maj
15
śr.
ŻeLKa – Żonglerska Lubelska Konwencja @ Hala Sportowa KUL, Lublin
maj 15 – maj 19 całodniowy

żelka żonglerzyII edycji Żonglerskiej Lubelskiej Konwencji: 16 – 19 maja 2013. Odbędzie się ona jak co roku na hali sportowej KUL: http://www.kul.pl/hala-sportowa,art_12571.html
W programie:
– Gala z udziałem międzynarodowych artystów (tego samego wieczoru: afterparty w klubie Archiwum)
– przestronna hala treningowa 24h na dobę,
– warsztaty dla początkujących, średnio- i w pełni zaawansowanych,
– Variete/Open Stage – możliwość występu dla każdego,
– firespace otwarte każdego wieczoru,
– cyrkowy pokaz filmowy (w tym: materiały z EJC 2012)
– turniej combat,
– igrzyska,
– prezentacje, wykłady, panele dyskusyjne,
– nocleg na polu namiotowym bezpośrednio przy hali.

Co więcej…

Żonglerska Lubelska Konwencja 2013 będzie DARMOWA.
Oznacza to, że nie będzie żadnej obowiązkowej opłaty za udział w konwencji ani wymaganej opłaty za którąkolwiek z jej części (gala, warsztaty, turnieje etc.)

Dlaczego?
Głównym celem istnienia konwencji jest rozwój ogólnopolskiego środowiska kuglarskiego. Fundacja Sztkmistrze, organizator konwencji, pragnie więc umożliwić jak największej ilości osób udział w wydarzeniu.
Ponadto w tegorocznej Żelce upatrujemy możliwość podziękowaniu wszystkim tym, którzy przyczynili się do ogromnego, polskiego sukcesu jakim była Europejska Konwencja Żonglerska 2012, czyli przede wszystkim wolontariuszom oraz uczestnikom, bez który pomocy oraz wkładu (również pieniężnego) organizacja konwencji nie byłaby możliwa.

Jak to możliwe?
Jak wiadomo, organizacja konwencji kosztuje. Ale… mamy parę pomysłów.
Organizacja ŻeLKi jest to możliwa dzięki zespołowi wolontariuszy, których większość reprezentuje lubelskich Sztukmistrzów, wsparciu pozyskanemu przez Fundację Sztukmistrze od Urzędu Marszałkowskiego województwa lubelskiego, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego JPII oraz Samorządu Studentów KUL JPII oraz wsparciu którego będziecie w stanie nam udzielić.

Jak mogę pomóc?
Im więcej środków uda nam się zdobyć tym więcej artystów na galę będziemy mogli zaprosić, tym więcej warsztatów zorganizować, tym więcej atrakcji zaoferować. Wesprzeć ŻeLKę 2013 można bezpośrednio poprzez przekazanie darowizny na rzecz Fundacji Sztukmistrze w dowolnej kwocie.
Dane potrzebne do jej dokonania znajdują się tutaj: http://sztukmistrze.pl/strona/73/Fundacja
Przewidziane są jednakże specjalne prezenty dla tych, którzy dokonali…

Wpłaty w wysokosci min. 10zł – unikatowy badge Juggling Monster.
Wpłaty w wysokości min. 30zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011).
Wpłaty w wysokości min. 50 zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011) lub EJC 2012, zarezerwowane miejsce w pierwszych rzędach na gali.
Wpłaty w wysokości min. 100 zł – unikatowy badge Juggling Monster, koszulka Carnavalu Sztuk-Mistrzów (do wyboru wersje 2010 oraz 2011) lub EJC 2012, zarezerwowane miejsce w pierwszych rzędach na gali, kolekcja filmowa Carnaval Sztukmistrzów/EJC 2012 (w postaci 30 godzin materiału jakości HD) oraz identyfikator V.I.P.

Oferta upominków obowiązuje do wyczerpania zapasów. Ich ilość jest ograniczona.

Ponad to zachęcamy do:
– zaangażowania się w promocję wydarzenia (zaprosić znajomych, udostępnić wydarzenie na facebooku, etc.),
– zamówienia konwencyjnej koszulki (szczegóły wkrótce),
– zgłoszenia już teraz swojego udziału w Variete/Open Stage, które przyjmuje Daniel – dchlibiuk@gmail.com

Pytania? Propozycje? Uwagi?
Zapraszamy do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i zadawania pytań za pośrednictwem forum, Facebooka (sztukmistrze.pl, Żonglerska Lubelska Konwencja) lub bezpośrednio do mnie na adres e-mail: szwedjakub@gmail.com

lip
8
pon.
Kuglarski Chill Fest 2013 @ Amfiteatr
lip 8 – lip 15 całodniowy

W tym roku odbędzie się Kuglarski Chill Fest – Ostróda 2013.

Konwencja naszego nowego eventu nie będzie odbiegała mocno od pozostałych edycji Festiwalu Ognia.

