Kalendarz

wrz
28
sob.
Kino na bloku – „Cyrk” z Chaplinem @ Brudno, Warszawa
wrz 28@18:00 – 19:30

Kino na blokuW sobotę 28 września w Warszawie na ścianie budynku przy ulicy Nieszawskiej 2 na Bródnie (niedaleko Domu Kultury Świt),  wyświetlony będzie film pt. „Cyrk” z 1928 r. z Charliem Chaplinem. Ostatni seans KnB 2013 jest też inauguracją pierwszej edycji Festiwalu Chaplina (28.09-27.10) organizowanego przez bródnowskie Kino „Świt”. Wstęp na film jest wolny.

Strona imprezy: http://www.dkswit.com.pl/kino_na_bloku.htm

lip
3
czw.
V FIREPROOF Festiwal Ognia w Kutnie @ Park im. Traugutta w Kutnie
lip 3 – lip 5 całodniowy

fireproof-kutnoV FIREPROOF Festiwal Ognia w Kutnie coraz bliżej (4-5 lipca 2014). W związku z tym, że to już jego piąta, a więc jubileuszowa edycja, chcemy, żeby była wyjątkowa i na długo zapadła uczestnikom oraz widzom w pamięć. Mamy takie marzenie, żeby w ciągu tych dwóch festiwalowych dni nie tylko Park im. Traugutta, będący areną zmagań ogniarzy tętnił życiem. Chcielibyśmy, aby kuglarze maści wszelakiej – szczudlarze, mimowie, żywe rzeźby, kuglarze, aktorzy, animatorzy, bańkarze, baloniarze, bębniarze, żonglerzy, cyrkowcy, kataryniarze, akrobaci, bicykliści, muzycy, iluzjoniści, wróżki, karykaturzyści i inni artyści o niecodziennych umiejętnościach – opanowali główne arterie naszego miasta i czarowali jego mieszkańców.

Niestety mamy bardzo okrojony budżet na organizację naszego festiwalu i musimy liczyć się z każdym groszem, więc nie możemy zapewnić Wam wynagrodzenia za Wasz trud. Oferujemy nocleg, wyżywienie, pamiątkowy dyplom, naszą dozgonną wdzięczność, niesamowitą atmosferę, masę wrażeń, nowe znajomości 

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o kontakt poprzez nasz adres mailowy: grupa.fireproof@gmail.com

lip
31
czw.
Solowy Konkurs Tańca z Ogniem w Różanie @ Twierdza Różan
lip 31 – sie 1 całodniowy

Solowy Konkurs Tańca z Ogniem w ramach Dni Różana – 1 sierpnia 2014 r.

Miejsce:
Różan (woj. mazowieckie, 25 km od Makowa Mazowieckiego -nie ma PKP, tyle samo z Ostrołęki – jest PKP). Sam konkurs odbędzie się w zabytkowych fortach (http://pl.wikipedia.org/wiki/Twierdza_R) w ramach Dni Różana.

Organizator: Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury w Różanie. Jako współorganizator (Grzegorz Łuniewski, Teatr Tańca z Ogniem „Mantra”) pomagam w organizacji imprezy.

Nagrody:
1 miejsce – 1500 zł brutto
2 miejsce – 1000 zł brutto
3 miejsce – 500 zł brutto

Zgłoszenia:
Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie zgłoszenia, w którym zawarte będą następujące dane: Imię i nazwisko, data urodzenia, miasto, telefon, e-mail, czas trwania pokazu konkursowego, ilość litrów paliwa potrzebna do wykonania pokazu na adres mailowy grzegorzluniewski@teatrmantra.pl do dnia 18 lipca 2014 roku. Organizator zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości osób występujących w konkursie w przypadku dużej ilości zgłoszeń. O zakwalifikowaniu się do konkursu Organizator poinformuje solistów drogą mailową i telefoniczną do dnia 20 lipca 2014 roku.

Przewidywany jest nocleg dla wszystkich uczestników w sali gimnastycznej oraz ciepły posiłek. Organizator zapewnia także paliwo do pokazu. Proszę aby czas trwania pokazu konkursowego nie przekroczył 5 minut.

Kontakt:
Grzegorz Łuniewski
tel. 663 538 776
grzegorzluniewski@teatrmantra.pl

W przypadku dodatkowych pytań dzwonić lub pisać.

Regulamin Solowego Konkursu Tańca z Ogniem w ramach Dni Różana –
1 sierpnia 2014 r.

