zbliża się wielkimi krokami, trzeba więc potrenować przed „Slackline Games – Bydgoszcz 2016”. Ich głównym punktem programu będą oczywiście „III Mistrzostwa Świata w Przechodzeniu przez Rzekę” (szczegóły wkrótce). Jednak już teraz zapraszamy Was wszystkich na wielką rozgrzewkę do Bydgoszczy, w dniach 18-20 marca br. organizujemy BYDGOSZCZ SLACKLINE MEETING, na którym nie może Was zabraknąć.
Do dyspozycji mamy najpiękniejszą halę sportową w mieście – Artego Arenę, gdzie od kilku miesięcy regularnie organizujemy otwarte treningi slackline!
Na miejscu będą na Was czekać midline’y (15-50m długości, 8m wysokości), trickline, taśmy dla początkujących, rodeoline, slackrack’i.
Spać będziemy w hali, w samym sercu slackowego miasteczka :). Możliwe, że zbolałe ciało ułożycie do snu na polowych łóżkach.
Do dyspozycji będziemy mieli sanitariaty, prysznice, catering (jak to u nas – dużo kanapek, herbata, kawa i woda) i naprawdę sporo wolnej przestrzeni. Ograniczać nas będą jedynie środki bezpieczeństwa, poszanowanie dóbr materialnych i moralnych oraz wyobraźnia, której nam nie brakuje 🙂

PARTNEREM WYDARZENIA są Szkoły Sokrates Start Menadżer

PROGRAM
– 18.03.2016 Piątek
od 19. Rejestrujemy, motamy, bawimy się i śpimy/nie śpimy.

– 19.03.2016 Sobota
9-10.15 Śniadanie (ustępujemy na ten czas parkiet koszykarkom)
10-16 Ciśniemy midline, trickline, rodeo.
16-18 Speedline
18-20 Trickline jam
21- … Movie night

– 20.03.2016 Niedziela
9-10 Śniadanie
10-14 Warsztaty i pokazy dla wszystkich zainteresowanych ludzi z Bydgoszczy i reszty Świata 😉
14-22 Midline

REJESTRACJA NA BYDGOSZCZ SLACKLINE MEETING JEST OBOWIĄZKOWA!

Jak to zrobić?
1. Wysyłasz e-maila na adres slack@herold.com.pl , w e-mailu piszesz:
w tytule: Slackline Bydgoszcz Meeting
w treści wiadomości: imię i nazwisko, wiek, miasto, datę przyjazdu i wyjazdu
2. Robisz przelew do dnia 15 marca (liczy się data wpłynięcia środków) na konto nr 58 1140 2017 0000 4402 1242 7342
W tytule przelewu wpisujesz imię i nazwisko.
3. Pakujesz walizki!

KOSZT
50 zł – rejestracja e-mailowa do 15.03.2016 r
120 zł – rejestracja w Bydgoszczy w dniach BSM (bez względu na długość pobytu)

W cenie: dostęp do wszystkich taśm, nocleg, szama, sanitariaty, prysznice.

Partner Bydgoszcz Slackline Meeting: SZKOŁY SOKRATES START MENADŻER
Organizator: Biuro Promocji HEROLD oraz SLACKLINE BYDGOSZCZ

Kontakt:
facebook: https://www.facebook.com/majowkawbydgoszczy/
e-mail: slack@herold.com.pl
w ostateczności tel.: Przemek 793149470, Krzychu 692409393, Maciek 509340900
ZAPRASZAMY WSZYSTKIE EKIPY SLACKLINEOWE! WPADAJCIE TŁUMNIE!
Slack On! – Widzimy się w Bydgoszczy 🙂

maj
25
śr.
Urban Highline Wrocław
maj 25 – maj 29 całodniowy

Lublin zawita do Wrocławia przy okazji kooperacji miast Europejskiej Stolicy Kultury. Na 5 dni ulica Karola Szajnochy zostanie zaczarowana magią Lubelszczyzny.
Dla tego nie może zabraknąć akcentu Urban Highline Festival w postaci 4 taśm highline.

Wjazd za free!
Rezerwujcie czas, zapraszajcie znajomych i obserwujcie ten event, więcej informacji już niebawem.

