II edycji Żonglerskiej Lubelskiej Konwencji: 16 – 19 maja 2013. Odbędzie się ona jak co roku na hali sportowej KUL: http://www.kul.pl/
W programie:
– Gala z udziałem międzynarodowych artystów (tego samego wieczoru: afterparty w klubie Archiwum)
– przestronna hala treningowa 24h na dobę,
– warsztaty dla początkujących, średnio- i w pełni zaawansowanych,
– Variete/Open Stage – możliwość występu dla każdego,
– firespace otwarte każdego wieczoru,
– cyrkowy pokaz filmowy (w tym: materiały z EJC 2012)
– turniej combat,
– igrzyska,
– prezentacje, wykłady, panele dyskusyjne,
– nocleg na polu namiotowym bezpośrednio przy hali.
Co więcej…
Żonglerska Lubelska Konwencja 2013 będzie DARMOWA.
Oznacza to, że nie będzie żadnej obowiązkowej opłaty za udział w konwencji ani wymaganej opłaty za którąkolwiek z jej części (gala, warsztaty, turnieje etc.)
Dlaczego?
Głównym celem istnienia konwencji jest rozwój ogólnopolskiego środowiska kuglarskiego. Fundacja Sztkmistrze, organizator konwencji, pragnie więc umożliwić jak największej ilości osób udział w wydarzeniu.
Ponadto w tegorocznej Żelce upatrujemy możliwość podziękowaniu wszystkim tym, którzy przyczynili się do ogromnego, polskiego sukcesu jakim była Europejska Konwencja Żonglerska 2012, czyli przede wszystkim wolontariuszom oraz uczestnikom, bez który pomocy oraz wkładu (również pieniężnego) organizacja konwencji nie byłaby możliwa.
Jak to możliwe?
Jak wiadomo, organizacja konwencji kosztuje. Ale… mamy parę pomysłów.
Organizacja ŻeLKi jest to możliwa dzięki zespołowi wolontariuszy, których większość reprezentuje lubelskich Sztukmistrzów, wsparciu pozyskanemu przez Fundację Sztukmistrze od Urzędu Marszałkowskiego województwa lubelskiego, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego JPII oraz Samorządu Studentów KUL JPII oraz wsparciu którego będziecie w stanie nam udzielić.
Jak mogę pomóc?
Im więcej środków uda nam się zdobyć tym więcej artystów na galę będziemy mogli zaprosić, tym więcej warsztatów zorganizować, tym więcej atrakcji zaoferować. Wesprzeć ŻeLKę 2013 można bezpośrednio poprzez przekazanie darowizny na rzecz Fundacji Sztukmistrze w dowolnej kwocie.
Dane potrzebne do jej dokonania znajdują się tutaj: http://sztukmistrze.pl/
Przewidziane są jednakże specjalne prezenty dla tych, którzy dokonali…
Wpłaty w wysokosci min. 10zł – unikatowy badge Juggling Monster.
Wpłaty w wysokości min. 30zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011).
Wpłaty w wysokości min. 50 zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011) lub EJC 2012, zarezerwowane miejsce w pierwszych rzędach na gali.
Wpłaty w wysokości min. 100 zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011) lub EJC 2012, zarezerwowane miejsce w pierwszych rzędach na gali, kolekcja filmowa Carnaval Sztukmistrzów/EJC 2012 (w postaci 30 godzin materiału jakości HD) oraz identyfikator V.I.P.
Oferta upominków obowiązuje do wyczerpania zapasów. Ich ilość jest ograniczona.
Ponad to zachęcamy do:
– zaangażowania się w promocję wydarzenia (zaprosić znajomych, udostępnić wydarzenie na facebooku, etc.),
– zamówienia konwencyjnej koszulki (szczegóły wkrótce),
– zgłoszenia już teraz swojego udziału w Variete/Open Stage, które przyjmuje Daniel – dchlibiuk@gmail.com
Pytania? Propozycje? Uwagi?