1. Organizatorem Solowego Konkursu Tańca z Ogniem jest Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury w Różanie.
2. Teren Spotkania obejmuje obszar Sali Gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Różanie, Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Różanie oraz miejsca wyznaczonego przez organizatora, w którym odbędzie się konkurs.
3. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest przesłanie zgłoszenia, w którym zawarte będą następujące dane: Imię i nazwisko, data urodzenia, miasto, telefon, e-mail, czas trwania pokazu konkursowego, ilość litrów paliwa potrzebna do wykonania pokazu na adres mailowy grzegorzluniewski@teatrmantra.pl do dnia 18 lipca 2014 roku.
4. Organizator zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości osób występujących w konkursie w przypadku dużej ilości zgłoszeń. O zakwalifikowaniu się do konkursu Organizator poinformuje solistów drogą mailową i telefoniczną do dnia 20 lipca 2014 roku.
5. Organizator zapewnia zakwalifikowanym uczestnikom Konkursu paliwo do pokazu w odpowiedniej ilości litrów.
6. Organizator zapewnia osobom zakwalifikowanym do konkursu bezpłatny nocleg na szkolnej Sali gimnastycznej.
7. Organizator zapewnia osobom zakwalifikowanym do Konkursu ciepły posiłek w dniu Konkursu.
8. Uczestnicy Konkursu zobowiązują się przestrzegać Regulaminu oraz poleceń porządkowych organizatora.
9. Osoby niepełnoletnie, które chcą uczestniczyć w Konkursie, zobowiązane są do przekazania organizatorowi pisemnego zezwolenia od rodziców lub ich prawnych opiekunów, wg wzoru załączonego do niniejszego Regulaminu.
10. Na terenie Konkursu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu, palenia tytoniu oraz zażywania jakichkolwiek środków odurzających.
11. Na terenie Konkursu obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt.
12. Organizatorzy Konkursu nie ponoszą odpowiedzialności za obrażenia, urazy na zdrowiu, wypadki etc., które mają miejsce na terenie Konkursu jak i poza nim.
13. Każdy uczestnik Konkursu ponosi pełną odpowiedzialność za spowodowane przez siebie szkody.
14. Na każdym uczestniku Solowego Konkursu Tańca z Ogniem spoczywa odpowiedzialność za jakość wykonania i bezpieczeństwo posiadanego sprzętu do fireshow (wiąże się to także z kategorycznym zakazem stosowania azbestu oraz wyrobów azbesto pochodnych w trakcie pokazu, jak i poza nim).
15.Organizator ma prawo do wykluczenia z uczestnictwa w Konkursie osobę, która swoim postępowaniem w sposób rażący naruszyła Regulamin.
16. Organizator ma prawo do wykluczenia osoby, na którą napływają skargi od innych uczestników Konkursu. W szczególności dotyczy to zachowania w stosunku do innych uczestników imprezy.
17. Wszystkie sytuacje, w których łamane jest prawo (np. kradzieże) zostaną natychmiast zgłoszone odpowiednim służbom.
18. Organizator przewiduje nagrody finansowe za I miejsce (1500zł brutto), II miejsce (1000zł brutto), III miejsce (500zł brutto).
19. Nagrody finansowe zdobyte w konkursie zostaną wypłacone na konto zwycięzców do 6 sierpnia 2014 r.
20. Podpis pod Regulaminem (listą uczestników) jest jednoznaczny z jego akceptacją.
21. W przypadku małej ilości zgłoszeń organizator zastrzega sobie możliwość odwołania konkursu.

Co do punktu 9 – odpowiednie oświadczenie wyślę mailem osobom zainteresowanym.

Do zobaczenia w Różanie 😉

lis
6
czw.
KURS PEDAGOGIKI CYRKU @ Carnival Otwarta Przestrzeń, Łódź
lis 6 – lis 11 całodniowy
KURS PEDAGOGIKI CYRKU @ Carnival Otwarta Przestrzeń, Łódź | Łódź | Województwo łódzkie | Polska

7-11 LISTOPADA, ŁÓDŹ
Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
jednostka wykonawcza: Carnival, Otwarta Przestrzeń
Już po raz trzeci zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego.

Czego się dowiesz?

– gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku:
gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery.
– umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, pantomima
– metodyka prowadzenia zajęć, przykłady dobrych praktyk i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy
– zabawy, sztuczki i triki przydatne w pracy i w życiu prywatnym

Jak wygląda kurs:

– 4 godziny akrobatyki ( podstawy akrobatyki partnerskiej, piramidki, gry i zabawy)
– 5 godzin żonglerki ( piłki, maczugi, obręcze, chustki, diabolo, talerzyki)
– 5 godzin ekwilibrystyki ( szczudła, rolabola – równoważnia, monocykl, slackline-taśma do chodzenia)
– 4 godziny magii i iluzji ( sztuczki z przedmiotami codziennego użytku, gagi sceniczne)
– 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
– 3 godziny animacji czasu wolnego ( metodyka pracy animatora, praca z mikrofonem, gry i zabawy dla różnych grup)
– 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą ( dobre praktyki, rozwiązywanie problemów)

Dodatkowo można też wziąć udział w module Klownada i Pantomima

– 4h klownady ( budowanie postaci, gagi sceniczne)
– 4h pantomimy ( podstawowe ćwiczenia, zadania pantomimiczne, praca z ciałem i mimiką)

To także:

– 5 dni spędzonych w gronie niesamowitych ludzi
– Kabaret cyrku współczesnego
– Sala do ćwiczeń i sprzęt
– Materiały dla uczestników kursu

Certyfikat:

Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat pedagoga cyrku, uznawany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego . Certyfikat będzie wymieniał liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty .

Miejsce kursu :
Łódź, Carnival, Otwatra Przestrzeń Cyrkowa, ul. Siewna 15, w: Fabryka Vera 4 piętro.

Zgłoszenia oraz pytania na adres:
zuzanna.jarmakowska@gmail.com lub 607450171.

O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

sie
16
niedz.
X Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów @ Voodoo Club
sie 16@10:00 – 18:00

10 WSI

INFORMACJA DLA WIDZÓW PONIŻEJ

Magicy!

Z okazji jubileuszu będziemy troszkę wracać do korzeni. Oraz wprowadzamy dużo zniżek na opłatę za uczestnictwo:

Podstawowa cena uczestnictwa: 100 PLN ale:
– jeśli byłeś wcześniej na chociaż jednym WSI masz zniżkę 20 PLN.
– jeśli przeprowadziłeś chociaż jedno seminarium masz zniżkę 20 PLN
– jeśli wystąpiłeś na scenie na pokazach otwartych dla publicznośi – 20 PLN
– jeśli pokazywałeś triki widzom po zakonczeniu pokazow scenicznych- 20 PLN
Zniżki sumują się!
Uwaga! jeśli byłęś na wszystkich dotychczasowych 9 edycjach to przyjeżdzasz za darmo!

Jeśli dokonasz opłaty do dnia 31 lipca 2015 to bierzesz udział w losowaniu kilku upominków: .

