lut
23
niedz.
HULA HOOP, taniec AFRO i WSPÓŁCZESNY – warsztaty! @ Akademia Rycerska, Legnickie Centrum Kultury
lut 23 – lut 28 całodniowy
HULA HOOP, taniec AFRO i WSPÓŁCZESNY - warsztaty! @ Akademia Rycerska, Legnickie Centrum Kultury

Serwus Artystom!
Mamy Wam do zaproponowania zawrotny zlepek zajęć w ostatnim tygodniu lutego. Kombo rewelacyjnych warsztatów 🙂 Zachęcamy gorąco do odwiedzin Legnicy!

Spis Warsztatów:
– Taniec Afrykański (Magdalena Pełech) – 10 godzin (5 dni po 2 godziny)
– Taniec Współczesny (Sebastian Gębura) – 8 godzin (2 dni po 2 godziny, 1 dzień po 4 godziny)
– Hula Hop (Agata Piesiewicz) – 8 godzin (4 dni po 2 godziny)

Harmonogram Warsztatów:
24 luty (poniedziałek)
– 14:30 do 16:30 – Taniec Afrykański (Magdalena Pełech)
– 16:45 do 18:45 – Hula Hoop (Agata Piesiewicz)
25 luty (wtorek)
– 14:30 do 16:30 – Taniec Afrykański (Magdalena Pełech)
– 16:45 do 18:45 – Hula Hoop (Agata Piesiewicz)
26 luty (środa)
– 9:45 do 11:45 – Taniec Współczesny (Sebastian Gębura)
– 12:00 do 14:00 – Taniec Afrykański (Magdalena Pełech)
– 15:30 do 17:30 – Hula Hoop (Agata Piesiewicz)
27 luty (czwartek)
– 9:45 do 11:45 – Taniec Współczesny (Sebastian Gębura)
– 12:00 do 14:00 – Taniec Afrykański (Magdalena Pełech)
– 15:30 do 17:30 – Hula Hoop (Agata Piesiewicz)
28 luty (piątek)
– 9:45 do 11:45 – Taniec Współczesny (Sebastian Gębura)
– 12:00 do 14:00 – Taniec Współczesny (Sebastian Gębura)
– 15:30 do 17:30 – Taniec Afrykański (Magdalena Pełech)

CENA:
Taniec Współczesny 130zł, w przedsprzedaży 110zł
Taniec Afrykański 150zł, w przedsprzedaży 130zł
Hula Hop 120zł, w przedsprzedaży 100zł

Przedsprzedaż trwa do 14 lutego !!!

RABATY:
Wykupienie dwóch warsztatów to upust 20zł za całość (co po rabacie daje w przedsprzedaży np. 220zł za dwa warsztaty tj. taniec współczesny + afrykański)
Wykupienie trzech warsztatów to upust 40zł za całość (co po rabacie daje w przedsprzedaży 300zł za trzy warsztaty tj. taniec współczesny + afrykański + hula hoop)

Istnieją dwie możliwości zapłaty:
a) gotówką w biurze Teatru AVATAR (ul. Chojnowska 2, I p. pok. 125) w godzinach od 9:00 do 14:00
b) przelewem na konto bankowe.

Dane do przelewu:
Fundacja TEATR AVATAR
ul. Chojnowska 2, 59-220 Legnica
Nr konta: 04 1940 1076 3095 9149 0000 0000 (Credit Agricole)

W tytule proszę wpisać: Imię i nazwisko uczestnika oraz jakie warsztaty zostały wybrane np:
„Jan Kowalski, taniec afrykański + hula hop”

NOCLEGI:
Prawdopodobnie będzie możliwość nocowania w szkole podstawowej nr 4. Możliwe, iż za darmo lub za niewielką odpłatnością. Jednakże nie mamy potwierdzenia w tej kwestii na ten moment. Prosimy kontaktować się z nami.

————————- TRENERZY: ————————-
SEBASTIAN GĘBURA – choreograf, tancerz, aktor, performer, instruktor tańca. Na scenie, pojawił się rozpoczynając współprace z Teatrem Tańca ARKA we Wrocławiu. Mieszka i pracuje w Austrii. W tym czasie współpracował również z Dance Company X-ida, gdzie, jako tancerz wystąpił w wielu produkcjach teatralnych i tanecznych, prowadzonych przez znanych choreografów takich jak: Teresa Ranieri, Philip Riera, Martin Sonderkampf, Ester Linley, Harmen Tromp, Nicole Cachivio, Rose Breuss, Liz King, Andros Zins – Brown, Akami Takagi, Amy Reymonds, Ester Balfe, Johannes Randolf, Georg Blaschke, Elio Gervasi, Chris Haring, Jianan Qu. Sebastian brał czynny udzał we współtworzeniu spektaklu ,,Romeo and Juliet” prowadzonego przez Liz King, z udziałem muzyków z orkiestry symfonicznej z Uniwersytetu w Graz I Oberschutzen, oraz tancerzy z Trinity Laban Conservatoire of Music & Dance w Londynie. Współpracował również przy spektaklu Jianan’a Qu, który to został wyróżniony podczas festiwalu „Impuls Tanz” w Wiedniu. Wziął także udział w wielu produkcjach taneczno-muzycznych w reżyserii Thomas’a Kerlb’a. Współpracując z absolwentami i tancerzami Bruckner Universitaet, Pod patronatem Bruckner Hause Linz i Thomas’a Kerbl’a, prowadził „reasearch” do europejskiej premiery musicalu „Song and Dance”. W 2007 roku brał udział w projekcie „EU” w Lizbonie prowadzonym przez Teresę Ranieri. Był instruktorem w Perform Dance Linz – szkole tańca przygotowującej przyszłych tancerzy do egzaminów na uczelnie taneczne w Europie. Stale współpracuje ze Studiem Tańca Street Dance Academy we Wrocławiu i jest choreografem i współzałożycielem grupy tańca współczesnego INTROligatornia.

