V FIREPROOF Festiwal Ognia w Kutnie coraz bliżej (4-5 lipca 2014). W związku z tym, że to już jego piąta, a więc jubileuszowa edycja, chcemy, żeby była wyjątkowa i na długo zapadła uczestnikom oraz widzom w pamięć. Mamy takie marzenie, żeby w ciągu tych dwóch festiwalowych dni nie tylko Park im. Traugutta, będący areną zmagań ogniarzy tętnił życiem. Chcielibyśmy, aby kuglarze maści wszelakiej – szczudlarze, mimowie, żywe rzeźby, kuglarze, aktorzy, animatorzy, bańkarze, baloniarze, bębniarze, żonglerzy, cyrkowcy, kataryniarze, akrobaci, bicykliści, muzycy, iluzjoniści, wróżki, karykaturzyści i inni artyści o niecodziennych umiejętnościach – opanowali główne arterie naszego miasta i czarowali jego mieszkańców.
Niestety mamy bardzo okrojony budżet na organizację naszego festiwalu i musimy liczyć się z każdym groszem, więc nie możemy zapewnić Wam wynagrodzenia za Wasz trud. Oferujemy nocleg, wyżywienie, pamiątkowy dyplom, naszą dozgonną wdzięczność, niesamowitą atmosferę, masę wrażeń, nowe znajomości
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o kontakt poprzez nasz adres mailowy: grupa.fireproof@gmail.com
Solowy Konkurs Tańca z Ogniem w ramach Dni Różana – 1 sierpnia 2014 r.
Miejsce:
Różan (woj. mazowieckie, 25 km od Makowa Mazowieckiego -nie ma PKP, tyle samo z Ostrołęki – jest PKP). Sam konkurs odbędzie się w zabytkowych fortach (http://pl.wikipedia.org/wiki/Twierdza_R) w ramach Dni Różana.
Organizator: Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury w Różanie. Jako współorganizator (Grzegorz Łuniewski, Teatr Tańca z Ogniem „Mantra”) pomagam w organizacji imprezy.
Nagrody:
1 miejsce – 1500 zł brutto
2 miejsce – 1000 zł brutto
3 miejsce – 500 zł brutto
Zgłoszenia:
Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie zgłoszenia, w którym zawarte będą następujące dane: Imię i nazwisko, data urodzenia, miasto, telefon, e-mail, czas trwania pokazu konkursowego, ilość litrów paliwa potrzebna do wykonania pokazu na adres mailowy grzegorzluniewski@teatrmantra.pl do dnia 18 lipca 2014 roku. Organizator zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości osób występujących w konkursie w przypadku dużej ilości zgłoszeń. O zakwalifikowaniu się do konkursu Organizator poinformuje solistów drogą mailową i telefoniczną do dnia 20 lipca 2014 roku.
Przewidywany jest nocleg dla wszystkich uczestników w sali gimnastycznej oraz ciepły posiłek. Organizator zapewnia także paliwo do pokazu. Proszę aby czas trwania pokazu konkursowego nie przekroczył 5 minut.
Kontakt:
Grzegorz Łuniewski
tel. 663 538 776
grzegorzluniewski@teatrmantra.pl
W przypadku dodatkowych pytań dzwonić lub pisać.
Regulamin Solowego Konkursu Tańca z Ogniem w ramach Dni Różana –
1 sierpnia 2014 r.
1. Organizatorem Solowego Konkursu Tańca z Ogniem jest Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury w Różanie.
2. Teren Spotkania obejmuje obszar Sali Gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Różanie, Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Różanie oraz miejsca wyznaczonego przez organizatora, w którym odbędzie się konkurs.
3. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie zgłoszenia, w którym zawarte będą następujące dane: Imię i nazwisko, data urodzenia, miasto, telefon, e-mail, czas trwania pokazu konkursowego, ilość litrów paliwa potrzebna do wykonania pokazu na adres mailowy grzegorzluniewski@teatrmantra.pl do dnia 18 lipca 2014 roku.
4. Organizator zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości osób występujących w konkursie w przypadku dużej ilości zgłoszeń. O zakwalifikowaniu się do konkursu Organizator poinformuje solistów drogą mailową i telefoniczną do dnia 20 lipca 2014 roku.
