lis
11
śr.
KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja @ Teatr Zamiast (WIMA)
lis 11 – lis 15 całodniowy
KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja @ Teatr Zamiast (WIMA)

KURS PEDAGOGIKI CYRKU 5 Edycja
11-15 LISTOPADA , ŁÓDŹ
Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
jednostka wykonawcza: Carnival, Otwarta Przestrzeń Cyrkowa
Zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego.
Czego się dowiesz?
– gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku:
gry integracyjne, ruchowe, teambuildingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery.
– umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, pantomima
– metodyka prowadzenia zajęć, przykłady dobrych praktyk i sposoby rozwiązywania problemów.
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy.
– zabawy, sztuczki i triki przydatne w pracy i w życiu prywatnym.
Jak wygląda kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego:
› 4 godziny akrobatyki ( podstawy akrobatyki partnerskiej, piramidki, gry
i zabawy)
› 5 godzin żonglerki ( piłki, maczugi, obręcze, chustki, diabolo, talerzyki)
› 5 godzin ekwilibrystyki ( szczudła, rolabola – równoważnia, monocykl, slackline-taśma do chodzenia)
› 4 godziny magii i iluzji ( sztuczki z przedmiotami codziennego użytku, gagi sceniczne)
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego ( metodyka pracy animatora, praca z mikrofonem, gry i zabawy dla różnych grup)
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą ( dobre praktyki, rozwiązywanie problemów)
To także:
› 5 dni spędzonych w gronie niesamowitych ludzi
› Kabaret cyrku współczesnego
› Sala do ćwiczeń i sprzęt
› Materiały dla uczestników kursu
Certyfikat:
Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat pedagoga cyrku, uznawany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego . Certyfikat będzie wymieniał liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty .
Warunkiem otrzymania certyfikatu jest czynne uczestnictwo w min. 80% zajęć przewidzianych w grafiku.
Miejsce kursu:
Łódź, Teatr Zamiast, WI-MA, al. Piłsudskiego 135 92-318 Łódź
Inwestycja:
Wpłaty do 20 października:
350zł moduł podstawowy
Wpłaty po 20 października:
400zł moduł podstawowy
Nocleg:
Iformacje o możliwości noclegu zostaną podane wkrótce.
Zgłoszenia oraz pytania na adres:
zuzanna.jarmakowska@gmail.com lub 607450171
O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

lis
27
pt.
WCMiŚ: Opowieści ze spalonego cyrku @ DZIKA Strona WISŁY
lis 27@20:00 – 21:00

Warszawski cyrk magii i sciemyWarszawski Cyrk Magii i Ściemy
„Opowieści ze spalonego cyrku”

piątek, start 20:00

Zapomniane duchy artystów spalonych cyrków spotykają się pewnej koszmarnej nocy. Złamane trapezy i złamane serca. Spalone historie i spalone kapelusze. Śmiech przez łzy i płacz ze śmiechu. Zniszczone namioty i zniszczone marzenia. Stracone głowy i stracone szanse. Czasem można coś naprawić i coś zepsuć nawet wtedy, gdy jest już na to za późno.

DYREKTOR SPALONEGO CYRKU/ Maciej Najmowicz
PSYCHOPATYCZNY KLAUN/ Krzysztof Kostera
KOŚLAWA IZOLDA / Izabela Zielińska
GELSOMINA / Magdalena Kisiała
SIŁACZ/ Kamil Witkowski
STARA TANCERKA / Jagoda Stanasiuk
DESSI / Paulina Waszkiewicz
KEJTI / Katarzyna Krzesińska

choreografia/ Bartek Figurski
scenariusz / Agnieszka Wąsikowska i WCMiŚ
reżyseria / Agnieszka Wąsikowska

wrz
9
pt.
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia
wrz 9 – wrz 11 całodniowy
KUŽEĽ @ Kysak, Slovakia |  |  |

Festival of Slovak juggling

Friday 9th:
16:00 opening and registration

Saturday 10th:
all day workshops
12:00 parade
13:00 juggling competitions
19:00 GALA show
21:00 FIRE show + open space

Sunday 11th:
workshops
14:00 end

lis
10
czw.
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego, Carnival Otwarta Przestrzeń Cyrkowa w Łodzi
lis 10@16:00 – lis 13@20:00
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego, Carnival Otwarta Przestrzeń Cyrkowa w Łodzi @  |  |  |

Organizator: Fundacja Miasto Projekt,
Carnival, Otwarta Przestrzeń

Zapraszamy pedagogów, nauczycieli, pasjonatów sztuki cyrkowej, animatorów oraz wszystkich chętnych do wzięcia udziału w kursie pedagoga cyrkowego .

Dla kogo:
-osoby prowadzące warsztaty dla dzieci
– pasjonaci, artyści cyrkowi
– pedagodzy i studenci pedagogiki
– pracownicy lub przyszli pracownicy domów kultury, świetlic środowiskowych i innych jednostek pracujących z dziećmi, młodzieżą
– osoby działające w organizacjach pozarządowych zajmujących się edukacją pozaformalną, pedagogiką zabawy
– animatorzy czasu wolnego

Kurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.