SlackOn!

maj
27
pt.
Wodzisławski Festiwal Kuglarzy @ Rodzinny Park Rozrywki "trzy Wzgórza"
maj 27 – maj 29 całodniowy
Wodzisławski Festiwal Kuglarzy @ Rodzinny Park Rozrywki "trzy Wzgórza" |  |  |

Wodzisławski Festiwal Kuglarzy

27, 28, 29 maja – codziennie od 13:00 w każdy dzień festiwalu 3 godzinne warsztaty kuglarskie (żonglerki pojkami, chustami, piłkami, kijem), chodzenia na slacke linach, na szczudłach – dla grup 25 osobowych. Wkrótce rozpoczynamy rekrutację, szczegóły na plakatach w szkołach, oraz stronie nasz.wodzislaw.org.pl

27 maja – od 17:00 – pokazy highline na Rynku, oraz dostępna taśma dla slacklinerów, warsztaty chodzenia na slacklinie dla amatorów, pokazy szczudlarzy i bańki mydlane w rozmiarze XXL

Ideą wystepów ulicznych jest, że wynagrodzeniem artystów jest to, co otrzymają od publiczności. W przeciwieństwie do tradycyjnej sceny, najważniejsza jest interakcja z publicznością. Zachęcamy do wrzucenia kilku groszy do kapelusza, jeśli lubicie to, co robią. I nie zapomnijcie o dzieleniu się uśmiechem.

28 maja – od 17:00 konkurs”Wodzisławski Sztukmistrz” – o nagrodę Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego- 3000PLN to konkurs prezentacji sztuki ulicznej, performatywnej, który dopuszcza wszelkie formy kuglarstwa, różne rodzaje żonglerki współczesnej i dawnej, sztukę cyrkową, klaunadę i pochodne do przedsięwzięć parateatralnych włącznie. Uczestnikiem mogą być osoby indywidualne lub zorganizowane grupy. Jedynym wymogiem udziału w konkursie będzie pokaz obejmujący jedną z wymienionych form konkursowych. Wszelkie sztuki z udziałem zwierząt, będą wyłączone z konkursu. Maksymalny czas prezentacji – do 20 min. Regulamin dostępny na stronie nasz.wodzislaw.org.pl

29 maja – niespodzianka – „Festiwal Kolorów”, zaraz potem pokaz zwycięzców konkursu oraz pokazy gości Festiwalu grupy „Śpiewające Trampki” a na finał- ogniste przedstawienie „Mistyczny ogród” Manufaktury Artystycznej Pi-art
http://zosia.wb.pl/ftp/Regulamin-konkursu-Wodzislawski-Sztukmistrz.docx
http://zosia.wb.pl/ftp/Karta-Zgloszenia-Uczestnika-WFK.pdf
http://zosia.wb.pl/ftp/Regulamin-Wodzislawskiego-Festiwalu-Kuglarzy-High-line.docx

Festiwal organizuje Stowarzyszenie Nasz Wodzisław, dzięki wsparciu Miasta Wodzisławia Śląskiego.

Partnerami Festiwalu są Stowarzyszenie Grupa Inicjatyw Twórczych GIT, Wolontariusze z Razem Raźniej Young, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji „Centrum”, Firemed, Plac Zabaw Zoolandia

Wspierają finansowo i rzeczowo również Pilsner Pub, Domaro Sp. z o.o., Wiejska Chata, Fanaberia, Restauracja Pod Arkadami, Agencja PZU Sylwester Cempel,Textil Market, EuroVip, eurocars12, BLK broker. leasing. kredyt.,treningzdawidem.pl, PREVAC sp z o.o., Agencja PKO BP z os. XXX lecia, Textil Market

Patronat medialny: naszwodzislaw.com, gazetainformator.pl, nowiny.pl, kuglarstwo.pl, Gazeta Wodzisławska, Tuwodzisław
Patronat honorowy nad Festiwalem objął Prezydent Miasta Wodzisławia Śląskiego Mieczysław Kieca.

Zapraszamy do pomocy w organizacji tego przedsięwzięcia Wolontariuszy i Sponsorów 🙂

Zosia 690696570, Witek 501740509, Tomek 535477277

cze
17
pt.
Mydlany park @ Dendrologiczny Park Miejski
cze 17@16:00
Mydlany park @ Dendrologiczny Park Miejski |  |  |

