V FIREPROOF Festiwal Ognia w Kutnie coraz bliżej (4-5 lipca 2014). W związku z tym, że to już jego piąta, a więc jubileuszowa edycja, chcemy, żeby była wyjątkowa i na długo zapadła uczestnikom oraz widzom w pamięć. Mamy takie marzenie, żeby w ciągu tych dwóch festiwalowych dni nie tylko Park im. Traugutta, będący areną zmagań ogniarzy tętnił życiem. Chcielibyśmy, aby kuglarze maści wszelakiej – szczudlarze, mimowie, żywe rzeźby, kuglarze, aktorzy, animatorzy, bańkarze, baloniarze, bębniarze, żonglerzy, cyrkowcy, kataryniarze, akrobaci, bicykliści, muzycy, iluzjoniści, wróżki, karykaturzyści i inni artyści o niecodziennych umiejętnościach – opanowali główne arterie naszego miasta i czarowali jego mieszkańców.
Niestety mamy bardzo okrojony budżet na organizację naszego festiwalu i musimy liczyć się z każdym groszem, więc nie możemy zapewnić Wam wynagrodzenia za Wasz trud. Oferujemy nocleg, wyżywienie, pamiątkowy dyplom, naszą dozgonną wdzięczność, niesamowitą atmosferę, masę wrażeń, nowe znajomości
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o kontakt poprzez nasz adres mailowy: grupa.fireproof@gmail.com
Solowy Konkurs Tańca z Ogniem w ramach Dni Różana – 1 sierpnia 2014 r.
Miejsce:
Różan (woj. mazowieckie, 25 km od Makowa Mazowieckiego -nie ma PKP, tyle samo z Ostrołęki – jest PKP). Sam konkurs odbędzie się w zabytkowych fortach (http://pl.wikipedia.org/wiki/Twierdza_R) w ramach Dni Różana.
Organizator: Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury w Różanie. Jako współorganizator (Grzegorz Łuniewski, Teatr Tańca z Ogniem „Mantra”) pomagam w organizacji imprezy.
Nagrody:
1 miejsce – 1500 zł brutto
2 miejsce – 1000 zł brutto
3 miejsce – 500 zł brutto
Zgłoszenia:
Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie zgłoszenia, w którym zawarte będą następujące dane: Imię i nazwisko, data urodzenia, miasto, telefon, e-mail, czas trwania pokazu konkursowego, ilość litrów paliwa potrzebna do wykonania pokazu na adres mailowy grzegorzluniewski@teatrmantra.pl do dnia 18 lipca 2014 roku. Organizator zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości osób występujących w konkursie w przypadku dużej ilości zgłoszeń. O zakwalifikowaniu się do konkursu Organizator poinformuje solistów drogą mailową i telefoniczną do dnia 20 lipca 2014 roku.
Przewidywany jest nocleg dla wszystkich uczestników w sali gimnastycznej oraz ciepły posiłek. Organizator zapewnia także paliwo do pokazu. Proszę aby czas trwania pokazu konkursowego nie przekroczył 5 minut.
Kontakt:
Grzegorz Łuniewski
tel. 663 538 776
grzegorzluniewski@teatrmantra.pl
W przypadku dodatkowych pytań dzwonić lub pisać.
Regulamin Solowego Konkursu Tańca z Ogniem w ramach Dni Różana –
1 sierpnia 2014 r.
1. Organizatorem Solowego Konkursu Tańca z Ogniem jest Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury w Różanie.
2. Teren Spotkania obejmuje obszar Sali Gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Różanie, Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Różanie oraz miejsca wyznaczonego przez organizatora, w którym odbędzie się konkurs.
3. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie zgłoszenia, w którym zawarte będą następujące dane: Imię i nazwisko, data urodzenia, miasto, telefon, e-mail, czas trwania pokazu konkursowego, ilość litrów paliwa potrzebna do wykonania pokazu na adres mailowy grzegorzluniewski@teatrmantra.pl do dnia 18 lipca 2014 roku.