Odbywać się na nowopowstałym Ostródzkim amfiteatrze, jest to obiekt zamknięty położony 20 metrów od Jeziora Drwęckiego. Amfiteatr posiada pełny sanitariat na naprawdę luksusowym poziomie, sale konferencyjne które mogą służyć do warsztatów/open stage’ów, miejsca noclegowe. Przede wszystkim scena amfiteatru która służyć będzie za główne miejsce treningowe jest w pełni zadaszona, zatem nie straszna nam żadna pogoda. Ponadto w promieniu 100 metrów od miejsca imprezy znajduję się plaża miejska z możliwością wynajęcia kajaków i rowerów wodnych. Prócz tego jest wyciąg do nart wodnych !

 

Informacje ogólne

 

Czas trwania: 9-15 Lipca

koszt: 40 zł

Zakwaterowanie: Pomieszczenia znajdujące się w Ostródzkim Amfiteatrze, ul Mickiewicza 17a

Miejsce: Ostróda

 

Uczestnictwo

 

Uczestnictwo w festiwalu NIE wymaga wcześniejszego zgłoszenia ani wnoszenia opłaty. Przy wejściu następuje rejestracja uczestników, czyli wylegitymowanie się dokumentem stwierdzającym tożsamość. Osoby niepełnoletnie muszą mieć ze sobą zgodę na uczestnictwo w festiwalu podpisaną przez prawnego opiekuna. Wzór podamy niedługo. Rejestracja uznana zostanie za obowiązującą w momencie podpisania się na liście uczestników.

 

Warsztaty:

-żonglerka piłkami

-żonglerka maczugami

-zianie ogniem

-chodzenie na szczudłach

-poi

-kij kontakt

-żonglerka kontaktowa

-hula-hop

-dragon staff

-ZUMBA

-Multikije

-aktorskie

-choreografia sceniczna

-taneczne

-akrobatyczne

-ciąg wykładów i warsztatów prowadzone przez KUGLARSTWO.PL

 

Program dla widzów:

12 lipca (Piątek) – „Igraszki z Ogniem” – scena otwarta dla uczestników festiwalu z muzyką na żywo.

godz. 21:00 – zamek ostródzki przy ulicy Mickiewicza 22

13 lipca (sobota) – Finał – ogniste widowisko przygotowane przez uczestników festiwalu

godz. 21:30 – plac przed Amfiteatrem ostródzkim przy ulicy Mickiewicza 17a.

 

Program dla uczestników:

 

09 Lipca (Wtorek)

-rozpoczęcie rejestracji – godzina 14.00

-wieczór filmowy

 

10 Lipca (środa)

-wspólne śniadanie

-warsztaty

-spotkanie dotyczące finału

-oficjalne otwarcie

 

11 Lipca (czwartek)

-wspólne śniadanie

-warsztaty

-spotkanie dotyczące finały

-grill – prowiant zapewnia organizator

-renegade – nagrody zapewnia organizator

 

12 Lipca (piątek)

-wspólne śniadanie

-warsztaty

-spotkanie dotyczące festiwalu

-„Igraszki z ogniem”

-Open Stage

 

13 Lipca (sobota)

-wspólne śniadanie

-warsztaty

-spotkanie dotyczące finału

-finał

 

14 lipca (niedziela)

-wspólne śniadanie

-warsztaty

-wyjście na plażę miejską

 

15 lipca (poniedziałek)

-zamknięcie festiwalu

 

TEGOROCZNY FINAŁ

 

W tym roku finał Chill Festu jest pod hasłem „Powrót do korzeni”. Jest to satyra ogniowa przypominająca początki fireshow w Polsce, czyli płomienie na spodniach, twarze pomalowane na czarno-biało, chusty na głowach i ogólny, wszechogarniający mrok.

lip
26
pt.
EJC2013
lip 26 – sie 3 całodniowy

EJC 2013EJC -Europejski Konwent Żonglerski to największa w Europie impreza kuglarska na której można spotkać wiele tysięcy ludzi z całego świata. W tym roku gospodarzem imprezy jest Francja a sam konwent odbędzie się pod Tuluzą.

Na EJC będzie można zobaczyć mnóstwo pokazów na; codziennym Open Stage, podczas kilku spektakli w dużym namiocie oraz podczas Gali głównej na której wystąpią międzynarodowe gwiazdy.

Codziennie będzie mieć miejsce niezliczona ilość warsztatów niemal z każdej dziedziny kuglarskiej czy cyrkowej.

Nie zabraknie wieczornych imprez z dobrą muzyką i miejscem do tańca lub rozmowy.

Odbędą się Igrzyska Żonglerskie gdzie będzie można spróbować swoich sił w takich konkurencja jak balans, combat czy endurance.

Swoje stoiska będą mieć producenci rekwizytów z całej europy albo i dalej. Będzie można zobaczyć i kupić po okazyjnych cenach rzeczy od Henrysa. Mr. Babacha, Playa czy wielu innych.

Cała impreza trwa osiem dni i jest wypełniona atrakcjami tak by każdy znalazł coś dla siebie.
Program i więcej informacji dostępne na stronie imprezy.