Opłat prosimy dokonywać dokonując wpłaty na konto: 88116022020000000271546161

W tytule przelewu proszę o wpisanie: WSI.
O ile osoba za którą dokonywana jest wplata nie jest właścicielem konta to dodatkowo w tytule przelewu proszę podać jej imię i nazwisko.
Opłaty podlegają zwrotowi w przypadku nastąpienia nieprzewidywalnych wydarzeń losowych uniemożliwiających uczestnictwo w wydarzeniu. Jednak nie przewidujemy wykonywania zwrotów na życzenie.

Wegetarian proszę dodatkowo o dodanie w tytule przelewu informacji o zamówieniu posiłku bez mięsa. Wystarczy dopisek WEGE.

Płatności na konto przyjmowane będą do 12 sierpnia 2015.

Przewidujemy możliwość dokonywania opłaty an miejscu.Jednak osoby które będą płaciły na miejscu będą musiały organizować sobie obiad we własnym zakresie.

Dziękuję za wsparcie dla inicjatywy imprez WSI wyrażane jak najwcześniejszym dokonywaniem opłat. Naprawdę wcześniejsze wpłaty mocno ułatwiają zorganizowanie tego przedsięwzięcia.

Koejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat.

Wśród uczestników którzy zapłacą w przedpłacie rozlosowanych zostanie kilka magicznych upominków. Tym razem kolejne losowania będą obejmowąły 10 pierwszych osób, 20 osób, 30 osób, 40 i tak dalej. W każdym losowaniu dwa upominki. Tak wiec im wcześniej opłacisz udział w tym większej liczbie i tym atrakcyjniejszych upominków weźmiesz udział.
Ostatnie losowanie obejmie wszystkich którzy zapłacili w przedpłacie i wygraną będzie zwrot opłaty za WSI.

Seminaria tym razem poświęcone będą głównie występom dla dzieci. Ale napewno pojawią się dygresje i z innych dziedzin oraz wiele ciekawych informacji, efektów, technik będzie można poznać podczas rozmów kuluarowych.

Plan przebiegu WSI-10 :

PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Od wczesnych godzin porannych zbieramy się na Orlenie, mieszczącym się obok Tawerny. Tak aby osoby dojeżdżające spoza miasta nie musiały się snuć pojedynczo po MacDonaldach i innych kawach. Pogadamy sobie, może potrikujemy… poczekamy wspólnie na godzinę dziesiątą.

10:00
START WSI-10
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się w Voodoo Club na ulicy Bema 65 w Warszawie..

Luźne magików rozmowy.
Rejestracja osób chętnych do wzięcia udziału w SomebodyMagic, Szczegóły dotyczące przeglądu w dalszej części opisu.

GIEŁDA (10:00-18:00)
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na ławę i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.
Tym razem na giełdzie wystawi się również sklep z Niemiec: www.card-shark,de . Producent i dystrybutor kart marki FENIX. To takie karty któryxch zaczyna używać coraz więcej iluzjonistów na świecie. W tym oczywiście również w Polsce.

10:30
SOMEBODY MAGIC

Pozostajemy przy sprawdzonej na poprzedniej edycji liście nagród. Będą pieniężne. Bedzie 800 pln za pierwsze miejsce, 400 za drugie i 200 za trzecie przyznawane przez jurorów. A do tego 100 pln przyznawane w formie wyróżnienia przez organizatora. czyli w sumie do zgarnięcia 1500 pln.

Programy nie dłuższe niż 5 minut. Wyłącznie programy demonstrowane na scenie.

Jurorów jak zwykle wyłonimy spośród obecnych na sali iluzjonistów. Tym razem bez dbania o różnice pokoleniowe. Weźmiemy średnie pokolenie.

Przy wyłanianiu zwycięzców sumujemy lokaty jakie poszczególne osoby zajęły u poszczególnych jurorów. Tym razem dojdą jeszcze punkty karne wg taryfikatora:
– 3 za każdy seksistowski żarcik lub podtekst
– 5 za każde przekleństwo użyte na scenie
– 10 za każdą obleśność

Some body to coś w rodzaju przeglądu na imprezie gdzie pojawia się sporo bardzo młodych magików. Najwyższa pora przyhamować pewne tematy. Zwłaszcza że i okazja pasująca bo będą seminaria o występach dla dzieci. Nie musicie robić programów dla dzieci, ale musżą być to rzeczy któe dzieci mogłyby oglądać.

12:00
Wyniki przeglądu plus losowanie nagród dla uczestników WSI którzy opłacili udział w przedpłacie.

13:00
Kontrola dziecięcej widowni
SEMINARIUM
Marta Jasińska
Jak zapanować nad stadem dzieci? Jakie sytuacje mogą sie przytrafić i jak sobie w nich radzić. Studium przypadków z życia wziętych. O wszystkim opowie specjalizująca się w występach dla Dzieci Marta.

14:00
Gagi, żarty, dowcipy…
SEMINARIUM
Konrad Modzelewski
Jakie żarty włączać w pokazy dla dzieci i jak to robić żeby było śmiesznie. I to nie tylko dla dzieci. Bo w pokazach familijnych chodzi przeciez o zabawę.

15:00
OBIAD

15:30
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
Czy To Sen element programu w którym można sprzedać coś o czym i tak wiecie, że już nigdy tego nie użyjecie. Rekwizyty z dna szuflady. Komuś mogą się jednak przydać. Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach. Jeśli każdy przywiezie jeden lub dwa rekwizyty to punkt programu może się zrobić bardzo ciekawy. jak dotychczas zawsze podczas aukcji trafiały się przesympatyczne okazje do zakupu ciekawego rekwizytu, ale i sprzedający nieraz już byli zaskakiwani ceną do jakiej potrafiono wylicytować któryś z oferowanych przez nich rekwizytów.

16:00
Zrób z tego trik dla dzieci!
SEMINARIUM
Józef Seget „Ziutini”
Jak dodawać do trików magicznych własną prezentację. Jak dostosować efekt to siebie. Jak go przerobić żeby nabrał dodatkowej atrakcyjności. Plus kilka wolnych dygresji na temat bycia iluzjonistą.

