[5-6.11.2011] niezły CYRK! SLOT Fest, Kraków

Umówione miejsca, zloty, festiwale, warsztaty, imprezy

Moderator: #organizer

dzmel
****
Posty: 88
Rejestracja: ndz maja 27, 2007 9:51 pm
Lokalizacja: Kraków

[5-6.11.2011] niezły CYRK! SLOT Fest, Kraków

Post autor: dzmel »

Witajcie! :)

Powoli przygotowujemy się do VI SLOT Festu w Krakowie.

Planujemy warsztaty artystyczne, muzyczne, sceniczne, kuglarskie, wykłady, pokazy slajdów, projekcje filmów, przestawienia teatralne, wystawy, koncerty dotyczące tematu głównego, którym tym razem będzie CYRK! Odbędzie się ponadto konkurs battle oraz gala! Postaramy się także znaleźć miejsce na czajownię oraz gamesroom.

Wszystko odbędzie się w dniach 5, 6 XI(sb, nd) w Staromiejskim Centrum Kultury Młodzieży w Krakowie, przy ul. Wietora 15 .

Nowe miejsce znajduje się 5 przystanków tramwajowych od dworca, na krakowskim Kazimierzu, nieopodal Wisły.

Noclegi będą niestety tylko dla 15 osób. Zgłaszać się możecie tutaj. W środę (2 XI) zamykamy listę. Pierwszeństwo będą miały osoby, które zapiszą się na oba noclegi (pt/sb i sb/nd).

Ceny biletów:
sobota :: 15zł
niedziela :: 15zł
karnet na całość :: 25 zł

O szczegółach programu będziemy informować na bieżąco tutaj oraz pod adresem krakow.slot.art.pl.

Jeśli macie jakieś pomysły, chcielibyście poprowadzić warsztaty kierujcie się do następujących osób:
Morgana - warsztaty kuglarskie,
Iga - warsztaty sceniczne,
Zbysio/Solo - battle i gala.
Miłosz Mazurek (miloszmazurek@o2.pl) - slajdy

W pozostałych tematach zgłaszajcie się do mnie.

Pozdrawiam :)

Dan
Ostatnio zmieniony pn paź 31, 2011 12:39 am przez dzmel, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Zbysio
*****
Posty: 134
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 3:05 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Zbysio »

W tym roku planujemy zrobić coś nowego w klimacie battle - duo battle.
Zasady podobne jak w zwykłym battle, tylko, że startuje się parami. Dodatkowo wszystkie sprzęty dozwolone i w parze obie osoby nie muszą kręcić tym samym. Więcej szczegółów wkrótce.

Zapisy na battle do mnie (przez pw lub wpis w tym temacie). Zapisy przyjmuje tylko w przypadku zgłoszenia się pary, czyli, że nie ma tak, że ktoś się zgłasza i drugą osobe dorwie na miejscu (chyba, że się zgłoszą obie osoby już na miejscu)

Regulamin Battle

1. Duo-Battle jest konkursem duetów rozgrywanym systemem turniejowym.
2. Konkurs na odbędzie się w sobotę 5 listopada 2011 o godz. 17 na terenie SCKM w Krakowie oraz Placu Wolnica.
3. Uczestnicy mogą zgłaszać swój udział przez Internet lub w dniu konkursu.
4. Organizatorzy zastrzegają możliwość zamknięcia list uczestników wcześniej w wypadku zbyt dużej liczby chętnych.
5. Każdy uczestnik może wystąpić tylko w jednym duecie. Skład duetu nie może ulec zmianie po rozpoczęciu konkursu.
6. Uczestnicy losują kolejność występów. Każda para duetów otrzymuje losowy zestaw 5 75 sekundowych utworów. Uczestnicy występują duetami na zmianę, a do ostatniego utworu razem. (W finale 8 utworów, 2 razem).
7. W konkursie można wykorzystywać dowolny sprzęt, duet nie musi używać z tego samego rodzaju sprzętu.
8. Występy ocenia pięcioosobowe jury w składzie wybranym przez organizatorów.
9. Uczestnicy niepełnoletni muszą przedstawić zgodę opiekuna na udział.
10. Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność za wyrządzone przez siebie szkody.
11. Uczestnicy wykazujący brak znajomości zasad bezpieczeństwa i stwarzający zagrożenie dla siebie i innych mogą zostać zdyskwalifikowani.
12. Każdy sprzęt używany w konkursie musi zostać poddany kontroli bezpieczeństwa.
13. Organizator zapewnia paliwo i obsługę techniczną.
14. W sytuacjach spornych ostateczna decyzja należy do jury.
15. Organizatorzy zapewniają sobie prawo do zmiany regulaminu przed rozpoczęciem konkursu.
16. Podpis pod listą uczestników jest równoznaczny z akceptacją regulaminu.