O Warsztacie

Taniec współczesny: Nie istnieje jednoznaczna i krótka definicja tańca współczesnego, ponieważ jest tak dowolny w swoich założeniach, iż zamknięcie go w jakichkolwiek konwenansach mija się z celem. Korzysta z każdej dziedziny ruchu i tańca, nauki, teatru, sportu i wszystkiego, co jest związane z człowiekiem, rzeczywistością otaczającą nasz byt i rozpatruje wykorzystanie ich, jako świadomą formę przekazu dla widza. Oczywistym jest, iż jak każdy rodzaj tańca, posiada swoja technikę, w zależności od nurtu i kierunku środowiska, autorytetów, dzięki którym się rozwijał, jest uzależniony od warunków anatomicznych każdego z tancerzy oraz bazuje na rozwijaniu lub wykorzystywaniu tych warunków. W ćwiczeniach technicznych wykorzystuje się między innymi podstawy tańca klasycznego, ale i również inne zaobserwowane właściwości, takie jak przykładowo sposób poruszania się niemowlaka, specyfikę przelatującej wody, figury akrobatyczne, słowem wszystko co może zainspirować do znalezienia i zinterpretowania ruchowo specyfiki danej sytuacji. Swoje początki datuje na przełomie XIXgo i XXgo wieku, i jest zazwyczaj określany, jako odłam baletu. Jest jednak (potocznie mówiąc) pozbawiony jego „sztywnych zasad”, jednakże tak samo powstał, by istnieć na scenie, przestrzeni „artystycznej”, jako środek wyrazu i język sztuki i teatru.

MAGDALENA PEŁECEH – Od 2006 roku zajmuje się tańcem afrykańskim. Swój debiut miała z wrocławskim zespołem „Papadram”, w 2006 roku. Później była tancerką zespołu Nassara z Wrocławia. Współpracowała również gościnnie z zespołami: Lilly od the Valley (Niemcy), Tupot Białych Mew (Zielona Góra), Wadada (Rzeszów) oraz Betel (Sanok). Od czerwca 2007 wraz z innymi artystami tworzy zespół „Yankadi”, a obecnie realizuje projekt „Fefo” czyli tykwa. Jej nauczycielami byli: Alicja Kurowska – choreoterapeutka z Wrocławia wykorzystująca formy tańca afrykańskiego, Kedmon Mapana – tancerz z Tanzani, Souleyman Lee – tancerz zespołu Amoonafi z Senegalu, Norma Shouls – tancerka zespołu Maden Kono (Niemcy) podróżująca wielokrotnie do Afryki, tańcząca tańce rejonów Ghany i Mali oraz Wiola Wojciechowska – tancerka zespołu Konoba z Warszawy, zajmująca się tańcem afrykańskim od 10 lat, tańczyła w Balecie Narodowym Guine;Amadu Lamin N’Dian – mistrz tańca i Ndeye Faotu – tancerka zespołu „Mama Afrika” oraz Abobakar Diakite, który był członkiem kilku baletów, takich jak: „Soleil d’Afrique”, „Kommune Matame”, „Ballet Sourahata” oraz słynnego baletu „Ballet national de Guinee”.

Sama prowadziła warsztaty afrodance we Wrocławiu, na festiwalu Afrykamery 2007, Afrykamery 2009, Festiwal Rytmu i Ognia 2008, DrumDjemboree 2007, Progressteron 2009, w Licheniu – warsztaty dla firm i w Rzeszowie na uczelni WSliZ. W 2010 została zaproszona wraz z muzykami zespołu Yankadii na festiwal Puste Wzgórza pod Moskwą oraz z Tomkiem Murawskim miała przyjemność prowadzić warsztaty dla więźniów Zakładu Karnego w Nowogardzie.

Pod koniec 2011 roku nastapił powrót do korzeni i po latach ponownie u boku Wiktora Golca, wraz ze wspaniałymi muzykami jak Jacek Kusz,Aleksander Olszewski, Bohdan Imiela, Jędrzej Kuziela i Wojciech ”Ewer” Krasuski tworzy skład zespołu „PAPADRAM”.

Warsztaty prowadzi do muzyki na żywo, ponieważ „żywe” bębny dają niesamowitą energię do tańca. Podczas warsztatów uczestnicy używają grzechotek, tj. shakere, marakasy, co potęguje dobrą zabawę.

Afro Dance – Opis Zajęć :

24.02.SINTE

25.02. YANKADI _ MACRU

26.02. SINTE / YANKADI – MACRU

27.02. MORIBAYASA lub DJOLE

28.02. Podsumowanie czterech poznanych rytmów, improwizacja

Taniec to dobre czucie się we własnym ciele i o tym nie muszę nikogo przekonywać. Natomiast jakie są zakresy waszego ciała dowiecie się z warsztatów tańca afrykańskiego. Pierwotny kontakt z ziemia i energetyczny taniec dają dużo radości odblokowując nasze ciało od napięć i stresu. Podczas cyklu zajęć 24 – 28.02 poznamy tradycyjne rytmy i choreografie Afryki Zachodniej. Gorąco polecam, Magdalena Pełech

KAFRI COCKTAIL, prywatnie AGATA PIESIEWICZ. Związana ze sceną cyrkową od około 10 lat. Założyciel, producent i dyrektor artystyczny Bandit Queen Circus. Swoje pierwsze kroki na scenie stawiała w ramach projektów tańca z ogniem, obecnie jako animator, artysta cyrkowy, performer występuje (m.in. „It’s a Freak Show”, czy „The Kitchoen Show”), uczy, bawi publiczność szeroką paletą barw cyrku. Jej drugą pasją, zaraz obok tańca z hula hoop jest kostiumografia.
Zapraszam! Kafri Cocktail

