Poprzedni temat «» Następny temat


Gdzie Chciałbys się Pojawic?
ŚESCT
56%
 56%  [ 61 ]
SLOT
20%
 20%  [ 22 ]
GRUNWALD
12%
 12%  [ 14 ]
Siedze W Domu ;P
10%
 10%  [ 11 ]
Głosowań: 108
Wszystkich Głosów: 108

Autor Wiadomość
bas 
********

Informacje ogólne
Pomógł: 25 razy
Posty: 1770
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Sty 28, 2008 10:34 am   

Rety ale długa wypowiedz. Ile emocji. Ex byłeś na slocie czy to opinia z plotek i opowieści? Klimaty tych imprez są różne ale w obu przypadkach wyjątkowe i przyjazne. Każde z nas dokona wyboru. Sam się się zastanawiam i wolałbym nie rezygnować z żadnej z nich.
 
 
********
Imperator

Informacje ogólne
Pomógł: 14 razy
Posty: 1599
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Sty 28, 2008 10:37 am   

bas napisał/a:
Rety ale długa wypowiedz. Ile emocji. Ex byłeś na slocie czy to opinia z plotek i opowieści?



Ręce mi drżą ;)
A tak na serio to tak, jak pisałem - borys opowiadał, prowadził w zeszłym roku warsztaty z poi.
A dwa lata temu i trzy lata temu opowiadał znajomy, który robił warsztaty bębniarskie.
 
 
********
wróg

Informacje ogólne
Pomógł: 14 razy
Posty: 1209
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pon Sty 28, 2008 10:57 am   

Powiem tak...

Na Slocie jak chcesz prowadzić warsztaty to prowadzisz...nie chcesz to nie prowadzisz...mozesz sobie zaznaczyc w tym jak proawdzisz warsztaty ze to warsztaty dla:
a-cienkich bolków
b-rozkreconych motyli
c-turbo wymiataczy
to tyczy się wszystkich warsztatów. Bebniarskich, zonglerskich, pojowych itd. Ale procz tych jest jeszcze 100 innych w roznym zakresie tematycznym...

Slot rok temu był dla mnie dziwny, bo nudziłem się trochę w sumie, jakos warsztaty mnie nie ciągnęły juz tak jak kiedys, głównie z ludzmi sobie czas spędzałem i trenujac. A jak chciałem iść na warsztaty z robienia kolczyków to zostałem stratowany przez chmare dziewczyn i nie zrobiłem ich w końcu :)

Bólem na slocie jest bardzo dużo ludzi i ograniczone surowce na warsztaty czy te miejsca, jednak impreza jest na prawde fajna:) Strasznie duzo ludzi tam poznałem np Złego Konca czy Owcę :) No i Elke, Aze, Borysa mniejszego, KNK i wielu innych niezwiazanych z kuglarstwem :)

NA pewno na Stesc również poznam wielu ludzi a że jak pisałem wyżej nie byłem to chce byc :) I bede :) Nie ma co pisac "Czemu tak a nie inaczej" "Czy nie mozna zmienic terminarzu" nie nie mozna...i juz...pisałem do Cinka ale powiedział ze każdy musi podejmować decyzje, oni maja pokazy wyjazdy, każdy musi wybrać co dla niego najlepsze. Moze Slot rozładuje ilość nadmiernych pojkarzy na Stesc :) A poza tym bedzie na pewnie spoko:)

A jak ktos się nie umie zdecydować gdzi jechac to niech lepiej siedzi w domu:)

Ex. to co napisaleś o uczelni to swieta prawda, nie każdy może sobie pozwolić na to co inni, n wyjazdy byle kiedy bylegdzie w czasie nawet studiow czy juz sesji. Dlatego teraz nawet ciesze się ze stec jst w lipcu..a ze w terminie slotu to juz trudno :)
 
 
*******
Pass Factory
Informacje ogólne
Zaproszone osoby: 6
Pomógł: 9 razy
Posty: 921
Skąd: Gdańsk/Pass Factory

Wysłany: Wto Sty 29, 2008 1:53 pm   

NO cuz zaluje bardzo ale osobiscie pewnie i tak pojade na grunwald, a juz się cieszylem ze SESCT taki tani bedzie to pojade tym razem.
No i Slot tez mialem nadzieje ze w tym roku bedzie inny termin.
Szkoda, moze jeszcze cos uda się zmienic, w koncu patrzac na ankiete to polowa ludzi jedze gdzie indziej
 
 
*****

Informacje ogólne
Pomógł: 1 raz
Posty: 228
Skąd: Opole

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 10:35 am   

mam niepotwierdzona informacje ze Grunwald jest jednak 19
 
 
********
przyjaciel
Informacje ogólne
Zaproszone osoby: 75
Pomogła: 33 razy
Posty: 1994
Skąd: Kraków

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 11:04 am   

a ja mam potwierdzone informacje ze jednak 10-13...
 
 
.

Informacje ogólne
Posty: 8
Skąd: Gdańsk

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 11:57 am   

podobno na SLOT mozna się czegos nauczyc wiec pewnie tam chcialbym się znalesc :clever:
 
 
*******

Informacje ogólne
Pomogła: 4 razy
Posty: 672
Skąd: Gdynia

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 12:04 pm   

zolti napisał/a:
mam niepotwierdzona informacje ze Grunwald jest jednak 19
dobry żart ;)

Ja raczej jadę na Grunwald. W końcu jeszcze należę do Bractwa Rycerskiego, poza tym mam wielu znajomych z całej Polski, których tylko tam spotykam. Oj, szkoda że tak terminy się ponakładały, szkoda...
 