Czego się dowiesz?
– poznasz gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku ( gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery)
– zdobędziesz umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, akrobatyka partnerska)
– poznasz metodykę prowadzenia zajęć, dobre praktyki i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy

Jak wygląda kurs:
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego
› 4 godziny akrobatyki
› 5 godzin żonglerki
› 5 godzin ekwilibrystyki
› 4 godziny magii i iluzji
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą
To także:
› 4 dni spędzone w gronie niesamowitych ludzi
› Sala do ćwiczeń i sprzęt 24/h
› Materiały dla uczestników kursu

Certyfikat:
Po przeprowadzonych warsztatach, każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat ukończenia kursu. Certyfikat wymienia liczbę godzin kursu oraz dziedziny cyrkowe, z jakich były przeprowadzone warsztaty.

Miejsce kursu :
Miejsce kursu będzie podane wkrótce (najpewniej będziemy ćwiczyć w kolegium nauczycielskim w Zgierzu)

Cena kursu ( wersja podstawowa):
Do 20 października
– 300zł/350 z noclegiem
Po 20 października – 350/400zł z noclegiem
Podczas kursu możliwe jest również wykupienie posiłków ( kuchnia wegańska) w cenie 15 zł/ posiłek.
Jak się zgłosić:
wyślij email na adres: zuzanna.jarmakowska@gmail.com , podając swoje imię i nazwisko, także o potrzebie noclegu oraz posiłku .
W tytule wiadomości wpisz: ZGŁOSZENIE NA KURS PEDAGOGIKI CYRKU 2016

Jak zapłacić:
Należną kwotę za kurs (noclegi posiłki płatne na miejscu) wpłać na konto
Fundacja Miasto Projekt
Mbank 03 1140 2004 0000 3802 7554 9563
W tytule przelewu : KPC 2016 „Imię, Nazwisko” uczestnika kursu

O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

Rezygnacja z kursu:
Rezygnacja z kursu oraz zwrot 70% ceny kursu, możliwy jest do tygodnia przed planowanym terminem kursu. Nie istnieje możliwości zwrotu opłaty po podanym terminie.

sty
5
czw.
Kurs Pedagogkiki Cyrku @ Łódź, Teatr Szwalnia
sty 5 – sty 8 całodniowy
Kurs Pedagogkiki Cyrku @ Łódź, Teatr Szwalnia |  |  |

Kurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.
Czego się dowiesz?
– poznasz gry i zabawy dla grup dzieci i młodzieży w różnym wieku ( gry integracyjne, ruchowe, teambuidingowe, budujące zaufanie, icebreakery, energizery)
– zdobędziesz umiejętności cyrkowe ( żonglerka, ekwilibrystyka, magia i iluzja, akrobatyka partnerska)
– poznasz metodykę prowadzenia zajęć, dobre praktyki i sposoby rozwiązywania problemów
– dowiesz się jak skutecznie uczyć innych, na co zwracać uwagę i jak korygować błędy

Jak wygląda kurs:
Kurs pedagogiki cyrku z elementami animacji czasu wolnego
› 4 godziny akrobatyki
› 5 godzin żonglerki
› 5 godzin ekwilibrystyki
› 4 godziny magii i iluzji
› 2 godziny gier i zabaw integracyjnych i innych
› 3 godziny animacji czasu wolnego
› 3 godziny metodyki pracy z dziećmi i młodzieżą

To także:
› 4 dni spędzone w gronie niesamowitych ludzi
› Sala do ćwiczeń i sprzęt
› Materiały dla uczestników kursu

Miejsce kursu :
Teatr Szwalnia, Łódź

Koszt kursu:
Do 20 grudnia 2016 – 300zł
Po 20 grudnia 2016 – 350zł

Podczas kursu możliwe jest również wykupienie posiłków ( kuchnia wegetariańska) w cenie 15 zł/ posiłek.
Obiady WEGAŃSKIE w od czwartku do niedzieli ( 4 obiady) – 60zł
(duża porcja 1 i drugie danie).
Prosimy o deklarację dotyczącą wykupienia obiadu. OPŁATY ZA OBIAD NA MIEJSCU.

Rezygnacja z kursu:
Rezygnacja z kursu oraz zwrot 70% wartości możliwy jest do tygodnia przed planowanym terminem kursu. Nie istnieje możliwość rezygnacji po podanym terminie.

WPŁATY UCZESTNIKÓW FINANSUJĄ KURS. ORGANIZATOR NIE CZERPIE KORZYŚCI FINANSOWYCH Z KURSU.

Wpłaty prosimy przesyłać na numer konta:

Należną kwotę za kurs (noclegi posiłki płatne na miejscu) wpłać na konto
Fundacja Miasto Projekt
Mbank 03 1140 2004 0000 3802 7554 9563

W tytule przelewu : KPC 2016 „Imię, Nazwisko” uczestnika kursu+ Płata za Kurs Pedagogiki Cyrku 2017 styczeń

PRZED DOKONANIEM PRZELEWU PROSIMY O ZGŁOSZENIE:

zuzanna.jarmakowska@gmail.com
w tytule wiadomości wpisz: zgłoszenie na kurs pedagogiki cyrku 2017, swoje imię i nazwisko

jeśli masz pytania pisz: zuzanna.jarmakowska@gmail.com
lub dzwoń w godzinach 9.00-17.00: +48 607450171.