„Akademia Hula Hoop Kafri Cocktail”
O programie:
Akademia Hula Hoop Kafri Cocktail to program warsztatowy skierowany do młodzieży oraz osób dorosłych. Jego celem jest promocja Hula Hoop jako aktywności fizycznej oraz ciekawej formy spędzania wolnego czasu.
Kafri o warsztacie:
Nauczymy się podstawowych ruchów oraz technik manipulacji obręczami. Hula Hoop wbrew powszechnej opinii uruchamia nie tylko mięśnie brzucha, lecz całe nasze ciało. W przyjemny sposób rozluźnia, a jego rytm wprowadza całe ciało w przyjemny trans. Ucząc podstawowych technik, pragnę zachęcić warsztatowiczów do dalszej praktyki, będącej zarówno aktywnym sposobem spędzania wolnego czasu, jak i nietypową, ciekawą formą ćwiczeń, których często unikamy. Poza klasycznymi ruchami w okół bioder, klatki piersiowej, kolan, czy szyi na warsztacie zaprezentuję serię trików opierających się na manipulacji obręczami, stanowiących urozmaicenie codziennej praktyki. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich osób, niezależnie od umiejętności, wieku, czy budowy ciała.

lis
11
śr.
KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja @ Teatr Zamiast (WIMA)
lis 11 – lis 15 całodniowy
KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja @ Teatr Zamiast (WIMA)

KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja
11-15 LISTOPADA , ŁÓDŹ
Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
jednostka wykonawcza: Carnival, Otwarta Przestrzeń Cyrkowa
Zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego.
Czego się dowiesz?
– gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku:
gry integracyjne, ruchowe, teambuildingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery.
– umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, pantomima
– metodyka prowadzenia zajęć, przykłady dobrych praktyk i sposoby rozwiązywania problemów.
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy.
– zabawy, sztuczki i triki przydatne w pracy i w życiu prywatnym.
Jak wygląda kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego:
› 4 godziny akrobatyki ( podstawy akrobatyki partnerskiej, piramidki, gry
i zabawy)
› 5 godzin żonglerki ( piłki, maczugi, obręcze, chustki, diabolo, talerzyki)
› 5 godzin ekwilibrystyki ( szczudła, rolabola – równoważnia, monocykl, slackline-taśma do chodzenia)
› 4 godziny magii i iluzji ( sztuczki z przedmiotami codziennego użytku, gagi sceniczne)
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego ( metodyka pracy animatora, praca z mikrofonem, gry i zabawy dla różnych grup)
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą ( dobre praktyki, rozwiązywanie problemów)
To także:
› 5 dni spędzonych w gronie niesamowitych ludzi
› Kabaret cyrku współczesnego
› Sala do ćwiczeń i sprzęt
› Materiały dla uczestników kursu
Certyfikat:
Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat pedagoga cyrku, uznawany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego . Certyfikat będzie wymieniał liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty .
Warunkiem otrzymania certyfikatu jest czynne uczestnictwo w min. 80% zajęć przewidzianych w grafiku.
Miejsce kursu:
Łódź, Teatr Zamiast, WI-MA, al. Piłsudskiego 135 92-318 Łódź
Inwestycja:
Wpłaty do 20 października:
350zł moduł podstawowy
Wpłaty po 20 października:
400zł moduł podstawowy
Nocleg:
Iformacje o możliwości noclegu zostaną podane wkrótce.
Zgłoszenia oraz pytania na adres:
zuzanna.jarmakowska@gmail.com lub 607450171
O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

wrz
9
pt.
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia
wrz 9 – wrz 11 całodniowy
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia |  |  |

Festival of Slovak juggling

Friday 9th:
16:00 opening and registration

Saturday 10th:
all day workshops
12:00 parade
13:00 juggling competitions
19:00 GALA show
21:00 FIRE show + open space

Sunday 11th:
workshops
14:00 end

lis
10
czw.
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego, Carnival Otwarta Przestrzeń Cyrkowa w Łodzi
lis 10@16:00 – lis 13@20:00
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego, Carnival Otwarta Przestrzeń Cyrkowa w Łodzi @  |  |  |

Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
Carnival, Otwarta Przestrzeń

Zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej, animatorów oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego .

Dla kogo:
-osoby prowadzące warsztaty dla dzieci
– pasjonaci, artyści cyrkowi
– pedagodzy i studenci pedagogiki
– pracownicy lub przyszli pracownicy domów kultury, świetlic środowiskowych i innych jednostek pracujących z dziećmi, młodzieżą
– osoby działające w organizacjach pozarządowych zajmujących się edukacją pozaformalną, pedagogiką zabawy
– animatorzy czasu wolnego

Kurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.

Czego się dowiesz?
– poznasz gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku ( gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery)
– zdobędziesz umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, akrobatyka partnerska)
– poznasz metodykę prowadzenia zajęć, dobre praktyki i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy

Jak wygląda kurs:
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego
› 4 godziny akrobatyki
› 5 godzin żonglerki
› 5 godzin ekwilibrystyki
› 4 godziny magii i iluzji
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą
To także:
› 4 dni spędzone w gronie niesamowitych ludzi
› Sala do ćwiczeń i sprzęt 24/h
› Materiały dla uczestników kursu

Certyfikat:
Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat ukończenia kursu. Certyfikat wymienia liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty.