 

lut
7
pt.
Otwarty Turniej Żonglerski Lublin Open Combat 2014 @ Klub Batalionu Dowodzenia Wielonarodowej Brygady
lut 7@18:00 – 22:59

Zapraszamy wszystkich potrafiących żonglować 3 maczugami do spróbowania swoich sił w otwartym turnieju żonglerskim. Turniej rozegrany zostanie systemem pucharowym 1:1. W przypadku dużej ilości zawodników przewidziane są kwalifikacje, które wyłonią 8 finalistów.

Nagroda: Puchar Prezesa Fundacji Sztukmistrze.

maj
17
sob.
Gdyński Weekend Kuglarski – Wiosna 2014 @ Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
maj 17@08:00 – maj 18@18:00
Gdyński Weekend Kuglarski - Wiosna 2014 @ Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia | Gdynia | pomorskie | Polska

Zapraszamy na II edycję Gdyńskiego Weekendu Kuglarskiego! Tym razem mamy dla was jeszcze więcej warsztatów, a ponad to również Open Stage oraz Igrzyska Kuglarskie. Dokładny program wydarzenia oraz wszelkie szczegóły an jego temat są dostępne na stronie wydarzenia na facebook.pl – https://www.facebook.com/events/295204220634844 .

UWAGA
Organizatorzy nie zapewniają miejsca noclegowego dla uczestników imprezy!

Do zobaczenia ! ;D

lip
18
pt.
EJC 2014 @ Millstreet
lip 18 – lip 27 całodniowy

PL-EJC2014-Poster-A3Europejski Konwent Żonglerski jest tygodniowe wydarzenie gdzie zjeżdżają się żonglerzy i artyści cyrkowi z całego świata. Impreza ta co roku jest organizowana w innym miejscu europy, tym razem w Irlandii.

Na EJC będzie można zobaczyć mnóstwo pokazów na; codziennym Open Stage, podczas kilku spektakli w dużym namiocie oraz podczas Gali głównej na której wystąpią międzynarodowe gwiazdy.

Codziennie będzie mieć miejsce niezliczona ilość warsztatów niemal z każdej dziedziny kuglarskiej czy cyrkowej.

Nie zabraknie wieczornych imprez z dobrą muzyką i miejscem do tańca lub rozmowy.

 

ejc2014logo-template

Odbędą się Igrzyska Żonglerskie gdzie będzie można spróbować swoich sił w takich konkurencja jak balans, combat czy endurance.

Swoje stoiska będą mieć producenci rekwizytów z całej europy albo i dalej. Będzie można zobaczyć i kupić po okazyjnych cenach rzeczy od Henrysa. Mr. Babacha, Playa czy wielu innych.

Więcej info:
https://www.facebook.com/EJC2014

lis
11
śr.
KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja @ Teatr Zamiast (WIMA)
lis 11 – lis 15 całodniowy
KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja @ Teatr Zamiast (WIMA)

KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja
11-15 LISTOPADA , ŁÓDŹ
Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
jednostka wykonawcza: Carnival, Otwarta Przestrzeń Cyrkowa
Zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego.
Czego się dowiesz?
– gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku:
gry integracyjne, ruchowe, teambuildingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery.
– umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, pantomima
– metodyka prowadzenia zajęć, przykłady dobrych praktyk i sposoby rozwiązywania problemów.
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy.
– zabawy, sztuczki i triki przydatne w pracy i w życiu prywatnym.
Jak wygląda kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego:
› 4 godziny akrobatyki ( podstawy akrobatyki partnerskiej, piramidki, gry
i zabawy)
› 5 godzin żonglerki ( piłki, maczugi, obręcze, chustki, diabolo, talerzyki)
› 5 godzin ekwilibrystyki ( szczudła, rolabola – równoważnia, monocykl, slackline-taśma do chodzenia)
› 4 godziny magii i iluzji ( sztuczki z przedmiotami codziennego użytku, gagi sceniczne)
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego ( metodyka pracy animatora, praca z mikrofonem, gry i zabawy dla różnych grup)
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą ( dobre praktyki, rozwiązywanie problemów)
To także:
› 5 dni spędzonych w gronie niesamowitych ludzi
› Kabaret cyrku współczesnego
› Sala do ćwiczeń i sprzęt
› Materiały dla uczestników kursu
Certyfikat:
Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat pedagoga cyrku, uznawany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego . Certyfikat będzie wymieniał liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty .
Warunkiem otrzymania certyfikatu jest czynne uczestnictwo w min. 80% zajęć przewidzianych w grafiku.
Miejsce kursu:
Łódź, Teatr Zamiast, WI-MA, al. Piłsudskiego 135 92-318 Łódź
Inwestycja:
Wpłaty do 20 października:
350zł moduł podstawowy
Wpłaty po 20 października:
400zł moduł podstawowy
Nocleg:
Iformacje o możliwości noclegu zostaną podane wkrótce.
Zgłoszenia oraz pytania na adres:
zuzanna.jarmakowska@gmail.com lub 607450171
O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

sty
17
niedz.
XIII Warszawskie Spotkania Iluzjonistyczne @ Klub Voodoo
sty 17@10:00