O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń (wpłat!)

kwi
30
niedz.
TV MUPP SHOW- SPEKTAKL DLA DZIECI z elementami nowego cyrku @ Płock
kwi 30@11:00 – 12:00
TV MUPP SHOW- SPEKTAKL DLA DZIECI z elementami nowego cyrku @ Płock |  |  |

Spektakl Teatru & Agencji Artystycznej Jo Art Show pt. „TV MUPP SHOW” w reżyserii Joanny Stanowskiej.
Spektakl dla dzieci i młodzieży, wypełniony zabawą, śmiechem i muzyką. Zarówno dzieci jak i dorośli podczas spektaklu nie będą grzecznie siedzieć na swoich krzesełkach! Ponieważ…
Słynny włoski reżyser i kuglarz Marcelini – lubiący tortellini – nagrywa swój kolejny program telewizyjny – TV MUPP SHOW. Niestety leniwi aktorzy robią mu psikusa i nie przychodzą na plan zdjęciowy! Załamany Reżyser Marcelini pod naciskiem swojego Direttore musi natychmiast znaleźć nowych aktorów do programu. Marcelini ogłasza casting do TV MUPP SHOW! Czy uda mu się nagrać swój program? Kto się pojawi na castingu? Co zaprezentuje? Kto wygra casting? A może Wy wystąpicie w programie Marcelliniego? Zapraszamy!
Czas trwania: 50 min

maj
26
pt.
PIKNIK RODZINNY SPEKTAKL DLA DZIECI WARSZTATY CYRKOWE @ CENTRUM ZDROWIA DZIECKA
maj 26@11:00 – 15:00
PIKNIK RODZINNY SPEKTAKL DLA DZIECI WARSZTATY CYRKOWE @ CENTRUM ZDROWIA DZIECKA |  |  |

Teatr JO ART SHOW zaprasza na spektakl pt. „TV MUPP SHOW”,
Spektakl dla dzieci i młodzieży, wypełniony zabawą, śmiechem i muzyką. Zarówno dzieci jak i dorośli podczas spektaklu nie będą grzecznie siedzieć na swoich krzesełkach! Ponieważ… Słynny włoski reżyser Marcelini lubiący tortellini, nagrywa swój kolejny program TV MUPP SHOW. Niestety leniwi aktorzy robią mu psikusa i nie przychodzą na plan zdjęciowy! Reżyser Marcelini odbiera telefon od swego Direttore, który każe mu natychmiast znaleźć nowych aktorów do programu. Załamany Marcelini ogłasza casting do TV MUPP SHOW. Czy Marcelliniemu uda się nagrać swój program? Kto sie pojawi? Co zaprezentuje? Kto wygra casting? Zobaczcie sami!

Czas trwania: 50 min

sie
19
niedz.
Warsztaty Izolacji z Sebastianem Frodymą @ Burdzińskiego 24/5
sie 19@17:00 – 20:30
Warsztaty Izolacji z Sebastianem Frodymą @ Burdzińskiego 24/5 | Warszawa | mazowieckie | Polska

Jeżeli lubisz magię izolacji obręczą, albo widzisz to po raz pierwszy w życiu i nie możesz oderwać wzroku – koniecznie musisz przyjść na te warsztaty! Nauczysz się solidnych podstaw izolacji oraz tych bardziej skomplikowanych manipulacji.

Ze względu na obszerność tematu warsztaty będą podzielone na 2 bloki:

➡17:00 – 18:30 – izolacje 1 obręczą
➡19:00 – 20:30 – multihooping (izolacje wieloma obręczami)

Można wykupić uczestnictwo na jedne lub oba warsztaty[płatne z góry po dokonaniu zapisu]:

➡1 warsztat – 50zł
➡2 warsztaty – 70zł

Kółka będą dostępne na miejscu, jednak w ilości ograniczonej, dlatego jeśli posiadasz własne(lekkie) kółko, koniecznie zabierz je ze sobą 😉

Warsztaty poprowadzi:
✨Sebastian Frodyma✨
– performer, artysta sceniczny. Brał udział w pochodzie Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury oraz w spektaklu zamknięcia, jako jeden z głównych artystów. Asystent reżysera podczas performance „Mosty” 2015. Finalista konkursu „Cyrkulacje” 2015.
Aktor teatru ruchu, wyspecjalizowany w dramie i pantomimie, występujący w roli tytułowego bohatera spektaklu „Historia Benjamina Bilse’go” oraz „Pasji”. Wystąpił na Galach Kuglarskich podczas festiwali: Slot Fest, Gdyński Weekend Kuglarski, Kuglarskie Oblężenie Nidzickiego Zamku, Ogólnopolskiego Festiwalu Ognia i Kuglarstwa, Pirania, Pyrkon oraz zagranicznych River Hoop – Slovenian Hoop Convention i Art of Flow – Stranded.
Współtwórca choreografii dla spektakli ogniowo-kuglarskich w Polsce oraz dla Teatru Avatar. Uczestnik spektakli ogniowych dla kolektywu Synergy Art. Reżyser „Ex machina”, Fire Gali podczas festiwalu „ŻeLKa” oraz ogniowego widowiska Fire Gala na EJC 2017.