Miejsce kursu :
Miejsce kursu będzie podane wkrótce (najpewniej będziemy ćwiczyć w kolegium nauczycielskim w Zgierzu)

Cena kursu ( wersja podstawowa):
Do 20 października
– 300zł/350 z noclegiem
Po 20 października – 350/400zł z noclegiem
Podczas kursu możliwe jest również wykupienie posiłków ( kuchnia wegańska) w cenie 15 zł/ posiłek.
Jak się zgłosić:
wyślij email na adres: zuzanna.jarmakowska@gmail.com , podając swoje imię i nazwisko, także o potrzebie noclegu oraz posiłku .
W tytule wiadomości wpisz: ZGŁOSZENIE NA KURS PEDAGOGIKI CYRKU 2016

Jak zapłacić:
Należną kwotę za kurs (noclegi posiłki płatne na miejscu) wpłać na konto
Fundacja Miasto Projekt
Mbank 03 1140 2004 0000 3802 7554 9563
W tytule przelewu : KPC 2016 „Imię, Nazwisko” uczestnika kursu

O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

Rezygnacja z kursu:
Rezygnacja z kursu oraz zwrot 70% ceny kursu, możliwy jest do tygodnia przed planowanym terminem kursu. Nie istnieje możliwości zwrotu opłaty po podanym terminie.

sty
5
czw.
Kurs Pedagogkiki Cyrku @ Łódź, Teatr Szwalnia
sty 5 – sty 8 całodniowy
Kurs Pedagogkiki Cyrku @ Łódź, Teatr Szwalnia |  |  |

Kurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.
Czego się dowiesz?
– poznasz gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku ( gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery)
– zdobędziesz umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, akrobatyka partnerska)
– poznasz metodykę prowadzenia zajęć, dobre praktyki i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy

Jak wygląda kurs:
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego
› 4 godziny akrobatyki
› 5 godzin żonglerki
› 5 godzin ekwilibrystyki
› 4 godziny magii i iluzji
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą

To także:
› 4 dni spędzone w gronie niesamowitych ludzi
› Sala do ćwiczeń i sprzęt
› Materiały dla uczestników kursu

Miejsce kursu :
Teatr Szwalnia, Łódź

Koszt kursu:
Do 20 grudnia 2016 – 300zł
Po 20 grudnia 2016 – 350zł

Podczas kursu możliwe jest również wykupienie posiłków ( kuchnia wegetariańska) w cenie 15 zł/ posiłek.
Obiady WEGAŃSKIE w od czwartku do niedzieli ( 4 obiady) – 60zł
(duża porcja 1 i drugie danie).
Prosimy o deklarację dotyczącą wykupienia obiadu. OPŁATY ZA OBIAD NA MIEJSCU.

Rezygnacja z kursu:
Rezygnacja z kursu oraz zwrot 70% wartości możliwy jest do tygodnia przed planowanym terminem kursu. Nie istnieje możliwość rezygnacji po podanym terminie.

WPŁATY UCZESTNIKÓW FINANSUJĄ KURS. ORGANIZATOR NIE CZERPIE KORZYŚCI FINANSOWYCH Z KURSU.

Wpłaty prosimy przesyłać na numer konta:

Należną kwotę za kurs (noclegi posiłki płatne na miejscu) wpłać na konto
Fundacja Miasto Projekt
Mbank 03 1140 2004 0000 3802 7554 9563

W tytule przelewu : KPC 2016 „Imię, Nazwisko” uczestnika kursu+ Płata za Kurs Pedagogiki Cyrku 2017 styczeń

PRZED DOKONANIEM PRZELEWU PROSIMY O ZGŁOSZENIE:

zuzanna.jarmakowska@gmail.com
w tytule wiadomości wpisz: zgłoszenie na kurs pedagogiki cyrku 2017, swoje imię i nazwisko

jeśli masz pytania pisz: zuzanna.jarmakowska@gmail.com
lub dzwoń w godzinach 9.00-17.00: +48 607450171.

O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń (wpłat!)

sie
19
niedz.
Warsztaty Izolacji z Sebastianem Frodymą @ Burdzińskiego 24/5
sie 19@17:00 – 20:30
Warsztaty Izolacji z Sebastianem Frodymą @ Burdzińskiego 24/5 | Warszawa | mazowieckie | Polska

Jeżeli lubisz magię izolacji obręczą, albo widzisz to po raz pierwszy w życiu i nie możesz oderwać wzroku – koniecznie musisz przyjść na te warsztaty! Nauczysz się solidnych podstaw izolacji oraz tych bardziej skomplikowanych manipulacji.

Ze względu na obszerność tematu warsztaty będą podzielone na 2 bloki:

➡17:00 – 18:30 – izolacje 1 obręczą
➡19:00 – 20:30 – multihooping (izolacje wieloma obręczami)

Można wykupić uczestnictwo na jedne lub oba warsztaty[płatne z góry po dokonaniu zapisu]:

➡1 warsztat – 50zł
➡2 warsztaty – 70zł

Kółka będą dostępne na miejscu, jednak w ilości ograniczonej, dlatego jeśli posiadasz własne(lekkie) kółko, koniecznie zabierz je ze sobą 😉

Warsztaty poprowadzi:
✨Sebastian Frodyma✨
– performer, artysta sceniczny. Brał udział w pochodzie Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury oraz w spektaklu zamknięcia, jako jeden z głównych artystów. Asystent reżysera podczas performance „Mosty” 2015. Finalista konkursu „Cyrkulacje” 2015.
Aktor teatru ruchu, wyspecjalizowany w dramie i pantomimie, występujący w roli tytułowego bohatera spektaklu „Historia Benjamina Bilse’go” oraz „Pasji”. Wystąpił na Galach Kuglarskich podczas festiwali: Slot Fest, Gdyński Weekend Kuglarski, Kuglarskie Oblężenie Nidzickiego Zamku, Ogólnopolskiego Festiwalu Ognia i Kuglarstwa, Pirania, Pyrkon oraz zagranicznych River Hoop – Slovenian Hoop Convention i Art of Flow – Stranded.
Współtwórca choreografii dla spektakli ogniowo-kuglarskich w Polsce oraz dla Teatru Avatar. Uczestnik spektakli ogniowych dla kolektywu Synergy Art. Reżyser „Ex machina”, Fire Gali podczas festiwalu „ŻeLKa” oraz ogniowego widowiska Fire Gala na EJC 2017.