KOCHANI WIDZOWIE! TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW! INFORMACJE O OTWARTYCH DLA PUBLICZNOŚCI POKAZACH ILUZJI ORGANIZOWANYCH TEGO DNIA ODNAJDZIECIE TUTAJ:
http://kuglarstwo.pl/event/magicy-pod-pokladem-3/

XIII WSI Mike VincentI znowu WSI z seminarzystą światowego formatu. Przyjeżdża MIKE VINCENT. Klasycznie elegancki styl prezentacji. Idealnie dopracowane techniki. Ciekawe pomysły. Do tego praktyka w nauczaniu iluzji. Mike prowadzi seminaria, organizuje w Anglii kursy iluzji, tak więc uczenie innych to dla niego nie pierwszyzna.
Kolejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat za uczestnictwo.

Plan przebiegu WSI-13 :

PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Od wczesnych godzin porannych zbieramy się na Orlenie, mieszczącym się obok Voodoo. Tak aby osoby dojeżdżające spoza miasta nie musiały się snuć pojedynczo po MacDonaldach i innych kawach. Pogadamy sobie, może potrikujemy… poczekamy wspólnie na godzinę dziesiątą.

10:00
START WSI-13
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się w Voodoo Club, Uwaga, przypominam że aktualnie klub ma oficjalnie adres: Aleja Prymasa Tysiąclecia 48A, ale mieści się w tym samym miejscu w którym mieścił się kiedy miał adres na ulicy Bema 65. Po prostu zmienili tabliczkę na budynku.

Luźne magików rozmowy.
Rejestracja osób chętnych do wzięcia udziału w SomebodyMagic, Szczegóły dotyczące przeglądu w dalszej części opisu.

GIEŁDA (10:00-18:00)
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na ławę i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.

11:00
SOMEBODY MAGIC

Programy nie dłuższe niż 5 minut. Wyłącznie programy demonstrowane na scenie.

Tym razem wysokość nagród uzależniona będzie od liczby uczestników spotkania. Pierwsze miejsce: liczba osób na wsi razy 10 PLN, drugie miejsce to razy 5 PLN a trzecie to razy 2,5 PLN.

Somebody to coś w rodzaju przeglądu na imprezie gdzie pojawia się sporo bardzo młodych magików. Pozostaje zatem reguła o punktach karnych za wulgaryzmy seksizmy i obleśności. Niech będzie trochę więcej pozytywnych wzorców dla młodych.

12:30
Wyniki SomebodyMagic.

13:00
SEMINARIUM
Mike Vincent
Pierwsza część seminarium naszego zagranicznego gościa.

14:00
SEMINARIUM
Mike Vincent
Druga część seminarium naszego zagranicznego gościa.

15:00
OBIAD
Posiłek otrzymają wszyscy którzy dokonaja opłaty za wydarzenie przed 10 stycznia 2016.

15:30
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
To element programu w którym można sprzedać coś o czym i tak wiecie, że już nigdy tego nie użyjecie. Rekwizyty z dna szuflady. Komuś mogą się jednak przydać. Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach.
Uprzedzam że tym razem błyskawiczne aukcję będę prowadził w sposób rzeczywiście błyskawiczny. To będzie szybka licytacja. Bo nam się ten punkt programu z edycji na edycję coraz bardziej i coraz mocniej rozciąga w czasie. Pora to trochę ukrócić.Tak więc podkręcimy tempo.

17:00
MAGICZNY KONKURS
Odrobinka rywalizacji ale juz bardziej pół żartem pół serio. Szczegóły na temat tego punktu programu już wkrótce.

18:00
KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI

19:00
MAGICY POD POKŁADEM
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!

Koszt imprezy:
150.00 PLN za osobę – z zebranej kwoty opłacone zostaną koszty sprowadzenia seminarzysty, posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.

Opłat prosimy dokonywać poprzez wpłaty na konto: 88116022020000000271546161
lub osobiście u organizatora gotówką.

 

Więcej informacji na stronie wydarzenia: https://www.facebook.com/events/1078999245446046/

Magicy Pod Pokładem @ Klub Voodoo
sty 17@19:00

WSI MAgicy  Pod Pokładem

Ponownie! Kilkudziesięciu iluzjonistów z całej Polski jednego wieczora w jednym miejscu! Oj, będzie się działo! i na scenie i przy stołach i przy barze i w lokalu i przed nim. Pozytywne zamieszanie i kontrolowany harmider.

Towarzyszyć nam będą czterej jeźdźcy dobrej rozrywki: Zaskoczenie, Humor, Zdumienie i Piwo.

Wstęp: 10 PLN

Dzieci i młodzież pomiędzy 15 a 18 rokiem życia: wejście wyłącznie w towarzystwie opiekuna lub z pisemną zgodą rodzica.