4. Organizator zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości osób występujących w konkursie w przypadku dużej ilości zgłoszeń. O zakwalifikowaniu się do konkursu Organizator poinformuje solistów drogą mailową i telefoniczną do dnia 20 lipca 2014 roku.
5. Organizator zapewnia zakwalifikowanym uczestnikom Konkursu paliwo do pokazu w odpowiedniej ilości litrów.
6. Organizator zapewnia osobom zakwalifikowanym do konkursu bezpłatny nocleg na szkolnej Sali gimnastycznej.
7. Organizator zapewnia osobom zakwalifikowanym do Konkursu ciepły posiłek w dniu Konkursu.
8. Uczestnicy Konkursu zobowiązują się przestrzegać Regulaminu oraz poleceń porządkowych organizatora.
9. Osoby niepełnoletnie, które chcą uczestniczyć w Konkursie, zobowiązane są do przekazania organizatorowi pisemnego zezwolenia od rodziców lub ich prawnych opiekunów, wg wzoru załączonego do niniejszego Regulaminu.
10. Na terenie Konkursu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu, palenia tytoniu oraz zażywania jakichkolwiek środków odurzających.
11. Na terenie Konkursu obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt.
12. Organizatorzy Konkursu nie ponoszą odpowiedzialności za obrażenia, urazy na zdrowiu, wypadki etc., które mają miejsce na terenie Konkursu jak i poza nim.
13. Każdy uczestnik Konkursu ponosi pełną odpowiedzialność za spowodowane przez siebie szkody.
14. Na każdym uczestniku Solowego Konkursu Tańca z Ogniem spoczywa odpowiedzialność za jakość wykonania i bezpieczeństwo posiadanego sprzętu do fireshow (wiąże się to także z kategorycznym zakazem stosowania azbestu oraz wyrobów azbesto pochodnych w trakcie pokazu, jak i poza nim).
15.Organizator ma prawo do wykluczenia z uczestnictwa w Konkursie osobę, która swoim postępowaniem w sposób rażący naruszyła Regulamin.
16. Organizator ma prawo do wykluczenia osoby, na którą napływają skargi od innych uczestników Konkursu. W szczególności dotyczy to zachowania w stosunku do innych uczestników imprezy.
17. Wszystkie sytuacje, w których łamane jest prawo (np. kradzieże) zostaną natychmiast zgłoszone odpowiednim służbom.
18. Organizator przewiduje nagrody finansowe za I miejsce (1500zł brutto), II miejsce (1000zł brutto), III miejsce (500zł brutto).
19. Nagrody finansowe zdobyte w konkursie zostaną wypłacone na konto zwycięzców do 6 sierpnia 2014 r.
20. Podpis pod Regulaminem (listą uczestników) jest jednoznaczny z jego akceptacją.
21. W przypadku małej ilości zgłoszeń organizator zastrzega sobie możliwość odwołania konkursu.
Co do punktu 9 – odpowiednie oświadczenie wyślę mailem osobom zainteresowanym.
Do zobaczenia w Różanie 😉
7-11 LISTOPADA, ŁÓDŹ
Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
jednostka wykonawcza: Carnival, Otwarta Przestrzeń
Już po raz trzeci zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego.
Czego się dowiesz?
– gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku:
gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery.
– umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, pantomima
– metodyka prowadzenia zajęć, przykłady dobrych praktyk i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy
– zabawy, sztuczki i triki przydatne w pracy i w życiu prywatnym
Jak wygląda kurs:
– 4 godziny akrobatyki ( podstawy akrobatyki partnerskiej, piramidki, gry i zabawy)
– 5 godzin żonglerki ( piłki, maczugi, obręcze, chustki, diabolo, talerzyki)
– 5 godzin ekwilibrystyki ( szczudła, rolabola – równoważnia, monocykl, slackline-taśma do chodzenia)
– 4 godziny magii i iluzji ( sztuczki z przedmiotami codziennego użytku, gagi sceniczne)
– 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
– 3 godziny animacji czasu wolnego ( metodyka pracy animatora, praca z mikrofonem, gry i zabawy dla różnych grup)
– 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą ( dobre praktyki, rozwiązywanie problemów)
Dodatkowo można też wziąć udział w module Klownada i Pantomima
– 4h klownady ( budowanie postaci, gagi sceniczne)
– 4h pantomimy ( podstawowe ćwiczenia, zadania pantomimiczne, praca z ciałem i mimiką)
To także:
– 5 dni spędzonych w gronie niesamowitych ludzi
– Kabaret cyrku współczesnego
– Sala do ćwiczeń i sprzęt
– Materiały dla uczestników kursu
Certyfikat:
Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat pedagoga cyrku, uznawany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego . Certyfikat będzie wymieniał liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty .
Miejsce kursu :
Łódź, Carnival, Otwatra Przestrzeń Cyrkowa, ul. Siewna 15, w: Fabryka Vera 4 piętro.
Zgłoszenia oraz pytania na adres:
zuzanna.jarmakowska@gmail.com lub 607450171.
O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.
„Mydlany Park – kilkaset baniek mydlanych w jednej chwili”, to happening w ramach którego kilkadziesiąt osób w kilkanaście sekund wypełni przestrzeń parku, bańkami mydlanymi. W ramach wydarzenia zostaną stworzone piękne bańki wg tajemnej receptury o średnicy od 20 do 160 cm oraz mydlane tunele o długości kilku metrów. Za pomocą profesjonalnego sprzętu: linek, sznurków i siatek żarowski park dendrologiczny zamieni się w magiczną krainę, przepełnioną mnóstwem ulotnych tworów mydlanych. Zabawa dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i seniorów ma na celu integrację międzypokoleniową oraz promocję aktywnego wypoczynku.Apel: Wzywamy wszystkie grupy bańkarsko-mydlane z Dolnego Śląska do uczestnictwa w „Mydlanym Parku”, który odbędzie się w ramach 8 edycji „Different Point of View” w dendrologicznym parku miejskim w Żarowie. Jeżeli posiadasz sprzęt bańkowy, recepturę na płyn i zwariowanych animatorów, dołącz ze swoim stoiskiem do happeningu, którego celem jest promocja bańkarzy; ich produktów oraz budowa rodzinnej, frywolnej atmosfery. Organizatorzy przedsięwzięcia spróbują sprowadzić jak największą ilość osób związanych z puszczaniem i tworzeniem wielkich baniek mydlanych, a wszystko po to, aby ożywić lokalną przestrzeń!Program: Razem Nami przygotuj stanowiska bańkarskie, uczestnicz w warsztatach budowy sprzętu, służącego do robienia wielkich baniek mydlanych, weź udział w konkursie na największą bańkę, odwiedź wyspy mydlane stworzone przez straż pożarną, porozmawiaj z profesjonalnymi animatorami, dla których jesteś inspiracją, posłuchaj muzyki płynącej w rytm dryfu mydlanych tuneli, tworzonych przez uczestników wydarzenia. O rozwoju oferty programowej, będziemy informować na bieżąco na www.fundacjatb.pl oraz na facebooku. Uczestnicy: Wystarczy przyjść do parku miejskiego w Żarowie i dobrze się bawić w gronie przyjaciół i wszystkich mieszkańców miasta i gminy. Nie wymagamy rejestracji oraz zapisów, udostępniamy profesjonalny sprzęt do robienia baniek mydlanych, przeprowadzamy instruktaż, a dla wybranych pasjonatów przewidujemy upominki, zniżki do zaprzyjaźnionych sklepów animatorskich oraz wspaniałe wspomnienia… Dla najmłodszych przygotujemy „kącik małych banieczek”.
W dniach 08-09 lipca 2016 roku Kutno po raz kolejny opanowane zostanie przez pogromców ognia z całego kraju, bo już po raz siódmy odbędzie się FIREPROOF Festiwal Ognia. W ciągu dwóch dni będziecie mogli podziwiać pokazy solistów oraz grup, trudniących się sztuką fireshow. Będzie można posłuchać najlepszej muzyki dzięki zespołom – Jelonek, Black Radio i Marne Szanse. Poza tym pojawi się mnóstwo atrakcji dla młodszych i starszych – teatry uliczne, pokazy i warsztaty kuglarskie.