17:30
Sztafeta z PROFESSOR NIGHTMARE
Kolejna zwariowana forma luźnego konkursu. Wchodzimy na scenę i demonstrujemy klasyk z trzema kawałkami sznurka. Oryginalnośc mile widziana. Przewidziane upominki za udział i nagrody dla najciekawszych prezentacji. Czyli najoryginalniejszych.

18:00
KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI

19:00
MAGICY POD POKŁADEM
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!

KOSZT IMPREZY

0.00 – 100.00 PLN – uzależniony od liczby przysługujących zniżek. Z zebranej kwoty opłacone zostaną posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.

Sławomir Kowalski
iluzjonista@boo.pl
+48 880-268-979

Ważne adresy internetowe (a raczej facebook’owe) związane z WSI:

Strona Wydarzenia X Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów:
https://www.facebook.com/events/956260527728271/

Strona Facebook’owa miejsca w którym odbędzie się Spotkanie:
@[NjQyMTgzOTU5MjA4MTA3Omh0dHBzXGEvL3d3dy5mYWNlYm9vay5jb20vVkQuYWx0ZXJuYXRpdmU6Og==:https://www.facebook.com/VD.alternative]

Wydarzenie „MAGICY POD POKŁADEM”, czyli pokazy kończące WSI9:
https://www.facebook.com/events/1053382914705076/

UWAGA!
KILKA SŁÓW DO MŁODSZYCH KOLEGÓW I KOLEŻANEK
(tych poniżej 18 lat)

Tym razem ustaliliśmy z naszymi gospodarzami inne zasady Waszej obecności na imprezie.

Możecie uczestniczyc w imprezie o ile będziecie w towarzystwie osoby dorosłej, lub bedziecie mieli pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na Wasz pobyt w klubie VooDoo w dniu 16 sierpnia 2015.

 

Widzowie!

Już po raz dziesiąty! Kilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider.

Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.

Wstęp: 10 PLN

Dzieci i młodzież pomiędzy 15 a 18 rokiem życia: wejście wyłącznie w towarzystwie opiekuna lub z pisemną zgodą rodzica.

Dzieci i młodzież poniżej 15 roku życia nie będą wpuszczane do lokalu.

cze
17
pt.
Mydlany park @ Dendrologiczny Park Miejski
cze 17@16:00
Mydlany park @ Dendrologiczny Park Miejski |  |  |

„Mydlany Park – kilkaset baniek mydlanych w jednej chwili”, to happening w ramach którego kilkadziesiąt osób w kilkanaście sekund wypełni przestrzeń parku, bańkami mydlanymi. W ramach wydarzenia zostaną stworzone piękne bańki wg tajemnej receptury o średnicy od 20 do 160 cm oraz mydlane tunele o długości kilku metrów. Za pomocą profesjonalnego sprzętu: linek, sznurków i siatek żarowski park dendrologiczny zamieni się w magiczną krainę, przepełnioną mnóstwem ulotnych tworów mydlanych. Zabawa dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i seniorów ma na celu integrację międzypokoleniową oraz promocję aktywnego wypoczynku.Apel‬: Wzywamy wszystkie grupy bańkarsko-mydlane z Dolnego Śląska do uczestnictwa w „Mydlanym Parku”, który odbędzie się w ramach 8 edycji „Different Point of View” w dendrologicznym parku miejskim w Żarowie. Jeżeli posiadasz sprzęt bańkowy, recepturę na płyn i zwariowanych animatorów, dołącz ze swoim stoiskiem do happeningu, którego celem jest promocja bańkarzy; ich produktów oraz budowa rodzinnej, frywolnej atmosfery. Organizatorzy przedsięwzięcia spróbują sprowadzić jak największą ilość osób związanych z puszczaniem i tworzeniem wielkich baniek mydlanych, a wszystko po to, aby ożywić lokalną przestrzeń!Program‬: Razem Nami przygotuj stanowiska bańkarskie, uczestnicz w warsztatach budowy sprzętu, służącego do robienia wielkich baniek mydlanych, weź udział w konkursie na największą bańkę, odwiedź wyspy mydlane stworzone przez straż pożarną, porozmawiaj z profesjonalnymi animatorami, dla których jesteś inspiracją, posłuchaj muzyki płynącej w rytm dryfu mydlanych tuneli, tworzonych przez uczestników wydarzenia. O rozwoju oferty programowej, będziemy informować na bieżąco na www.fundacjatb.pl oraz na facebooku. Uczestnicy‬: Wystarczy przyjść do parku miejskiego w Żarowie i dobrze się bawić w gronie przyjaciół i wszystkich mieszkańców miasta i gminy. Nie wymagamy rejestracji oraz zapisów, udostępniamy profesjonalny sprzęt do robienia baniek mydlanych, przeprowadzamy instruktaż, a dla wybranych pasjonatów przewidujemy upominki, zniżki do zaprzyjaźnionych sklepów animatorskich oraz wspaniałe wspomnienia… Dla najmłodszych przygotujemy „kącik małych banieczek”.

lip
8
pt.
VII Fireproof Festiwal Ognia @ Kutno
lip 8 – lip 9 całodniowy
VII Fireproof Festiwal Ognia @ Kutno | Kutno | województwo łódzkie | Polska

W dniach 08-09 lipca 2016 roku Kutno po raz kolejny opanowane zostanie przez pogromców ognia z całego kraju, bo już po raz siódmy odbędzie się FIREPROOF Festiwal Ognia. W ciągu dwóch dni będziecie mogli podziwiać pokazy solistów oraz grup, trudniących się sztuką fireshow. Będzie można posłuchać najlepszej muzyki dzięki zespołom – Jelonek, Black Radio i Marne Szanse. Poza tym pojawi się mnóstwo atrakcji dla młodszych i starszych – teatry uliczne, pokazy i warsztaty kuglarskie.

sie
25
czw.
Phoenix Fire Convention
sie 25 – sie 28 całodniowy
Phoenix Fire Convention @  |  |  |

Phoenix Fire Convention
25.08 -28.08 2016
The Phoenix-Con is a meeting for Fireplayers from Fireplayers.
Rejoice for a lot of workshops, a breathtaking galashow and a neverending firespace with unlimited free oil and open-end music. There is also a beautiful location with endless view over the valleys with dreamlike alpine sun.
Like the last time, we will serve Chai the whole night 🙂
Martins Firespace-Healers aka “everybodies hands” will be there (massage and wellness therapy)

Great Galashow with international well known artist of the Fireplayerscene.
There is also a shopingtime with a convention discount with Perfectpoi from Berlin, Gora nd Symetrix.

