Dolnośląski Festiwal Ognia to nowa propozycja Wałbrzyskiego Ośrodka Kultury, organizowana dzięki dofinansowaniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Dwudniowe wydarzenie odbędzie się z okazji rozpoczęcia wakacji. Zostanie połączone z „Lata Start! Rozpoczęcie wakacji 2016 w Starej Kopalni”.
Do Wałbrzycha będą zaproszeni kuglarze z Dolnego Śląska. Wezmą udział w warsztatach prowadzonych przez teatr AVATAR, by później stanąć do rywalizacji. Publiczność nie tylko będzie mogła się przyglądać, organizatorzy zaproszą ją do wspólnej zabawy. Nauczymy kręcić flagami, poi, kijami. Być może wielu z Was dołączy do tancerzy grupy ognia Impuls w Wałbrzyskim Ośrodku Kultury.
Dolnośląski Festiwal Ognia już 24-25 czerwca.
Dolnośląski Festiwal Ognia to nowa propozycja Wałbrzyskiego Ośrodka Kultury, organizowana dzięki dofinansowaniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Dwudniowe wydarzenie odbędzie się z okazji rozpoczęcia wakacji. Zostanie połączone z „Lata Start! Rozpoczęcie wakacji 2016 w Starej Kopalni”.
Do Wałbrzycha będą zaproszeni kuglarze z Dolnego Śląska. Wezmą udział w warsztatach prowadzonych przez teatr AVATAR, by później stanąć do rywalizacji. Publiczność nie tylko będzie mogła się przyglądać, organizatorzy zaproszą ją do wspólnej zabawy. Nauczymy kręcić flagami, poi, kijami. Być może wielu z Was dołączy do tancerzy grupy ognia Impuls w Wałbrzyskim Ośrodku Kultury.
Dolnośląski Festiwal Ognia już 24-25 czerwca.
Kolejna edycja jednego z najbardziej rozpoznawalnych i popularnych zlotów kuglarskich w Polsce.
Tym razem nie może zabraknąć Ciebie.
Orkiestra ze Szkoły Muzycznej zagra nam podczas FINAŁU naszego festiwalu muzykę na żywo.
Moc dętych oraz perkusyjnych instrumentów będzie z nami.
Na tego roczny festiwal zawita Gautier Tritschler ze Strasburga. Znany z udziału w projekcie Visual Juggling 1.0. Francuski żongler, który w arsenale swoich umiejętności posiada niezwykle dynamiczną żonglerkę piłkami połączoną z dużo ilością multiplex-ów. Ponadto jest ekspertem z dziedziny żonglerki kontaktowej. Wystąpi dla nas na gali tegorocznego Festiwalu oraz poprowadzi warsztaty z:
„one and two crystal balls manipulation/rolling and 1 to 5 balls bodythrows and multiplex”.
Dla mniej orientujących się w nazewnictwie chodzi o naukę toczeń oraz manipulacji kulą akrylową oraz „rzuty 1 do 5 piłek przecinające linie ciała” lub jak kto woli „te dziwne, fajnie wyglądające rzuty” oraz multiplex-ów.
W trakcie naszego festiwalu odbędzie się kuglarskie TEDx! Oznacza to, że będziecie mieli okazje posłuchać o tym co się teraz dzieje w polskim kuglarskim świecie, jakie są trendy w żonglerce i fireshow. Liczymy na waszą frekwencję i na zachętę, przypominamy świetny wykład Jay Gilligana
Ponadto: Alexander Nagachevsky z Kijowa.
Reprezentuje bardzo wyjątkowy styl oparty na 4 poikach oraz podwójnych meteorach. Na tego rocznym festiwalu wystąpi na Gali Inauguracyjnej oraz poprowadzi warsztaty z poi oraz meteora (poziom średnio-zaawansowany i zaawansowany, dla chętnych bardzo zaawansowany.