Dzieci i młodzież poniżej 15 roku życia nie będą wpuszczane do lokalu.

wrz
9
pt.
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia
wrz 9 – wrz 11 całodniowy
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia |  |  |

Festival of Slovak juggling

Friday 9th:
16:00 opening and registration

Saturday 10th:
all day workshops
12:00 parade
13:00 juggling competitions
19:00 GALA show
21:00 FIRE show + open space

Sunday 11th:
workshops
14:00 end

paź
9
niedz.
XVI Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów @ VooDoo Club
paź 9@11:00 – 18:00

Konrad Modzelewski, Maciej ObuchowskiKOCHANI WIDZOWIE! TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW! INFORMACJE O OTWARTYCH DLA PUBLICZNOŚCI POKAZACH ILUZJI ORGANIZOWANYCH TEGO DNIA ODNAJDZIECIE TUTAJ:
https://www.facebook.com/events/568987566620985/

To będzie ostatnie spotkanie z cyklu WSI. Zamykamy pewien rozdział w najnowszej historii sztuki iluzji w Polsce. Swoją wiedzą i umiejętnościami podzieli się tym razem dwóch polskich młodych iluzjonistów. A symboliczne zakonczenie całego cyklu podkreśli mała niespodzianka od organizatora.

Kolejność zajmowania miejsc podczas seminariów będzie zgodna z kolejnością dokonywania opłat za uczestnictwo.

Dwadzieścia pierwszych miejsc jest juz zarezerwowanych dla osób które wykupiły karnety na wszystkie spotkania z cyklu WSI w 2016 roku.

Plan przebiegu WSI-16 :

–:–
PRZEDBIEGI NA ORLENIE
Osoby dojeżdzające spoza Warszawy lub mające problemy z zaśnięciem zbierają się wczesniej na stacji Orlen obok Voodoo. Ot tak żeby nie trzeba było się snuć godzinami po miescie w oczekiwaniu na rozpoczecie imprezy. Przedbiegi startują kiedy pojawi się pierwsza osoba.

11:00
START WSI-16
Zbieramy się, witamy itp. Znowu spotkamy się wklubie VooDoo. Czyli na zakonczenie cyklu WSI wracamy do korzeni.

11:00-18:00
GIEŁDA
Każdy kto ma jakieś większe partie rekwizytów, lub rzeczy których wolałby nie sprzedawać na aukcjach, lecz w bardziej tradycyjnej formie, może wyłożyć swoje dobra na stół i spróbować pohandlować pomiędzy godziną 10-tą a 18-tą.

11:30
POCZĄTEK KOŃCA
Oficjalne rozpoczecie ostatniego WSI. Prelekcja: Kto, kiedy i dlaczego podjął decyzję o tym że to będzie ostatnie WSI? A do kompletu o ile będa zainteresowani to również panel wspomnieniowy.

12:00
NAJSZYBSZE RĘCE WSI
Pieciobój karciany. Postaram się, żeby konkurencje stanowiły wyzwanie, a i dawały się ogladać.

13:00
SEMINARIUM
Konrad Modzelewski
opowie jak szybko wystartowac z komercyjnymi pokazami. A nie jest to temat mu obcy bo w Warszawie mieliśmy okazję obserwowac jak blyskawicznie zdominowal rynek pokazów rodzinnych.

14:00
SEMINARIUM
Maciej Obuchowski
Niesamowity moneciarz, który pasją do iluzji z monetami potrafi wspaniale zarażac. I właśnie o efektach z monetami będzie nam opowiadał i tych efektów nas uczył.

15:00
OBIAD
Posiłek otrzymają wszyscy którzy dokonaja opłaty za wydarzenie przed 2 października 2016.

16:00
BŁYSKAWICZNE AUKCJE
Ostatnia okazja żeby Wasze rekwizyty zalegające pod warstwami kurzu na dnach szuflad odżyły i znowu zaczęły bawic widzów u nowych właścicieli.
Nie przesadzajcie jednak z nastawieniem na zysk. To raczej umożliwienie Wam zakupów po atrakcyjnych cenach.

17:00
MAGICZNA KOSZYKÓWKA
Nie wiem jak Wy, ale ja wspominam tę zabawe bardzo ciepło. Powtórzymy ją!

18:00
SZTUKA ILUZJI
Pożegnalny prezent niespodzianka dla wszystkich przybyłych na ostatnie WSI.

KONIEC ZAMKNIĘTEJ DLA PUBLICZNOŚCI CZĘŚCI WSI

19:00
MAGICY POD POKŁADEM – OSTATNI REJS
Wieczorne otwarte pokazy dla publiczności. Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w wieczornym przedstawieniu. Zróbmy coś razem, na przykład zaczarujmy publiczność!

Koszt imprezy:
50.00 PLN za osobę – z zebranej kwoty opłacone zostaną posiłki, oraz koszty nagród, obsługi fotograficznej, itp.