Phoenix Fire Convention
25.08 -28.08 2016
The Phoenix-Con is a meeting for Fireplayers from Fireplayers.
Rejoice for a lot of workshops, a breathtaking galashow and a neverending firespace with unlimited free oil and open-end music. There is also a beautiful location with endless view over the valleys with dreamlike alpine sun.
Like the last time, we will serve Chai the whole night 🙂
Martins Firespace-Healers aka “everybodies hands” will be there (massage and wellness therapy)
Great Galashow with international well known artist of the Fireplayerscene.
There is also a shopingtime with a convention discount with Perfectpoi from Berlin, Gora nd Symetrix.
We will have lots of workshops to share tricks.
On Saturday evening the Galashow will take place where the locals are welcome to watch it too.
Please note: This is an open-air event, but there are also roofed places. So please be prepaired for not-only-sun-weather, but we hope the best.
Location: http://www.feriendorf-auenland.de/
GPS: 50.468862, 10.918697
Zum Burgberg 1
98673 Eisfeld
We look forward to you
P.P.S:
Visit here for news:
http://www.phoenix-convention.de/en
Organizatorzy słynnego Festiwalu Ognia i Kuglarstwa w Ostródzie zapraszają na zimowy zlot kuglarzy. Zapraszamy wszystkich entuzjastów sztuki kuglarskiej, cyrkowej, ulicznej, alterantywnych sportów i rekreacji. Planowany jest wysoki poziom warsztatów oraz atrakcje dla uczestników.
- 6 godzin dziennie warsztatów kuglarskich
- open stage
- fire open space
- hala treningowa 24h
- wygodna sala noclegowa
-na edycję zimową nie trzeba się rejestrować
-zimowisko odbywa się na innym obiekcie niż letnia ostróda
-nie będzie sprzedaży koszulek
-Osoby niepełnoletnie OBOWIĄZKOWO muszą przygotować pozwolenie na uczestnictwo w imprezie podpisane przez prawnego opiekuna.
A co nam na dzień dzisiejszy wiadomo o Zimowisku?
W trakcie jego trwania będą istnieć 4 Domy Kuglarskie !
Smutno? Szaro? Brakuje Ci śniegu? Nie w Ostródzie!*
Po raz pierwszy mamy zaszczyt zaprosić Was na zimową edycję naszego Festiwalu! Oprócz standardowego pompowania skilla o kilotony na godzinę, przemiłego, ciepłego towarzystwa rodzimych kuglarzy oraz uroku Mazur w samym środku zimy, postanowiliśmy wspomóc integrację wewnątrzśrodowiskową. W jaki sposób, pytacie?
Już tłumaczymy: przy rejestracji na Festiwal każdy uczestnik zostanie przydzielony przez losowanie do jednego z czterech domów. Dzięki temu powstaną drużyny, które będą dzieliły dormitorium** i w razie Igrzysk czy podobnych atrakcji będą działały wspólnie. Swoistym punktem kulminacyjnym imprezy będzie sobotni Open Stage, na którym każda grupa zrealizuje pod wodzą prefekta przygotowany wspólnie występ. To jak wysoki/niski będzie jego poziom artystyczny, jak rozbawicie publikę lub jak mocno wryjecie się w jej pamięć, zostawiając w jej psychice na resztę życia jątrzące się rany, zależy tylko i wyłącznie od Was i Waszej fantazji.
Oczywiście nie będziemy uniemożliwiać Wam spędzania czasu ze znajomymi, z którymi przyjechaliście do Ostródy – bez paniki, nie będzie żadnej separacji. Chcemy po prostu, żebyście mieli szansę poznać się lepiej z ludźmi, z którymi przedtem znaliście się tylko z widzenia. Dobra zabawa gwarantowana (oraz +5000 do znajomych na Fejsie)!
*Nawet, jeśli nie będzie śniegu, przewidujemy konkurs na najpiękniejszego bałwana z błota lub na grupowe obrzucanie się błotem (słownym).