Zapraszamy do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i zadawania pytań za pośrednictwem forum, Facebooka (sztukmistrze.pl, Żonglerska Lubelska Konwencja) lub bezpośrednio do mnie na adres e-mail: szwedjakub@gmail.com
W tym roku odbędzie się Kuglarski Chill Fest – Ostróda 2013.
Konwencja naszego nowego eventu nie będzie odbiegała mocno od pozostałych edycji Festiwalu Ognia.
Odbywać się na nowopowstałym Ostródzkim amfiteatrze, jest to obiekt zamknięty położony 20 metrów od Jeziora Drwęckiego. Amfiteatr posiada pełny sanitariat na naprawdę luksusowym poziomie, sale konferencyjne które mogą służyć do warsztatów/open stage’ów, miejsca noclegowe. Przede wszystkim scena amfiteatru która służyć będzie za główne miejsce treningowe jest w pełni zadaszona, zatem nie straszna nam żadna pogoda. Ponadto w promieniu 100 metrów od miejsca imprezy znajduję się plaża miejska z możliwością wynajęcia kajaków i rowerów wodnych. Prócz tego jest wyciąg do nart wodnych !
Informacje ogólne
Czas trwania: 9-15 Lipca
koszt: 40 zł
Zakwaterowanie: Pomieszczenia znajdujące się w Ostródzkim Amfiteatrze, ul Mickiewicza 17a
Miejsce: Ostróda
Uczestnictwo
Uczestnictwo w festiwalu NIE wymaga wcześniejszego zgłoszenia ani wnoszenia opłaty. Przy wejściu następuje rejestracja uczestników, czyli wylegitymowanie się dokumentem stwierdzającym tożsamość. Osoby niepełnoletnie muszą mieć ze sobą zgodę na uczestnictwo w festiwalu podpisaną przez prawnego opiekuna. Wzór podamy niedługo. Rejestracja uznana zostanie za obowiązującą w momencie podpisania się na liście uczestników.
Warsztaty:
-żonglerka piłkami
-żonglerka maczugami
-zianie ogniem
-chodzenie na szczudłach
-poi
-kij kontakt
-żonglerka kontaktowa
-hula-hop
-dragon staff
-ZUMBA
-Multikije
-aktorskie
-choreografia sceniczna
-taneczne
-akrobatyczne
-ciąg wykładów i warsztatów prowadzone przez KUGLARSTWO.PL
Program dla widzów:
12 lipca (Piątek) – „Igraszki z Ogniem” – scena otwarta dla uczestników festiwalu z muzyką na żywo.
godz. 21:00 – zamek ostródzki przy ulicy Mickiewicza 22
13 lipca (sobota) – Finał – ogniste widowisko przygotowane przez uczestników festiwalu
godz. 21:30 – plac przed Amfiteatrem ostródzkim przy ulicy Mickiewicza 17a.
Program dla uczestników:
09 Lipca (Wtorek)
-rozpoczęcie rejestracji – godzina 14.00
-wieczór filmowy
10 Lipca (środa)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące finału
-oficjalne otwarcie
11 Lipca (czwartek)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące finały
-grill – prowiant zapewnia organizator
-renegade – nagrody zapewnia organizator
12 Lipca (piątek)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące festiwalu
-„Igraszki z ogniem”
-Open Stage
13 Lipca (sobota)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-spotkanie dotyczące finału
-finał
14 lipca (niedziela)
-wspólne śniadanie
-warsztaty
-wyjście na plażę miejską
15 lipca (poniedziałek)
-zamknięcie festiwalu
TEGOROCZNY FINAŁ
W tym roku finał Chill Festu jest pod hasłem „Powrót do korzeni”. Jest to satyra ogniowa przypominająca początki fireshow w Polsce, czyli płomienie na spodniach, twarze pomalowane na czarno-biało, chusty na głowach i ogólny, wszechogarniający mrok.