📩zapisy: kontakt@hooping.pl📩

paź
20
sob.
Iluzja w Animacji @ Kuglarstwo, Warszawa
paź 20 całodniowy
Pan Buźka wraz ze sklepem Kuglarstwo.pl mają przyjemność zaprosić Was na kompleksowe, całodniowe szkolenie „Iluzja w Animacji”. Szkolenie kierowane jest w szczególności do animatorów, którzy chcieliby poszerzyć swój warsztat o pokazy magii dla dzieci, ale również dla początkujących magików i innych artystów pracujących z najmłodszymi.
Nie jest to kolejny kurs, na którym poznasz kilka sekretów, ale nie będziesz umiał zastosować ich w praktyce. Szkolenie „Iluzja w Animacji” to bardziej idea, która przy pomocy magicznych rekwizytów pozwoli zrozumieć Ci istotę występów dla dzieci. Choć oczywiście nauka pracy z rekwizytami będzie stanowiła ważną część szkolenia, to jednak główną myślą przewodnią będzie nie co pokazywać, ale jak pokazywać magiczne sztuczki dla dzieci.
Celem szkolenia jest stworzenie przez każdego uczestnika własnego 15 minutowego programu, który w późniejszym czasie mogą dalej rozbudowywać.
PROGRAM:
10.00 – 12.00 – Zasady występowania dla dzieci
– 5 pożądanych reakcji
– 10 sposobów na budowanie rutyn
– jak sprawić by dzieci pokochały nas już od pierwszej chwili
– zasady bezpieczeństwa i organizacji pokazu magii
– co wolno i powinno się robić na pokazach dla dzieci, a czego nie wolno lub nie wypada
– co powinien wiedzieć każdy magik
12.00 – 14.00 – Nauka trików
– poznanie sekretów klasycznych rekwizytów używanych w pokazach dla dzieci
– praktyczne zastosowanie rekwizytów w pokazie
– warsztat techniczny pracy z rekwizytami
14.00 – 15.00 – Przerwa obiadowa
15.00 – 15.30 – Magiczne atrybuty
– jak powinna wyglądać walizka magika i co powinno się w niej zawierać
– czy potrzebny jest stolik?
– nagłośnienie i muzyka
15.30 – 16.30 – Warsztaty układania rutyn z rekwizytami – praca w grupach
16.30 – 17.50 Marketing i promocja
– budowanie swojej postaci, wizerunek sceniczny, skrypt pokazu
– strona www, ulotki, wizytówki, gadżety, ogłoszenia w internecie
– jak zacząć przygodę z iluzją? Gdzie występować? Jak i za ile sprzedawać pokazy?
17.50 – 18.00 – Oficjalne zakończenie szkolenie
18.00 – 19.00 – Luźne rozmowy
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYM:
Bartosz Gembski, szerzej znany jako Pan Buźka, pracuje z dziećmi już ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na 117 obozach, koloniach i zielonych szkołach jako wychowawca, kierownik, pilot wycieczek, instruktor tańca, narciarstwa czy wspinaczki. Od 5 lat jest zawodowym magikiem, animatorem i konferansjerem na różnego rodzaju imprezach dla dzieci. Stworzył własny wizerunek czarodzieja w żółtym garniturze, zwanego też żółtoksiężnikiem, którego nie da się zapomnieć. Zaczynając od kameralnych przyjęć urodzinowych, dziś występuje i animuje na dużych, masowych imprezach. Dodatkowo sam organizuje liczne eventy, dzięki czemu wie jak to jest być zarówno po stronie artysty, jak i agencji.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Przekazana wiedza podczas zajęć bazuje na własnym, a co za tym idzie unikalnym, doświadczeniu Pana Buźki. Setki pokazów i poprowadzonych imprez dla dzieci pozwoliło mu wypracować metody, których nie ma na innych szkoleniach. Pan Buźka zanim został magikiem przeszedł długą drogę jako animator, dlatego dobrze wie jak wykorzystać iluzję w programach animacyjnych.
2. Czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce na szkolenie z iluzji niż sklep z rekwizytami dla magików? Nie dość, że miejsce będzie wpływało na klimat prowadzonych zajęć, to jeszcze w czasie przerw czy po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie mógł od razu zakupić dla siebie wypatrzone rekwizyty z bogatej oferty sklepu Kuglarstwo.pl
3. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma pakiet niezbędnych rekwizytów, które będzie mógł od razu wykorzystać w swoich pokazach dla dzieci. Łączna wartość rekwizytów wynosi 100zł i jest wliczona w cenę całego szkolenia.
4. Uczestnicy otrzymają również certyfikat ukończenia szkolenia z wyszczególnionym programem zajęć.
5. Oprócz materiałów poszkoleniowych każdy uczestnik otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która będzie służyła jako wsparcie po ukończonym szkoleniu. Chcemy stworzyć magiczną społeczność, która wzajemnie będzie sobie pomagać.
6. Dodatkowo dla wszystkich przewidziana jest mała niespodzianka.
CENA ZA SZKOLENIE:
550zł
W CENĘ WLICZONE JEST:
– uczestniczenie w całym szkoleniu (8 godzin zajęć)
– materiały poszkoleniowe
– pakiet profesjonalnych rekwizytów iluzjonistycznych dla każdego uczestnika o łącznej wartości 100zł
– serwis kawowy w czasie przerw
– dostęp do tajnej grupy na Facebooku
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Obiad w czasie długiej przerwy obiadowej uczestnicy organizują we własnym zakresie. W pobliżu miejsca szkolenia jest kilka restauracji i sklepów, w których można smacznie i niedrogo zjeść.
2. Warto zabrać ze sobą dodatkowe pieniądze w celu zakupu rekwizytów lub książek z oferty sklepu Kuglarstwo.pl Całą ofertę można wcześniej obejrzeć na tej stronie: http://sklep.kuglarstwo.pl/
3. Przed miejscem szkolenia znajduje się bezpłatny parking, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnego miejsca.
4. Siedziba Kuglarstwo.pl mieści się przy samej stacji metra Pole Mokotowskie. Jadąc z centrum wystarczy wsiąść w metro i przejechać dwie stacje, co zajmie jakieś 5-6 minut.
ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIE JEST BARDZO OGRANICZONA!
Ze względu na rozmiar pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie jesteśmy w stanie pomieścić tylko 12 osób!
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Należy opłacić cenę szkolenia dokonując przelewu na poniższy numer konta:
Kuglarstwo.pl
Al. Niepodległości 161
02-555 Warszawa
mBank 52 1140 2004 0000 3102 6044 0207
W tytule prosimy wpisać: Iluzja w Animacji – imię i nazwisko
Następnie wysłać maila na adres: szkolenia@kuglarstwo.pl podając:
– imię i nazwisko
– telefon kontaktowy
– wybrany termin szkolenia
– potwierdzenie przelewu
TYLKO DOKONANA OPŁATA GWARANTUJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
Do zobaczenia!
lis
10
sob.
Iluzja w Animacji @ Kuglarstwo, Warszawa
lis 10 całodniowy