We will have lots of workshops to share tricks.
On Saturday evening the Galashow will take place where the locals are welcome to watch it too.

Please note: This is an open-air event, but there are also roofed places. So please be prepaired for not-only-sun-weather, but we hope the best.

Location: http://www.feriendorf-auenland.de/
GPS: 50.468862, 10.918697
Zum Burgberg 1
98673 Eisfeld
We look forward to you

P.P.S:
Visit here for news:

http://www.phoenix-convention.de/en

wrz
9
pt.
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia
wrz 9 – wrz 11 całodniowy
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia |  |  |

Festival of Slovak juggling

Friday 9th:
16:00 opening and registration

Saturday 10th:
all day workshops
12:00 parade
13:00 juggling competitions
19:00 GALA show
21:00 FIRE show + open space

Sunday 11th:
workshops
14:00 end

wrz
28
śr.
festival Valmez St.art (2nd international meeting of street art in Valmez) @ Valašské Meziříčí
wrz 28 – paź 1 całodniowy
lip
7
pt.
VIII Festiwal Ognia Fireproof @ Stowarzyszenie Kutnowska Kuźnia Kultury
lip 7 – lip 8 całodniowy
VIII Festiwal Ognia Fireproof
VIII Festiwal Ognia Fireproof

Jak co roku Fireproof Festiwal Ognia będzie obfitował w pokazy tańca z ogniem, spektakle teatrów ulicznych, warsztaty i pokazy kuglarskie oraz koncerty. Przed Wami dwa dni gorącej atmosfery i niezapomnianych wrażeń:)

lip
6
pt.
IX Fireproof Festiwal Ognia @ Plac Piłsudskiego, Kutno
lip 6@19:00 – 19:15

Jak co roku Fireproof Festiwal Ognia będzie obfitował w pokazy tańca z ogniem, spektakle teatrów ulicznych, warsztaty i pokazy kuglarskie oraz koncerty. Specjalnie dla Was mamy dużo ognia i dobrego rockowego grania Przed Wami dwa dni gorącej atmosfery i niezapomnianych wrażeń:) Wydarzenie jest finansowane ze środków Prezydenta Miasta Kutno.