Zapraszamy serdecznie,
SLOT ART. FESTIVAL
Sztuka życia
Slot Art Festival to jeden z największych festiwali kultury alternatywnej w Polsce, to pięć dni wypełnionych dziesiątkami warsztatów, koncertów, imprez, projekcji filmowych i wykładów. To również coś daleko więcej – pięć dni wyjętych spod ogólnych praw wyścigu szczurów, walki i pośpiechu.
Od ponad 10-ciu lat kolorowa festiwalowa wioska rozkwita w niezwykłym miejscu – w murach barokowego, pocysterskiego zespołu klasztornego w Lubiążu na Dolnym Śląsku. Rozłożyste drzewa, chłodne, porośnięte bluszczem mury, tajemnicze zaułki i sklepienia katedry nadają ponadczasowy wymiar jak najbardziej współczesnej sztuce.
Slot Art Festival to pieć dni rozrywki na wysokim poziomie, a także brama do nowych możliwości, przyjaźni i kontaktów. Festiwal, po którym zostaną Ci nie tylko wspomnienia, ale także marzenia i świeża energia do działania.
WIĘCEJ O SLOCIE:
Jak długo trwa Slot Art Festival?
Festiwal trwa pięć nocy i cztery dni. Bramę festiwalu otwieramy 7 lipca (wtorek) rano. Program festiwalu rusza wieczorem – o godzinie 20:00 oficjalnie otwieramy Slot Art Festival koncertem na dużej scenie. Następnie bawimy się przez cztery kolejne dni – do soboty 11 lipca. Ostatnie imprezy kończą się w niedzielę rano, a po południu zamykamy pole namiotowe.
Jak wygląda dzień na Slot Art Festival?
Przez cztery pełne dni festiwalu (7-11 lipca) możesz uczestniczyć w szeregu wydarzeń:
Codziennie odbywają się trzy tury warsztatów i wykładów, a także spotkania z gośćmi specjalnymi festiwalu (godz. 11:00, 13:00, 15:00). Codziennie możesz uczestniczyć nawet w trzech warsztatach lub wykładach. Możesz wybrać swój ulubiony warsztat i uczestniczyć w nim przez cztery dni (opcja dla wnikliwych), lub codziennie próbować czegoś nowego (opcja dla ciekawych).
Popołudnia i wieczory pełne są wydarzeń muzycznych:
Od 20:00 do północy gra duża scena prezentująca największe gwiazdy festiwalu;
O 17:30 rusza mała scena (konkursowa), gdzie prezentują się młode zespoły;
Na miłośników muzyki klubowej czekają dwa parkiety (od 22:00), zwolennicy muzyki zaangażowanej uczestniczą w koncertach na scenie HC/Punk (od 21:00).
Po północy możesz wybrać się się do katedry, by rozmarzyć się przy klimatycznych koncertach na scenie doświadczalnej, posłuchać akustycznego grania na scenie unplugged, lub pobujać się do białego rana w reggae tencie.
Slot Art Festival to także bogata oferta kinowa: o 18:00 prezentujemy ważne filmy dokumentalne, a o 0:30 możesz zobaczyć ambitne fabuły.
Czy to wszystko?
Na festiwalu prezentują się rozmaite organizacje pozarządowe, dostępnych jest 9 kafejek, Namiot Wschodni snujący orientalne opowieści, Skimboard dla chcących się ochłodzić w upalne dni, wystawy, przedszkole dla najmłodszych uczestników festiwalu.
Jak się odnaleźć w programie festiwalu?
Każdy z uczestników festiwalu otrzymuje przy rejestracji bezpłatny informator, w którym opisane są wszystkie wydarzenia festiwalowe. Warto dokładnie go przejrzeć i zaznaczyć interesujące wydarzenia. Informator będzie można pobrać przed festiwalem na naszej stronie.
Skąd pomysł na taką imprezę, jaka jest jej historia?