** Klasę, w której będziecie spać na podłodze, więc pamiętajcie o śpiworach i karimatach. Nie oczekujcie łoża z baldachimem.
A warsztaty poprowadzą dla Was:
Sebastian Frodyma
-taniec eksperymentalny
-izolacje obręczą wraz z multihoop
-contact juggling
-izolacje poi
Sebastian Frodyma – performer, artysta sceniczny i rzemieślnik kuglarski. Brał udział w pochodzie Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury oraz w spektaklu zamknięcia jako jeden z głównych performerów. Asystent reżysera podczas performance „Mosty” 2015. Finalista konkursu „Cyrkulacje” 2015.
Aktor teatru ruchu, wyspecjalizowany w dramie i pantomimie, występujący w roli tytułowego bohatera spektaklu „Historia Benjamina Bilse’go”. Wystąpił na Galach Kuglarskich podczas festiwali: Slot Fest, Gdyński Weekend Kuglarski, Kuglarskie Oblężenie Nidzickiego Zamku, Ogólnopolskiego Festiwalu Ognia i Kuglarstwa, Pirania, Pyrkon.
Współtwórca choreografii dla spektakli ogniowo-kuglarskich w Polsce oraz dla Teatru Avatar. Uczestnik spektakli ogniowych dla kolektywu Synergy Art. Współtwórca spektaklu ogniowego „Ex machina” i Fire Gali podczas festiwalu „Żelka”.
Mateusz Stiwen Kownacki, zdobywca dwóch pierwszych miejsc na zeszłorocznych Cyrkulacjach w Lublinie, aby krzewić ogień żonglerski w naszych młodych sercach.
Poprowadzi dla nas dwa blocki dla średnio zaawansowanych zonglerów oraz jeden blok dla zaawansowanych. Cieszymy się niepomiernie!
fot. Jakub Borkowski
Mateusz Kownacki – Żongler. Przez wiele lat zawiązany z Grupą Carnival z Łodzi. Reżyser trzech spektakl utrzymanych w nurcie nowego cyrku („Les Lunettes”, „Out of the circus”, „9.81”). Ma za sobą liczne warsztaty m.in z: Sean Gandini, Jay Giligan, Wes Peden, Benjamin Richter, Matthias Romir. Obecnie występuje w duecie „Bracia Brwi” oraz wraz z Kolektywem LŁ.”
Kamil “Cyrik” Balmas – golfiarz z wyglądu, poikarz esteta, dj wieczorową porą.
Prostuje płaszczyzny, nastawia loopy, ugniata atomowe hybrydy, piłuje na kolanach toroidalne flowersy i udowadnia, że i ty to potrafisz!
Promotor nowego cyrku od 2005 roku, specjalizujący się w POI. W tym czasie prowadził bardzo dużą ilość warsztatów tak w kraju jak za granicą (m.in. festiwal ognia w Ostródzie, Ostróda Żonglerska, Kuglart Fest, Festiwal Szutk Kuglarskich w Iłży, Slot Art. O wschodzie, FROG Gdynia, European Juggling C
onvention, F-S con). Inicjator wielu inicjatyw edukacyjnych z poi na terenie całego kraju. Solowo oraz z grupą zdobywał nagrody na licznych konkursach krajowych ( m.in. Fire and Drums Gliwice, FROG Gdynia, Festiwal Szutk Kuglarskich w Iłży, Carnaval Sztukmistrzów, Slot Art. O wschodzie ).
Więcej informacji będziemy wrzucać na bieżąco. Na pewno pojawimy się liczną ekipą. Do zobaczenia na miejscu!
Pierwszy festiwal w tym roku to Gluhwein Convention, który odbywa się w tym roku w terminie 12-14 luty w miejscowości Habsheim we Francji.
Całościowy koszt festiwalu to 5 euro, co wlicza się w nocleg na sali gimnastycznej, dostęp do części obiektu w którym odbywają się warsztaty i gala.