5. Organizator zapewnia zakwalifikowanym uczestnikom Konkursu paliwo do pokazu w odpowiedniej ilości litrów.
6. Organizator zapewnia osobom zakwalifikowanym do konkursu bezpłatny nocleg na szkolnej Sali gimnastycznej.
7. Organizator zapewnia osobom zakwalifikowanym do Konkursu ciepły posiłek w dniu Konkursu.
8. Uczestnicy Konkursu zobowiązują się przestrzegać Regulaminu oraz poleceń porządkowych organizatora.
9. Osoby niepełnoletnie, które chcą uczestniczyć w Konkursie, zobowiązane są do przekazania organizatorowi pisemnego zezwolenia od rodziców lub ich prawnych opiekunów, wg wzoru załączonego do niniejszego Regulaminu.
10. Na terenie Konkursu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu, palenia tytoniu oraz zażywania jakichkolwiek środków odurzających.
11. Na terenie Konkursu obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt.
12. Organizatorzy Konkursu nie ponoszą odpowiedzialności za obrażenia, urazy na zdrowiu, wypadki etc., które mają miejsce na terenie Konkursu jak i poza nim.
13. Każdy uczestnik Konkursu ponosi pełną odpowiedzialność za spowodowane przez siebie szkody.
14. Na każdym uczestniku Solowego Konkursu Tańca z Ogniem spoczywa odpowiedzialność za jakość wykonania i bezpieczeństwo posiadanego sprzętu do fireshow (wiąże się to także z kategorycznym zakazem stosowania azbestu oraz wyrobów azbesto pochodnych w trakcie pokazu, jak i poza nim).
15.Organizator ma prawo do wykluczenia z uczestnictwa w Konkursie osobę, która swoim postępowaniem w sposób rażący naruszyła Regulamin.
16. Organizator ma prawo do wykluczenia osoby, na którą napływają skargi od innych uczestników Konkursu. W szczególności dotyczy to zachowania w stosunku do innych uczestników imprezy.
17. Wszystkie sytuacje, w których łamane jest prawo (np. kradzieże) zostaną natychmiast zgłoszone odpowiednim służbom.
18. Organizator przewiduje nagrody finansowe za I miejsce (1500zł brutto), II miejsce (1000zł brutto), III miejsce (500zł brutto).
19. Nagrody finansowe zdobyte w konkursie zostaną wypłacone na konto zwycięzców do 6 sierpnia 2014 r.
20. Podpis pod Regulaminem (listą uczestników) jest jednoznaczny z jego akceptacją.
21. W przypadku małej ilości zgłoszeń organizator zastrzega sobie możliwość odwołania konkursu.
Co do punktu 9 – odpowiednie oświadczenie wyślę mailem osobom zainteresowanym.
Do zobaczenia w Różanie 😉
ZNOWU BĘDZIE MŁYN! – CO TO OZNACZA?
Tuż przed końcem lata, krakowska ekipa SLOTu ponownie zawita w zabierzowskim starym młynie. Wraz z nią przybędą wolontariusze, wykładowcy, osoby prowadzące warsztaty, muzycy oraz uczestnicy. Zarówno miejsce jak i wydarzenie są wyjątkowe. Dzieje się tak za sprawą osób, którzy wkładają mnóstwo energii, ale i serca w obie inicjatywy. Z jednej strony, są to ludzie chętni uczyć się nowych rzeczy, z drugiej są otwarci, aby dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem czy umiejętnościami z innymi. Do tego robią to z pasją i energią, które to potrafią być zaraźliwe. I o to właśnie chodzi – o spotkanie się osobowości, charakterów, temperamentów, po prostu człowieka z człowiekiem i dzielenie się tym, co wartościowe, inspirujące i prawdziwe. Wynikiem tych spotkań jest nie tylko unikalna atmosfera, ale również zachęta do rozwoju i twórczego życia na co dzień.
Znakami rozpoznawczymi krakowskich SLOT festów są slajdy, warsztaty oraz wykłady. Tak będzie i w Zabierzowie. Kuglarstwo w różnych odmianach i barwach na dobre wpisało się w koloryt imprezy – oprócz warsztatów z żonglerki, pojek, slacka, hula-hop będzie można poznać podstawy „penspinningu” czyli sztuki kręcenia długopisem. Nawiązując do ideałów naszych gospodarzy i sielsko-wiejskiego klimatu miejsca zadbaliśmy o warsztaty związane z umiejętnościami nieco bardziej tradycyjnymi, np. tworzenie ceramiki, robienie przetworów owocowych (głównie z jabłek), czy haftowanie. To ostatnie odbędzie się pod okiem kolektywu ŻyWa Pracownia, a efektem warsztatu będzie wspólnie wyhaftowany przez uczestników (dużych i małych) obraz we wzory inspirowane motywami krakowskich strojów ludowych. Nie zabraknie warsztatów z technik wykorzystujących ponownie zużyty surowiec – stojak na rower wykonany z palet lub biżuteria z zawleczek puszek aluminiowych. Innymi słowy: P&P – praktyczne i piękne.