Jury:
1. Zbysio
2. Yameso
3. Elwen
4. Iga
5.

Uczestnicy:
1. Bartosz ,,Wayne" Grecki & Sonja Bukała
2. Kangurr&ShoghunnUnbelievableGreatDuo - "proszę o zachowanie Oryginalnej nazwy artystycznej duetu :D" Shogunn
3. Rotka i Paroowa
4.
5.
6.
7.
8.
Ostatnio zmieniony ndz paź 23, 2011 9:42 pm przez Zbysio, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Barney
*****
Posty: 121
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 4:41 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Barney »

Bardzo ważne pytanie: kiedy będą battle? Jak w sobotę to odpadam, jak w niedzielę to sprężę się i dojadę:)
Awatar użytkownika
Zbysio
*****
Posty: 134
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 3:05 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Zbysio »

niestety sobota

[ Dodano: Wto Wrz 20, 2011 2:27 am ]
Regulamin Battle

1. Duo-Battle jest konkursem duetów rozgrywanym systemem turniejowym.
2. Konkurs na odbędzie się w sobotę 5 listopada 2011 o godz. 17 na terenie SCKM w Krakowie oraz Placu Wolnica.
3. Uczestnicy mogą zgłaszać swój udział przez Internet lub w dniu konkursu.
4. Organizatorzy zastrzegają możliwość zamknięcia list uczestników wcześniej w wypadku zbyt dużej liczby chętnych.
5. Każdy uczestnik może wystąpić tylko w jednym duecie. Skład duetu nie może ulec zmianie po rozpoczęciu konkursu.
6. Uczestnicy losują kolejność występów. Każda para duetów otrzymuje losowy zestaw 5 75 sekundowych utworów. Uczestnicy występują duetami na zmianę, a do ostatniego utworu razem. (W finale 8 utworów, 2 razem).
7. W konkursie można wykorzystywać dowolny sprzęt, duet nie musi używać z tego samego rodzaju sprzętu.
8. Występy ocenia pięcioosobowe jury w składzie wybranym przez organizatorów.
9. Uczestnicy niepełnoletni muszą przedstawić zgodę opiekuna na udział.
10. Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność za wyrządzone przez siebie szkody.
11. Uczestnicy wykazujący brak znajomości zasad bezpieczeństwa i stwarzający zagrożenie dla siebie i innych mogą zostać zdyskwalifikowani.
12. Każdy sprzęt używany w konkursie musi zostać poddany kontroli bezpieczeństwa.
13. Organizator zapewnia paliwo i obsługę techniczną.
14. W sytuacjach spornych ostateczna decyzja należy do jury.
15. Organizatorzy zapewniają sobie prawo do zmiany regulaminu przed rozpoczęciem konkursu.
16. Podpis pod listą uczestników jest równoznaczny z akceptacją regulaminu.
Awatar użytkownika
Morgana
******
Posty: 280
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 9:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Morgana »

Pewnie nikt nie zauważył, że w poście Zbyszka powyżej ukazał się regulamin battle :clever:
Tym razem startujemy para przeciw parze.