Jest to cudowne miejsce, które miło wspominam w związku z zeszłorocznym wyjazdem. Mnóstwo żonglerów z Francji i Niemiec. Jest miejsce do tańczenia z ogniem podczas wieczornego fire open space.
W trakcie trwania imprezy do dyspozycji uczestników nieodpłatnie serwowane jest grzane wino oraz zupy przyrządzane przez uczestników festiwalu.
(Przywieźcie ze sobą warzywa w każdej ilości 😉 )
Polecam
Ex
Jak co roku Fireproof Festiwal Ognia będzie obfitował w pokazy tańca z ogniem, spektakle teatrów ulicznych, warsztaty i pokazy kuglarskie oraz koncerty. Przed Wami dwa dni gorącej atmosfery i niezapomnianych wrażeń:)
Jak co roku Fireproof Festiwal Ognia będzie obfitował w pokazy tańca z ogniem, spektakle teatrów ulicznych, warsztaty i pokazy kuglarskie oraz koncerty. Specjalnie dla Was mamy dużo ognia i dobrego rockowego grania Przed Wami dwa dni gorącej atmosfery i niezapomnianych wrażeń:) Wydarzenie jest finansowane ze środków Prezydenta Miasta Kutno.
Zapraszamy serdecznie wszystkich chętnych na bezpłatne treningi/warsztaty Śląskiego Klubu Kuglarskiego, gdzie nauczysz się. kręcić poi/kij/wachlarzami/hula hoop/ jazdy na monocyklu/ żonglerka/iluzja itd. Jeżeli jesteś zainteresowany możesz nas spotkać w każdy piątek w Katowicach – Piotrowicach w godzinach 17 – 20. Więcej informacji na naszej stronie (link w wydarzeniu ) 🙂
Do zobaczenia !
Serdecznie zapraszamy Was na czwartą już edycję Zimowiska Kuglarskiego w Ostródzie! Tak jak w ubiegłych latach – nie zabraknie licznych atrakcji, intensywnego progresu oraz dobrej zabawy.
W programie m.in.:
– ponad 6 h zróżnicowanych warsztatów dziennie
– Open Stage
– Fire Space
– podział na domy
Standardowo do Waszej dyspozycji zapewniamy nocleg w udostępnionych przez nas klasach, łazienki z prysznicami, kuchnię oraz halę sportową do ćwiczeń dostępną przez 24/h.
Miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Ostródzie
ul. Wyszyńskiego 2, 14-100 Ostróda
Czas: 23-26.01.2020r.
Wejściówka: 40 zł
O wszelkich newsach będziecie informowani na bieżąco w postach na wydarzeniu.
Przypominamy:
– cena biletu obejmuje wszystkie atrakcje zapewniane podczas trwania zimowiska
– na edycję zimową nie trzeba się rejestrować
– zimowisko odbywa się w innym obiekcie niż nasz letni Festiwal Ognia w Ostródzie
– nie prowadzimy sprzedaży koszulek
– osoby niepełnoletnie OBOWIĄZKOWO muszą przygotować pozwolenie na uczestnictwo w imprezie – podpisane przez prawnego opiekuna; JEDYNA AKCEPTOWANA przez nas forma tego oświadczenia zostanie udostępniona na wydarzeniu.
REGULAMIN KUGLARSKIEGO ZIMOWISKA VOL.4 W OSTRÓDZIE:
https://pastebin.com/EUwz1qfi
ZGODA DLA OSÓB NIEPEŁNOLETNICH:
https://pastebin.com/vKFe1cqz
Kilka słów od organizatora jakim jest Podrzuć.to:
Chcesz dowiedzieć się jak użyć hula hoopa na tysiąc sposobów?
Pragniesz rozszerzyć swoją bazę zabaw przed sezonem wakacyjnym?
Szukasz atrakcji którymi wyróżnisz się na tle konkurencji?
🎪 Zapraszamy na szkolenie animacyjne ALE CYRK!
Kogo? Animatorów i animatorki chcących poznać nowe zabawy i gry animacyjne, które świetnie nadadzą się na zbliżający się sezon plenerowy i wakacyjny.