„Mydlany Park – kilkaset baniek mydlanych w jednej chwili”, to happening w ramach którego kilkadziesiąt osób w kilkanaście sekund wypełni przestrzeń parku, bańkami mydlanymi. W ramach wydarzenia zostaną stworzone piękne bańki wg tajemnej receptury o średnicy od 20 do 160 cm oraz mydlane tunele o długości kilku metrów. Za pomocą profesjonalnego sprzętu: linek, sznurków i siatek żarowski park dendrologiczny zamieni się w magiczną krainę, przepełnioną mnóstwem ulotnych tworów mydlanych. Zabawa dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i seniorów ma na celu integrację międzypokoleniową oraz promocję aktywnego wypoczynku.Apel‬: Wzywamy wszystkie grupy bańkarsko-mydlane z Dolnego Śląska do uczestnictwa w „Mydlanym Parku”, który odbędzie się w ramach 8 edycji „Different Point of View” w dendrologicznym parku miejskim w Żarowie. Jeżeli posiadasz sprzęt bańkowy, recepturę na płyn i zwariowanych animatorów, dołącz ze swoim stoiskiem do happeningu, którego celem jest promocja bańkarzy; ich produktów oraz budowa rodzinnej, frywolnej atmosfery. Organizatorzy przedsięwzięcia spróbują sprowadzić jak największą ilość osób związanych z puszczaniem i tworzeniem wielkich baniek mydlanych, a wszystko po to, aby ożywić lokalną przestrzeń!Program‬: Razem Nami przygotuj stanowiska bańkarskie, uczestnicz w warsztatach budowy sprzętu, służącego do robienia wielkich baniek mydlanych, weź udział w konkursie na największą bańkę, odwiedź wyspy mydlane stworzone przez straż pożarną, porozmawiaj z profesjonalnymi animatorami, dla których jesteś inspiracją, posłuchaj muzyki płynącej w rytm dryfu mydlanych tuneli, tworzonych przez uczestników wydarzenia. O rozwoju oferty programowej, będziemy informować na bieżąco na www.fundacjatb.pl oraz na facebooku. Uczestnicy‬: Wystarczy przyjść do parku miejskiego w Żarowie i dobrze się bawić w gronie przyjaciół i wszystkich mieszkańców miasta i gminy. Nie wymagamy rejestracji oraz zapisów, udostępniamy profesjonalny sprzęt do robienia baniek mydlanych, przeprowadzamy instruktaż, a dla wybranych pasjonatów przewidujemy upominki, zniżki do zaprzyjaźnionych sklepów animatorskich oraz wspaniałe wspomnienia… Dla najmłodszych przygotujemy „kącik małych banieczek”.

lip
8
pt.
VII Fireproof Festiwal Ognia @ Kutno
lip 8 – lip 9 całodniowy
VII Fireproof Festiwal Ognia @ Kutno | Kutno | województwo łódzkie | Polska

W dniach 08-09 lipca 2016 roku Kutno po raz kolejny opanowane zostanie przez pogromców ognia z całego kraju, bo już po raz siódmy odbędzie się FIREPROOF Festiwal Ognia. W ciągu dwóch dni będziecie mogli podziwiać pokazy solistów oraz grup, trudniących się sztuką fireshow. Będzie można posłuchać najlepszej muzyki dzięki zespołom – Jelonek, Black Radio i Marne Szanse. Poza tym pojawi się mnóstwo atrakcji dla młodszych i starszych – teatry uliczne, pokazy i warsztaty kuglarskie.

sie
25
czw.
Phoenix Fire Convention
sie 25 – sie 28 całodniowy
Phoenix Fire Convention @  |  |  |

Phoenix Fire Convention
25.08 -28.08 2016
The Phoenix-Con is a meeting for Fireplayers from Fireplayers.
Rejoice for a lot of workshops, a breathtaking galashow and a neverending firespace with unlimited free oil and open-end music. There is also a beautiful location with endless view over the valleys with dreamlike alpine sun.
Like the last time, we will serve Chai the whole night 🙂
Martins Firespace-Healers aka “everybodies hands” will be there (massage and wellness therapy)

Great Galashow with international well known artist of the Fireplayerscene.
There is also a shopingtime with a convention discount with Perfectpoi from Berlin, Gora nd Symetrix.

We will have lots of workshops to share tricks.
On Saturday evening the Galashow will take place where the locals are welcome to watch it too.

Please note: This is an open-air event, but there are also roofed places. So please be prepaired for not-only-sun-weather, but we hope the best.