paź
20
sob.
Iluzja w Animacji @ Kuglarstwo, Warszawa
paź 20 całodniowy
Pan Buźka wraz ze sklepem Kuglarstwo.pl mają przyjemność zaprosić Was na kompleksowe, całodniowe szkolenie „Iluzja w Animacji”. Szkolenie kierowane jest w szczególności do animatorów, którzy chcieliby poszerzyć swój warsztat o pokazy magii dla dzieci, ale również dla początkujących magików i innych artystów pracujących z najmłodszymi.
Nie jest to kolejny kurs, na którym poznasz kilka sekretów, ale nie będziesz umiał zastosować ich w praktyce. Szkolenie „Iluzja w Animacji” to bardziej idea, która przy pomocy magicznych rekwizytów pozwoli zrozumieć Ci istotę występów dla dzieci. Choć oczywiście nauka pracy z rekwizytami będzie stanowiła ważną część szkolenia, to jednak główną myślą przewodnią będzie nie co pokazywać, ale jak pokazywać magiczne sztuczki dla dzieci.
Celem szkolenia jest stworzenie przez każdego uczestnika własnego 15 minutowego programu, który w późniejszym czasie mogą dalej rozbudowywać.
PROGRAM:
10.00 – 12.00 – Zasady występowania dla dzieci
– 5 pożądanych reakcji
– 10 sposobów na budowanie rutyn
– jak sprawić by dzieci pokochały nas już od pierwszej chwili
– zasady bezpieczeństwa i organizacji pokazu magii
– co wolno i powinno się robić na pokazach dla dzieci, a czego nie wolno lub nie wypada
– co powinien wiedzieć każdy magik
12.00 – 14.00 – Nauka trików
– poznanie sekretów klasycznych rekwizytów używanych w pokazach dla dzieci
– praktyczne zastosowanie rekwizytów w pokazie
– warsztat techniczny pracy z rekwizytami
14.00 – 15.00 – Przerwa obiadowa
15.00 – 15.30 – Magiczne atrybuty
– jak powinna wyglądać walizka magika i co powinno się w niej zawierać
– czy potrzebny jest stolik?
– nagłośnienie i muzyka
15.30 – 16.30 – Warsztaty układania rutyn z rekwizytami – praca w grupach
16.30 – 17.50 Marketing i promocja
– budowanie swojej postaci, wizerunek sceniczny, skrypt pokazu
– strona www, ulotki, wizytówki, gadżety, ogłoszenia w internecie
– jak zacząć przygodę z iluzją? Gdzie występować? Jak i za ile sprzedawać pokazy?
17.50 – 18.00 – Oficjalne zakończenie szkolenie
18.00 – 19.00 – Luźne rozmowy
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYM:
Bartosz Gembski, szerzej znany jako Pan Buźka, pracuje z dziećmi już ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na 117 obozach, koloniach i zielonych szkołach jako wychowawca, kierownik, pilot wycieczek, instruktor tańca, narciarstwa czy wspinaczki. Od 5 lat jest zawodowym magikiem, animatorem i konferansjerem na różnego rodzaju imprezach dla dzieci. Stworzył własny wizerunek czarodzieja w żółtym garniturze, zwanego też żółtoksiężnikiem, którego nie da się zapomnieć. Zaczynając od kameralnych przyjęć urodzinowych, dziś występuje i animuje na dużych, masowych imprezach. Dodatkowo sam organizuje liczne eventy, dzięki czemu wie jak to jest być zarówno po stronie artysty, jak i agencji.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Przekazana wiedza podczas zajęć bazuje na własnym, a co za tym idzie unikalnym, doświadczeniu Pana Buźki. Setki pokazów i poprowadzonych imprez dla dzieci pozwoliło mu wypracować metody, których nie ma na innych szkoleniach. Pan Buźka zanim został magikiem przeszedł długą drogę jako animator, dlatego dobrze wie jak wykorzystać iluzję w programach animacyjnych.
2. Czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce na szkolenie z iluzji niż sklep z rekwizytami dla magików? Nie dość, że miejsce będzie wpływało na klimat prowadzonych zajęć, to jeszcze w czasie przerw czy po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie mógł od razu zakupić dla siebie wypatrzone rekwizyty z bogatej oferty sklepu Kuglarstwo.pl
3. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma pakiet niezbędnych rekwizytów, które będzie mógł od razu wykorzystać w swoich pokazach dla dzieci. Łączna wartość rekwizytów wynosi 100zł i jest wliczona w cenę całego szkolenia.
4. Uczestnicy otrzymają również certyfikat ukończenia szkolenia z wyszczególnionym programem zajęć.
5. Oprócz materiałów poszkoleniowych każdy uczestnik otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która będzie służyła jako wsparcie po ukończonym szkoleniu. Chcemy stworzyć magiczną społeczność, która wzajemnie będzie sobie pomagać.
6. Dodatkowo dla wszystkich przewidziana jest mała niespodzianka.
CENA ZA SZKOLENIE:
550zł
W CENĘ WLICZONE JEST:
– uczestniczenie w całym szkoleniu (8 godzin zajęć)
– materiały poszkoleniowe
– pakiet profesjonalnych rekwizytów iluzjonistycznych dla każdego uczestnika o łącznej wartości 100zł
– serwis kawowy w czasie przerw
– dostęp do tajnej grupy na Facebooku
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Obiad w czasie długiej przerwy obiadowej uczestnicy organizują we własnym zakresie. W pobliżu miejsca szkolenia jest kilka restauracji i sklepów, w których można smacznie i niedrogo zjeść.
2. Warto zabrać ze sobą dodatkowe pieniądze w celu zakupu rekwizytów lub książek z oferty sklepu Kuglarstwo.pl Całą ofertę można wcześniej obejrzeć na tej stronie: http://sklep.kuglarstwo.pl/
3. Przed miejscem szkolenia znajduje się bezpłatny parking, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnego miejsca.
4. Siedziba Kuglarstwo.pl mieści się przy samej stacji metra Pole Mokotowskie. Jadąc z centrum wystarczy wsiąść w metro i przejechać dwie stacje, co zajmie jakieś 5-6 minut.
ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIE JEST BARDZO OGRANICZONA!
Ze względu na rozmiar pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie jesteśmy w stanie pomieścić tylko 12 osób!
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Należy opłacić cenę szkolenia dokonując przelewu na poniższy numer konta:
Kuglarstwo.pl
Al. Niepodległości 161
02-555 Warszawa
mBank 52 1140 2004 0000 3102 6044 0207
W tytule prosimy wpisać: Iluzja w Animacji – imię i nazwisko
Następnie wysłać maila na adres: szkolenia@kuglarstwo.pl podając:
– imię i nazwisko
– telefon kontaktowy
– wybrany termin szkolenia
– potwierdzenie przelewu
TYLKO DOKONANA OPŁATA GWARANTUJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
Do zobaczenia!
lis
10
sob.
Iluzja w Animacji @ Kuglarstwo, Warszawa
lis 10 całodniowy