Pan Buźka wraz ze sklepem Kuglarstwo.pl mają przyjemność zaprosić Was na kompleksowe, całodniowe szkolenie „Iluzja w Animacji”. Szkolenie kierowane jest w szczególności do animatorów, którzy chcieliby poszerzyć swój warsztat o pokazy magii dla dzieci, ale również dla początkujących magików i innych artystów pracujących z najmłodszymi.
Nie jest to kolejny kurs, na którym poznasz kilka sekretów, ale nie będziesz umiał zastosować ich w praktyce. Szkolenie „Iluzja w Animacji” to bardziej idea, która przy pomocy magicznych rekwizytów pozwoli zrozumieć Ci istotę występów dla dzieci. Choć oczywiście nauka pracy z rekwizytami będzie stanowiła ważną część szkolenia, to jednak główną myślą przewodnią będzie nie co pokazywać, ale jak pokazywać magiczne sztuczki dla dzieci.
Celem szkolenia jest stworzenie przez każdego uczestnika własnego 15 minutowego programu, który w późniejszym czasie mogą dalej rozbudowywać.
PROGRAM:
10.00 – 12.00 – Zasady występowania dla dzieci
– 5 pożądanych reakcji
– 10 sposobów na budowanie rutyn
– jak sprawić by dzieci pokochały nas już od pierwszej chwili
– zasady bezpieczeństwa i organizacji pokazu magii
– co wolno i powinno się robić na pokazach dla dzieci, a czego nie wolno lub nie wypada
– co powinien wiedzieć każdy magik
12.00 – 14.00 – Nauka trików
– poznanie sekretów klasycznych rekwizytów używanych w pokazach dla dzieci
– praktyczne zastosowanie rekwizytów w pokazie
– warsztat techniczny pracy z rekwizytami
14.00 – 15.00 – Przerwa obiadowa
15.00 – 15.30 – Magiczne atrybuty
– jak powinna wyglądać walizka magika i co powinno się w niej zawierać
– czy potrzebny jest stolik?
– nagłośnienie i muzyka
15.30 – 16.30 – Warsztaty układania rutyn z rekwizytami – praca w grupach
16.30 – 17.50 Marketing i promocja
– budowanie swojej postaci, wizerunek sceniczny, skrypt pokazu
– strona www, ulotki, wizytówki, gadżety, ogłoszenia w internecie
– jak zacząć przygodę z iluzją? Gdzie występować? Jak i za ile sprzedawać pokazy?
17.50 – 18.00 – Oficjalne zakończenie szkolenie
18.00 – 19.00 – Luźne rozmowy
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYM:
Bartosz Gembski, szerzej znany jako Pan Buźka, pracuje z dziećmi już ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na 117 obozach, koloniach i zielonych szkołach jako wychowawca, kierownik, pilot wycieczek, instruktor tańca, narciarstwa czy wspinaczki. Od 5 lat jest zawodowym magikiem, animatorem i konferansjerem na różnego rodzaju imprezach dla dzieci. Stworzył własny wizerunek czarodzieja w żółtym garniturze, zwanego też żółtoksiężnikiem, którego nie da się zapomnieć. Zaczynając od kameralnych przyjęć urodzinowych, dziś występuje i animuje na dużych, masowych imprezach. Dodatkowo sam organizuje liczne eventy, dzięki czemu wie jak to jest być zarówno po stronie artysty, jak i agencji.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Przekazana wiedza podczas zajęć bazuje na własnym, a co za tym idzie unikalnym, doświadczeniu Pana Buźki. Setki pokazów i poprowadzonych imprez dla dzieci pozwoliło mu wypracować metody, których nie ma na innych szkoleniach. Pan Buźka zanim został magikiem przeszedł długą drogę jako animator, dlatego dobrze wie jak wykorzystać iluzję w programach animacyjnych.
2. Czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce na szkolenie z iluzji niż sklep z rekwizytami dla magików? Nie dość, że miejsce będzie wpływało na klimat prowadzonych zajęć, to jeszcze w czasie przerw czy po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie mógł od razu zakupić dla siebie wypatrzone rekwizyty z bogatej oferty sklepu Kuglarstwo.pl
3. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma pakiet niezbędnych rekwizytów, które będzie mógł od razu wykorzystać w swoich pokazach dla dzieci. Łączna wartość rekwizytów wynosi 100zł i jest wliczona w cenę całego szkolenia.
4. Uczestnicy otrzymają również certyfikat ukończenia szkolenia z wyszczególnionym programem zajęć.
5. Oprócz materiałów poszkoleniowych każdy uczestnik otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która będzie służyła jako wsparcie po ukończonym szkoleniu. Chcemy stworzyć magiczną społeczność, która wzajemnie będzie sobie pomagać.
6. Dodatkowo dla wszystkich przewidziana jest mała niespodzianka.
CENA ZA SZKOLENIE:
550zł
W CENĘ WLICZONE JEST:
– uczestniczenie w całym szkoleniu (8 godzin zajęć)
– materiały poszkoleniowe
– pakiet profesjonalnych rekwizytów iluzjonistycznych dla każdego uczestnika o łącznej wartości 100zł
– serwis kawowy w czasie przerw
– dostęp do tajnej grupy na Facebooku
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Obiad w czasie długiej przerwy obiadowej uczestnicy organizują we własnym zakresie. W pobliżu miejsca szkolenia jest kilka restauracji i sklepów, w których można smacznie i niedrogo zjeść.
2. Warto zabrać ze sobą dodatkowe pieniądze w celu zakupu rekwizytów lub książek z oferty sklepu Kuglarstwo.pl Całą ofertę można wcześniej obejrzeć na tej stronie: http://sklep.kuglarstwo.pl/
3. Przed miejscem szkolenia znajduje się bezpłatny parking, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnego miejsca.
4. Siedziba Kuglarstwo.pl mieści się przy samej stacji metra Pole Mokotowskie. Jadąc z centrum wystarczy wsiąść w metro i przejechać dwie stacje, co zajmie jakieś 5-6 minut.
ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIE JEST BARDZO OGRANICZONA!
Ze względu na rozmiar pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie jesteśmy w stanie pomieścić tylko 12 osób!
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Należy opłacić cenę szkolenia dokonując przelewu na poniższy numer konta:
Kuglarstwo.pl
Al. Niepodległości 161
02-555 Warszawa
mBank 52 1140 2004 0000 3102 6044 0207
W tytule prosimy wpisać: Iluzja w Animacji – imię i nazwisko
Następnie wysłać maila na adres: szkolenia@kuglarstwo.pl podając:
– imię i nazwisko
– telefon kontaktowy
– wybrany termin szkolenia
– potwierdzenie przelewu
TYLKO DOKONANA OPŁATA GWARANTUJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
Do zobaczenia!
kwi
13
sob.
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy
kwi 13@18:00 – 21:00
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
20
sob.
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi
kwi 20@18:00 – 21:00
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
27
sob.
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi
kwi 27@18:00 – 21:00
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi |  |  |