EJC -Europejski Konwent Żonglerski to największa w Europie impreza kuglarska na której można spotkać wiele tysięcy ludzi z całego świata. W tym roku gospodarzem imprezy jest Francja a sam konwent odbędzie się pod Tuluzą.
Na EJC będzie można zobaczyć mnóstwo pokazów na; codziennym Open Stage, podczas kilku spektakli w dużym namiocie oraz podczas Gali głównej na której wystąpią międzynarodowe gwiazdy.
Codziennie będzie mieć miejsce niezliczona ilość warsztatów niemal z każdej dziedziny kuglarskiej czy cyrkowej.
Nie zabraknie wieczornych imprez z dobrą muzyką i miejscem do tańca lub rozmowy.
Odbędą się Igrzyska Żonglerskie gdzie będzie można spróbować swoich sił w takich konkurencja jak balans, combat czy endurance.
Swoje stoiska będą mieć producenci rekwizytów z całej europy albo i dalej. Będzie można zobaczyć i kupić po okazyjnych cenach rzeczy od Henrysa. Mr. Babacha, Playa czy wielu innych.
Cała impreza trwa osiem dni i jest wypełniona atrakcjami tak by każdy znalazł coś dla siebie.
Program i więcej informacji dostępne na stronie imprezy.
Zapraszamy wszystkich potrafiących żonglować 3 maczugami do spróbowania swoich sił w otwartym turnieju żonglerskim. Turniej rozegrany zostanie systemem pucharowym 1:1. W przypadku dużej ilości zawodników przewidziane są kwalifikacje, które wyłonią 8 finalistów.
Nagroda: Puchar Prezesa Fundacji Sztukmistrze.
Zapraszamy na II edycję Gdyńskiego Weekendu Kuglarskiego! Tym razem mamy dla was jeszcze więcej warsztatów, a ponad to również Open Stage oraz Igrzyska Kuglarskie. Dokładny program wydarzenia oraz wszelkie szczegóły an jego temat są dostępne na stronie wydarzenia na facebook.pl – https://www.facebook.com/events/295204220634844 .
UWAGA
Organizatorzy nie zapewniają miejsca noclegowego dla uczestników imprezy!
Do zobaczenia ! ;D
Europejski Konwent Żonglerski jest tygodniowe wydarzenie gdzie zjeżdżają się żonglerzy i artyści cyrkowi z całego świata. Impreza ta co roku jest organizowana w innym miejscu europy, tym razem w Irlandii.
Na EJC będzie można zobaczyć mnóstwo pokazów na; codziennym Open Stage, podczas kilku spektakli w dużym namiocie oraz podczas Gali głównej na której wystąpią międzynarodowe gwiazdy.
Codziennie będzie mieć miejsce niezliczona ilość warsztatów niemal z każdej dziedziny kuglarskiej czy cyrkowej.
Nie zabraknie wieczornych imprez z dobrą muzyką i miejscem do tańca lub rozmowy.
Odbędą się Igrzyska Żonglerskie gdzie będzie można spróbować swoich sił w takich konkurencja jak balans, combat czy endurance.
Swoje stoiska będą mieć producenci rekwizytów z całej europy albo i dalej. Będzie można zobaczyć i kupić po okazyjnych cenach rzeczy od Henrysa. Mr. Babacha, Playa czy wielu innych.
Więcej info:
https://www.facebook.com/EJC2014
To już trzecia edycja Festiwalu, który z każdym rokiem cieszy się coraz większą popularnością.
Odbywa sie on na terenie Parku Edukacji i Rozrywki Farma Iluzji.
Tematem przewodnim tego miejsca są różnego rodzaju iluzje optyczne i fizyczne, których każdy może doświadczyć osobiście dzięki zgromadzonym na terenie parku eksponatom i instalacjom
Nazwa zobowiązuje, także dosyć szybko pojawili się na Farmie prawdziwi Iluzjoniści.