📩zapisy: kontakt@hooping.pl📩

paź
20
sob.
Iluzja w Animacji @ Kuglarstwo, Warszawa
paź 20 całodniowy
Pan Buźka wraz ze sklepem Kuglarstwo.pl mają przyjemność zaprosić Was na kompleksowe, całodniowe szkolenie „Iluzja w Animacji”. Szkolenie kierowane jest w szczególności do animatorów, którzy chcieliby poszerzyć swój warsztat o pokazy magii dla dzieci, ale również dla początkujących magików i innych artystów pracujących z najmłodszymi.
Nie jest to kolejny kurs, na którym poznasz kilka sekretów, ale nie będziesz umiał zastosować ich w praktyce. Szkolenie „Iluzja w Animacji” to bardziej idea, która przy pomocy magicznych rekwizytów pozwoli zrozumieć Ci istotę występów dla dzieci. Choć oczywiście nauka pracy z rekwizytami będzie stanowiła ważną część szkolenia, to jednak główną myślą przewodnią będzie nie co pokazywać, ale jak pokazywać magiczne sztuczki dla dzieci.
Celem szkolenia jest stworzenie przez każdego uczestnika własnego 15 minutowego programu, który w późniejszym czasie mogą dalej rozbudowywać.
PROGRAM:
10.00 – 12.00 – Zasady występowania dla dzieci
– 5 pożądanych reakcji
– 10 sposobów na budowanie rutyn
– jak sprawić by dzieci pokochały nas już od pierwszej chwili
– zasady bezpieczeństwa i organizacji pokazu magii
– co wolno i powinno się robić na pokazach dla dzieci, a czego nie wolno lub nie wypada
– co powinien wiedzieć każdy magik
12.00 – 14.00 – Nauka trików
– poznanie sekretów klasycznych rekwizytów używanych w pokazach dla dzieci
– praktyczne zastosowanie rekwizytów w pokazie
– warsztat techniczny pracy z rekwizytami
14.00 – 15.00 – Przerwa obiadowa
15.00 – 15.30 – Magiczne atrybuty
– jak powinna wyglądać walizka magika i co powinno się w niej zawierać
– czy potrzebny jest stolik?
– nagłośnienie i muzyka
15.30 – 16.30 – Warsztaty układania rutyn z rekwizytami – praca w grupach
16.30 – 17.50 Marketing i promocja
– budowanie swojej postaci, wizerunek sceniczny, skrypt pokazu
– strona www, ulotki, wizytówki, gadżety, ogłoszenia w internecie
– jak zacząć przygodę z iluzją? Gdzie występować? Jak i za ile sprzedawać pokazy?
17.50 – 18.00 – Oficjalne zakończenie szkolenie
18.00 – 19.00 – Luźne rozmowy
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYM:
Bartosz Gembski, szerzej znany jako Pan Buźka, pracuje z dziećmi już ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na 117 obozach, koloniach i zielonych szkołach jako wychowawca, kierownik, pilot wycieczek, instruktor tańca, narciarstwa czy wspinaczki. Od 5 lat jest zawodowym magikiem, animatorem i konferansjerem na różnego rodzaju imprezach dla dzieci. Stworzył własny wizerunek czarodzieja w żółtym garniturze, zwanego też żółtoksiężnikiem, którego nie da się zapomnieć. Zaczynając od kameralnych przyjęć urodzinowych, dziś występuje i animuje na dużych, masowych imprezach. Dodatkowo sam organizuje liczne eventy, dzięki czemu wie jak to jest być zarówno po stronie artysty, jak i agencji.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Przekazana wiedza podczas zajęć bazuje na własnym, a co za tym idzie unikalnym, doświadczeniu Pana Buźki. Setki pokazów i poprowadzonych imprez dla dzieci pozwoliło mu wypracować metody, których nie ma na innych szkoleniach. Pan Buźka zanim został magikiem przeszedł długą drogę jako animator, dlatego dobrze wie jak wykorzystać iluzję w programach animacyjnych.
2. Czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce na szkolenie z iluzji niż sklep z rekwizytami dla magików? Nie dość, że miejsce będzie wpływało na klimat prowadzonych zajęć, to jeszcze w czasie przerw czy po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie mógł od razu zakupić dla siebie wypatrzone rekwizyty z bogatej oferty sklepu Kuglarstwo.pl
3. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma pakiet niezbędnych rekwizytów, które będzie mógł od razu wykorzystać w swoich pokazach dla dzieci. Łączna wartość rekwizytów wynosi 100zł i jest wliczona w cenę całego szkolenia.
4. Uczestnicy otrzymają również certyfikat ukończenia szkolenia z wyszczególnionym programem zajęć.
5. Oprócz materiałów poszkoleniowych każdy uczestnik otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która będzie służyła jako wsparcie po ukończonym szkoleniu. Chcemy stworzyć magiczną społeczność, która wzajemnie będzie sobie pomagać.
6. Dodatkowo dla wszystkich przewidziana jest mała niespodzianka.
CENA ZA SZKOLENIE:
550zł
W CENĘ WLICZONE JEST:
– uczestniczenie w całym szkoleniu (8 godzin zajęć)
– materiały poszkoleniowe
– pakiet profesjonalnych rekwizytów iluzjonistycznych dla każdego uczestnika o łącznej wartości 100zł
– serwis kawowy w czasie przerw
– dostęp do tajnej grupy na Facebooku
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Obiad w czasie długiej przerwy obiadowej uczestnicy organizują we własnym zakresie. W pobliżu miejsca szkolenia jest kilka restauracji i sklepów, w których można smacznie i niedrogo zjeść.
2. Warto zabrać ze sobą dodatkowe pieniądze w celu zakupu rekwizytów lub książek z oferty sklepu Kuglarstwo.pl Całą ofertę można wcześniej obejrzeć na tej stronie: http://sklep.kuglarstwo.pl/
3. Przed miejscem szkolenia znajduje się bezpłatny parking, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnego miejsca.
4. Siedziba Kuglarstwo.pl mieści się przy samej stacji metra Pole Mokotowskie. Jadąc z centrum wystarczy wsiąść w metro i przejechać dwie stacje, co zajmie jakieś 5-6 minut.
ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIE JEST BARDZO OGRANICZONA!
Ze względu na rozmiar pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie jesteśmy w stanie pomieścić tylko 12 osób!
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Należy opłacić cenę szkolenia dokonując przelewu na poniższy numer konta:
Kuglarstwo.pl
Al. Niepodległości 161
02-555 Warszawa
mBank 52 1140 2004 0000 3102 6044 0207
W tytule prosimy wpisać: Iluzja w Animacji – imię i nazwisko
Następnie wysłać maila na adres: szkolenia@kuglarstwo.pl podając:
– imię i nazwisko
– telefon kontaktowy
– wybrany termin szkolenia
– potwierdzenie przelewu
TYLKO DOKONANA OPŁATA GWARANTUJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
Do zobaczenia!
lis
10
sob.
Iluzja w Animacji @ Kuglarstwo, Warszawa
lis 10 całodniowy