 
********

Informacje ogólne
Pomógł: 1 raz
Posty: 1048
Skąd: Ostróda / W-wa

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 12:13 pm   

szawerty, to zależy czego się chcesz nauczyć, nie bylem na slocie, ale w ciemno jestem w stanie się założyć ze śestc maja lepiej wykwalifikowanych instruktorów, w dziedzinie żonglerki ofcors :P
 
 
********

Informacje ogólne
Zaproszone osoby: 2
Pomógł: 25 razy
Posty: 1871
Skąd: Kraków|Sirrion

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 12:23 pm   

dzielny napisał/a:
szawerty, to zależy czego się chcesz nauczyć, nie bylem na slocie, ale w ciemno jestem w stanie się założyć ze śestc maja lepiej wykwalifikowanych instruktorów, w dziedzinie żonglerki ofcors


myślę ,że i od poi się ludziki znajdą :)
 
 
******

Informacje ogólne
Zaproszone osoby: 3
Pomógł: 1 raz
Posty: 386
Skąd: Legnica/Wrocław

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 12:42 pm   

Cytat:
śestc maja lepiej wykwalifikowanych instruktorów, w dziedzinie żonglerki ofcors


Ostatnio prowadził zły z kajowym advanced xD i knk dla noobków.

btw na ostatnim Śestc to tylko się załapalem na warsztaty z clubow u pewnego francuza. I to wcale nie byly żonglerskie:P Nie wiem nie było czy cuś ?
 
 
****

Informacje ogólne
Pomógł: 3 razy
Posty: 87
Skąd: Siechnice ~Wrocław

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 1:15 pm   

Buble Gum napisał/a:
Ostatnio prowadził zły z kajowym advanced xD i knk dla noobków.
dopowiem że tu oczywiście chodzi o Slot a nie o śestc
 
 
********
przyjaciel
Informacje ogólne
Zaproszone osoby: 75
Pomogła: 33 razy
Posty: 1994
Skąd: Kraków

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 1:38 pm   

Moze poprostu kwestia tego, ze na SLOT, warsztaty sa z góry zorganizowane. a na ŚESTC - to jest raczej spontan, lub w gronie znjaomych.
 
 
********

Informacje ogólne
Pomógł: 1 raz
Posty: 1048
Skąd: Ostróda / W-wa

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 1:46 pm   

prawdopodobnie Grace, wydaje mi się, ze jezeli w tym roku na sestc warsztaty sa platne, to beda lepiej zorganizowane niz w tamtym roku.
 
 
*******

Informacje ogólne
Zaproszone osoby: 2
Pomógł: 6 razy
Posty: 735
Skąd: Lublin

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 8:40 pm   

Czytam i czytam, i coraz bardziej chcę pojawić się na ŚESCT. Na początku powiedziałem : Jak nam P.OTKA pozwoli, ale postaram się, żeby impreza była jednym z celów naszej wędrówki po Polsce :)
 
 
ag 
*****

Informacje ogólne
Posty: 141
Skąd: Bolesławiec

Wysłany: Sob Lut 09, 2008 12:39 pm   

bas napisał/a:
Oj Dzielny przecież nie byłeś na slocie. Skąd takie wnioski? Ze swojej strony mogę powiedzieć, że na slocie spotkałem jak na razie niajwiększą grupę pojarzy i żonglerów. Nie było to kilkoro lecz kilkaset osób.
Czy ktoś zna terminarz imprez zagranicznych jakie odbywają się w lipcu? Może jednak jest termin, który nie koliduje.


byłam na slocie 2 razy. za pierwszym razem poi to była dla mnie nowość. za drugim razem uznałam, że jest więcej osób których ja mogłabym uczyć, niż którzy mogliby mnie nauczyć, a masterem nie jestem :)

w tym roku wybieram wakacje KUGLARSKIE, a nie różno-dziedzinowo-warsztatowe :) , więc jadę na ŚESTC. fakt, że na slocie są koncerty.. ale bez nich da się żyć :)

do zobaczenia na srebrnej górze ;)
Viva La PironiX! :)
 
 
***

Informacje ogólne
Posty: 63
Skąd: Krotoszyn

Wysłany: Nie Lut 17, 2008 6:40 pm   

Jak jak do tej pory z różnych przyczyn nie miałem okazji odwiedzić żadnego z w.w. zlotów dlatego mam podstawowe pytanie - dla osoba zainteresowana poi i elementami teatru (a nie żonglerką) znajdzie się bardziej na ŚESTC, czy Slocie? Początkującym nie jestem, poi cisnę od ponad roku.
 
 
********

Informacje ogólne
Zaproszone osoby: 2
Pomógł: 25 razy
Posty: 1871
Skąd: Kraków|Sirrion

Wysłany: Nie Lut 17, 2008 6:43 pm   

zapraszam na Śestc :) będą warsztaty z poi dla zaawansowanych i na pewno jakieś warsztaty teatralne. Poza tym zobnaczenie gali , open stage'a i renegade'a jest czymś niesamowitym :)
 
 
***

Informacje ogólne
Posty: 63
Skąd: Krotoszyn

Wysłany: Nie Lut 17, 2008 6:56 pm   

No to do zobaczenia na ŚESTC :-D
 
 
*******

Informacje ogólne
Pomógł: 3 razy
Posty: 531
Skąd: brzesko

Wysłany: Pią Mar 21, 2008 11:09 am   

też mam nadzieje być na ŚESTC i na Ilży i na Ostródze jak tylko nic mi nie wypadnie i się z kasą wyrobie :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi użytkowników.
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Search Engine by Spider Even More Friendly
.