W tym sezonie regularnie występowali: Maciej Pęda, Marta Jasińska
Marcin Połoniewicz (Pan Ząbek) i Marcin Laskowski.
SOBOTA 6 września 2014
12:00
Patrycja Lipińska – animacje balonowe
13:00
KONY PUPPETS
Wesoły świat Muppetów !
14:00 – 15:30
Przegląd konkursowy
(kilku iluzjonistów)
16:00
KONCERT piosenek dla dzieci
prowadzenie Mariusz TOTOSZKO
17:00
Hipnoza – J.J. Buczyński
17:30
Pokaz Dużej Iluzji
THE MIND TRAVELLERS
NIEDZIELA 7 września 2014
12:00
Patrycja Lipińska – animacje balonowe
13:00
Iluzja dla dzieci na wesoło
KONRAD MODZELEWSKI
14:00
Iluzjonista manipulator – KRZYSZTOF BAŁUCH
15:00
Hipnoza – J.J. Buczyński
16:00
w przygotowaniu
17:00
Pokaz Dużej Iluzji:
MACIEJ POL
To już trzecia edycja Festiwalu, który z każdym rokiem cieszy się coraz większą popularnością.
Odbywa sie on na terenie Parku Edukacji i Rozrywki Farma Iluzji.
Tematem przewodnim tego miejsca są różnego rodzaju iluzje optyczne i fizyczne, których każdy może doświadczyć osobiście dzięki zgromadzonym na terenie parku eksponatom i instalacjom
Nazwa zobowiązuje, także dosyć szybko pojawili się na Farmie prawdziwi Iluzjoniści.
W tym sezonie regularnie występowali: Maciej Pęda, Marta Jasińska
Marcin Połoniewicz (Pan Ząbek) i Marcin Laskowski.
SOBOTA 6 września 2014
12:00
Patrycja Lipińska – animacje balonowe
13:00
KONY PUPPETS
Wesoły świat Muppetów !
14:00 – 15:30
Przegląd konkursowy
(kilku iluzjonistów)
16:00
KONCERT piosenek dla dzieci
prowadzenie Mariusz TOTOSZKO
17:00
Hipnoza – J.J. Buczyński
17:30
Pokaz Dużej Iluzji
THE MIND TRAVELLERS
NIEDZIELA 7 września 2014
12:00
Patrycja Lipińska – animacje balonowe
13:00
Iluzja dla dzieci na wesoło
KONRAD MODZELEWSKI
14:00
Iluzjonista manipulator – KRZYSZTOF BAŁUCH
15:00
Hipnoza – J.J. Buczyński
16:00
w przygotowaniu
17:00
Pokaz Dużej Iluzji:
MACIEJ POL
Nasze tradycyjne coroczne, wydarzenie magiczne w Łodzi wraca z nową siłą i w nowej odsłonie. W tym roku ponownie w jednym miejscu spotka się cały magiczny świat naszego kraju. Spotykamy się 27. i 28. września w Łodzi przy ulicy Tymienieckiego 3. Już samo to miejsce jest przepełnione niesamowitą, magiczną energią. Przepiękna, stara, zrewitalizowana fabryka będąca dziś centrum kultury i sztuki otwiera swoje podwoje na iluzję. W tegorocznym programie seminaryjnym szczególny nacisk kładziemy na techniki nowoczesne. Będzie to miało swoje odzwierciedlenie zarówno w seminarium Cedrica Hornecker’a, jak i szczególnie w „sposobach i technikach wykorzystania chemii w iluzji” Krzysztofa Buczka. Gwiazdą tegorocznego spotkania będzie Wolfgang Moser, który przeprowadzi aż dwa różne seminaria, w tym jedno z nich o podrywaniu dziewczyn na triki. Bardzo ciekawie zapowiada się również prelekcja gwiazdy scen polskich i zagranicznych – Macieja Pola – który wyjaśni na własnym przykładzie jak skutecznie zarabiać pieniądze na pasji.