Location: http://www.feriendorf-auenland.de/
GPS: 50.468862, 10.918697
Zum Burgberg 1
98673 Eisfeld
We look forward to you

P.P.S:
Visit here for news:

http://www.phoenix-convention.de/en

wrz
9
pt.
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia
wrz 9 – wrz 11 całodniowy
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia |  |  |

Festival of Slovak juggling

Friday 9th:
16:00 opening and registration

Saturday 10th:
all day workshops
12:00 parade
13:00 juggling competitions
19:00 GALA show
21:00 FIRE show + open space

Sunday 11th:
workshops
14:00 end

wrz
28
śr.
festival Valmez St.art (2nd international meeting of street art in Valmez) @ Valašské Meziříčí
wrz 28 – paź 1 całodniowy
lip
7
pt.
VIII Festiwal Ognia Fireproof @ Stowarzyszenie Kutnowska Kuźnia Kultury
lip 7 – lip 8 całodniowy
VIII Festiwal Ognia Fireproof
VIII Festiwal Ognia Fireproof

Jak co roku Fireproof Festiwal Ognia będzie obfitował w pokazy tańca z ogniem, spektakle teatrów ulicznych, warsztaty i pokazy kuglarskie oraz koncerty. Przed Wami dwa dni gorącej atmosfery i niezapomnianych wrażeń:)

lip
6
pt.
IX Fireproof Festiwal Ognia @ Plac Piłsudskiego, Kutno
lip 6@19:00 – 19:15

Jak co roku Fireproof Festiwal Ognia będzie obfitował w pokazy tańca z ogniem, spektakle teatrów ulicznych, warsztaty i pokazy kuglarskie oraz koncerty. Specjalnie dla Was mamy dużo ognia i dobrego rockowego grania Przed Wami dwa dni gorącej atmosfery i niezapomnianych wrażeń:) Wydarzenie jest finansowane ze środków Prezydenta Miasta Kutno.