Pan Buźka wraz ze sklepem Kuglarstwo.pl mają przyjemność zaprosić Was na kompleksowe, całodniowe szkolenie „Iluzja w Animacji”. Szkolenie kierowane jest w szczególności do animatorów, którzy chcieliby poszerzyć swój warsztat o pokazy magii dla dzieci, ale również dla początkujących magików i innych artystów pracujących z najmłodszymi.
Nie jest to kolejny kurs, na którym poznasz kilka sekretów, ale nie będziesz umiał zastosować ich w praktyce. Szkolenie „Iluzja w Animacji” to bardziej idea, która przy pomocy magicznych rekwizytów pozwoli zrozumieć Ci istotę występów dla dzieci. Choć oczywiście nauka pracy z rekwizytami będzie stanowiła ważną część szkolenia, to jednak główną myślą przewodnią będzie nie co pokazywać, ale jak pokazywać magiczne sztuczki dla dzieci.
Celem szkolenia jest stworzenie przez każdego uczestnika własnego 15 minutowego programu, który w późniejszym czasie mogą dalej rozbudowywać.
PROGRAM:
10.00 – 12.00 – Zasady występowania dla dzieci
– 5 pożądanych reakcji
– 10 sposobów na budowanie rutyn
– jak sprawić by dzieci pokochały nas już od pierwszej chwili
– zasady bezpieczeństwa i organizacji pokazu magii
– co wolno i powinno się robić na pokazach dla dzieci, a czego nie wolno lub nie wypada
– co powinien wiedzieć każdy magik
12.00 – 14.00 – Nauka trików
– poznanie sekretów klasycznych rekwizytów używanych w pokazach dla dzieci
– praktyczne zastosowanie rekwizytów w pokazie
– warsztat techniczny pracy z rekwizytami
14.00 – 15.00 – Przerwa obiadowa
15.00 – 15.30 – Magiczne atrybuty
– jak powinna wyglądać walizka magika i co powinno się w niej zawierać
– czy potrzebny jest stolik?
– nagłośnienie i muzyka
15.30 – 16.30 – Warsztaty układania rutyn z rekwizytami – praca w grupach
16.30 – 17.50 Marketing i promocja
– budowanie swojej postaci, wizerunek sceniczny, skrypt pokazu
– strona www, ulotki, wizytówki, gadżety, ogłoszenia w internecie
– jak zacząć przygodę z iluzją? Gdzie występować? Jak i za ile sprzedawać pokazy?
17.50 – 18.00 – Oficjalne zakończenie szkolenie
18.00 – 19.00 – Luźne rozmowy
KILKA SŁÓW O PROWADZĄCYM:
Bartosz Gembski, szerzej znany jako Pan Buźka, pracuje z dziećmi już ponad 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na 117 obozach, koloniach i zielonych szkołach jako wychowawca, kierownik, pilot wycieczek, instruktor tańca, narciarstwa czy wspinaczki. Od 5 lat jest zawodowym magikiem, animatorem i konferansjerem na różnego rodzaju imprezach dla dzieci. Stworzył własny wizerunek czarodzieja w żółtym garniturze, zwanego też żółtoksiężnikiem, którego nie da się zapomnieć. Zaczynając od kameralnych przyjęć urodzinowych, dziś występuje i animuje na dużych, masowych imprezach. Dodatkowo sam organizuje liczne eventy, dzięki czemu wie jak to jest być zarówno po stronie artysty, jak i agencji.
DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
1. Przekazana wiedza podczas zajęć bazuje na własnym, a co za tym idzie unikalnym, doświadczeniu Pana Buźki. Setki pokazów i poprowadzonych imprez dla dzieci pozwoliło mu wypracować metody, których nie ma na innych szkoleniach. Pan Buźka zanim został magikiem przeszedł długą drogę jako animator, dlatego dobrze wie jak wykorzystać iluzję w programach animacyjnych.
2. Czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce na szkolenie z iluzji niż sklep z rekwizytami dla magików? Nie dość, że miejsce będzie wpływało na klimat prowadzonych zajęć, to jeszcze w czasie przerw czy po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie mógł od razu zakupić dla siebie wypatrzone rekwizyty z bogatej oferty sklepu Kuglarstwo.pl
3. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma pakiet niezbędnych rekwizytów, które będzie mógł od razu wykorzystać w swoich pokazach dla dzieci. Łączna wartość rekwizytów wynosi 100zł i jest wliczona w cenę całego szkolenia.
4. Uczestnicy otrzymają również certyfikat ukończenia szkolenia z wyszczególnionym programem zajęć.
5. Oprócz materiałów poszkoleniowych każdy uczestnik otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do tajnej grupy na Facebooku, która będzie służyła jako wsparcie po ukończonym szkoleniu. Chcemy stworzyć magiczną społeczność, która wzajemnie będzie sobie pomagać.
6. Dodatkowo dla wszystkich przewidziana jest mała niespodzianka.
CENA ZA SZKOLENIE:
550zł
W CENĘ WLICZONE JEST:
– uczestniczenie w całym szkoleniu (8 godzin zajęć)
– materiały poszkoleniowe
– pakiet profesjonalnych rekwizytów iluzjonistycznych dla każdego uczestnika o łącznej wartości 100zł
– serwis kawowy w czasie przerw
– dostęp do tajnej grupy na Facebooku
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Obiad w czasie długiej przerwy obiadowej uczestnicy organizują we własnym zakresie. W pobliżu miejsca szkolenia jest kilka restauracji i sklepów, w których można smacznie i niedrogo zjeść.
2. Warto zabrać ze sobą dodatkowe pieniądze w celu zakupu rekwizytów lub książek z oferty sklepu Kuglarstwo.pl Całą ofertę można wcześniej obejrzeć na tej stronie: http://sklep.kuglarstwo.pl/
3. Przed miejscem szkolenia znajduje się bezpłatny parking, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnego miejsca.
4. Siedziba Kuglarstwo.pl mieści się przy samej stacji metra Pole Mokotowskie. Jadąc z centrum wystarczy wsiąść w metro i przejechać dwie stacje, co zajmie jakieś 5-6 minut.
ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIE JEST BARDZO OGRANICZONA!
Ze względu na rozmiar pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie jesteśmy w stanie pomieścić tylko 12 osób!
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Należy opłacić cenę szkolenia dokonując przelewu na poniższy numer konta:
Kuglarstwo.pl
Al. Niepodległości 161
02-555 Warszawa
mBank 52 1140 2004 0000 3102 6044 0207
W tytule prosimy wpisać: Iluzja w Animacji – imię i nazwisko
Następnie wysłać maila na adres: szkolenia@kuglarstwo.pl podając:
– imię i nazwisko
– telefon kontaktowy
– wybrany termin szkolenia
– potwierdzenie przelewu
TYLKO DOKONANA OPŁATA GWARANTUJE MIEJSCE NA SZKOLENIU
Do zobaczenia!
kwi
13
sob.
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy
kwi 13@18:00 – 21:00
Warsztaty / trening Kuglarski pod chmurką! @ Katowice trzy stawy  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
20
sob.
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi
kwi 20@18:00 – 21:00
Trening / Warsztaty Kuglarskie pod chmurką! @ Katowice trzy stawy kręgi  |  |  |