Starając się rozbudzać kreatywność i pasję do twórczego życia u uczestników, nie zapominamy, o tym, że „czym za młodu skorupka nasiąknie” tym w dorosłości będzie dzielić się z innymi. Dlatego też, kolejny raz przygotowujemy warsztaty dla dzieciaków. Będą to zajęcia plastyczne, rozwijające wyobraźnię, robienie papieru czerpanego oraz gra teatralna. Do tej ostatniej zapraszamy również rodziców.
Zaangażowanie lokalne i aktywne działania mające na celu pobudzenie do działań oddolnych jest wpisane w tożsamość SLOTu czyli Stowarzyszenia Lokalnych Ośrodków Twórczych. Z tej racji zaprosiliśmy Ambasadę Krakowian do podzielenia się doświadczeniami w tej dziedzinie. Zaprezentowane zostaną również prace i filmy Cecylii Malik powstałe w wyniku projektu „Koncert”.
Trudno wyobrazić sobie SLOT, który organizuje krakowska ekipa, bez slajdów i nie ma potrzeby tego robić. W tę wrześniową sobotę udamy się w bardzo szybką podróż dookoła świata, odwiedzając najpierw niedalekie nam Bałkany, później tajemniczy Iran, następnie górzysty Kirgistan, zatrzymamy się na moment na khmerskim weselu, stamtąd ruszymy jeszcze dalej w kierunku wschodnim, aż dotrzemy na gorącą Kubę, i wreszcie wrócimy do Europy, a właściwie na jej kraniec, do kaukaskiej republiki Osetii Północnej. Ten ostatni przystanek, to już nie relacja z podróży czy pobytu w odmiennym środowisku, ale spotkanie autorskie ze Zbyszkiem Pawlakiem, który opowie o tamtejszych zwyczajach, ludziach i o zawiłościach politycznych, które w dramatyczny sposób zaznaczyły się w życiu mieszkańców Biesłanu. Autor książki „Pęknięte Miasto. Biesłan” znany jest już bywalcom slotów z trafnego wyjaśniania relacji jakie panują na Wschodzie, opowieści o ludziach tam żyjących oraz perspektywy z jakiej patrzą na siebie, na nas i na Zachód.
Imprezę zakończy koncert bielskiego saksofonisty i wokalisty Ghostmana, który swoją muzyką i śpiewem sprawia, że nietrudno się słuchaczom oderwać od rzeczywistości i rozkoszować dźwiękami.
20 września 2014 szykuje się pełna wrażeń sobota. Jednak pomimo bogatego programu chcemy przede wszystkim spotkać się, uczyć się nawzajem, rozmawiać i słuchać, zmęczyć się ganianiem w ogródku, odpoczywać przy szklaneczce czaju w czajowni i po prostu być, z dala od zgiełku miasta, cieszyć się babim latem i przygotować się na zbliżającą się jesień.
WAŻNE INFO
Dokładny i aktualny PROGRAM wydarzeń i wskazówki na temat DOJAZDU znaleźć można na naszej stronie: http://slotkrakow.pl/
Pula biletów na BĘDZIE MŁYN! jest ściśle ograniczona – we wnętrzach starego młyna mamy miejsce dokładnie dla 150 osób. INTERNETOWA SPRZEDAŻ BILETÓW w cenie 10 zł potrwa do 17 września lub wyczerpania zapasów na stronie krakow.slot.art.pl.
*SLOT – KIM JESTEŚMY?
SLOT jako Stowarzyszenie Lokalnych Ośrodków Twórczych jest organizatorem SLOT Art Festivalu w Lubiążu pod Wrocławiem, którego 23. edycja odbędzie się w lipcu 2015. Corocznie zjeżdża tam około 6 000 ludzi z Polski i zagranicy, by przez kilka dni wspólnie tworzyć i rozwijać się, uczestnicząc w ponad 100 warsztatach, wykładach, projekcjach, dyskusjach, a także koncertach na 10 różnorodnych scenach muzycznych.
IDEĄ SLOTU jest dzielenie się pasją, wymiana doświadczeń i wzajemna inspiracja. Impreza bazuje na zaangażowaniu setek wolontariuszy, którzy odpowiadają za stronę organizacyjną i programową. SLOT zatem to również społeczność, na co dzień łącząca wiele osób z różnych kręgów.