Jeśli czujesz się częścią magicznej społeczności to nie może Cię zabraknąć na tym wydarzeniu. Jeśli jesteś hobbystą, pasjonatem lub po prostu zawsze Cię zastanawiało „jak oni to robią?” to wiedz, że czekamy właśnie na Ciebie.
PROGRAM:
sobota – 2014.09.27
14:00 – 15:15 – rejestracja uczestników w biurze festiwalowym
15:00 – 18:30 – giełda rekwizytów
15:30 – otwarcie festiwalu
15:45 – 16:45 – konkurs – mikro-iluzja
17:00 – 18:00 – konkurs – iluzja sceniczna
18:00 – 19:00 – przygotowania do gali
19:00 – 21:00 – gala
21:30 – 24:00 – wieczór magii
niedziela – 2014.09.28
9:00 – 17:00 – giełda rekwizytów
9:30 – 10:30 – warsztat – inż. Krzysztof Buczek (Polska) – „Jak efektownie i bezpiecznie wykorzystać chemię w iluzji?”
11:00 – 12:00 – seminarium – Cedric Hornecker (Francja)
12:30 – 13:30 – seminarium – Wolfgang Moser (Austria) – „Jak podrywać dziewczyny na iluzję?”
14:00 – 14:40 – prelekcja – Maciej Pol (Polska) – „Jak zarabiać na pasji?”
15:00 – 16:00 – seminarium – Wolfgang Moser (Austria)
Plan przebiegu WSI-6 (dla iluzjonistów) :
10:00
START WSI-6
Zbieramy się, witamy itp. Znowu najprawdopodobniej spotkamy się w Klubie Studenckim „KARUZELA” na ulicy Konarskiego 85 w Warszawie ale rzecz nie jest niestety jeszcze potwierdzona na 100%.
Luźne magików rozmowy.
Rejestracja osób chętnych do wzięcia udziału w przeglądzie, Szczegóły dotyczące przeglądu w dalszej części opisu.
Rejestrowanie rekwizytów na błyskawiczne aukcje. Szczegóły w opisie błyskawicznych aukcji.
GIEŁDA (10:00-18:00)
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na ławę i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.
11:00
PRZEGLĄD
Żegnamy się z ideą Everybody. Niestety zaczęło przyjeżdzać zbyt wiele osób żeby rzecz miała dalszy sens, zamiast tego wprowadzamy przegląd krótkich form magicznych. Wyłącznie programy sceniczne. Nie dłuższe niż 5 minut i nie krótsze niż 3. (Będą prowadzone pomiary czasu i za nie złapanie się w ramkach czasowych niestety będzie następowało obniżenie not.
Do wygrania w przeglądzie będzie tradycyjny złoty puchar dla zwycięzcy, oraz trzy nagrody pieniężne: 150, 100, 50 pln, oczywiście 150 dla zdobywcy pucharu, następne miejsce 100, trzecia osoba: 50. Jury bedzie miało mozliwość innego rozdysponowania kwot. Jak również nie przyznania lokat. Bawimy się, przegląd ma luźną formę, ale minimum poziomu niech jednak trzyma.
Na przegląd przewidujemy godzinę, czyli maksymalnie 10 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
12:00
„KONTROLOWANIE UWAGI WIDZA”
Filip Nykiel
Seminarium teoretyczne o kontrolowaniu i kierunkowaniu uwagi widzów. Jednak podparte praktycznymi demonstracjami efektów z monetami.
13:00
„FORSOWANIE KARTY”
Michał Skubida
Techniczne seminarium dotyczacego różnych wariantów przeprowadzenia tej jakże przydatnej iluzjoniście czynności. Osoba prowadzącego gwarantuje, że zobaczymy metody sprawdzone i skuteczne.