Opłat prosimy dokonywać poprzez wpłaty na konto: 88116022020000000271546161
lub osobiście u organizatora gotówką.
Przypominam że przedpłąty gwarantujące otrzymanie obiadu podczas wydarzenia przyjmowane są wyłącznie do 2 października 2016. Po tej dacie opłaty można dokonać wyłącznie na miejscu imprezy przy wejściu do klubu.

Na pytania dotyczące imprezy odpowiedzi może udzielić:
Sławomir Kowalski
iluzjonista@boo.pl
+48 880-268-979

Ważne adresy internetowe (a raczej facebookowe) związane z WSI:

Strona Wydarzenia XVI Warszawskie Spotkanie Iluzjonistów:
https://www.facebook.com/events/1678054019110810/

Strona fanów cyklicznych spotkań w warszawie (FanPage):
https://www.facebook.com/WarszawskieSpotkanieIluzjonistow

Strona Facebookowa miejsca w którym odbędzie się Spotkanie:
https://www.facebook.com/VD.alternative/

Wydarzenie „Magicy Pod Pokładem – OSTATNI REJS”, czyli pokazy kończące WSI11:
https://www.facebook.com/events/568987566620985/

Fanpage organiizatora wydarzenia:
https://www.facebook.com/ToNieMagia

Drugi fanpage organiizatora wydarzenia:
https://www.facebook.com/PaskudnyIluzjonistaMenello

lip
3
pon.
MagiCamp @ Rezydencja Zalewskich
lip 3 – lip 8 całodniowy

magicamp

MagiCamp to warsztaty iluzji scenicznej, 6 dni wypełnionych iluzją, pracą i ćwiczeniami. 

A podczas nich: podstawowe zasady jak dobrze prezentowac się na scenie i jak dobrze prezentowac efekty. Klasyczna gra w miejscu, operowanie pauzą i fokusem. Budowanie rutyn i całych programów. Zarządzanie widzem na scenie. Myślenie obrazem. Teoria i praktyka usuwania zbędnych ruchów. Jak w iluzji stosować klasyczne reguły dramatyczne? Budowanie postaci i kreowanie osobowości scenicznej. Wszystko w oparciu o sprawdzony schemat: najpierw solidna porcja teorii, a potem ćwiczenia warsztatowe ze stosowania ich w praktyce. Do tego ćwiczenie technik i trików z wieloma rekwizytami. Techniki i sposoby pracy nad nowymi efektami. Jak poszerzac repertuar szybko, sprawnie i poprawnie.

A wieczorami zabawy i wyzwania. Trochę luźniejsza forma, ale nadal nakierowana na rozwój umiejetności i pobudzanie kreatywności. Ćwiczenia w grupach, spotkania z nieznymi rekwizytwami, zabawy pobudzające kreatywność. Szukanie nowych możliwości i szlifowanie nowych umiejętności.

MagiCamp to naprawde coś kompletnie innego niż seria seminariów czy spotkanie w grupie iluzjonistów. To warsztaty z bycia na scenie jako iluzjonista. To komplesowy zbiór wiedzy i umiejętności z zakresu prezentacji iluzji na scenie. 

Maksymalna liczba uczestników: 12 osób. Minimalna: 8. Zapraszamy wyłącznie osoby pełnoletnie. O udziale decyduje kolejność rejestracji.

Koszt uczestnictwa: od 1000 do 1200 pln w zależności od czasu dokonania zgłoszenia.

W związku z tym że musimy wcześniej zarezerwować miejsce, podjąć zobowiązania finansowe itp. opłata zostaje podzielona na dwie części:
– opłata rejestracyjna – w wysokości uzależnionej od czasu jej dokonania
– opłata 700 pln uiszczana gotówką na miejscu. 

Wysokość opłaty rejestracyjnej w zależności od terminu jej dokonania:
300 – luty/marzec 
350 – kwiecień
400 – maj
450 – czerwiec
500 – lipiec

Opłata rejestracyjna jest zwracana o ile rezygnacja z udziału nastąpi przed końcem kwietnia lub na skutek niezależnych przyczyn losowych. 

W przypadku nie zebrania do końca kwietnia minimalnej liczby zgłoszeń (ośmiu), wydarzenie zostanie odwołąne, a opłaty rejestracyjne zostaną zwrócone.

Osoby zainteresowane udziałem w magiCampie proszę o kontakt pod numerem telefonu: +48 880-268-979 albo przez wysłanie wiadomości na FB – tam otrzymacie wszelkie informacje na temat sposobu uiszczenia opłat.

lip
10
pon.
MagiCamp @ Rezydencja Zalewskich
lip 10 – lip 15 całodniowy

magicamp

MagiCamp to warsztaty iluzji scenicznej, 6 dni wypełnionych iluzją, pracą i ćwiczeniami. 