paź
20
sob.
Iluzja w Animacji @ Kuglarstwo, Warszawa
paź 20 całodniowy
Pan Buźka wraz ze sklepem Kuglarstwo.pl mają przyjemność zaprosić Was na kompleksowe, całodniowe szkolenie „Iluzja w Animacji”. Szkolenie kierowane jest w szczególności do animatorów, którzy chcieliby poszerzyć swój warsztat o pokazy magii dla dzieci, ale również dla początkujących magików i innych artystów pracujących z najmłodszymi.
Nie jest to kolejny kurs, na którym poznasz kilka sekretów, ale nie będziesz umiał zastosować ich w praktyce. Szkolenie „Iluzja w Animacji” to bardziej idea, która przy pomocy magicznych rekwizytów pozwoli zrozumieć Ci istotę występów dla dzieci. Choć oczywiście nauka pracy z rekwizytami będzie stanowiła ważną część szkolenia, to jednak główną myślą przewodnią będzie nie co pokazywać, ale jak pokazywać magiczne sztuczki dla dzieci.
Celem szkolenia jest stworzenie przez każdego uczestnika własnego 15 minutowego programu, który w późniejszym czasie mogą dalej rozbudowywać.
PROGRAM:
10.00 – 12.00 – Zasady występowania dla dzieci
– 5 pożądanych reakcji
– 10 sposobów na budowanie rutyn
– jak sprawić by dzieci pokochały nas już od pierwszej chwili
– zasady bezpieczeństwa i organizacji pokazu magii
– co wolno i powinno się robić na pokazach dla dzieci, a czego nie wolno lub nie wypada
– co powinien wiedzieć każdy magik
12.00 – 14.00 – Nauka trików
– poznanie sekretów klasycznych rekwizytów używanych w pokazach dla dzieci
– praktyczne zastosowanie rekwizytów w pokazie
– warsztat techniczny pracy z rekwizytami
14.00 – 15.00 – Przerwa obiadowa
15.00 – 15.30 – Magiczne atrybuty
– jak powinna wyglądać walizka magika i co powinno się w niej zawierać
– czy potrzebny jest stolik?
– nagłośnienie i muzyka
15.30 – 16.30 – Warsztaty układania rutyn z rekwizytami – praca w grupach
16.30 – 17.50 Marketing i promocja
– budowanie swojej postaci, wizerunek sceniczny, skrypt pokazu
– strona www, ulotki, wizytówki, gadżety, ogłoszenia w internecie
– jak zacząć przygodę z iluzją? Gdzie występować? Jak i za ile sprzedawać pokazy?
17.50 – 18.00 – Oficjalne zakończenie szkolenie
18.00 – 19.00 – Luźne rozmowy
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYM:
Bartosz Gembski, szerzej znany jako Pan Buźka, pracuje z dziećmi już ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na 117 obozach, koloniach i zielonych szkołach jako wychowawca, kierownik, pilot wycieczek, instruktor tańca, narciarstwa czy wspinaczki. Od 5 lat jest zawodowym magikiem, animatorem i konferansjerem na różnego rodzaju imprezach dla dzieci. Stworzył własny wizerunek czarodzieja w żółtym garniturze, zwanego też żółtoksiężnikiem, którego nie da się zapomnieć. Zaczynając od kameralnych przyjęć urodzinowych, dziś występuje i animuje na dużych, masowych imprezach. Dodatkowo sam organizuje liczne eventy, dzięki czemu wie jak to jest być zarówno po stronie artysty, jak i agencji.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Przekazana wiedza podczas zajęć bazuje na własnym, a co za tym idzie unikalnym, doświadczeniu Pana Buźki. Setki pokazów i poprowadzonych imprez dla dzieci pozwoliło mu wypracować metody, których nie ma na innych szkoleniach. Pan Buźka zanim został magikiem przeszedł długą drogę jako animator, dlatego dobrze wie jak wykorzystać iluzję w programach animacyjnych.
2. Czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce na szkolenie z iluzji niż sklep z rekwizytami dla magików? Nie dość, że miejsce będzie wpływało na klimat prowadzonych zajęć, to jeszcze w czasie przerw czy po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie mógł od razu zakupić dla siebie wypatrzone rekwizyty z bogatej oferty sklepu Kuglarstwo.pl
3. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma pakiet niezbędnych rekwizytów, które będzie mógł od razu wykorzystać w swoich pokazach dla dzieci. Łączna wartość rekwizytów wynosi 100zł i jest wliczona w cenę całego szkolenia.
4. Uczestnicy otrzymają również certyfikat ukończenia szkolenia z wyszczególnionym programem zajęć.
5. Oprócz materiałów poszkoleniowych każdy uczestnik otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która będzie służyła jako wsparcie po ukończonym szkoleniu. Chcemy stworzyć magiczną społeczność, która wzajemnie będzie sobie pomagać.
6. Dodatkowo dla wszystkich przewidziana jest mała niespodzianka.
CENA ZA SZKOLENIE:
550zł
W CENĘ WLICZONE JEST:
– uczestniczenie w całym szkoleniu (8 godzin zajęć)
– materiały poszkoleniowe
– pakiet profesjonalnych rekwizytów iluzjonistycznych dla każdego uczestnika o łącznej wartości 100zł
– serwis kawowy w czasie przerw
– dostęp do tajnej grupy na Facebooku
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Obiad w czasie długiej przerwy obiadowej uczestnicy organizują we własnym zakresie. W pobliżu miejsca szkolenia jest kilka restauracji i sklepów, w których można smacznie i niedrogo zjeść.
2. Warto zabrać ze sobą dodatkowe pieniądze w celu zakupu rekwizytów lub książek z oferty sklepu Kuglarstwo.pl Całą ofertę można wcześniej obejrzeć na tej stronie: http://sklep.kuglarstwo.pl/
3. Przed miejscem szkolenia znajduje się bezpłatny parking, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnego miejsca.
4. Siedziba Kuglarstwo.pl mieści się przy samej stacji metra Pole Mokotowskie. Jadąc z centrum wystarczy wsiąść w metro i przejechać dwie stacje, co zajmie jakieś 5-6 minut.
ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIE JEST BARDZO OGRANICZONA!
Ze względu na rozmiar pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie jesteśmy w stanie pomieścić tylko 12 osób!
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Należy opłacić cenę szkolenia dokonując przelewu na poniższy numer konta:
Kuglarstwo.pl
Al. Niepodległości 161
02-555 Warszawa
mBank 52 1140 2004 0000 3102 6044 0207
W tytule prosimy wpisać: Iluzja w Animacji – imię i nazwisko
Następnie wysłać maila na adres: szkolenia@kuglarstwo.pl podając:
– imię i nazwisko
– telefon kontaktowy
– wybrany termin szkolenia
– potwierdzenie przelewu
TYLKO DOKONANA OPŁATA GWARANTUJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
Do zobaczenia!
lis
10
sob.
Iluzja w Animacji @ Kuglarstwo, Warszawa
lis 10 całodniowy