Kuglarze !

Chcemy was wszystkich zaprosić do naszego grona pokreconych 🙂 Trening / warsztaty są organizowane pod chmurką czyli na świeżym powietrzu w miejscu gdzie można potrenować kręcenie zywym ogniem ! Jestesmy od 18 – 21 wpadaj kiedy chcesz!

Do zobaczenia!

kwi
27
sob.
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi
kwi 27@18:00 – 21:00
Treningi / warsztaty kuglarskie pod chmurką! @ Katowice Trzy Stawy kręgi |  |  |

Kuglarze !

Zapraszamy was wszystkich do naszego grona pokreconch! 🙂 Spotykamy się co tydzień na trzech stawach w Katowicach pod restauracja Stara Ponderosa!
Od 18 – 21 możecie wpadać!

Do zobaczenia!

lis
9
sob.
Egzamin sztukmistrza – spektakl familijny JO ART SHOW @ GOK Zegrze Południowe
lis 9@11:00 – 12:30
Egzamin sztukmistrza - spektakl familijny JO ART SHOW @ GOK Zegrze Południowe |  |  |

„Egzamin Sztukmistrza” w wykonaniu teatru JO ART SHOW to zaskakujące, tajemnicze i pełne emocji widowisko familijne opowiadające o młodym adepcie sztuk magicznych, który spóźniony dociera na najważniejszy w swoim życiu egzamin. To egzamin, dzięki któremu będzie mógł zostać profesjonalnym magikiem i kuglarzem. Czy wymagająca pani Profesor dopuści młodego magika do egzaminu?
Podczas tego emocjonyjącego egzaminu widzowie zobaczą triki magiczne, lewitujący stół, żonglerkę cyrkową, manipulacje optyczne, sztuczki karciane. A jeśli nasz Młody Adept sztuk magicznych zda egzamin, pojawi się niesamowita magiczna różdżka, która na oczach widzów wyczaruje przepiękne kolorowe obrazy. Dzieci odgrywają tu główną rolę biorąc aktywny udział w spektaklu czarując wspólnie z iluzjonistą. To od nich w dużej mierze zależy sukces młodego kuglarza.
„Egzamin sztukmistrza” to wspaniała zabawa, moc radości i śmiechu, połączona z niesamowitymi sztuczkami magicznymi oraz najnowocześniejszą technologią ledową i wizualną.
To dopiero początek magicznej podróży ! Do zobaczenia!