(Proszę o przyklejenie tematu, Slot już niedługo :) )
Awatar użytkownika
Shoghunn
******
Posty: 397
Rejestracja: pt gru 18, 2009 6:17 am
Lokalizacja: Wrocław\Ustroń

Post autor: Shoghunn »

To zwykłych battli już nie będzie? Tylko sam duo Battle?
Awatar użytkownika
Morgana
******
Posty: 280
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 9:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Morgana »

Tak, będzie tylko duo battle, nie chcieliśmy robić po raz trzeci tego samego.
Awatar użytkownika
bvla
*****
Posty: 158
Rejestracja: śr lip 28, 2010 11:57 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: bvla »

Kto się przyłącza do mnie??
Szukam partnera/partnerki do duo battle:)
Kangurrr
.
Posty: 9
Rejestracja: wt lip 06, 2010 5:25 pm
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki

Post autor: Kangurrr »

Shogun możemy razem coś tworzyć :P
Awatar użytkownika
SoloBagdur
*****
Posty: 175
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 9:42 pm
Lokalizacja: Kraków/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: SoloBagdur »

to by był team wczechczasów :P
dzmel
****
Posty: 88
Rejestracja: ndz maja 27, 2007 9:51 pm
Lokalizacja: Kraków

slajdowiska cyrkowo-podróżnicze!

Post autor: dzmel »

Hejka :)
Jest może ktoś chętny/jakaś grupa by zaprezentować swoje foty i opowieści z podróży, w której przewijały się występy uliczne, kuglarskie, cyrkowe?

(Planujemy blok slajdowy w programie festu... )
Kangurrr
.
Posty: 9
Rejestracja: wt lip 06, 2010 5:25 pm
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki

Post autor: Kangurrr »

Jak z noclegami ?
Awatar użytkownika
Morgana
******
Posty: 280
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 9:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Morgana »

Noclegi niestety prawdopodobnie na własną rękę, chyba że jeszcze uda nam się coś załatwić. Ale to raczej wątpliwe, lepiej szukajcie po znajomych.
Awatar użytkownika
fluo
***
Posty: 56
Rejestracja: sob paź 10, 2009 5:25 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: fluo »

Kangurrr pisze:Shogun możemy razem coś tworzyć :P
Na boga, nie.
Awatar użytkownika
Shoghunn
******
Posty: 397
Rejestracja: pt gru 18, 2009 6:17 am
Lokalizacja: Wrocław\Ustroń

Post autor: Shoghunn »

Kangur - Ten języczek nieco mnie przeraził, ale myślę że to dobry pomysł ;D
Awatar użytkownika
Tequila
******
Posty: 392
Rejestracja: czw sty 31, 2008 2:49 pm
Lokalizacja: Kraków ||S*uRRwysyny

Post autor: Tequila »

Shoghunn, po ostródzkiej pięści akurat Tobie żaden męski język nie powinien być straszny ;)
Awatar użytkownika
Milek
******
Posty: 259
Rejestracja: pn sie 31, 2009 9:48 pm
Lokalizacja: piaseczno

Post autor: Milek »

jadę ;) !!! tylko oby jakiś nocleg się znalazł ;D
czekam na warsztaty sceniczne :)
adi_radom
**
Posty: 46
Rejestracja: czw cze 05, 2008 9:00 pm
Lokalizacja: radom

Post autor: adi_radom »

ja moge przygotowac zdjecia z pokazow ulicznych i opowiedziec kilka historii i przygód, w sensie nie chce prowadzic warsztatów z buskingu/street performingu tylko zdac jakies relacje, opisac jak to wyglada.:)

http://www.facebook.com/pages/Just-Edi- ... 7454083501
dzmel
****
Posty: 88
Rejestracja: ndz maja 27, 2007 9:51 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: dzmel »

adi_radom pisze:ja moge przygotowac zdjecia z pokazow ulicznych i opowiedziec kilka historii i przygód, w sensie nie chce prowadzic warsztatów z buskingu/street performingu tylko zdac jakies relacje, opisac jak to wyglada.:)

http://www.facebook.com/pages/Just-Edi- ... 7454083501
super!!!
Kangurrr
.
Posty: 9
Rejestracja: wt lip 06, 2010 5:25 pm
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki

Post autor: Kangurrr »

To myślę, że można coś skręcić na 8 kijaszków :) Jak coś widzimy się w Krakowie :)
ODPOWIEDZ