A podczas nich: podstawowe zasady jak dobrze prezentowac się na scenie i jak dobrze prezentowac efekty. Klasyczna gra w miejscu, operowanie pauzą i fokusem. Budowanie rutyn i całych programów. Zarządzanie widzem na scenie. Myślenie obrazem. Teoria i praktyka usuwania zbędnych ruchów. Jak w iluzji stosować klasyczne reguły dramatyczne? Budowanie postaci i kreowanie osobowości scenicznej. Wszystko w oparciu o sprawdzony schemat: najpierw solidna porcja teorii, a potem ćwiczenia warsztatowe ze stosowania ich w praktyce. Do tego ćwiczenie technik i trików z wieloma rekwizytami. Techniki i sposoby pracy nad nowymi efektami. Jak poszerzac repertuar szybko, sprawnie i poprawnie.

A wieczorami zabawy i wyzwania. Trochę luźniejsza forma, ale nadal nakierowana na rozwój umiejetności i pobudzanie kreatywności. Ćwiczenia w grupach, spotkania z nieznymi rekwizytwami, zabawy pobudzające kreatywność. Szukanie nowych możliwości i szlifowanie nowych umiejętności.

MagiCamp to naprawde coś kompletnie innego niż seria seminariów czy spotkanie w grupie iluzjonistów. To warsztaty z bycia na scenie jako iluzjonista. To komplesowy zbiór wiedzy i umiejętności z zakresu prezentacji iluzji na scenie. 

Maksymalna liczba uczestników: 12 osób. Minimalna: 8. Zapraszamy wyłącznie osoby pełnoletnie. O udziale decyduje kolejność rejestracji.

Koszt uczestnictwa: od 1000 do 1200 pln w zależności od czasu dokonania zgłoszenia.

W związku z tym że musimy wcześniej zarezerwować miejsce, podjąć zobowiązania finansowe itp. opłata zostaje podzielona na dwie części:
– opłata rejestracyjna – w wysokości uzależnionej od czasu jej dokonania
– opłata 700 pln uiszczana gotówką na miejscu. 

Wysokość opłaty rejestracyjnej w zależności od terminu jej dokonania:
300 – luty/marzec 
350 – kwiecień
400 – maj
450 – czerwiec
500 – lipiec

Opłata rejestracyjna jest zwracana o ile rezygnacja z udziału nastąpi przed końcem kwietnia lub na skutek niezależnych przyczyn losowych. 

W przypadku nie zebrania do końca kwietnia minimalnej liczby zgłoszeń (ośmiu), wydarzenie zostanie odwołąne, a opłaty rejestracyjne zostaną zwrócone.

Osoby zainteresowane udziałem w magiCampie proszę o kontakt pod numerem telefonu: +48 880-268-979 albo przez wysłanie wiadomości na FB – tam otrzymacie wszelkie informacje na temat sposobu uiszczenia opłat.

sie
19
niedz.
Warsztaty Izolacji z Sebastianem Frodymą @ Burdzińskiego 24/5
sie 19@17:00 – 20:30
Warsztaty Izolacji z Sebastianem Frodymą @ Burdzińskiego 24/5 | Warszawa | mazowieckie | Polska

Jeżeli lubisz magię izolacji obręczą, albo widzisz to po raz pierwszy w życiu i nie możesz oderwać wzroku – koniecznie musisz przyjść na te warsztaty! Nauczysz się solidnych podstaw izolacji oraz tych bardziej skomplikowanych manipulacji.

Ze względu na obszerność tematu warsztaty będą podzielone na 2 bloki:

➡17:00 – 18:30 – izolacje 1 obręczą
➡19:00 – 20:30 – multihooping (izolacje wieloma obręczami)

Można wykupić uczestnictwo na jedne lub oba warsztaty[płatne z góry po dokonaniu zapisu]:

➡1 warsztat – 50zł
➡2 warsztaty – 70zł

Kółka będą dostępne na miejscu, jednak w ilości ograniczonej, dlatego jeśli posiadasz własne(lekkie) kółko, koniecznie zabierz je ze sobą 😉

Warsztaty poprowadzi:
✨Sebastian Frodyma✨
– performer, artysta sceniczny. Brał udział w pochodzie Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury oraz w spektaklu zamknięcia, jako jeden z głównych artystów. Asystent reżysera podczas performance „Mosty” 2015. Finalista konkursu „Cyrkulacje” 2015.
Aktor teatru ruchu, wyspecjalizowany w dramie i pantomimie, występujący w roli tytułowego bohatera spektaklu „Historia Benjamina Bilse’go” oraz „Pasji”. Wystąpił na Galach Kuglarskich podczas festiwali: Slot Fest, Gdyński Weekend Kuglarski, Kuglarskie Oblężenie Nidzickiego Zamku, Ogólnopolskiego Festiwalu Ognia i Kuglarstwa, Pirania, Pyrkon oraz zagranicznych River Hoop – Slovenian Hoop Convention i Art of Flow – Stranded.
Współtwórca choreografii dla spektakli ogniowo-kuglarskich w Polsce oraz dla Teatru Avatar. Uczestnik spektakli ogniowych dla kolektywu Synergy Art. Reżyser „Ex machina”, Fire Gali podczas festiwalu „ŻeLKa” oraz ogniowego widowiska Fire Gala na EJC 2017.