Kuglarze !

Zapraszamy was wszystkich do naszego grona pokreconch! 🙂 Spotykamy się co tydzień na trzech stawach w Katowicach pod restauracja Stara Ponderosa!
Od 18 – 21 możecie wpadać!

Do zobaczenia!

mar
23
sob.
Ale cyrk! Szkolenie dla animatorów – przygotuj się na wakacje @ Budynek F (w siedzibie Multivisual)
mar 23 – mar 24 całodniowy
Ale cyrk! Szkolenie dla animatorów - przygotuj się na wakacje @ Budynek F (w siedzibie Multivisual) | Warszawa | Mazowieckie | Polska

 

Kilka słów od organizatora jakim jest Podrzuć.to:

Chcesz dowiedzieć się jak użyć hula hoopa na tysiąc sposobów?
Pragniesz rozszerzyć swoją bazę zabaw przed sezonem wakacyjnym?
Szukasz atrakcji którymi wyróżnisz się na tle konkurencji?

🎪 Zapraszamy na szkolenie animacyjne ALE CYRK!

Kogo? Animatorów i animatorki chcących poznać nowe zabawy i gry animacyjne, które świetnie nadadzą się na zbliżający się sezon plenerowy i wakacyjny.

PLAN SZKOLENIA

SOBOTA 23 MARCA

Gry i zabawy cyrkowe (z użyciem chustek, talerzyków, woreczków, liny, piłek i obręczy)

Kreatywne hula hoop

Modelowanie balonów z gościem specjalnym Budką Kuglarską!

NIEDZIELA 24 MARCA

Gry i zabawy – kontynuacja!

Hula hoop – machine building

Talerzyki ekwilibrystyczne

Zabawy żonglerskie (z użyciem chustek, piłek, obręczy i woreczków)

OSOBY PROWADZĄCE

Miłosz Budka

czyli Budka Kuglarska zaczął swoją przygodę z cyrkiem jako hobby w wieku 16 lat w Lublinie. Szybko jednak odkrył magię cyrkowych pokazów i zdecydował, że stanął się one jego życiem. Rozpoczął treningi w lokalnych parkach, doskonaląc swoje umiejętności w żonglowaniu, akrobacjach i sztuce klaunady.

Zafascynowany atmosferą spontaniczności i bezpośredniego kontaktu z publicznością, Budka przeniósł się na ulice Polski, gdzie zdobył uznanie swoją charyzmą i entuzjazmem. Dziś, mimo że zaczynał od cyrkowego hobby, Budka Kuglarska kontynuuje swoją artystyczną podróż, oczarowując nowe miejsca i zachwycając widzów swoim niepowtarzalnym talentem.

https://budkakuglarska.com/

Dominika Knap

to animatorka kultury i filolożka polskiego języka migowego. Jej pasją i pracą jest cyrk. Od ponad 10 lat zdobywa doświadczenie cyrkowe w Polsce i za granicą.