Pan Buźka wraz ze sklepem Kuglarstwo.pl mają przyjemność zaprosić Was na kompleksowe, całodniowe szkolenie „Iluzja w Animacji”. Szkolenie kierowane jest w szczególności do animatorów, którzy chcieliby poszerzyć swój warsztat o pokazy magii dla dzieci, ale również dla początkujących magików i innych artystów pracujących z najmłodszymi.
Nie jest to kolejny kurs, na którym poznasz kilka sekretów, ale nie będziesz umiał zastosować ich w praktyce. Szkolenie „Iluzja w Animacji” to bardziej idea, która przy pomocy magicznych rekwizytów pozwoli zrozumieć Ci istotę występów dla dzieci. Choć oczywiście nauka pracy z rekwizytami będzie stanowiła ważną część szkolenia, to jednak główną myślą przewodnią będzie nie co pokazywać, ale jak pokazywać magiczne sztuczki dla dzieci.
Celem szkolenia jest stworzenie przez każdego uczestnika własnego 15 minutowego programu, który w późniejszym czasie mogą dalej rozbudowywać.
PROGRAM:
10.00 – 12.00 – Zasady występowania dla dzieci
– 5 pożądanych reakcji
– 10 sposobów na budowanie rutyn
– jak sprawić by dzieci pokochały nas już od pierwszej chwili
– zasady bezpieczeństwa i organizacji pokazu magii
– co wolno i powinno się robić na pokazach dla dzieci, a czego nie wolno lub nie wypada
– co powinien wiedzieć każdy magik
12.00 – 14.00 – Nauka trików
– poznanie sekretów klasycznych rekwizytów używanych w pokazach dla dzieci
– praktyczne zastosowanie rekwizytów w pokazie
– warsztat techniczny pracy z rekwizytami
14.00 – 15.00 – Przerwa obiadowa
15.00 – 15.30 – Magiczne atrybuty
– jak powinna wyglądać walizka magika i co powinno się w niej zawierać
– czy potrzebny jest stolik?
– nagłośnienie i muzyka
15.30 – 16.30 – Warsztaty układania rutyn z rekwizytami – praca w grupach
16.30 – 17.50 Marketing i promocja
– budowanie swojej postaci, wizerunek sceniczny, skrypt pokazu
– strona www, ulotki, wizytówki, gadżety, ogłoszenia w internecie
– jak zacząć przygodę z iluzją? Gdzie występować? Jak i za ile sprzedawać pokazy?
17.50 – 18.00 – Oficjalne zakończenie szkolenie
18.00 – 19.00 – Luźne rozmowy
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYM:
Bartosz Gembski, szerzej znany jako Pan Buźka, pracuje z dziećmi już ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na 117 obozach, koloniach i zielonych szkołach jako wychowawca, kierownik, pilot wycieczek, instruktor tańca, narciarstwa czy wspinaczki. Od 5 lat jest zawodowym magikiem, animatorem i konferansjerem na różnego rodzaju imprezach dla dzieci. Stworzył własny wizerunek czarodzieja w żółtym garniturze, zwanego też żółtoksiężnikiem, którego nie da się zapomnieć. Zaczynając od kameralnych przyjęć urodzinowych, dziś występuje i animuje na dużych, masowych imprezach. Dodatkowo sam organizuje liczne eventy, dzięki czemu wie jak to jest być zarówno po stronie artysty, jak i agencji.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Przekazana wiedza podczas zajęć bazuje na własnym, a co za tym idzie unikalnym, doświadczeniu Pana Buźki. Setki pokazów i poprowadzonych imprez dla dzieci pozwoliło mu wypracować metody, których nie ma na innych szkoleniach. Pan Buźka zanim został magikiem przeszedł długą drogę jako animator, dlatego dobrze wie jak wykorzystać iluzję w programach animacyjnych.
2. Czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce na szkolenie z iluzji niż sklep z rekwizytami dla magików? Nie dość, że miejsce będzie wpływało na klimat prowadzonych zajęć, to jeszcze w czasie przerw czy po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie mógł od razu zakupić dla siebie wypatrzone rekwizyty z bogatej oferty sklepu Kuglarstwo.pl
3. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma pakiet niezbędnych rekwizytów, które będzie mógł od razu wykorzystać w swoich pokazach dla dzieci. Łączna wartość rekwizytów wynosi 100zł i jest wliczona w cenę całego szkolenia.
4. Uczestnicy otrzymają również certyfikat ukończenia szkolenia z wyszczególnionym programem zajęć.
5. Oprócz materiałów poszkoleniowych każdy uczestnik otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która będzie służyła jako wsparcie po ukończonym szkoleniu. Chcemy stworzyć magiczną społeczność, która wzajemnie będzie sobie pomagać.
6. Dodatkowo dla wszystkich przewidziana jest mała niespodzianka.
CENA ZA SZKOLENIE:
550zł
W CENĘ WLICZONE JEST:
– uczestniczenie w całym szkoleniu (8 godzin zajęć)
– materiały poszkoleniowe
– pakiet profesjonalnych rekwizytów iluzjonistycznych dla każdego uczestnika o łącznej wartości 100zł
– serwis kawowy w czasie przerw
– dostęp do tajnej grupy na Facebooku
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Obiad w czasie długiej przerwy obiadowej uczestnicy organizują we własnym zakresie. W pobliżu miejsca szkolenia jest kilka restauracji i sklepów, w których można smacznie i niedrogo zjeść.
2. Warto zabrać ze sobą dodatkowe pieniądze w celu zakupu rekwizytów lub książek z oferty sklepu Kuglarstwo.pl Całą ofertę można wcześniej obejrzeć na tej stronie: http://sklep.kuglarstwo.pl/
3. Przed miejscem szkolenia znajduje się bezpłatny parking, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnego miejsca.
4. Siedziba Kuglarstwo.pl mieści się przy samej stacji metra Pole Mokotowskie. Jadąc z centrum wystarczy wsiąść w metro i przejechać dwie stacje, co zajmie jakieś 5-6 minut.
ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIE JEST BARDZO OGRANICZONA!
Ze względu na rozmiar pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie jesteśmy w stanie pomieścić tylko 12 osób!
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Należy opłacić cenę szkolenia dokonując przelewu na poniższy numer konta:
Kuglarstwo.pl
Al. Niepodległości 161
02-555 Warszawa
mBank 52 1140 2004 0000 3102 6044 0207
W tytule prosimy wpisać: Iluzja w Animacji – imię i nazwisko
Następnie wysłać maila na adres: szkolenia@kuglarstwo.pl podając:
– imię i nazwisko
– telefon kontaktowy
– wybrany termin szkolenia
– potwierdzenie przelewu
TYLKO DOKONANA OPŁATA GWARANTUJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
Do zobaczenia!
lut
8
pt.
Trening / Warsztaty Śląskiego Klubu Kuglarskiego za Darmo @ Miejski Dom Kultury
lut 8@17:00 – 20:00
Trening / Warsztaty Śląskiego Klubu Kuglarskiego za Darmo @ Miejski Dom Kultury |  |  |