Pan Buźka wraz ze sklepem Kuglarstwo.pl mają przyjemność zaprosić Was na kompleksowe, całodniowe szkolenie „Iluzja w Animacji”. Szkolenie kierowane jest w szczególności do animatorów, którzy chcieliby poszerzyć swój warsztat o pokazy magii dla dzieci, ale również dla początkujących magików i innych artystów pracujących z najmłodszymi.
Nie jest to kolejny kurs, na którym poznasz kilka sekretów, ale nie będziesz umiał zastosować ich w praktyce. Szkolenie „Iluzja w Animacji” to bardziej idea, która przy pomocy magicznych rekwizytów pozwoli zrozumieć Ci istotę występów dla dzieci. Choć oczywiście nauka pracy z rekwizytami będzie stanowiła ważną część szkolenia, to jednak główną myślą przewodnią będzie nie co pokazywać, ale jak pokazywać magiczne sztuczki dla dzieci.
Celem szkolenia jest stworzenie przez każdego uczestnika własnego 15 minutowego programu, który w późniejszym czasie mogą dalej rozbudowywać.
PROGRAM:
10.00 – 12.00 – Zasady występowania dla dzieci
– 5 pożądanych reakcji
– 10 sposobów na budowanie rutyn
– jak sprawić by dzieci pokochały nas już od pierwszej chwili
– zasady bezpieczeństwa i organizacji pokazu magii
– co wolno i powinno się robić na pokazach dla dzieci, a czego nie wolno lub nie wypada
– co powinien wiedzieć każdy magik
12.00 – 14.00 – Nauka trików
– poznanie sekretów klasycznych rekwizytów używanych w pokazach dla dzieci
– praktyczne zastosowanie rekwizytów w pokazie
– warsztat techniczny pracy z rekwizytami
14.00 – 15.00 – Przerwa obiadowa
15.00 – 15.30 – Magiczne atrybuty
– jak powinna wyglądać walizka magika i co powinno się w niej zawierać
– czy potrzebny jest stolik?
– nagłośnienie i muzyka
15.30 – 16.30 – Warsztaty układania rutyn z rekwizytami – praca w grupach
16.30 – 17.50 Marketing i promocja
– budowanie swojej postaci, wizerunek sceniczny, skrypt pokazu
– strona www, ulotki, wizytówki, gadżety, ogłoszenia w internecie
– jak zacząć przygodę z iluzją? Gdzie występować? Jak i za ile sprzedawać pokazy?
17.50 – 18.00 – Oficjalne zakończenie szkolenie
18.00 – 19.00 – Luźne rozmowy
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYM:
Bartosz Gembski, szerzej znany jako Pan Buźka, pracuje z dziećmi już ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na 117 obozach, koloniach i zielonych szkołach jako wychowawca, kierownik, pilot wycieczek, instruktor tańca, narciarstwa czy wspinaczki. Od 5 lat jest zawodowym magikiem, animatorem i konferansjerem na różnego rodzaju imprezach dla dzieci. Stworzył własny wizerunek czarodzieja w żółtym garniturze, zwanego też żółtoksiężnikiem, którego nie da się zapomnieć. Zaczynając od kameralnych przyjęć urodzinowych, dziś występuje i animuje na dużych, masowych imprezach. Dodatkowo sam organizuje liczne eventy, dzięki czemu wie jak to jest być zarówno po stronie artysty, jak i agencji.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Przekazana wiedza podczas zajęć bazuje na własnym, a co za tym idzie unikalnym, doświadczeniu Pana Buźki. Setki pokazów i poprowadzonych imprez dla dzieci pozwoliło mu wypracować metody, których nie ma na innych szkoleniach. Pan Buźka zanim został magikiem przeszedł długą drogę jako animator, dlatego dobrze wie jak wykorzystać iluzję w programach animacyjnych.
2. Czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce na szkolenie z iluzji niż sklep z rekwizytami dla magików? Nie dość, że miejsce będzie wpływało na klimat prowadzonych zajęć, to jeszcze w czasie przerw czy po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie mógł od razu zakupić dla siebie wypatrzone rekwizyty z bogatej oferty sklepu Kuglarstwo.pl
3. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma pakiet niezbędnych rekwizytów, które będzie mógł od razu wykorzystać w swoich pokazach dla dzieci. Łączna wartość rekwizytów wynosi 100zł i jest wliczona w cenę całego szkolenia.
4. Uczestnicy otrzymają również certyfikat ukończenia szkolenia z wyszczególnionym programem zajęć.
5. Oprócz materiałów poszkoleniowych każdy uczestnik otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która będzie służyła jako wsparcie po ukończonym szkoleniu. Chcemy stworzyć magiczną społeczność, która wzajemnie będzie sobie pomagać.
6. Dodatkowo dla wszystkich przewidziana jest mała niespodzianka.
CENA ZA SZKOLENIE:
550zł
W CENĘ WLICZONE JEST:
– uczestniczenie w całym szkoleniu (8 godzin zajęć)
– materiały poszkoleniowe
– pakiet profesjonalnych rekwizytów iluzjonistycznych dla każdego uczestnika o łącznej wartości 100zł
– serwis kawowy w czasie przerw
– dostęp do tajnej grupy na Facebooku
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Obiad w czasie długiej przerwy obiadowej uczestnicy organizują we własnym zakresie. W pobliżu miejsca szkolenia jest kilka restauracji i sklepów, w których można smacznie i niedrogo zjeść.
2. Warto zabrać ze sobą dodatkowe pieniądze w celu zakupu rekwizytów lub książek z oferty sklepu Kuglarstwo.pl Całą ofertę można wcześniej obejrzeć na tej stronie: http://sklep.kuglarstwo.pl/
3. Przed miejscem szkolenia znajduje się bezpłatny parking, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnego miejsca.
4. Siedziba Kuglarstwo.pl mieści się przy samej stacji metra Pole Mokotowskie. Jadąc z centrum wystarczy wsiąść w metro i przejechać dwie stacje, co zajmie jakieś 5-6 minut.
ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIE JEST BARDZO OGRANICZONA!
Ze względu na rozmiar pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie jesteśmy w stanie pomieścić tylko 12 osób!
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Należy opłacić cenę szkolenia dokonując przelewu na poniższy numer konta:
Kuglarstwo.pl
Al. Niepodległości 161
02-555 Warszawa
mBank 52 1140 2004 0000 3102 6044 0207
W tytule prosimy wpisać: Iluzja w Animacji – imię i nazwisko
Następnie wysłać maila na adres: szkolenia@kuglarstwo.pl podając:
– imię i nazwisko
– telefon kontaktowy
– wybrany termin szkolenia
– potwierdzenie przelewu
TYLKO DOKONANA OPŁATA GWARANTUJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
Do zobaczenia!
lut
8
pt.
Trening / Warsztaty Śląskiego Klubu Kuglarskiego za Darmo @ Miejski Dom Kultury
lut 8@17:00 – 20:00
Trening / Warsztaty Śląskiego Klubu Kuglarskiego za Darmo @ Miejski Dom Kultury |  |  |