W KRAKOWIE od sześciu lat odbywa się SLOT Fest – lokalna odsłona SLOT Art Festivalu, tematycznie związana z naszą wspólną pasją, jaką jest kultura Wschodu. Nie brakuje jednak również wątków artystycznych, kuglarskich, społecznych czy duchowych, zawsze owocując maksymalną różnorodnością tematów i form. SLOT Fest co pół roku gromadzi od 500 do 1000 osób, z czego dużą grupę stanowią osoby aktywnie zaangażowane we współtworzenie imprezy – wolontariusze i programowcy. Na 9. SLOT Feście w kwietniu 2013 pojawiło się ponad 1100 osób! Są z nami zarówno indywidualni poszukiwacze inspiracji, jak i całe środowiska: krakowscy miłośnicy gier, podróżnicy, kinofile, rękodzielnicy, aktywiści społeczni oraz kuglarze przyjeżdżający z całej Polski.
Ostatni SLOT Fest był poświęcony Azji Centralnej, następnie podczas SLOT Art Festivalu 2014 część ekipy współtworzyła Namiot Wschodni, a część była zaangażowana w inne inicjatywy w ramach imprezy. SLOT Dzień w Młynie jest również okazją by ponownie spędzić razem czas, bawiąc się, ucząc się, tworząc i odpoczywając.
Dołączcie do nas!
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Ewa Duda(PR) | 501 491 912 | ewadud@gmail.com
Daniel Pochaba (koordynator) | 660 200 200 | dan.pochaba@gmail.com
SLOT Kraków | krakow.slot.art.pl | slotfestkrakow@gmail.com
7-11 LISTOPADA, ŁÓDŹ
Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
jednostka wykonawcza: Carnival, Otwarta Przestrzeń
Już po raz trzeci zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego.
Czego się dowiesz?
– gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku:
gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery.
– umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, pantomima
– metodyka prowadzenia zajęć, przykłady dobrych praktyk i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy
– zabawy, sztuczki i triki przydatne w pracy i w życiu prywatnym
Jak wygląda kurs:
– 4 godziny akrobatyki ( podstawy akrobatyki partnerskiej, piramidki, gry i zabawy)
– 5 godzin żonglerki ( piłki, maczugi, obręcze, chustki, diabolo, talerzyki)
– 5 godzin ekwilibrystyki ( szczudła, rolabola – równoważnia, monocykl, slackline-taśma do chodzenia)
– 4 godziny magii i iluzji ( sztuczki z przedmiotami codziennego użytku, gagi sceniczne)
– 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
– 3 godziny animacji czasu wolnego ( metodyka pracy animatora, praca z mikrofonem, gry i zabawy dla różnych grup)
– 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą ( dobre praktyki, rozwiązywanie problemów)
Dodatkowo można też wziąć udział w module Klownada i Pantomima
– 4h klownady ( budowanie postaci, gagi sceniczne)
– 4h pantomimy ( podstawowe ćwiczenia, zadania pantomimiczne, praca z ciałem i mimiką)
To także:
– 5 dni spędzonych w gronie niesamowitych ludzi
– Kabaret cyrku współczesnego
– Sala do ćwiczeń i sprzęt
– Materiały dla uczestników kursu
Certyfikat:
Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat pedagoga cyrku, uznawany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego . Certyfikat będzie wymieniał liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty .
Miejsce kursu :
Łódź, Carnival, Otwatra Przestrzeń Cyrkowa, ul. Siewna 15, w: Fabryka Vera 4 piętro.
Zgłoszenia oraz pytania na adres:
zuzanna.jarmakowska@gmail.com lub 607450171.
O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.
Carnival Otwarta Przestrzeń Cyrkowa w Łodzi, pragnie zaprosić na Cyrkologię – Międzynarodowy Konwent Pedagogiki Cyrku.
Podczas 3 dni konwentu będą miały miejsce warsztaty rozwijające umiejętności praktyczne, wykłady teoretyczne, dyskusje oraz prezentacje, a także kabaret. Będzie również okazja do poznania pracy social circus prezentowanego przez Cirque du Monde -Social Circus Program of Cirque du Soleil.
Wydarzenie ma charakter niekomercyjny, na pokrycie kosztów organizacji imprezy pobierane są opłaty od uczestników
Do 31 stycznia ( po terminie, opłata za konwent wzrośnie)
Zapisy na wydarzenie przyjmowane są za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie Cyrkologii w zakładce Rejestracja.