📩zapisy: kontakt@hooping.pl📩

wrz
23
niedz.
Wąchockie Spotkanie Iluzjonistów 2 @ Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Wąchocku
wrz 23@09:55 – 19:55

KOCHANI WIDZOWIE TO WYDARZENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA ILUZJONISTÓW.
INFORMACJE O ORGANIZOWANYM TEGO DNIA POKAZIE ILUZJI MOŻNA ODNALEŹĆ TUTAJ:
https://www.facebook.com/events/274692639977664/

Drugie spotkanie iluzjonistów w Wąchocku! Trzy lata temu było pierwsze w ramach Warszawskich Spotkań Iluzjonistów. Jedyna edycja wyjazdowa. Było najlepiej! I właśnie dlatego to powtarzamy! Dokładając wszelkich starań, żeby tym razem było jeszcze lepiej!!!

PLAN DNIA
=========

10:00
START
zaczynamy się zbierać w MGOK Wąchock. Kawki, herbatki.i luźne rozmowy.

11:00
EVERYBODY… SILK
Każdy uczestnik ma dwie minuty na zaprezentowanie efektu z jedwabiem. Takie magiczne wzajemne przedstawienie się i powitanie.

12:00
Łukasz Wiśniewski
PRZEZ PRYZMAT GĄBCZAKA
Na przykładzie pracy z rekwizytem, który wszyscy znamy, Łukasz opowie o detalach i szczegółach prezentacji, o których nie zawsze pamiętamy. Co często jest nawet logiczne, bo trudno pamiętać o czymś o czym się wcześniej nawet nie pomyślało.

12:30
Filip Piestrzeniewicz
PERFORMER, AKTOR I INNE OPCJE
Filip opowie o różnych możliwościach bycia na scenie, tak aby nie być wyłącznie człowiekiem robiącym sztuczki. Wskaże różne kierunki w których można pójść, dopasowując swój styl pracy do naturalnych predyspozycji.

13:00
NAJSZYBSZE RĘCE WSI
Mała magiczna zabawa dla wszystkich uczestników spotkania.

13:30
Szymon Maciak
W ŚWIECIE ETIUD
Nastały takie czasy, że magiczne etiudy zrobiły się wśród nas dość mało popularne. Szymon przybliży ich specyfikę, opowie dlaczego warto je tworzyć i podzieli się swoim doświadczeniem w tym zakresie.

14:00
Konrad Modzelewski
SIDŁA I WNYKI POLSZCZYZNY
Wychodząc do widza, warto zadbać, żebyśmy mówili do niego poprawną polszczyzną. Konrad opowie o czyhających na nas pułapkach językowych ze szczególnym uwzględnieniem tych, w które wpadamy najczęściej. Będzie szeroka lista przykładów i odpowiedzi na wszelkie dotyczące języka pytania.

14:30
Wspomnienie
JERZY MECWALDOWSKI “CARONI”
Powspominamy osobę redaktora naczelnego i autora większości treści kwartalnika “Hokus Pokus” wydawanego przez dziesięciolecia przez Krajowy Klub Iluzjonistów. Autora książek o iluzji, propagatora, pasjonata, teoretyka sztuki iluzji i jurora na wielu międzynarodowych konkursach.

15:00
OBIAD
Na posiłek udamy się do baru “Żaczek” oferującego dania z grilla. Zamówienia na dania składamy indywidualnie i każdy płaci za siebie.

17:00
BACKSTAGE
Zaczynamy szykować się do wieczornego show

18:00
WĄCHOCK MAGIC SHOW
Wspólny pokaz dla mieszkańców na fantastycznej scenie MGOK.

20:00
KONIEC

CENY I TERMINY
==============

Koszt uczestnictwa: 50 pln.
Płatne na miejscu.

Cena promocyjna: 0 pln.
Dla dziesięciu osób, które wystąpią podczas wieczornego show.Do 31 sierpnia 2018 przyjmujemy zgłoszenia osób zainteresowanych pojawieniem się na scenie. Zgłoszenia prosimy wysyłać w wiadomości do fanpejdża Warszawskie Inicjatywy Magiczne. W pierwszym tygodniu września będziemy ustalali repertuary i scenariusz całego show.

PODSUMOWANIE
==============
Zabierajcie notesy, żeby mieć gdzie zapisywać notatki z wykładów. Weźcie dobre humory, żeby świetnie się bawić podczas dwóch luźniejszych punktów programu. Bierzcie stroje i rekwizyty, żeby na koniec dnia jak najwięcej z nas wygenerowało jak najwięcej pozytywnego zamieszania podczas wieczornych pokazów!

kwi
13
sob.
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy
kwi 13@18:00 – 21:00
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
20
sob.
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi
kwi 20@18:00 – 21:00
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
27
sob.
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi
kwi 27@18:00 – 21:00
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi |  |  |

Kuglarze !

Zapraszamy was wszystkich do naszego grona pokreconch! 🙂 Spotykamy się co tydzień na trzech stawach w Katowicach pod restauracja Stara Ponderosa!
Od 18 – 21 możecie wpadać!

Do zobaczenia!