Zapraszamy serdecznie wszystkich chętnych na bezpłatne treningi/warsztaty Śląskiego Klubu Kuglarskiego, gdzie nauczysz się. kręcić poi/kij/wachlarzami/hula hoop/ jazdy na monocyklu/ żonglerka/iluzja itd. Jeżeli jesteś zainteresowany możesz nas spotkać w każdy piątek w Katowicach – Piotrowicach w godzinach 17 – 20. Więcej informacji na naszej stronie (link w wydarzeniu ) 🙂
Do zobaczenia !

kwi
13
sob.
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy
kwi 13@18:00 – 21:00
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
20
sob.
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi
kwi 20@18:00 – 21:00
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
27
sob.
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi
kwi 27@18:00 – 21:00
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi |  |  |

Kuglarze !

Zapraszamy was wszystkich do naszego grona pokreconch! 🙂 Spotykamy się co tydzień na trzech stawach w Katowicach pod restauracja Stara Ponderosa!
Od 18 – 21 możecie wpadać!

Do zobaczenia!

mar
23
sob.
Ale cyrk! Szkolenie dla animatorów – przygotuj się na wakacje @ Budynek F (w siedzibie Multivisual)
mar 23 – mar 24 całodniowy
Ale cyrk! Szkolenie dla animatorów - przygotuj się na wakacje @ Budynek F (w siedzibie Multivisual) | Warszawa | Mazowieckie | Polska

 

Kilka słów od organizatora jakim jest Podrzuć.to:

Chcesz dowiedzieć się jak użyć hula hoopa na tysiąc sposobów?
Pragniesz rozszerzyć swoją bazę zabaw przed sezonem wakacyjnym?
Szukasz atrakcji którymi wyróżnisz się na tle konkurencji?

🎪 Zapraszamy na szkolenie animacyjne ALE CYRK!

Kogo? Animatorów i animatorki chcących poznać nowe zabawy i gry animacyjne, które świetnie nadadzą się na zbliżający się sezon plenerowy i wakacyjny.