Historia Slotu sięga lat 80 i kontrkulturowego fermentu tamtych lat. Wtedy na zaproszenie kilku osób przyjechał z Amsterdamu do Polski punkowo – nowofalowy zespół No Longer Music. Mieli wystąpić na scenie festiwalu w Jarocinie, ale ponieważ ich koncert był de facto spektaklem opartym na ewangelicznej historii pasji Jezusa to dostali zakaz i koncert odbył się nieoficjalnie poza terenem festiwalu. Oczywiście hasło “zakazany koncert” był wtedy najlepszą reklamą więc spory tłum się zebrał.
Potem ekipa dzisiejszego Slotu jeszcze kilkakrotnie organizowała w Polsce trasy dla No Longer Music. Były to niepowtarzalne, magiczne, uduchowione spotkania – ludzie zostawali po koncertach – chcieli rozmawiać, modlić się. Przekonaliśmy NLM, żeby zamiast kolejnych koncertów zorganizować zlot. Do miejscowości Stacze przyjechało ok 60 osób. Była to punkowa impreza – centralnym miejscem była scena pod folią rozciągniętą między dwoma wojskowymi beczkami na której grały dwa zespoły z tym samym składem. Jeden z nich nazywał się oczywiście “Folia Band”.
Ponieważ to wydarzenie szybko obrosło legendą, trzeba było szukać większego miejsca na kolejny rok. Wybór padł na Twierdzę Boyen w Giżycku. Festiwal zaczął się rozwijać z dynamiką śniegowej kuli. Praktycznie bez żadnej promocji, prawie co rok podwajała się liczba uczestników, koncertów, potem warsztatów, spektakli, projekcji i… czasu który trzeba było poświęcić na zorganizowanie wszystkiego.
„Mydlany Park – kilkaset baniek mydlanych w jednej chwili”, to happening w ramach którego kilkadziesiąt osób w kilkanaście sekund wypełni przestrzeń parku, bańkami mydlanymi. W ramach wydarzenia zostaną stworzone piękne bańki wg tajemnej receptury o średnicy od 20 do 160 cm oraz mydlane tunele o długości kilku metrów. Za pomocą profesjonalnego sprzętu: linek, sznurków i siatek żarowski park dendrologiczny zamieni się w magiczną krainę, przepełnioną mnóstwem ulotnych tworów mydlanych. Zabawa dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i seniorów ma na celu integrację międzypokoleniową oraz promocję aktywnego wypoczynku.Apel: Wzywamy wszystkie grupy bańkarsko-mydlane z Dolnego Śląska do uczestnictwa w „Mydlanym Parku”, który odbędzie się w ramach 8 edycji „Different Point of View” w dendrologicznym parku miejskim w Żarowie. Jeżeli posiadasz sprzęt bańkowy, recepturę na płyn i zwariowanych animatorów, dołącz ze swoim stoiskiem do happeningu, którego celem jest promocja bańkarzy; ich produktów oraz budowa rodzinnej, frywolnej atmosfery. Organizatorzy przedsięwzięcia spróbują sprowadzić jak największą ilość osób związanych z puszczaniem i tworzeniem wielkich baniek mydlanych, a wszystko po to, aby ożywić lokalną przestrzeń!Program: Razem Nami przygotuj stanowiska bańkarskie, uczestnicz w warsztatach budowy sprzętu, służącego do robienia wielkich baniek mydlanych, weź udział w konkursie na największą bańkę, odwiedź wyspy mydlane stworzone przez straż pożarną, porozmawiaj z profesjonalnymi animatorami, dla których jesteś inspiracją, posłuchaj muzyki płynącej w rytm dryfu mydlanych tuneli, tworzonych przez uczestników wydarzenia. O rozwoju oferty programowej, będziemy informować na bieżąco na www.fundacjatb.pl oraz na facebooku. Uczestnicy: Wystarczy przyjść do parku miejskiego w Żarowie i dobrze się bawić w gronie przyjaciół i wszystkich mieszkańców miasta i gminy. Nie wymagamy rejestracji oraz zapisów, udostępniamy profesjonalny sprzęt do robienia baniek mydlanych, przeprowadzamy instruktaż, a dla wybranych pasjonatów przewidujemy upominki, zniżki do zaprzyjaźnionych sklepów animatorskich oraz wspaniałe wspomnienia… Dla najmłodszych przygotujemy „kącik małych banieczek”.