Prowadzi warsztaty dla wszystkich grupach wiekowych oraz osób z niepełnosprawnościami. Dotychczas współpracowała z Urzędem Miasta Lublin, Zakładem Karny w Chełmie, Centrum Kultury w Lublinie czy Lubelską Szkołą Realną. Popularyzatorka wiedzy o pedagogice cyrku podczas konferencji naukowych i zjazdów branżowych. Występowała m.in. podczas XII Ogólnopolskiej Giełdy Projektów – Narodowe Centrum Kultury, Międzynarodowego Kongresu Edukacji Nieformalnej, konferencji Animacja kultury w teorii i praktyce – Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie oraz przeprowadziła wiele szkoleń i kursów. Współtwórczyni licznych wydarzeń branżowych, m.in. Kursor Cyrkowy w Warszawie czy CYRKx podczas Carnavalu Sztukmistrzów. Autorka materiałów edukacyjnych „Karty cyrkowych opowieści” oraz laureatka projektów stypendialnych – Cyrk da się zamigać!, Inspirator, CyrkON.

Współzałożycielka i członkini lubelskiej Fundacji Ośmiornice Kreatywności i Fundacji Sieć Pedagogiki Cyrku, twórczyni Fundacji Inside Out. Działaczka w Polskim Forum Młodego Cyrku.

Laureatka nagrody Żurawie – Lubelskie Wyróżnienia Kulturalne 2022 w kategorii Animacja Kultury. Prywatnie miłośniczka jazdy na rowerze i wędrówek po górach.

Wiktoria Witenberg

hobbystycznie uprawia cyrk od 10 lat. Zaś od 2018 roku pedagogika cyrku jest elementem jej pracy zawodowej. Zaczynała od hula hoop, a skończyła na uczeniu innych wielu różnych dziedzin cyrkowych.

Od 3 lat prowadzi firmę cyrkową Podrzuć.to, której założenie trwało 6 tygodni – od pierwszego pomysłu do premiery sklepu. Jest również współzałożycielką Sieci Pedagogiki Cyrku, organizatorką Kursu Pedagogiki Cyrku w 2019 roku, trenerką cyrkową w teamie Odskoczni (Fundacji Pracowni Inspiracji Społecznych).

Wg niej dzień bez kubka herbaty jest dniem straconym. Studia: Zarządzanie i Przywództwo oraz Filologia Polskiego Języka Migowego. Kocha zmiany, ma tysiąc pomysłów na minutę, z czego większości z nich zapomina, a te które uda się jej zapamiętać – realizuje. Od niedawna mejkerka w przestrzeni kreatywnej FabLab.

Więcej informacji: https://podrzuc.to/szkolenieanimacyjne?fbclid=IwAR2AEBRF5zvD-3op1ieTtmUQbJmd6T6BSOTXkPHqi1oeC-DhxBpJu4LqTLs

kwi
12
pt.
WORK IN PROGRESS @ FAMA Centrum Biblioteczno-Kulturalne
kwi 12@18:00 – 20:00

 

Od organizatorów:

Kolektyw Performatywy wraz z CBK Fama zapraszają Was na WORK IN PROGRESS, czyli wydarzenie skierowane do artystów(-tek) sztuk performatywnych.
Podczas drugiej edycji tego wydarzenia będziecie mogli przetestować Wasze etiudy sceniczne (cyrkowe, taneczne, teatralne itp.), nad którymi obecnie pracujecie, a które jeszcze nie miały swojej oficjalnej premiery.
W ramach programu specjaliści(-stki) z dziedzin takich jak teatr, cyrk czy taniec pomogą Wam w dalszym rozwoju Waszych projektów, a Wy sami będziecie mogli(-ły) sprawdzić, czy idziecie w dobrym kierunku.
WORK IN PROGRESS to również wydarzenie, którego celem jest zwrócenie uwagi na proces twórczy, który często jest dla widzów niewidoczny, a stanowi przecież lwią część pracy. Wydarzenie będzie miało charakter otwarty – zapraszamy wszystkich, którzy w roli publiczności chcą zapoznać się z procesem tworzenia etiud scenicznych i podzielić się z nimi swoimi wrażeniami lub po prostu obejrzeć występy uczestników(-czek) na scenie.
Tegoroczne wydarzenie trwa przez dwa dni – 12 i 13 kwietnia 2024. W pierwszy dzień odbędą się konsultacje prac dorosłych uczestników(-czek), a w drugi dzień – młodzieży w przedziale wiekowym 14-18 lat.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny zarówno dla artystów(-ek), jak i publiki. Zapraszamy również osoby spoza Wrocławia – nie zwracamy jednak kosztów dojazdu.
_________________________
🔹GDZIE?
CBK Fama
ul. Bolesława Krzywoustego 286
Wrocław / Psie Pole
🔹KIEDY?
Edycja dla dorosłych (19+)
12.04.2024 (piątek)
start: 18:00 (może ulec przesunięciu)
🔹WSTĘP
Wstęp darmowy dla publiczności, liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy: (link do formularza zostanie udostępniony niedługo)
🔹HARMONOGRAM (może ulec drobnym zmianom)
18:00 – Prezentacja etiud wszystkich uczestników
19:00 – Rozmowa z artystami(-kami) + słodki poczęstunek
19:30 – Konsultacja merytoryczna + warsztatowa praca artystów(-ek) ze specjalistami(-kami)
_________________________
🔹FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Jeśli chcesz zaprezentować swoją etiudę, a także wziąć udział w pracy warsztatowej ze specjalistami(-kami), wypełnił formularz:
https://docs.google.com/…/1FAIpQLScpfBuyd1WSSJ…/viewform
Nabór trwa do 24 marca 2024 (niedziela) do godz. 23:59. Formularze wypełnione po tym czasie nie będą brane pod uwagę.
🔹PYTANIA?
Napisz do nas na: performatywy@gmail.com
🔹 EDYCJA MŁODZIEŻOWA (14-18)
Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/301613359341749/
_________________________
Wydarzenie to jest organizowane przez Kolektyw Performatywy przy wsparciu CBK Fama i ma na celu wspieranie rozwoju środowiska performatywnego we Wrocławiu i poza jego granicami.
Zapraszamy również na nasze social media:
Facebook http://bitly.pl/Y4izq
Instagram https://www.instagram.com/performatywy/
Do zobaczenia!