Czego się dowiesz?
– gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku:
gry integracyjne, ruchowe, teambuildingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery.
– umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, pantomima
– metodyka prowadzenia zajęć, przykłady dobrych praktyk i sposoby rozwiązywania problemów.
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy.
– zabawy, sztuczki i triki przydatne w pracy i w życiu prywatnym.
Jak wygląda kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego:
› 4 godziny akrobatyki ( podstawy akrobatyki partnerskiej, piramidki, gry
i zabawy)
› 5 godzin żonglerki ( piłki, maczugi, obręcze, chustki, diabolo, talerzyki)
› 5 godzin ekwilibrystyki ( szczudła, rolabola – równoważnia, monocykl, slackline-taśma do chodzenia)
› 4 godziny magii i iluzji ( sztuczki z przedmiotami codziennego użytku, gagi sceniczne)
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego ( metodyka pracy animatora, praca z mikrofonem, gry i zabawy dla różnych grup)
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą ( dobre praktyki, rozwiązywanie problemów)
Dodatkowo można też wziąć udział w module Klownada i Pantomima
› 4h klownady ( budowanie postaci, gagi sceniczne)
› 4h pantomimy ( podstawowe ćwiczenia, zadania pantomimiczne, praca z ciałem i mimiką)
To także:
› 5 dni spędzonych w gronie niesamowitych ludzi
› Kabaret cyrku współczesnego
› Sala do ćwiczeń i sprzęt
› Materiały dla uczestników kursu
Certyfikat:
Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat pedagoga cyrku, uznawany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego . Certyfikat będzie wymieniał liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty .
Warunkiem otrzymania certyfikatu jest czynne uczestnictwo w min. 80% zajęć przewidzianych w grafiku.
Miejsce kursu:
Łódź, Carnival, Otwatra Przestrzeń Cyrkowa, ul. Siewna 15, w: Fabryka Vera 4 piętro.
Inwestycja:
Wpłaty do 5 kwietnia:
350zł moduł podstawowy
200zł moduł dodatkowy :klownada + pantomima
130zł za 1 dzień klownady lub pantomimy
Wpłaty do 5 kwietnia:
400zł moduł podstawowy
250zł moduł dodatkowy :klownada + pantomima
180zł za 1 dzień warsztatowy klownady lub pantomimy
Nocleg:
moduł podstawowy : 50 zł
Moduł podstawowy + moduł dodatkowy :50zł
Kurs clownady i pantomimy: 10zł/noc
Zgłoszenia oraz pytania na adres:
zuzanna.jarmakowska@gmail.com lub 607450171
O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.
„Mydlany Park – kilkaset baniek mydlanych w jednej chwili”, to happening w ramach którego kilkadziesiąt osób w kilkanaście sekund wypełni przestrzeń parku, bańkami mydlanymi. W ramach wydarzenia zostaną stworzone piękne bańki wg tajemnej receptury o średnicy od 20 do 160 cm oraz mydlane tunele o długości kilku metrów. Za pomocą profesjonalnego sprzętu: linek, sznurków i siatek żarowski park dendrologiczny zamieni się w magiczną krainę, przepełnioną mnóstwem ulotnych tworów mydlanych. Zabawa dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i seniorów ma na celu integrację międzypokoleniową oraz promocję aktywnego wypoczynku.Apel: Wzywamy wszystkie grupy bańkarsko-mydlane z Dolnego Śląska do uczestnictwa w „Mydlanym Parku”, który odbędzie się w ramach 8 edycji „Different Point of View” w dendrologicznym parku miejskim w Żarowie. Jeżeli posiadasz sprzęt bańkowy, recepturę na płyn i zwariowanych animatorów, dołącz ze swoim stoiskiem do happeningu, którego celem jest promocja bańkarzy; ich produktów oraz budowa rodzinnej, frywolnej atmosfery. Organizatorzy przedsięwzięcia spróbują sprowadzić jak największą ilość osób związanych z puszczaniem i tworzeniem wielkich baniek mydlanych, a wszystko po to, aby ożywić lokalną przestrzeń!Program: Razem Nami przygotuj stanowiska bańkarskie, uczestnicz w warsztatach budowy sprzętu, służącego do robienia wielkich baniek mydlanych, weź udział w konkursie na największą bańkę, odwiedź wyspy mydlane stworzone przez straż pożarną, porozmawiaj z profesjonalnymi animatorami, dla których jesteś inspiracją, posłuchaj muzyki płynącej w rytm dryfu mydlanych tuneli, tworzonych przez uczestników wydarzenia. O rozwoju oferty programowej, będziemy informować na bieżąco na www.fundacjatb.pl oraz na facebooku. Uczestnicy: Wystarczy przyjść do parku miejskiego w Żarowie i dobrze się bawić w gronie przyjaciół i wszystkich mieszkańców miasta i gminy. Nie wymagamy rejestracji oraz zapisów, udostępniamy profesjonalny sprzęt do robienia baniek mydlanych, przeprowadzamy instruktaż, a dla wybranych pasjonatów przewidujemy upominki, zniżki do zaprzyjaźnionych sklepów animatorskich oraz wspaniałe wspomnienia… Dla najmłodszych przygotujemy „kącik małych banieczek”.