lis
23
sob.
Egzamin Sztukmistrza spektakl familijny JO ART SHOW @ Centrum Kultury w Łomiankach
lis 23@14:00
Egzamin Sztukmistrza spektakl familijny JO ART SHOW @ Centrum Kultury w Łomiankach  |  |  |

„Egzamin Sztukmistrza” w wykonaniu teatru JO ART SHOW to zaskakujące, tajemnicze i pełne emocji widowisko familijne opowiadające o młodym adepcie sztuk magicznych, który spóźniony dociera na najważniejszy w swoim życiu egzamin. To egzamin, dzięki któremu będzie mógł zostać profesjonalnym magikiem i kuglarzem. Czy wymagająca pani Profesor dopuści młodego magika do egzaminu?
Podczas tego emocjonyjącego egzaminu widzowie zobaczą triki magiczne, lewitujący stół, żonglerkę cyrkową, manipulacje optyczne, sztuczki karciane. A jeśli nasz Młody Adept sztuk magicznych zda egzamin, pojawi się niesamowita magiczna różdżka, która na oczach widzów wyczaruje przepiękne kolorowe obrazy. Dzieci odgrywają tu główną rolę biorąc aktywny udział w spektaklu czarując wspólnie z iluzjonistą. To od nich w dużej mierze zależy sukces młodego kuglarza.
„Egzamin sztukmistrza” to wspaniała zabawa, moc radości i śmiechu, połączona z niesamowitymi sztuczkami magicznymi oraz najnowocześniejszą technologią ledową i wizualną.
To dopiero początek magicznej podróży ! Do zobaczenia!

mar
23
sob.
Ale cyrk! Szkolenie dla animatorów – przygotuj się na wakacje @ Budynek F (w siedzibie Multivisual)
mar 23 – mar 24 całodniowy
Ale cyrk! Szkolenie dla animatorów - przygotuj się na wakacje @ Budynek F (w siedzibie Multivisual) | Warszawa | Mazowieckie | Polska

 

Kilka słów od organizatora jakim jest Podrzuć.to:

Chcesz dowiedzieć się jak użyć hula hoopa na tysiąc sposobów?
Pragniesz rozszerzyć swoją bazę zabaw przed sezonem wakacyjnym?
Szukasz atrakcji którymi wyróżnisz się na tle konkurencji?

🎪 Zapraszamy na szkolenie animacyjne ALE CYRK!

Kogo? Animatorów i animatorki chcących poznać nowe zabawy i gry animacyjne, które świetnie nadadzą się na zbliżający się sezon plenerowy i wakacyjny.

PLAN SZKOLENIA

SOBOTA 23 MARCA

Gry i zabawy cyrkowe (z użyciem chustek, talerzyków, woreczków, liny, piłek i obręczy)

Kreatywne hula hoop

Modelowanie balonów z gościem specjalnym Budką Kuglarską!

NIEDZIELA 24 MARCA

Gry i zabawy – kontynuacja!

Hula hoop – machine building

Talerzyki ekwilibrystyczne

Zabawy żonglerskie (z użyciem chustek, piłek, obręczy i woreczków)

OSOBY PROWADZĄCE

Miłosz Budka

czyli Budka Kuglarska zaczął swoją przygodę z cyrkiem jako hobby w wieku 16 lat w Lublinie. Szybko jednak odkrył magię cyrkowych pokazów i zdecydował, że stanął się one jego życiem. Rozpoczął treningi w lokalnych parkach, doskonaląc swoje umiejętności w żonglowaniu, akrobacjach i sztuce klaunady.

Zafascynowany atmosferą spontaniczności i bezpośredniego kontaktu z publicznością, Budka przeniósł się na ulice Polski, gdzie zdobył uznanie swoją charyzmą i entuzjazmem. Dziś, mimo że zaczynał od cyrkowego hobby, Budka Kuglarska kontynuuje swoją artystyczną podróż, oczarowując nowe miejsca i zachwycając widzów swoim niepowtarzalnym talentem.

https://budkakuglarska.com/

Dominika Knap

to animatorka kultury i filolożka polskiego języka migowego. Jej pasją i pracą jest cyrk. Od ponad 10 lat zdobywa doświadczenie cyrkowe w Polsce i za granicą.

Prowadzi warsztaty dla wszystkich grupach wiekowych oraz osób z niepełnosprawnościami. Dotychczas współpracowała z Urzędem Miasta Lublin, Zakładem Karny w Chełmie, Centrum Kultury w Lublinie czy Lubelską Szkołą Realną. Popularyzatorka wiedzy o pedagogice cyrku podczas konferencji naukowych i zjazdów branżowych. Występowała m.in. podczas XII Ogólnopolskiej Giełdy Projektów – Narodowe Centrum Kultury, Międzynarodowego Kongresu Edukacji Nieformalnej, konferencji Animacja kultury w teorii i praktyce – Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie oraz przeprowadziła wiele szkoleń i kursów. Współtwórczyni licznych wydarzeń branżowych, m.in. Kursor Cyrkowy w Warszawie czy CYRKx podczas Carnavalu Sztukmistrzów. Autorka materiałów edukacyjnych „Karty cyrkowych opowieści” oraz laureatka projektów stypendialnych – Cyrk da się zamigać!, Inspirator, CyrkON.