14:00
„MARKER I MONETA”
Maciej Peda
Seminarium będące pewnego rodzaju nowinką na WSI. Rozpocznie się od przedstawienia pełnej różnych technicznych chwytó rutyny. A potem wyjaśnienie każdego jej etapu, z dygresjami na temat innych technik, czy też uzasadnień teoretycznych dla takiej własnie konstrukcji jej przebiegu.
15:00
Wynik przeglądu, wręczenie nagród.
15:10
OBIAD
16:00
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
To element programu w którym można sprzedać coś o czym i tak wiecie, że już nigdy tego nie użyjecie. Rekwizyty z dna szuflady. Komuś mogą się jednak przydać. Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach. Jeśli każdy przywiezie jeden lub dwa rekwizyty to punkt programu może się zrobić bardzo ciekawy. jak dotychczas zawsze podczas aukcji trafiały się przesympatyczne okazje do zakupu ciekawego rekwizytu, ale i sprzedający nieraz już byli zaskakiwani ceną do jakiej potrafiono wylicytować któryś z oferowanych przez nich rekwizytów.
W związku z tym, że ostatnio ta część programu ulega zapomnieniu, a wręcz się nie odbywa, lecz wiele osób jednak pamieta jak pozytywna to była rzecz, tym razem mała prośba ode mnie. Misiaczki kochane, WSI-6 wypada w moje urodziny, więc zróbcie mi prezent i przywieźcie jednak jakieś gadżety na sprzedaż. Ja tak lubię prowadzić licytacje…. Z góry dziękuję!
17:00
TOP SECRET
Na ostatniej edycji WSI był to jeden z przebojów imprezy. TopSecret – czyli najlepszy sekret. Każdy może się zgłosić i pokazać prezentację jakiegoś efektu. Na koniec przez aklamację tłumu wybieramy zwyciezcę, który przeprowadzi króciótkie mniseminarium o zaprezentowanym przez siebie triku. Każdy kto się zgłosi do walki o tytuł TopSecret’a otrzyma złoty puchar! Zwycięzca otrzyma złoty wieniec! O udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Nie więcej niż pięć osób.
18:00
NAJSZYBSZE RĘCE WSI
Kolejny stały punkt warszawskich spotkań. Tym razem bawimy się z monetami. To z ich pomoca wyłonimy najsprawniejszeg ouczestnika WSI-6. Tradycyjnie stawką jest uznanie, sława i oczywiście złoty puchar!
KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI
19:00
MAGICY W STOLICY (dawniej MAGICY NA POKŁADZIE)
Wieczorne pokazy dla publiczności. Wracamy do prezentowania na scenie pełnej różnorodności wykonawców. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!
Zrobimy tyle 40 minutowycgh setów na ile znajdzie sie chętnych do występowanie. Pomiędzy setami na scenie 15-20 minutowe przerwy z czarowaniem przy stolikach. Pokazy na scenie oficjalnie zakończymy zapewne około godziny 21-ej. Jednak nie będziemy w tym momencie wypraszać gości. Po prostu zamkniemy wtedy scenę. Zasiądziemy przy stołach, ale mam nadzieje że jak ktoś podejdzie i przysiądzie się do Was to pokażecie mu trochę iluzji.
AFTER PARTY
o godzinie 22:00 zamykamy imprezę i przenosimy się na After Party w pobliskiej klubokawiarni. A tam już czarujemy i bawimy się do późnych godzin nocnych.
KOSZT IMPREZY
30.00 PLN – płatne na początku spotkania. Z zebranej kwoty opłacony zostanie posiłek, oraz pokryta zostanie część kosztu wynajęcia sali.
Sławomir Kowalski
iluzjonista@boo.pl
+48 880-268-979
Kilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider.
Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.
Rozdamy parę drobiazgów, kilka zaproszeń i przede wszystkim sporo dobrej zabawy.