W dniach 08-09 lipca 2016 roku Kutno po raz kolejny opanowane zostanie przez pogromców ognia z całego kraju, bo już po raz siódmy odbędzie się FIREPROOF Festiwal Ognia. W ciągu dwóch dni będziecie mogli podziwiać pokazy solistów oraz grup, trudniących się sztuką fireshow. Będzie można posłuchać najlepszej muzyki dzięki zespołom – Jelonek, Black Radio i Marne Szanse. Poza tym pojawi się mnóstwo atrakcji dla młodszych i starszych – teatry uliczne, pokazy i warsztaty kuglarskie.
Phoenix Fire Convention
25.08 -28.08 2016
The Phoenix-Con is a meeting for Fireplayers from Fireplayers.
Rejoice for a lot of workshops, a breathtaking galashow and a neverending firespace with unlimited free oil and open-end music. There is also a beautiful location with endless view over the valleys with dreamlike alpine sun.
Like the last time, we will serve Chai the whole night 🙂
Martins Firespace-Healers aka “everybodies hands” will be there (massage and wellness therapy)
Great Galashow with international well known artist of the Fireplayerscene.
There is also a shopingtime with a convention discount with Perfectpoi from Berlin, Gora nd Symetrix.
We will have lots of workshops to share tricks.
On Saturday evening the Galashow will take place where the locals are welcome to watch it too.
Please note: This is an open-air event, but there are also roofed places. So please be prepaired for not-only-sun-weather, but we hope the best.
Location: http://www.feriendorf-auenland.de/
GPS: 50.468862, 10.918697
Zum Burgberg 1
98673 Eisfeld
We look forward to you
P.P.S:
Visit here for news:
http://www.phoenix-convention.de/en
Jak co roku Fireproof Festiwal Ognia będzie obfitował w pokazy tańca z ogniem, spektakle teatrów ulicznych, warsztaty i pokazy kuglarskie oraz koncerty. Przed Wami dwa dni gorącej atmosfery i niezapomnianych wrażeń:)
Jak co roku Fireproof Festiwal Ognia będzie obfitował w pokazy tańca z ogniem, spektakle teatrów ulicznych, warsztaty i pokazy kuglarskie oraz koncerty. Specjalnie dla Was mamy dużo ognia i dobrego rockowego grania Przed Wami dwa dni gorącej atmosfery i niezapomnianych wrażeń:) Wydarzenie jest finansowane ze środków Prezydenta Miasta Kutno.
Zapraszamy serdecznie wszystkich chętnych na bezpłatne treningi/warsztaty Śląskiego Klubu Kuglarskiego, gdzie nauczysz się. kręcić poi/kij/wachlarzami/hula hoop/ jazdy na monocyklu/ żonglerka/iluzja itd. Jeżeli jesteś zainteresowany możesz nas spotkać w każdy piątek w Katowicach – Piotrowicach w godzinach 17 – 20. Więcej informacji na naszej stronie (link w wydarzeniu ) 🙂
Do zobaczenia !
Kilka słów od organizatora jakim jest Podrzuć.to:
Chcesz dowiedzieć się jak użyć hula hoopa na tysiąc sposobów?
Pragniesz rozszerzyć swoją bazę zabaw przed sezonem wakacyjnym?
Szukasz atrakcji którymi wyróżnisz się na tle konkurencji?
🎪 Zapraszamy na szkolenie animacyjne ALE CYRK!
Kogo? Animatorów i animatorki chcących poznać nowe zabawy i gry animacyjne, które świetnie nadadzą się na zbliżający się sezon plenerowy i wakacyjny.