Europejski Konwent Żonglerski to największa kuglarska impreza w Europie.
Co roku odbywa się w innym państwie i zjeżdżają na nią tysiące fanów przeróżnych sztuk zręcznościowych nie tylko żonglerki.
Come join us in our new home in Lincolnshire 17th till 21st of August 🙂
http://play-festival.co.uk/tickets/
Prices this year are:
£80 – Early Bird Adult 16yo+ limited by quantity not time so get in quick!)
£95 – Regular Adult 16yo+
£45 – Youth 8yo > 15yo
£0 – Young uns 0yo > 7yo
£15 – Dogs. – Existing farm rules are festival dogs must be on a lead 24 hours a day.
Information here http://play-festival.co.uk/info/ and more updates will come over the next few weeks.
Phoenix Fire Convention
25.08 -28.08 2016
The Phoenix-Con is a meeting for Fireplayers from Fireplayers.
Rejoice for a lot of workshops, a breathtaking galashow and a neverending firespace with unlimited free oil and open-end music. There is also a beautiful location with endless view over the valleys with dreamlike alpine sun.
Like the last time, we will serve Chai the whole night 🙂
Martins Firespace-Healers aka “everybodies hands” will be there (massage and wellness therapy)
Great Galashow with international well known artist of the Fireplayerscene.
There is also a shopingtime with a convention discount with Perfectpoi from Berlin, Gora nd Symetrix.
We will have lots of workshops to share tricks.
On Saturday evening the Galashow will take place where the locals are welcome to watch it too.
Please note: This is an open-air event, but there are also roofed places. So please be prepaired for not-only-sun-weather, but we hope the best.
Location: http://www.feriendorf-auenland.de/
GPS: 50.468862, 10.918697
Zum Burgberg 1
98673 Eisfeld
We look forward to you
P.P.S:
Visit here for news:
http://www.phoenix-convention.de/en
PRZYJMUJEMY ZGŁOSZENIA od grup i solistów na V edycję Festiwalu Ognia na plaży przy Centrum Handlowym „Manufaktura” w Łodzi! Termin: 5 sierpnia 2017. Wynagrodzenie gwarantowane. Zgłoszenia przesyłajcie na adres: audra.show@wp.pl, w temacie wpisując: Festiwal Ognia – wasza nazwa i miejscowość. W mailu proszę koniecznie zawrzeć następujące informacje:
1. Nazwa grupy/Imię i nazwisko solisty (+ ew. pseudonim)
2. Miejsce zamieszkania
3. Krótki opis (kilka zdań), wyróżnienia, nagrody
4. Liczba osób na scenie (dot. grup)
5. Link do strony internetowej/filmiku promo/zdjęć/fan-page’a itp.
6. Czas trwania pokazu
7. Sprzęt, który zostanie użyty w trakcie pokazu (także pirotechnika)
8. Proponowane wynagrodzenie i forma rozliczenia (faktura, rachunek, umowa – my preferujemy fakturę)
9. Czy potrzebny będzie nocleg, jeśli tak to dla ilu osób
10. Imię i nazwisko oraz numer komórkowy osoby do kontaktu
Nawiążemy współpracę z wybranymi artystami.
Zapraszamy gorąco na widowisko! 🙂
The program will take a traditional form, just the start will be a little earlier on Friday because of a public holiday.
Pátek 5. 7.
13:00 – 19:00 – Juggling rental
15:00 – 17:00 – Volleyclub
17:30 – 19:00 – Drum workshop – Jirka Adam
20:00 – 20:30 – Hombre – The Director (theatre)
20:45 – 21:15 – Dada Circus (theatre)
21:30 – 22:30 – Otevření fire space + Tribo drums
22:30 – ??:?? – DJ Swing Garden a DJ RudeGust
Sobota 6. 7.