Zapraszamy serdecznie wszystkich chętnych na bezpłatne treningi/warsztaty Śląskiego Klubu Kuglarskiego, gdzie nauczysz się. kręcić poi/kij/wachlarzami/hula hoop/ jazdy na monocyklu/ żonglerka/iluzja itd. Jeżeli jesteś zainteresowany możesz nas spotkać w każdy piątek w Katowicach – Piotrowicach w godzinach 17 – 20. Więcej informacji na naszej stronie (link w wydarzeniu ) 🙂
Do zobaczenia !

kwi
13
sob.
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy
kwi 13@18:00 – 21:00
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
20
sob.
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi
kwi 20@18:00 – 21:00
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
27
sob.
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi
kwi 27@18:00 – 21:00
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi |  |  |

Kuglarze !

Zapraszamy was wszystkich do naszego grona pokreconch! 🙂 Spotykamy się co tydzień na trzech stawach w Katowicach pod restauracja Stara Ponderosa!
Od 18 – 21 możecie wpadać!

Do zobaczenia!

mar
23
sob.
Ale cyrk! Szkolenie dla animatorów – przygotuj się na wakacje @ Budynek F (w siedzibie Multivisual)
mar 23 – mar 24 całodniowy
Ale cyrk! Szkolenie dla animatorów - przygotuj się na wakacje @ Budynek F (w siedzibie Multivisual) | Warszawa | Mazowieckie | Polska

 

Kilka słów od organizatora jakim jest Podrzuć.to:

Chcesz dowiedzieć się jak użyć hula hoopa na tysiąc sposobów?
Pragniesz rozszerzyć swoją bazę zabaw przed sezonem wakacyjnym?
Szukasz atrakcji którymi wyróżnisz się na tle konkurencji?

🎪 Zapraszamy na szkolenie animacyjne ALE CYRK!

Kogo? Animatorów i animatorki chcących poznać nowe zabawy i gry animacyjne, które świetnie nadadzą się na zbliżający się sezon plenerowy i wakacyjny.

PLAN SZKOLENIA

SOBOTA 23 MARCA

Gry i zabawy cyrkowe (z użyciem chustek, talerzyków, woreczków, liny, piłek i obręczy)

Kreatywne hula hoop

Modelowanie balonów z gościem specjalnym Budką Kuglarską!

NIEDZIELA 24 MARCA

Gry i zabawy – kontynuacja!

Hula hoop – machine building

Talerzyki ekwilibrystyczne

Zabawy żonglerskie (z użyciem chustek, piłek, obręczy i woreczków)

OSOBY PROWADZĄCE

Miłosz Budka

czyli Budka Kuglarska zaczął swoją przygodę z cyrkiem jako hobby w wieku 16 lat w Lublinie. Szybko jednak odkrył magię cyrkowych pokazów i zdecydował, że stanął się one jego życiem. Rozpoczął treningi w lokalnych parkach, doskonaląc swoje umiejętności w żonglowaniu, akrobacjach i sztuce klaunady.

Zafascynowany atmosferą spontaniczności i bezpośredniego kontaktu z publicznością, Budka przeniósł się na ulice Polski, gdzie zdobył uznanie swoją charyzmą i entuzjazmem. Dziś, mimo że zaczynał od cyrkowego hobby, Budka Kuglarska kontynuuje swoją artystyczną podróż, oczarowując nowe miejsca i zachwycając widzów swoim niepowtarzalnym talentem.

https://budkakuglarska.com/

Dominika Knap

to animatorka kultury i filolożka polskiego języka migowego. Jej pasją i pracą jest cyrk. Od ponad 10 lat zdobywa doświadczenie cyrkowe w Polsce i za granicą.

Prowadzi warsztaty dla wszystkich grupach wiekowych oraz osób z niepełnosprawnościami. Dotychczas współpracowała z Urzędem Miasta Lublin, Zakładem Karny w Chełmie, Centrum Kultury w Lublinie czy Lubelską Szkołą Realną. Popularyzatorka wiedzy o pedagogice cyrku podczas konferencji naukowych i zjazdów branżowych. Występowała m.in. podczas XII Ogólnopolskiej Giełdy Projektów – Narodowe Centrum Kultury, Międzynarodowego Kongresu Edukacji Nieformalnej, konferencji Animacja kultury w teorii i praktyce – Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie oraz przeprowadziła wiele szkoleń i kursów. Współtwórczyni licznych wydarzeń branżowych, m.in. Kursor Cyrkowy w Warszawie czy CYRKx podczas Carnavalu Sztukmistrzów. Autorka materiałów edukacyjnych „Karty cyrkowych opowieści” oraz laureatka projektów stypendialnych – Cyrk da się zamigać!, Inspirator, CyrkON.

Współzałożycielka i członkini lubelskiej Fundacji Ośmiornice Kreatywności i Fundacji Sieć Pedagogiki Cyrku, twórczyni Fundacji Inside Out. Działaczka w Polskim Forum Młodego Cyrku.

Laureatka nagrody Żurawie – Lubelskie Wyróżnienia Kulturalne 2022 w kategorii Animacja Kultury. Prywatnie miłośniczka jazdy na rowerze i wędrówek po górach.

Wiktoria Witenberg

hobbystycznie uprawia cyrk od 10 lat. Zaś od 2018 roku pedagogika cyrku jest elementem jej pracy zawodowej. Zaczynała od hula hoop, a skończyła na uczeniu innych wielu różnych dziedzin cyrkowych.

Od 3 lat prowadzi firmę cyrkową Podrzuć.to, której założenie trwało 6 tygodni – od pierwszego pomysłu do premiery sklepu. Jest również współzałożycielką Sieci Pedagogiki Cyrku, organizatorką Kursu Pedagogiki Cyrku w 2019 roku, trenerką cyrkową w teamie Odskoczni (Fundacji Pracowni Inspiracji Społecznych).

Wg niej dzień bez kubka herbaty jest dniem straconym. Studia: Zarządzanie i Przywództwo oraz Filologia Polskiego Języka Migowego. Kocha zmiany, ma tysiąc pomysłów na minutę, z czego większości z nich zapomina, a te które uda się jej zapamiętać – realizuje. Od niedawna mejkerka w przestrzeni kreatywnej FabLab.

Więcej informacji: https://podrzuc.to/szkolenieanimacyjne?fbclid=IwAR2AEBRF5zvD-3op1ieTtmUQbJmd6T6BSOTXkPHqi1oeC-DhxBpJu4LqTLs