Sekcja Iluzji przy Młodzieżowym Domu Kultury Wrocław Śródmieście 21 marca 2015 roku po raz piętnasty organizuje Ogólnopolskie Warsztaty Iluzjonistyczne.
Warsztaty mają na celu popularyzację sztuki iluzji wśród młodzieży, umożliwienie im poznania innych iluzjonistów i poszerzenia swojej wiedzy.
Już po raz ósmy! Kilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider.
Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.
Wstęp: 10 PLN
Dzieci i młodzież pomiędzy 15 a 18 rokiem życia: wejście wyłącznie w towarzystwie opiekuna lub z pisemną zgodą rodzica.
Dzieci i młodzież poniżej 15 roku życia nie będą wpuszczane do lokalu.
Ponownie! Kilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider.
Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.
Wstęp: 10 PLN
Dzieci i młodzież pomiędzy 15 a 18 rokiem życia: wejście wyłącznie w towarzystwie opiekuna lub z pisemną zgodą rodzica.
Dzieci i młodzież poniżej 15 roku życia nie będą wpuszczane do lokalu.
Już niebawem Łódź przerodzi się w międzynarodową stolicę magii. Ponad 40 artystów, wśród nich najlepsi z najlepszych w naszym kraju oraz utytułowani goście zza granicy. Ponad 100 profesjonalnych występów, które zafundują Wam emocjonalny rollercoaster. W najbliższych dniach nakreślimy Wam sylwetki naszych bohaterów i postaramy się ukazać przedsmak tego, co się będzie działo.
Łódź 18-19 czerwca Piotrkowska/Pasaż Schillera- tego nie możecie przegapić, dajcie Nam się oczarować ! 🙂
Jeżeli lubisz magię izolacji obręczą, albo widzisz to po raz pierwszy w życiu i nie możesz oderwać wzroku – koniecznie musisz przyjść na te warsztaty! Nauczysz się solidnych podstaw izolacji oraz tych bardziej skomplikowanych manipulacji.
Ze względu na obszerność tematu warsztaty będą podzielone na 2 bloki:
➡17:00 – 18:30 – izolacje 1 obręczą
➡19:00 – 20:30 – multihooping (izolacje wieloma obręczami)
Można wykupić uczestnictwo na jedne lub oba warsztaty[płatne z góry po dokonaniu zapisu]:
➡1 warsztat – 50zł
➡2 warsztaty – 70zł
Kółka będą dostępne na miejscu, jednak w ilości ograniczonej, dlatego jeśli posiadasz własne(lekkie) kółko, koniecznie zabierz je ze sobą 😉
Warsztaty poprowadzi:
✨Sebastian Frodyma✨
– performer, artysta sceniczny. Brał udział w pochodzie Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury oraz w spektaklu zamknięcia, jako jeden z głównych artystów. Asystent reżysera podczas performance „Mosty” 2015. Finalista konkursu „Cyrkulacje” 2015.
Aktor teatru ruchu, wyspecjalizowany w dramie i pantomimie, występujący w roli tytułowego bohatera spektaklu „Historia Benjamina Bilse’go” oraz „Pasji”. Wystąpił na Galach Kuglarskich podczas festiwali: Slot Fest, Gdyński Weekend Kuglarski, Kuglarskie Oblężenie Nidzickiego Zamku, Ogólnopolskiego Festiwalu Ognia i Kuglarstwa, Pirania, Pyrkon oraz zagranicznych River Hoop – Slovenian Hoop Convention i Art of Flow – Stranded.
Współtwórca choreografii dla spektakli ogniowo-kuglarskich w Polsce oraz dla Teatru Avatar. Uczestnik spektakli ogniowych dla kolektywu Synergy Art. Reżyser „Ex machina”, Fire Gali podczas festiwalu „ŻeLKa” oraz ogniowego widowiska Fire Gala na EJC 2017.
📩zapisy: kontakt@hooping.pl📩