Współzałożycielka i członkini lubelskiej Fundacji Ośmiornice Kreatywności i Fundacji Sieć Pedagogiki Cyrku, twórczyni Fundacji Inside Out. Działaczka w Polskim Forum Młodego Cyrku.

Laureatka nagrody Żurawie – Lubelskie Wyróżnienia Kulturalne 2022 w kategorii Animacja Kultury. Prywatnie miłośniczka jazdy na rowerze i wędrówek po górach.

Wiktoria Witenberg

hobbystycznie uprawia cyrk od 10 lat. Zaś od 2018 roku pedagogika cyrku jest elementem jej pracy zawodowej. Zaczynała od hula hoop, a skończyła na uczeniu innych wielu różnych dziedzin cyrkowych.

Od 3 lat prowadzi firmę cyrkową Podrzuć.to, której założenie trwało 6 tygodni – od pierwszego pomysłu do premiery sklepu. Jest również współzałożycielką Sieci Pedagogiki Cyrku, organizatorką Kursu Pedagogiki Cyrku w 2019 roku, trenerką cyrkową w teamie Odskoczni (Fundacji Pracowni Inspiracji Społecznych).

Wg niej dzień bez kubka herbaty jest dniem straconym. Studia: Zarządzanie i Przywództwo oraz Filologia Polskiego Języka Migowego. Kocha zmiany, ma tysiąc pomysłów na minutę, z czego większości z nich zapomina, a te które uda się jej zapamiętać – realizuje. Od niedawna mejkerka w przestrzeni kreatywnej FabLab.

Więcej informacji: https://podrzuc.to/szkolenieanimacyjne?fbclid=IwAR2AEBRF5zvD-3op1ieTtmUQbJmd6T6BSOTXkPHqi1oeC-DhxBpJu4LqTLs

kwi
12
pt.
WORK IN PROGRESS @ FAMA Centrum Biblioteczno-Kulturalne
kwi 12@18:00 – 20:00

 

Od organizatorów:

Kolektyw Performatywy wraz z CBK Fama zapraszają Was na WORK IN PROGRESS, czyli wydarzenie skierowane do artystów(-tek) sztuk performatywnych.
Podczas drugiej edycji tego wydarzenia będziecie mogli przetestować Wasze etiudy sceniczne (cyrkowe, taneczne, teatralne itp.), nad którymi obecnie pracujecie, a które jeszcze nie miały swojej oficjalnej premiery.
W ramach programu specjaliści(-stki) z dziedzin takich jak teatr, cyrk czy taniec pomogą Wam w dalszym rozwoju Waszych projektów, a Wy sami będziecie mogli(-ły) sprawdzić, czy idziecie w dobrym kierunku.
WORK IN PROGRESS to również wydarzenie, którego celem jest zwrócenie uwagi na proces twórczy, który często jest dla widzów niewidoczny, a stanowi przecież lwią część pracy. Wydarzenie będzie miało charakter otwarty – zapraszamy wszystkich, którzy w roli publiczności chcą zapoznać się z procesem tworzenia etiud scenicznych i podzielić się z nimi swoimi wrażeniami lub po prostu obejrzeć występy uczestników(-czek) na scenie.
Tegoroczne wydarzenie trwa przez dwa dni – 12 i 13 kwietnia 2024. W pierwszy dzień odbędą się konsultacje prac dorosłych uczestników(-czek), a w drugi dzień – młodzieży w przedziale wiekowym 14-18 lat.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny zarówno dla artystów(-ek), jak i publiki. Zapraszamy również osoby spoza Wrocławia – nie zwracamy jednak kosztów dojazdu.
_________________________
🔹GDZIE?
CBK Fama
ul. Bolesława Krzywoustego 286
Wrocław / Psie Pole
🔹KIEDY?
Edycja dla dorosłych (19+)
12.04.2024 (piątek)
start: 18:00 (może ulec przesunięciu)
🔹WSTĘP
Wstęp darmowy dla publiczności, liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy: (link do formularza zostanie udostępniony niedługo)
🔹HARMONOGRAM (może ulec drobnym zmianom)
18:00 – Prezentacja etiud wszystkich uczestników
19:00 – Rozmowa z artystami(-kami) + słodki poczęstunek
19:30 – Konsultacja merytoryczna + warsztatowa praca artystów(-ek) ze specjalistami(-kami)
_________________________
🔹FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Jeśli chcesz zaprezentować swoją etiudę, a także wziąć udział w pracy warsztatowej ze specjalistami(-kami), wypełnił formularz:
https://docs.google.com/…/1FAIpQLScpfBuyd1WSSJ…/viewform
Nabór trwa do 24 marca 2024 (niedziela) do godz. 23:59. Formularze wypełnione po tym czasie nie będą brane pod uwagę.
🔹PYTANIA?
Napisz do nas na: performatywy@gmail.com
🔹 EDYCJA MŁODZIEŻOWA (14-18)
Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/301613359341749/
_________________________
Wydarzenie to jest organizowane przez Kolektyw Performatywy przy wsparciu CBK Fama i ma na celu wspieranie rozwoju środowiska performatywnego we Wrocławiu i poza jego granicami.
Zapraszamy również na nasze social media:
Facebook http://bitly.pl/Y4izq
Instagram https://www.instagram.com/performatywy/
Do zobaczenia!