11:00 – 20:00 – Juggling rental
13:00 – 16:00 – Workshops
16:00 – 17:00 – Hombre – The Life Guard (theatre)
17:00 – 20:00 – Workshops
21:00 – 22:15 – Galashow 🎯
22:30 – 23:30 – Fire space + Tribo drums
23:30 – ??:?? – raggajungle.cz
Sunday 7. 7.
juggling rental, free training
*ADMISSION*
Workshops and program during daytime – FREE
Friday 29. 6. from 19.00 – 100 CZK
Saturday 30. 6. from od 20.30 – 200 CZK
Both days – 250 CZK
Discount for families
(1 € approx 25 CZK)
Accommodation in the camp is not part of the festival ticket.
More information at http://www.beachparkmlekojedy.cz/Kontakt/
Konwent kijowy w Ciechanowie
Dlaczego? Czas na integrację środowiska kijowego! Konwent ma na celu propagowanie starej idei K.K.K.K (Koniecznie Kręćmy Konkretniej Kijami)
➡️ Dojazd:
🚂 pociąg (sporo połączeń na trasie Gdańsk – Zakopane/Kraków)
🚗 samochód (bezpłatny parking)
🛏️ Nocleg: na sali, śpiwory i karimaty we własnym zakresie
➡️Warsztaty: od pierwszego do ostatniego uczestnika nastawiamy się na zgłębianie wiedzy tajemnej – czyli wspólny trening. Jeżeli masz ochotę na poprowadzenie warsztatów to bardzo do tego zachęcamy! Będzie przygotowana specjalna tablica warsztatowa do wpisywania Waszych propozycji.
➡️ Co zabrać ze sobą? KIJE – krótkie, długie, smocze, ciężkie, lekkie.. Śpiwór, karimata, kije, ciepłe ubrania, kije, skarpetki na zmianę i na kije, ręcznik, kije, suchary..
Czego nie zabierać? Innych sprzętów – jest to konwent kijowy! Poi to nie kije – rozwiewamy wątpliwości 😀
Serdecznie zapraszamy Was na czwartą już edycję Zimowiska Kuglarskiego w Ostródzie! Tak jak w ubiegłych latach – nie zabraknie licznych atrakcji, intensywnego progresu oraz dobrej zabawy.
W programie m.in.:
– ponad 6 h zróżnicowanych warsztatów dziennie
– Open Stage
– Fire Space
– podział na domy
Standardowo do Waszej dyspozycji zapewniamy nocleg w udostępnionych przez nas klasach, łazienki z prysznicami, kuchnię oraz halę sportową do ćwiczeń dostępną przez 24/h.
Miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Ostródzie
ul. Wyszyńskiego 2, 14-100 Ostróda
Czas: 23-26.01.2020r.
Wejściówka: 40 zł
O wszelkich newsach będziecie informowani na bieżąco w postach na wydarzeniu.
Przypominamy:
– cena biletu obejmuje wszystkie atrakcje zapewniane podczas trwania zimowiska
– na edycję zimową nie trzeba się rejestrować
– zimowisko odbywa się w innym obiekcie niż nasz letni Festiwal Ognia w Ostródzie
– nie prowadzimy sprzedaży koszulek
– osoby niepełnoletnie OBOWIĄZKOWO muszą przygotować pozwolenie na uczestnictwo w imprezie – podpisane przez prawnego opiekuna; JEDYNA AKCEPTOWANA przez nas forma tego oświadczenia zostanie udostępniona na wydarzeniu.
REGULAMIN KUGLARSKIEGO ZIMOWISKA VOL.4 W OSTRÓDZIE:
https://pastebin.com/EUwz1qfi
ZGODA DLA OSÓB NIEPEŁNOLETNICH:
https://pastebin.com/vKFe1cqz