PLAN SZKOLENIA

SOBOTA 23 MARCA

Gry i zabawy cyrkowe (z użyciem chustek, talerzyków, woreczków, liny, piłek i obręczy)

Kreatywne hula hoop

Modelowanie balonów z gościem specjalnym Budką Kuglarską!

NIEDZIELA 24 MARCA

Gry i zabawy – kontynuacja!

Hula hoop – machine building

Talerzyki ekwilibrystyczne

Zabawy żonglerskie (z użyciem chustek, piłek, obręczy i woreczków)

OSOBY PROWADZĄCE

Miłosz Budka

czyli Budka Kuglarska zaczął swoją przygodę z cyrkiem jako hobby w wieku 16 lat w Lublinie. Szybko jednak odkrył magię cyrkowych pokazów i zdecydował, że stanął się one jego życiem. Rozpoczął treningi w lokalnych parkach, doskonaląc swoje umiejętności w żonglowaniu, akrobacjach i sztuce klaunady.

Zafascynowany atmosferą spontaniczności i bezpośredniego kontaktu z publicznością, Budka przeniósł się na ulice Polski, gdzie zdobył uznanie swoją charyzmą i entuzjazmem. Dziś, mimo że zaczynał od cyrkowego hobby, Budka Kuglarska kontynuuje swoją artystyczną podróż, oczarowując nowe miejsca i zachwycając widzów swoim niepowtarzalnym talentem.

https://budkakuglarska.com/

Dominika Knap

to animatorka kultury i filolożka polskiego języka migowego. Jej pasją i pracą jest cyrk. Od ponad 10 lat zdobywa doświadczenie cyrkowe w Polsce i za granicą.

Prowadzi warsztaty dla wszystkich grupach wiekowych oraz osób z niepełnosprawnościami. Dotychczas współpracowała z Urzędem Miasta Lublin, Zakładem Karny w Chełmie, Centrum Kultury w Lublinie czy Lubelską Szkołą Realną. Popularyzatorka wiedzy o pedagogice cyrku podczas konferencji naukowych i zjazdów branżowych. Występowała m.in. podczas XII Ogólnopolskiej Giełdy Projektów – Narodowe Centrum Kultury, Międzynarodowego Kongresu Edukacji Nieformalnej, konferencji Animacja kultury w teorii i praktyce – Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie oraz przeprowadziła wiele szkoleń i kursów. Współtwórczyni licznych wydarzeń branżowych, m.in. Kursor Cyrkowy w Warszawie czy CYRKx podczas Carnavalu Sztukmistrzów. Autorka materiałów edukacyjnych „Karty cyrkowych opowieści” oraz laureatka projektów stypendialnych – Cyrk da się zamigać!, Inspirator, CyrkON.

Współzałożycielka i członkini lubelskiej Fundacji Ośmiornice Kreatywności i Fundacji Sieć Pedagogiki Cyrku, twórczyni Fundacji Inside Out. Działaczka w Polskim Forum Młodego Cyrku.

Laureatka nagrody Żurawie – Lubelskie Wyróżnienia Kulturalne 2022 w kategorii Animacja Kultury. Prywatnie miłośniczka jazdy na rowerze i wędrówek po górach.

Wiktoria Witenberg

hobbystycznie uprawia cyrk od 10 lat. Zaś od 2018 roku pedagogika cyrku jest elementem jej pracy zawodowej. Zaczynała od hula hoop, a skończyła na uczeniu innych wielu różnych dziedzin cyrkowych.

Od 3 lat prowadzi firmę cyrkową Podrzuć.to, której założenie trwało 6 tygodni – od pierwszego pomysłu do premiery sklepu. Jest również współzałożycielką Sieci Pedagogiki Cyrku, organizatorką Kursu Pedagogiki Cyrku w 2019 roku, trenerką cyrkową w teamie Odskoczni (Fundacji Pracowni Inspiracji Społecznych).

Wg niej dzień bez kubka herbaty jest dniem straconym. Studia: Zarządzanie i Przywództwo oraz Filologia Polskiego Języka Migowego. Kocha zmiany, ma tysiąc pomysłów na minutę, z czego większości z nich zapomina, a te które uda się jej zapamiętać – realizuje. Od niedawna mejkerka w przestrzeni kreatywnej FabLab.

Więcej informacji: https://podrzuc.to/szkolenieanimacyjne?fbclid=IwAR2AEBRF5zvD-3op1ieTtmUQbJmd6T6BSOTXkPHqi1oeC-DhxBpJu4LqTLs